Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 12.11
Opis wątku: Michael spotyka się z Thalią Wellers aby zdobyć od niej informacje, ale zanim przechodzą do sedna sprawy, zaskakuje ich dawny znajomy Michaela z Ministerstwa, policjant o antymugolskich poglądach. Pokonują, zastraszają i przesłuchują mężczyznę, który przyznaje że wraz z grupą policjantów/szmalcowników organizował zasadzkę na mugoli ukrywających się w Northumberland. Michael (wtedy wciąż starszy auror) wzywa aurorów aby odeskortowali npc na dalsze przesłuchanie i pomogli pojmać jego szajkę. Z pomocą Thalii układają plan - metamorfomag zmienia się w pojmanego npc, dzięki czemu aurorzy zaskakują i obezwładniają jego wspólników, udaremniając ich spisek. Wszyscy aresztowani zostają przekazani pod jurysdykcję Longbottoma.
Link do rozgrywki: szklarnie
Imię i nazwisko: Michael Tonks
Fabularna data wątku: 12.12
Opis wątku: Podczas patrolu Michael i jego partner-auror wdają się w pojedynek ze szmalcownikiem (nierozegrany, jako tło do wątku), wskutek którego szmalcownik ginie, a npc-auror zostaje ranny. Tonks tamuje krwotok przyjaciela, korzystając ze znajomości anatomii i wzywa patronusem pomoc aby postawić aurora trochę na nogi przed transportem do lecznicy. Podczas gdy Castor uzdrawia, Michael kontynuuje swoją pracę - przeszukuje zwłoki szmalcownika i znajduje notes z kwotami, które ten otrzymywał za mugolskie głowy, a potem wykopuje grób Orcumiano i zakopuje ciało.
Link do rozgrywki: wrzosowisko
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 28.10.1957, popołudnie
Opis wątku: Elvira Multon przychodzi do sklepu B&B aby złożyć zamówienie na talizman Runa kwitnącego życia. Kobiety omawiają dokładnie czym charakteryzuje się artefakt oraz z czego jest zrobiony. Lady Burke wyjaśnia również potrzebę nakładania run zabezpieczających i stara się rozwiać wszelkie wątpliwości z nimi związane jakie ma panna Multon. Następnie płynnie przechodzą do omówienia wyglądu talizmanu; decydują się broszę w kształcie ćmy. Na sam koniec lady Burke podaje swoją cenę: przysługa za przysługę.
Link do rozgrywki: Ćma dla Elviry
+
'cause I won't
Fabularna data wątku: 26 października 1957
Opis wątku: Prudence nawiązuje kontakt z Sillym w sprawie wykonania obrazu do jej sypialni. Mężczyzna przybywa na miejsce w celu zmierzenia ściany, na której ma zawisnąć, oraz zainspirowania się wnętrzem i opowieściami arystokratki. Macmillan płaci mu za zlecenie z góry.
Link do rozgrywki: Sypialnia Prudence
wątek skupia się na prywatnej rozmowie, nie może zostać rozliczony jako praca
than a good heart
Na Twoich kolanach zasnę
Wymyślę więcej dobrych wierszy
Fabularna data wątku: 6.10.57
Opis wątku: Rudy pod postacią Jeremiego idzie do cyrku, gdzie znajdują się jego klienci kultyści, niestety natrafia na zły namiot, gdzie mimo wszystko próbuje opchnąć jakieś używki. Na szczęście - lub nie, pojawia się jedna z jego stałych klientek, domagając się pazura. Po wyciągnięciu jej poza wzrok osób trzecich dokonuje transakcji pazura za galeony.
Link do rozgrywki: Klik
Imię i nazwisko: Reggie Weasley
Fabularna data wątku: 20.10.57
Opis wątku: Black ponownie potrzebuje używek, Reggie pod postacią Jeremiego nie pyta, zwyczajnie sprzedaje. Przy okazji jeden z gnomów gryzie Rigela w kostkę, przez co zaczyna on deklamować dziwaczne historie rozwijane w nieznajomym języku.
Link do rozgrywki: Klik
[bylobrzydkobedzieladnie]
+
Dusza
Ostatnio zmieniony przez Reggie Weasley dnia 21.07.21 16:24, w całości zmieniany 2 razy
Fabularna data wątku: 17 października 1957
Opis wątku: Maghnus Bulstrode zatrudnia Ritę, aby ta wytropiła ukrywających się na jego ziemiach buntowników, którzy podobno uciekli z Londynu. Po śledztwie kobieta w istocie odnajduje dwójkę, a ta po pojedynku, w trakcie przesłuchania, wydaje resztę ukrywających się ludzi.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 20 października 1957
Opis wątku: Gdy Ritę odwiedza Wren, aby poćwiczyć, ta dostaje list od znajomego, który wspomina o śledztwie w Durham. Kobieta od razu rusza w tamtą stronę, a po przylocie napotyka na dwóch łotrów, którzy atakują ją i jej towarzyszkę. Po wygranym pojedynku oraz przesłuchaniu okazuje się, że są to grabieżcy, którzy okradają tamtejszych czarodziejów i mugoli, ale pozwalają im żyć.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 21 października 1957
Opis wątku: W związku z poznaniem sekretu grabieżców, Rita wyrusza wraz z Hannibalem do Durham, aby odnaleźć okradanych wcześniej rebeliantów i przesłuchać ich. Udaje się to, choć jej towarzysz korzysta z tej okazji, aby zabić młodego wilkołaka. Rita odkrywa, skąd czarodzieje pobierali jedzenie i przesyła tę informację do zleceniodawcy.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 30 października 1957
Opis wątku: Rita w końcu postanawia zarejestrować różdżkę, w wyniku nacisków od jej szefostwa, jako że reprezentuje Ministerstwo. Tego dnia wszystko idzie nie po jej myśli i różdżka zostaje podmieniona z jakąś inną. Na szczęście szybko okazuje się, kto jest jej właścicielką, a kobieta zwraca zgubę. W trakcie pogawędki Rita prowadzi tajne przesłuchanie, gdyż kobieta sfałszowała nazwisko w trakcie rejestracji.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 15 listopada 1957
Opis wątku: Runcorn zjawia się w Dolinie Godryka, w ramach prowadzonego śledztwa na temat właściciela zamkniętego tam pubu. Obok zjawia się Kerstin, którą wypytuje o to miejsce i związanych z nimi ludźmi, jednak dziewczyna zdaje się nic nie wiedzieć. Na bazie wywiadu staje się jednak jasne, że kobiety nie widzą tego samego. Delikatnie podpytując dalej, Rita poznaje sposób życia w Dolinie i powoli tworzy tam swoje alter ego.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 21 listopada
Opis wątku: Maeve i Justine ruszyły na patrol znajdującego się na terenach Longbottomów muru Hadriana, przy którego odbudowie pracują ramię w ramię czarodzieje oraz mugole. Do kobiet doszły słuchy, że padają oni ofiarami regularnych ataków, które najpewniej mają na celu opóźnienie prac i podkopanie morale zaangażowanych w nie osób. Po rozmówieniu się z koordynatorem działań na tym odcinku muru czarownice ruszyły do pobliskiego lasu, gdzie natknęły się na dwóch intruzów - skutecznie ich rozbroiły, spętały łańcuchami i zastraszyły korzystając z daru metamorfomagii, dzięki czemu wydobyły z nich informacje na temat organizujących się na ziemiach Longbottomów zwolenników obecnej władzy.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 27 listopada
Opis wątku: Z Maeve skontaktował się lord Romulus Abbott z prośbą o udanie się do wsi Farleigh Hungerford i zweryfikowanie plotek o zniknięciu kilku mieszkańców. Po dokonaniu rozeznania w sytuacji, była strażniczka złożyła lordowi raport, w którym poinformowała o odnalezieniu w pobliskim wąwozie trójki szmalcowników odpowiadających za uprowadzenie wspomnianych osób. Wraz z Abbottem powróciła do wąwozu, by tam rozprawić się z porywaczami, a później zająć potrzebującymi pomocy cywilami. Szmalcownicy zostali przetransportowani do wskazanego przez lorda Abbotta miejsca, w którym mają oczekiwać przesłuchania przez wiernych Longbottomowi czarodziejów.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 2/12/1957
Opis wątku: Zlata w ramach wykonywania kolejnego zlecenia dla Burkeów, poluje z Hannibalem na osobę, ratującą mugoli. Ostatecznie oboje dostają łupnia, ale wracają z cennymi informacjami i planami na przyszły atak.
Link do rozgrywki: tu zaczynamy, a tu kończymy
+
A kto o nią się opiera
Fabularna data wątku: 10 grudnia 1957
Opis wątku: Vance Villan i Stevie Beckett weryfikują, czy odnalezione przez nich domostwo jest magicznie bezpieczne. Natrafiwszy na mugolską rodzinę, której posesja spłonęła, pomagają im przenieść się do nowego schronu i nakładają magiczne zabezpieczenia, ułatwiając im przetrwanie zimy.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t9690-dolina-dovedale#308505
Wątek jest inicjatywą opartą na kości zdarzeń, a nie wątkiem z pracą, bezpośrednio związanym z zawodem Vance'a (łamacz klątw) - sprawdzanie bezpieczeństwa chaty to jeden post, wszystko pozostałe jest konsekwencją kości zdarzeń, z której Vance nie czerpie korzyści materialnej.
Fabularna data wątku: 20 X
Opis wątku: Do lecznicy przybywa Maeve, aby skonsultować się w sprawie obrażeń, które doznała podczas natarcia na Tower. Rose udziela jej porad, przepisuje eliksiry, które mają pomóc dojść do siebie oraz tłumaczy jak powinna je dawkować.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8148p30-lesna-lecznica#285989
Imię i nazwisko: Roselyn Wright
Fabularna data wątku: 12 XI
Opis wątku: Podczas dyżuru w Lecznicy Roselyn musi poradzić sobie z ciężkimi obrażeniami zadanymi przez mugolski pocisk. Rose leczy rany Steffana - usuwa kulę, oczyszcza ranę, a następnie rzuca zaklęcie gojące.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8885-lawka-przed-lecznica#305862
Imię i nazwisko: Roselyn Wright
Fabularna data wątku: 8 XI
Opis wątku: Roselyn i Isabella współpracują razem przy przypadku kobiety chorej na gorączkę metamorfomagiczną. Pozbywają się skutków choroby, a Rose wyjaśnia młodej uzdrowicielce jak wykorzystać można Diagno Haemo podczas diagnozowania pacjenta.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8150p60-gabinet#303748
+
Fabularna data wątku: 12.12.1957
Opis wątku: Vance zatrudniony przez lorda Romulusa Abbott, podejmuje się nauczania OPCM młodej arystokratki, Livii Abbott. W ciągu planowanego czasu utrwala jej zdolności w posługiwaniu się zaklęciem Protego, opowiada o jego odmianach i powtarza znane jej zaklęcia. Na koniec lekcji, zgodnie z jej osobistym życzeniem, decyduje się przekazać jej skuteczny sposób wyczarowania Patronusa. Mimo wszelkich starań, dziewczyna z sukcesem tworzy jedynie nietrwałą barierę ochronną, choć osiąga stopniowy sukces w drodze ku opanowaniu zaklęcia.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku:8.10.1957
Opis wątku: Kerstin Tonks poprosiła o pomoc przy założeniu ogródka warzywnego, ponieważ miała problem z wyhodowaniem warzyw. Herbert przybył na miejsce i ocenił jakość grządek, ich położenie i przygotowanie. Zauważył, że panna Tonks wybrała miejsce dość niekorzystne więc należało stworzyć osłonę dla grządek. Wraz z dziewczyną zbudowali prowizoryczny płot, który musiał wystarczyć dopóki nie zostanie zbudowany porządny i wytrzymalszy. Herbert też zwrócił uwagę jak należy nawozić grządki, opisał jak wygląda hodowla pomidorów i na czym należy się skupić w czasie opieki nad nimi.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
Fabularna data wątku: 07.11
Opis wątku: Zwyczajny dzień pracy w Ministerstwie Magii, Cornelius wezwał Forsythię do swojego biura w kwestii konsultacji magizoologicznej. Czarownica odpowiada na pytania i próbuje doradzać, dzieląc się swoją wiedzą z zakresu magicznych stworzeń, jednocześnie dostaje pewne prośby w kwestii spisania nazwisk odpowiednich specjalistów z zakresu magizoologii, które obiecuje dostarczyć Sallowowi w najbliższym czasie.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 7.11
Opis wątku: Potrzebuję konsultacji magizoologa (jako polityk nie do końca rozumiem, że nie każdy z nich musi się znać na dementorach…) aby napisać przekonujący artykuł o tym, że obywatele Londynu powinni zaakceptować obecność dementorów w stolicy. Rozmawiam o dementorach z Forsythią, mając na uwadzr jak wykorzystać informacje od panny Crabbe do celów propagandowych, a przy okazji myślę o szerszym planie zaangażowania szanowanych naukowców do działalności propagandowej. Proszę siostrzenicę o listę nazwisk znanych jej ekspertów, zajmujących się m.in wpływem mugoli na niszczenie środowiska, którym zaproponuję współpracę.
Link do rozgrywki: tutaj
+
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 21.11.1957
Opis wątku: Po starciu ze szmalcownikami przy samotnej łódce, Michael prosi Ronję o ponowne spotkanie, tym razem przyznając się do swoich dolegliwości zdrowotnych i obecności drugiej osobowości - Fenrira. Ronja przeprowadza z nim pierwszą sesję terapii, identyfikuje dolegliwość, a także tłumaczy początkowy proces leczenia i wspólnej pracy uzdrowicielskiej. Decydują się na ustalenie regularnych spotkań, a także podjęcia terapii magipsychiatrycznej. Na koniec, Fancourt oferuje Michaelowi kilka podstawowych rad w radzeniu sobie ze swoimi emocjami.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
you will burn
from the outside in
but wars are won
from the inside out
Fabularna data wątku: 13 października
Opis wątku: Thomas przebywając w Londynie przejściowo, zaczyna występować na ulicy pierw zachęcając do siebie tłum poprzez grę na harmonijce, a później zaczynajac opowiadać bajki i zbierać pieniądze. Mimo, że w trakcie przedstawiania zwyczajów elfów i ich tańców dochodzi do niecodziennego zjawienia się lisa za sprawą magii Lysandry, Thomas nie wychodzi z roli tajemniczego bajarza i pomaga dziewczynce, odciągając ją na bok aby ukryć przed wzrokiem gapiów i uspokaja, poprzez kontynuowanie opowieści o elfim królu Gór - co skutkuje zniknięciem zwierzęcia i uspokojeniem dziewczynki.
Link do rozgrywki: Horizont Alley
Imię i nazwisko: Thomas Doe
Fabularna data wątku: 20 października
Opis wątku: Podczas pobytu w porcie w Devon, Thomas podejmuje się dorywczej pracy na cumującym statku i pomaga w naprawach z drewnem (korzystając ze swojego rocznego doświadczenia w pracy w stoczni). Poznaje i pracuje z Thalią, wymieniając z nią kilka zdań i myśli, mimo wszystko skupiając się przez kilka godzin na naprawianiu drewnianej barierki aby kapitan był zadowolony z jego pracy i potencjalnie zatrudnił go ponownie.
Link do rozgrywki: Port Torquay
+