1.05 - Lucy, Mike vs podli npc Tyneham
Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Droga do Tyneham
Droga do Tyneham, Dorset 1.05.1958
Lucinda Hensley i Michael Tonks nakrywają dwóch złoczyńców na niegodnych czynach wobec bezbronnej, starszej kobiety. Podejmują się interwencji.
Żywotność npc
Wartość żywotności postaci: 150
Statystyki npc:
Pierwszy NPC Dave (20 OPCM, 10 CM, 15 U) atakuje w pętli zaklęciami: Caeruleusio, Adolebitque, Gladium oraz broni się zawsze wtedy, kiedy wymaga od niego tego sytuacja.
Drugi NPC Greg (15 OPCM, 10 CM, 20 U) atakuje w pętli zaklęciami: Bucco, Commotio, Deprimo oraz broni się zawsze wtedy, kiedy wymaga od niego tego sytuacja.
Staruszka: żywotność 110/150 (obrażenia psychiczne & tłuczone), zbyt zszokowana by włączyć się do walki
Szafka zniknięć
Lucinda Hensley i Michael Tonks nakrywają dwóch złoczyńców na niegodnych czynach wobec bezbronnej, starszej kobiety. Podejmują się interwencji.
Wartość żywotności postaci: 150
żywotność | zabronione | kara | wartość |
81-90% | brak | -5 | 121 - 135 |
71-80% | brak | -10 | 106 - 120 |
61-70% | brak | -15 | 91 - 105 |
51-60% | potężne ciosy w walce wręcz | -20 | 76 - 90 |
41-50% | silne ciosy w walce wręcz | -30 | 61 - 75 |
31-40% | kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz | -40 | 46 - 60 |
21-30% | uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90 | -50 | 31 - 45 |
≤ 20% | teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz | -60 | ≤ 30 |
10 PŻ | Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury). | -70 | 1 - 10 |
0 | Utrata przytomności |
Statystyki npc:
Pierwszy NPC Dave (20 OPCM, 10 CM, 15 U) atakuje w pętli zaklęciami: Caeruleusio, Adolebitque, Gladium oraz broni się zawsze wtedy, kiedy wymaga od niego tego sytuacja.
Drugi NPC Greg (15 OPCM, 10 CM, 20 U) atakuje w pętli zaklęciami: Bucco, Commotio, Deprimo oraz broni się zawsze wtedy, kiedy wymaga od niego tego sytuacja.
Staruszka: żywotność 110/150 (obrażenia psychiczne & tłuczone), zbyt zszokowana by włączyć się do walki
Szafka zniknięć
I show not your face but your heart's desire
The member 'Lucinda Hensley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 100
'k100' : 100
Doświadczenie Lucindy w posługiwaniu się białą magią zdawało się w pełni skumulować i zaprezentować w tym jednym zaklęciu - choć esposas nie należało do ścisłej ekspertyzy łamaczki, ani do najtrudniejszych spośród zaklęć, nie można było rzucić go w bardziej perfekcyjny sposób.
Kajdany zacisnęły się na nadgarstkach i kostkach obezwładnionego. Zabłysły na na skórze mężczyzny, o którego próby wyrwania nie musieliście się już martwić - choćby próbował, kończyły się na niczym.
Choć łamaczka klątw nie mogła dodać otuchy kobiecie, sama silnie poczuła moc białej magii po rzuconym zaklęciu, tym bardziej wzmocnionej dzięki naturze drewna kasztanowca. Mogła poczuć siłę do działania, jak siły mimo walki wcale jej nie opuściły - jakby nabrała pewności, że każde działanie, jakie podejmowała, było słuszne. I miało doprowadzić ją do celu.
Interwencja w związku z wyrzuceniem przez Lucindę krytycznego sukcesu. Mistrz Gry nie kontynuuje rozgrywki.
Przez następny fabularny miesiąc, Lucinda otrzymuje +5 do testów związanych z wytrzymałością psychiczną.
Kajdany zacisnęły się na nadgarstkach i kostkach obezwładnionego. Zabłysły na na skórze mężczyzny, o którego próby wyrwania nie musieliście się już martwić - choćby próbował, kończyły się na niczym.
Choć łamaczka klątw nie mogła dodać otuchy kobiecie, sama silnie poczuła moc białej magii po rzuconym zaklęciu, tym bardziej wzmocnionej dzięki naturze drewna kasztanowca. Mogła poczuć siłę do działania, jak siły mimo walki wcale jej nie opuściły - jakby nabrała pewności, że każde działanie, jakie podejmowała, było słuszne. I miało doprowadzić ją do celu.
Przez następny fabularny miesiąc, Lucinda otrzymuje +5 do testów związanych z wytrzymałością psychiczną.
Thomas Doe
Strona 5 z 5 • 1, 2, 3, 4, 5
1.05 - Lucy, Mike vs podli npc Tyneham
Szybka odpowiedź