Wydarzenia


Ekipa forum
Dotyk Midasa
AutorWiadomość
Dotyk Midasa [odnośnik]25.01.20 17:48
First topic message reminder :

Sklep jubilerski "Dotyk Midasa"

★★★★
"Dotyk Midasa" zdobył olbrzymią popularność niedługo po jego otworzeniu. Zawdzięcza to nie tylko znanemu nazwisku właścicielki, ale także oferowanym przez nią precjozom. Zazwyczaj sprowadza ich z odległych zakątków świata, nierzadko także tworząc je samodzielnie. Dzięki temu potencjalni klienci prezentują się w biżuterii oryginalnie i nietuzinkowo! Do zakupu zachęca również elegancki wystrój wnętrz, ciemny i nieco surowy, ale zazwyczaj wpasowujący się w gusta klienteli.
Sklep ma jedną wadę - ceny wystawionych produktów są bardzo wysokie, więc na zakup biżuterii mogą pozwolić sobie jedynie najbogatsi. Nic więc dziwnego, że najczęściej pojawiają się w poszukujący oryginalnej biżuterii arystokratki i arystokraci. Wystarczy jednak odpowiednia suma pieniędzy, a nawet najzwyklejszy w świecie przedstawiciel klasy średniej zdobędzie rzecz, której szukał.
[bylobrzydkobedzieladnie]


Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 20:39, w całości zmieniany 1 raz
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Dotyk Midasa - Page 2 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Re: Dotyk Midasa [odnośnik]23.07.21 14:04
Dotyk Midasa

Sklep jubilerski "Dotyk Midasa" szybko zdobył swoją sławę nie tylko dzięki najwyższej jakości produktów wychodzących spod rąk jego pracowników, lecz również dzięki wygórowanym cenom. Nic więc dziwnego, że najczęściej pojawiają się tam poszukujący oryginalnej biżuterii arystokratki i arystokraci, zostawiający pokaźne sumy w kieszeni właścicielki. Pławiąca się w luksusie czarownicy byłaby cennym nabytkiem w finansowaniu działań wojennych. To miejsce może być istotnym punktem Londynu.

Lokacja pozostaje pod kontrolą Zakonu Feniksa.



poziom I
Etap I
Możliwe jest rzucenie carpiene w szafce zniknięć i ustosunkowanie się do rzutu już w pisanym poście (a zatem przekazanie informacji o wykrytych pułapkach drugiej postaci w tym samym poście, w którym carpiene zostało rzucone).

Udane carpiene z mocą 75 oczek pozwala dostrzec Muffliato. Po rozpoznaniu pułapki można przejść do ich przełamywania zgodnie z obowiązującą mechaniką. Walkę z królikami przeprowadzić na końcu.

Sklepu pilnują cztery wyjątkowo krwiożercze króliki. Krwiożercze króliki (każdy żywotność 50 PŻ) unikają zaklęć (bonus +25) i atakują stadnie co drugą turę, zawsze z sukcesem na zmianę atakami: podgryzanie kostek (zadają 5 obrażeń kłutych za każdego królika), kop z wyskoku w dowolną część ciała (zadaje 3 obrażenia za każdego królika) i paniczny bieg między nogami (ST zachowania równowagi wynosi w sumie 40, upadek zadaje 15 obrażeń łącznie). Króliki będą atakować dopóty, dopóki nie zostaną unicestwione.


Etap II
Ścieżka pokojowa
WYKLUCZONA

Ścieżka wojenna
Rycerze Walpurgii: Sklep można zdobyć tylko siłą. Nie będzie to takie proste. Mimo że właścicielka pochodzi z rodów o konserwatywnych poglądach, macie informacje jakoby była przeciwna idei waszego pana i ściśle współpracowała z Zakonem Feniksa, udostępniając im swój lokal. Gdy tylko pojawicie się w jej sklepie, czarownica nie będzie chciała oddać swojego lokalu wrogom.

Walka: Postać, która napisze w wątku jako pierwsza, rzuca kością za czarownicę.

Czarownica (OPCM 25, uroki 25, żywotność 90) będzie atakowała kolejno zaklęciami: Casa Aranea, Everte Stati, Commotio oraz broniła się zawsze wtedy, kiedy wymaga od niego tego sytuacja.

Rolę czarownicy broniącej tego terenu może przejąć również dowolny Zakonnik przy pomocy lusterka; wówczas walczy z Rycerzami bez udziału mistrza gry, zgodnie ze statystykami rozpisanymi powyżej, ale bez ograniczeń co do kolejności oraz wyboru rzucanych zaklęć.

Gracz nie ma prawa zmienić woli postaci broniącej lokacji, jedyne, co robi, to rzuca za nią kością i opisuje jej działania w sposób fabularny.

Etap III
Aby przejść do etapu III, należy odczekać 48 godzin, w trakcie których para (grupa) może zostać zaatakowana przez przeciwną organizację.

Etap IV
Postaci mają 2 tury na nałożenie zabezpieczeń, pułapek lub klątw oraz wydanie dyspozycji strażnikom należącym do organizacji.


Gra w tej lokacji jest dozwolona.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Dotyk Midasa - Page 2 Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki

Strona 2 z 2 Previous  1, 2

Dotyk Midasa
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach