Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
VII Misje poboczne - Rycerze Walpurgii
AutorWiadomość
Szczegóły misji pobocznych zostaną Wam przedstawione na spotkaniu Rycerzy Walpurgii. Każdy z Was otrzymał zarys przedziału swojej misji drogą prywatnej wiadomości. Skończone wątki, również te, które wymagają końcowej interwencji mistrza gry, należy zgłosić w niniejszym temacie zgodnie z poniższym kodem:
- Kod:
[b]Postaci[/b]: imiona i nazwiska postaci biorących udział w misji
[b]Link[/b]: link do wątku
Deirdre Tsagairt, Magnus Rowle w Somerset House
- Bankiet u Phinneasa Crawleya:
- Phinneas Crawley był słynnym na cały Londyn kolekcjonerem czarnomagicznych artefaktów; zarówno Deirdre, jak i Magnus, mieli okazję o nim w przeszłości usłyszeć. Często wystawiał przyjęcia, na których pojawiały się znamienite osobowości czarnoksięskiego półświatka, w tym wielu arystokratów powszechnie podejrzewanych o podobne pasje; równie często na tych spotkaniach urządzał aukcje, które pozostawały niewidoczne dla aurorów, a na których można było zdobyć niezwykle cenne i rzadkie potężne przedmioty. Do uszu Magnusa dobiegły wieści, że podczas takiego bankietu organizowanego 11-tego lipca Phinneas będzie miał szczególnego gościa, który niedawno posiadł wyjątkowy artefakt. Istnieje szansa, że jest to to, czego pragnie Czarny Pan. Waszym zadaniem będzie dotrzeć do tego człowieka przed Phinneasem - i poznać jego sekret. Zdobycie podwójnego zaproszenia na ów bankiet dla Magnusa nie było niczym trudnym - Crawley był zachwycony zapowiedzią pojawienia się lorda Rowle'a. Deirdre mogła zostać przedstawiona jako każdy - wiedziała, że perfekcyjnie odegra każdą rolę.
Waszym zadaniem jest wtopić się w tłum, rozeznać w sytuacji i wyciągnąć informacje odnośnie tożsamości tajemniczego gościa oraz odnośnie posiadanego przed niego przedmiotu i, w razie powodzenia, zdobyć go zanim rozpocznie się aukcja.
Cadan Goyle i Lyanna Zabini w: Dom Slughorna
- Ślimacze sekrety:
- Związek pomiędzy śmiercią Horacego Slughorna a Gridnelwaldem była już bardziej niż oczywista. Jego mieszkanie wciąż stało puste, choć ród starego czarodzieja z całą pewnością zabrał stamtąd najcenniejsze rzeczy, istniała szansa - nawet, jeśli niewielka - że Grindelwald tam powrócił lub ukrył coś, co wcześniej należało do niego - coś, czego szukaliście. Waszym zadaniem było włamać się do jego mieszkania i sprawdzić teren.
Wątek wymaga interwencji mistrza gry. Po napisaniu pierwszych postów w domu Slughorna powinniście na niego zaczekać. Powinniście również rozpocząć wątek najpóźniej w przeciągu siedmiu dni od otrzymania tej wiadomości. Data Waszego wątku to 15 sierpnia.
Craig Burke w: Gabinet Cygnusa
- Jednak pieniądze to nie wszystko:
- Lord Burke został skazany na pobyt w Azkabanie i od 26 czerwca był uznawany za zaginionego. Nie mógł się ujawniać, co utrudniało mu wykonywanie obowiązków względem Czarnego Pana, a gdyby aurorzy wpadli na jego trop od razu zostałby zatrzymany. Cygnus był jednak w całkiem dobrych relacjach z jednym z sędziów Wizengamotu, kolekcjonerem niezwykłych przedmiotów, który mógł w jakiś sposób zmienić aktualna sytuacje Craiga. Sensowne wydawało się wytłumaczenie, że sędziom jedynie wydawało się, że skazali lorda Durham, podczas gdy rzeczywiście pojmany człowiek był jedynie czarodziejem złudnie do niego podobnym. Jeśli poświadczy o tym zarówno ów sędzia, jak i rodzina Craiga oraz kilku wpływowych arystokratów, z pewnością plan się powiedzie.
Black wiedział, ze sędzia boryka się z kilkoma problemami - miał nieszczególnie piękną córkę, której nie potrafił dobrze wydać za mąż. Był też wziętym kolekcjonerem magicznych bibelotów - do których Craig miał szeroki dostęp. Cygnus mógł zaaranżować spotkanie z czarodziejem w jego prywatnej rezydencji - przekonajcie go do współpracy. Nie będzie to proste.
Jeśli zdecydujecie się przejść do metod siłowych, statystyki sędziego będą wyglądały następująco: uroki 20, OPCM 28; jasny umysł III. Możecie wykorzystać lusterko, ale nie musicie. Wasz wątek wymaga interwencji mistrza gry. Kiedy będziecie kończyć i przedstawicie całą swoją ofertę mężczyźnie, powiadomcie mistrza gry w odpowiednim wątku, by na tę ofertę finalne odpowiedział.
Tristan Rosier w: Elliðaey (świstoklik)
- Wstawił kukłę w jamę smoka, oto prezent dla zarłoka:
- Czarny Pan powierzył wam bardzo ważne zadanie - mieliście znaleźć samego Gellerta Grindelwalda, o którym po pierwszomajowym wybuchu słuch zaginął. Plotki głosiły, że nie żyje, lecz Wasz Pan był pewien, że gdzieś się ukrywa. Do Salazara dotarły wieści z portu o tajemniczym zmizerniałym czarodzieju, przypominającym siejącego niegdyś terror czarnoksiężnika, którego kilka tygodni wcześniej pewien walijski okręt zgodził się bez opłat przetransportować w okolice Islandii, zaś w rezerwacie smoków w Kent rozeszły się pogłoski o dziwnej, nowej smoczej aktywności wokół Westman Islands i łowcach ingrediencji ze Swansea krążących w pobliżu. Obie te informacje pozwolą wam wywnioskować, że te dwie sprawy mogą mieć ze sobą coś wspólnego, a owym tajemniczym czarodziejem jest sam Gellert, który posłużył się przemytnikami. Jeśli lokalizacja jest wam nieznana, możecie odbyć podróż drogą morską bezpośrednio do celu lub za pomocą świstoklika do Islandii. Jakikolwiek sposób wybierzecie, miejsce, w które ostatecznie traficie okaże się małą, opustoszałą wyspą, którą ostatni mieszkańcy opuścili kilkadziesiąt lat temu, zostawiając po sobie ruiny domostw i gospodarstw domowych, porozrzucanych wśród wulkanicznych skał. Zniszczone środowisko nie było jednak wynikiem działania żadnego aktywnego wulkanu, Tristan szybko mógł rozpoznać smoczy dom i z łatwością określić, ile mogło ich być w pobliżu. Szybko natkniecie się na pierwsze rozprute, wybebeszone gadzie ciało. Smok był mały, prawdopodobnie jeszcze niezbyt samodzielny. Przy nim kręcić się będzie dwóch uzbrojonych szmuglerów ingrediencji - znanych Tristanowi ze słyszenia.
Niezależnie od tego, w jaki sposób skłonicie ich do współpracy, dowiecie się od nich, że po drugiej stronie wyspy znajduje się ich okręt, a oni sami przypłynęli tu za sprawą pewnego niezwykłego czarodzieja, który wskazał im to miejsce, w zamian za miejsce na pokładzie. To mógł być Gellert, którego Czarny Pan kazał wam odnaleźć. Tylko wygląd Salazara i jego krwawe groźby mogły rozwiązać przemytnikom języki na temat czarodzieja, żadne rozsądne argumenty do nich nie docierały, nie mieli też zbyt wiele do stracenia. W głębi wyspy, choć surowej to wciąż obcej i niebezpiecznej mógł się dobrze odnaleźć za to Tristan, który jako smoczy opiekun wiedział jakie kroki powziąć względem stojącej wam na drodze rozzłoszczonej smoczycy, pilnującej rozgonionego przez przemytników potomstwa. Waszym zadaniem było sprawdzić ruiny zamku, w których według szmuglerów miał przebywać czarodziej. Dotarcie do niego nie było proste, po drodze czaiło się wiele niebezpieczeństw. Mieliście upewnić się, że w żaden sposób nie ucieknie, potwierdzić jego tożsamość i wezwać Czarnego Pana Mrocznym Znakiem na niebie.
