Komponenty magiczne II
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Komponenty magiczne
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
Kryształy
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Komponenty to składniki, które używane są do wytwarzania magicznych eliksirów, przedmiotów i dokonywania rytuałów związanych z klątwami. Każdy czarodziej powyżej piętnastego roku życia może co miesiąc losować pewną ich ilość.
Raz na okres fabularny postać może rzucić w tym temacie kością k60. Ilość rzutów zależna jest od wątków rozliczonych we wsiąkiewce w poprzednim miesiącu. Jeśli postać w poprzednim miesiącu nie istniała (losuje ingrediencje w pierwszym miesiącu fabularnym jej istnienia) losuje wartość przysługującą za 12 rozliczonych wątków zgodnie z właściwą dla niej rubryką (zawodowiec lub nie).
Ilość wątków | Pozostali | Zawodowcy |
4 | 4 | |
8 | 8 | |
12 | 12 lub jeden kryształ | |
16 | 16 lub 8 i jeden kryształ |
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Tytuł | Wymóg | Uprawnienia |
Brak (pozostali) | Rzuty dowolne | |
Alchemik | Rzuty na komponenty roślinne, zwierzęce, surowce ziemskie | |
Magikowal | Rzuty na surowce ziemskie | |
Numerolog | Rzuty na minerały kosmiczne | |
Krawiec | Rzuty na materiały - skóry, tkaniny, wełny, nici i pasmanterię | |
Wiązacz mioteł | Rzuty na minerały kosmiczne i surowce ziemskie | |
Zaklinacz | Rzuty na szczątki ludzkie |
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Komponenty | Biegłość |
Ingrediencje alchemiczne zwierzęce | ONMS |
Ingrediencje alchemiczne roślinne | zielarstwo |
Szczątki ludzkie | anatomia |
Minerały kosmiczne | astronomia |
Minerały ziemskie | geomancja |
Tkaniny, skóry, wełny | ONMS |
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Poziom | Modyfikator rzutu |
Brak biegłości | - 10 |
I poziom | - |
II poziom | + 10 |
III poziom | + 30 |
IV poziom | + 50 |
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Tytuł[/b]: brak/runista/alchemik/numerolog ; jeśli postać jest zawodowcem, powinna zakreślić, z jakiego tytułu przysługują jej dodatkowe rzuty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]:
[b]Zielarstwo[/b]: poziom biegłości zielarstwo
[b]ONMS[/b]: poziom biegłości onms
[b]Anatomia[/b]: poziom biegłości anatomii
[b]Astronomia[/b]: poziom biegłości astronomii
[b]Geomancja[/b]: poziom biegłości geomancji
[b]Numerologia[/b]: poziom biegłości numerologii
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
[b]Zdobyto[/b]: wymienienie wybranych składników wraz z podaniem ich ceny w nawiasie wraz z wykorzystaną kostką --> składnik (cena; wykorzystana kość; oznaczony przysługujący bonus [u]z zaznaczeniem odpowiedniej biegłości[/u])
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
Losuję kryształ zamiast komponentów.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 24.11.23 19:15, w całości zmieniany 2 razy
I'm dishonest...
...and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to do something incredibly... stupid.
Kenneth Fernsby
Zawód : Marynarz, przemytnik
Wiek : 24
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
Jestem nieuczciwy i uczciwie możesz liczyć na moją nieuczciwość.
OPCM : 15 +3
UROKI : 10 +2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 5
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Czarodziej
Neutralni
The member 'Kenneth Fernsby' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Zawód : namiestniczka Londynu, metresa nestora
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
one more time for my taste
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
OPCM : 45 +3
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60 +8
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Śmierciożercy
The member 'Deirdre Mericourt' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
We men are wretched things.
Hateful to me as the gates of Hades is that man who hides one thing in his heart and speaks another.
Hector Vale
Zawód : Magipsychiatra, uzdrowiciel z licencją alchemika
Wiek : 31
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zaręczony
I love it and I hate it at the same time
Hidin' all of our sins from the daylight
Hidin' all of our sins from the daylight
OPCM : 2 +3
UROKI : 0
ALCHEMIA : 17 +3
UZDRAWIANIE : 26 +8
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 1
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Hector Vale' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Chodź, pocałuję cię tam, gdzie się kończysz i zaczynasz. Chodź, pocałuję cię w czoło, w duszę. Pocałuję cię w twoje serce. Na dzień dobry. Na dobranoc. Na zawsze. Na nigdy. Na teraz. Na kiedyś.
Belvina Blythe
Zawód : Uzdrowicielka na urazach pozaklęciowych, prywatny uzdrowiciel
Wiek : 27 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Nasze miejsce jest tutaj
W nocy
Bez nikogo
W nocy
Bez nikogo
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Nieaktywni
The member 'Belvina Blythe' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Learn your place in someone's life,
so you don't overplay your part
Eve Doe
Zawód : Tancerka, złodziejka, młoda mama
Wiek : 19
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Zamężna
Start where you are.
Use what you have.
Do what you can.
Use what you have.
Do what you can.
OPCM : 5
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0 +3
TRANSMUTACJA : 15+5
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 18
SPRAWNOŚĆ : 7
Genetyka : Czarownica
Neutralni
The member 'Eve Doe' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
sprzedany
'Kryształy' :
Ramsey Mulciber
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Słowa palą,
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Cornelius Sallow
Zawód : Szef Biura Informacji, propagandzista
Wiek : 44
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Żonaty
niech nie opuszcza ciebie twoja siostra Pogarda
OPCM : 8 +3
UROKI : 38 +8
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 1 +3
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Cornelius Sallow' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Justine Tonks
Zawód : auror, rebeliant
Wiek : 29
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Panna
The gods will always smile on brave women.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
OPCM : 58 +2
UROKI : 36 +6
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 7 +3
TRANSMUTACJA : 6
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Metamorfomag
Zakon Feniksa
Komponenty magiczne II
Szybka odpowiedź