Nie musicie opłacać swej podróży. Jeśli zaangażujecie w rozgrywkę lusterko/a jako przemytników, należy im policzyć następujące statystyki: czarna magia 20, zaklęcia 15, obrona przed czarną magią 5, zwinność 15, sprawność: 4, punkty życia 220 i jasny umysł na poziomie I. Wasz wątek wymaga interwencji mistrza gry, zawiadomcie go w odpowiednim wątku, kiedy na niebie pojawi się mroczny znak.
Calean Goyle, Sigrun Rookwood w: Wyspa Achill
- Gdzie ta keja?:
Do Goyle'a dotarły informacje o interesującym transporcie z wielkiej Brytanii do Irlandii. Na pokładzie dwumasztowca miała znaleźć się skrzynia pełna osobistych rzeczy byłego dyrektora Hogwartu, w tym, według pogłosek, różdżka samego Gellerta. Była przeznaczona dla wysoko postawionego dyplomaty z Ministerstwa Magii, który mimo zamiłowania do czarnej magii, był cichym choć zapalonym przeciwnikiem Grindelwalda, który miał w posiadaniu również jeden z większych magicznych kontenerowców. Nie wiadomo, po co właściwie były mu pozostałe własności Gellerta, lecz prawdopodobieństwo, ze przedmiot pożądany przez Czarnego Pana miał się tam znajdować, wydawało się bardzo wysokie. Dotarcie do dyplomaty i wykradnięcie od niego skrzyni okazało się niemożliwe. Sytuacja polityczna w wielkiej Brytanii i szalejące anomalie zwiększyły ilość czarodziejów odpowiadający za jego bezpieczeństwo. Należało wykraść skrzynię, nim trafi na teren jego posiadłości. Nie będzie to z pewnością łatwe. Zarówno na samym statku, jak i w porcie, mieli znajdować się dobrze opłaceni czarodzieje - ochroniarze. Samotna próba przechwycenia była ryzykowna, lecz umiejętności znajomej Goyle'owi Sigurn mogłyby się przydać.
Waszym zadaniem jest wpierw ustalić czas i dokładne miejsce nietypowego zacumowania okrętu, a później sprostać przygotowanym na ewentualne próby kradzieży pracownikom dyplomaty. Caleanowi z łatwością udałoby się odnaleźć tajemnicza skrzynię na wielkim statku pełnym wrogich marynarzy nim ktokolwiek się zorientuje, sam był wilkiem Morskim, bez trudu mógł dostać się na pokład i intuicyjnie odnaleźć ładownię. Sigrun zaś - mogła zamienić się w każdego.
Wasz wątek wymaga interwencji mistrza gry. Pod koniec, kiedy dotrzecie do znaleziska, powiadomcie mistrza gry w odpowiednim wątku, by opisał wam jego naturę.
Luke Larson, Morgoth Yaxley w: Waltham Forest
- Wilczym śladem:
- Gregorowicz był Czarnymu Panu niezbędny - to dzięki niemu można było rozwikłać zagadkę czarnej różdżki. To wy mieliście go odnaleźć - nie powinno być to trudne, biorąc pod uwagę fakt, że akurat przebywał w Londynie, odwiedzając swój butik na Pokątnej. Przeważnie w nim sypiał, lecz kiedy przedostaliście się do środka pod osłoną nocy, odnaleźliście jedynie puste ściany. Gregorowicz albo był bardzo przezorny... albo został ostrzeżony. Kiedy jednak teleportacja nie działa tak, jak powinna, nikt nie mógł umknąć wilczemu węchowi Morgotha; wytropienie czarodzieja po pozostawionym przez niego śladzie zapachowym nie było dla niego wyzwaniem: wiedział, że trop prowadził do lasów roztaczających się pod miastem.
Gregorowicz skrył się w surowym szałasie - jeśli zachowacie ostrożność i podejdziecie do niego pod osłoną nocy, zdołacie go zaskoczyć. Wykorzystajcie tę przewagę - był potrzebny Czarnemu Panu. Żywy i zdolny do działania. Kiedy zdołacie go uchwycić, przywołajcie swojego przywódcę - Morgoth potrafił wyczarować na niebie mroczny znak.
Statystyki Gregorowicza: OPCM 25, uroki 15, zwinność 0, jasny umysł II, żywotność 180.
Możecie, ale nie musicie skorzystać z pomocy lusterka. Wasz wątek wymaga interwencji mistrza gry: kiedy z powodzeniem rzucone zostanie zaklęcie morsmordre, powiadomcie mistrza gry w odpowiednim wątku.
Thomas Vane, Ignotus Mulciber w: Nurmengard
- I w tej celi będę znów:
- Głównym i najważniejszym tropem wiodącym do odnalezienia Grindelwalda była jego dawna twierdza, Nurmengard. Waszym zadaniem było dostać się do tego miejsca - ponoć znajdowało się w Bułgarii - i odnaleźć czarnoksiężnika. Pogłoski mówią, że więzienie stoi puste odkąd Grindelwald zniknął - ale nie można było brać pogłosek za prawdę, póki nie sprawdzi się tego samodzielnie.
Wątek wymaga interwencji mistrza gry. Po napisaniu pierwszych postów w Nurmengardzie powinniście na niego zaczekać. Powinniście również rozpocząć wątek najpóźniej w przeciągu siedmiu dni od otrzymania tej wiadomości. Nie płacicie za podróż - Czarny Pan przygotował dla Was specjalny świstoklik. Data Waszego wątku to 15 sierpnia.
Antonia Borgin, Edgar Burke w: Mantykorze
- Rytuał pokory:
- Śmierciozercy wykonali swoje zadanie, Bagman trafił w ręce Czarnego Pana. Ten, którego imienia nie wolno wymawiać chciał mieć jednak pewność, ze gdy przyjdzie co do czego, czarnoksiężnik nie zechce go opuścić bez pozwolenia. Bagman był bardzo zdolnym i inteligentnym czarodziejem, jego wiedza i umiejętności, w tym porozumiewania się z dementorami mogły pomoc mu w ucieczce, do której nie mogliście dopuścić. Czarny pan kazał wam stworzyć klątwę wiążącą życie Bagmana z próbą sprzeciwienia się jego woli. Miała skazywać czarnoksiężnika na najgorsze psychiczne tortury za każdym razem, gdy nie zechce wykonywać narzuconych mu przez Pana obowiązków. On sam doskonale znał się na piśmie runicznym, dlatego musieliście zrobić to w sposób, który uniemożliwi mu złamanie uroku - dlatego do tego zadania potrzebny był specjalista od nakładania klątw i klątwolamacz. Musieliście współpracować, bazując na doświadczeniach i całej swojej wiedzy. Czarny pan przesłał wam fiolkę z krwią Bagmana, która będzie niezbędna do odprawienia rytuału. Potrzebowaliście jeszcze innych ingrediencji, lecz wszystko, odpowiednio przygotowane i gotowe miał wam dostarczyć pewien czarodziej. Gdy się z nim spotkacie, będzie was wypytywał o wszystko, za wszelka cenę próbując dociec do jakich celów przyjdzie wam tego użyć. Musicie go odesłać dowolnym sposobem- zaspokajając jego ciekawość, rzucając zaklęcie , używając perswazji. Z pewnością nie mogliście mu powiedzieć prawdy. Był mądrym alchemikiem, lecz wielkim plotkarzem, a gdyby wieść o rytuale się rozniosła czarny pan nie byłby zachwycony, a was niewątpliwie spotkałaby kara. Odprawienie rytuału będzie trudnym i wyczerpującym zadaniem, lecz wspólnie mogliście stworzyć runiczne symbole, które zmusza Bagmana do działania na wasza korzyść. Należy je spisać na kamiennym kręgu i aktywować.
Ramsey Mulciber, Drew Macnair w: Armenii
- Kto tę książkę ukradnie, temu ręka odpadnie:
- Zostaliście wybrani, by zdobyć tajemny wolumin. Najbardziej prawdopodobnym jest, że znajduje się on w rękach prywatnego armeńskiego kolekcjonera znanego mieszkającego na południu Armenii. Dostaniecie się tam przy pomocy zorganizowanego dla Was łańcucha świstoklików, a język rosyjski powinien wystarczyć, żeby porozumieć się w tym kraju. Nazarius Taguhi ponoć w przeszłości miał już do czynienia z Czarnym Panem, ale najwyraźniej nie zostawił u niego po sobie zbyt dobrego wrażenia - i nie będzie chętny do współpracy.
Jego dom to rezydencja skryta za nieatrakcyjną dla mugoli scenerią typową dla slumsów. Musicie znaleźć sposób, aby dostać się do środka - czarodziej z zasady nie otwiera drzwi nikomu obcemu, ale jeśli przyjrzycie się temu miejscu dłużej, z pewnością zaobserwujecie wychodzącą co jakiś czas służbę. Jakikolwiek sposób wybierzecie, by dostać się do środka, szybko przekonacie się, że Nazarius zasłużył sobie na uznanie Czarnego Pana swoją siłą. Będzie wymagającym i wyjątkowo nieskorym do współpracy przeciwnikiem.
Wewnątrz rezydencji znajduje się olbrzymia biblioteka - być może już w mieście, być może dopiero w środku za sprawą mieszkańców dowiedzieliście się, że jest chroniona potężnymi zaklęciami - jednak przełamanie ochronnych klątw nie będzie dla Macnaira wyzwaniem. Niestety, szybko przekonacie się, że był to jedynie wierzchołek góry lodowej: Taguhi przesiąknięty musiał być manią prześladowczą, bowiem labirynt korytarzy wewnątrz biblioteki naszpikowany był kolejnymi pułapkami. Musieliście poruszać się pośród nich ostrożnie i odnaleźć cenny wolumin; runy, jakimi został zaszyfrowany, będzie w stanie odczytać Drew, ale wyłącznie ogromna wiedza Ramseya pozwoli na rozpoznanie tego, który rzeczywiście będzie w stanie rozjaśnić wiedzę na temat anomalii.
Nie płacicie za podróż. W przypadku zaangażowania w wątek lusterka jako czarnoksiężnika podczas walki, należy mu policzyć następujące statystyki: czarna magia 20, obrona przed czarną magią 20, zwinność 0, punkty życia 200 i jasny umysł na poziomie II. Wasz wątek wymaga interwencji mistrza gry, kiedy dotrzecie do odpowiedniego znaleziska, powiadomcie mistrza gry w odpowiednim wątku.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 15.10.18 19:43, w całości zmieniany 5 razy
there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Zawód : namiestniczka Londynu, metresa nestora
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
one more time for my taste
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
OPCM : 45 +3
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60 +8
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Śmierciożercy
monster
When I look in the mirror
I know what I see
One with the demon, one with the beast
I know what I see
One with the demon, one with the beast
The animal in me
Craig Burke
Zawód : Handlarz czarnomagicznymi przedmiotami, diler opium
Wiek : 34
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
If I die today, it won’t be so bad
I can escape all the nightmares I’ve had
All of my angry and all of my sad
Gone in the blink of an eye
I can escape all the nightmares I’ve had
All of my angry and all of my sad
Gone in the blink of an eye
OPCM : 7 +1
UROKI : 13 +3
ALCHEMIA : 5
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 32 +3
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
paint me as a villain
Caelan Goyle
Zawód : Zarządca portu, kapitan statku
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
I must go down to the sea again, to the lonely sea and the sky.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
They call him The Young Wolf. They say he can turn into a wolf himself when he wants. They say he can not be killed.
Morgoth Yaxley
Zawód : a gentleman is simply a patient wolf, buduję sobie balet trolli
Wiek : 22
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Thus he came alone to Angband's gates, and he sounded his horn, and smote once more upon the brazen doors, and challenged Morgoth to come forth to single combat. And Morgoth came.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Udziel mi więc tych cierpień
płaczmy razem na nie! ach, nie dziel ich, niech
wszystko mi samej zostanie
płaczmy razem na nie! ach, nie dziel ich, niech
wszystko mi samej zostanie
Antonia Borgin
Zawód : pracownik urzędu niewłaściwego użycia czarów & znawca run
Wiek : 28
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Panna
ognistych nocy głodne przebudzenia
i tych uścisków, żar co krew wysusza,
wszystkie rozkosze ciała - i cierpienia
wszystkie, jakie znosi dusza
i tych uścisków, żar co krew wysusza,
wszystkie rozkosze ciała - i cierpienia
wszystkie, jakie znosi dusza
OPCM : 7 +2
UROKI : 10 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 15 +1
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
VII Misje poboczne - Rycerze Walpurgii
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia