Zlata, Herbert i Olbrzym - 1958
Strona 2 z 2 • 1, 2
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Derbyshire
Wężowa Przełęcz 8/9.05.1958
Herbert Grey i Zlata Raskolnikov są na rekonesansie terenowym, w poszukiwaniu bunkrów, które da się niewielkim kosztem odnowić i zrobić z nich punkt przerzutu dla uciekinierów z terenów pod panowaniem Rycerzy Walpurgii.
Tury dzieją się równolegle. Oznacza to, że olbrzym oraz Zlata i Herbert działają w tym samym czasie.
Olbrzym: 600/600
Herbert: 220/220
Zlata: 175/175
Olbrzym będzie atakował następującymi typami ataków i nie będzie podejmować prób obrony ani uników:
– Uderzenie pięścią - na zmianę wszystkie postaci obecne w wątku. Olbrzym uderza zgodnie z mechaniką walki wręcz, stosując potężne ciosy (nie wymagają celowania, zawsze obejmują całe ciało). Czarodziej może uniknąć uderzenia, wykonując rzut na skradanie o ST 60. Trafienie postaci znajdującej się na miotle wiąże się ze spadnięciem i otrzymaniem dodatkowych 20 obrażeń tłuczonych; zrzucona z miotły postać jest traktowana tak samo jak postać o nieudanym teście na utrzymanie równowagi w wyniku tąpnięcia i zostanie pochwycona w następnej turze.
– Tąpnięcie (obszarowe) - olbrzym uderza nogą w podłoże, tworząc dziurę oraz niewielkie trzęsienie ziemi obejmujące wszystkie postaci w wątku. Wszystkie postaci obecne w wątku rzucają kością na utrzymanie się na nogach, ST wynosi 70, dolicza się podwojoną zwinność. W razie upadku postać odnosi 30 obrażeń tłuczonych.
– Pochwycenie - olbrzym chwyta pierwszą postać, która nie zdołała ustać na własnych nogach w wyniku tąpnięcia. Aby uniknąć złapania, postać musi wykonać unik, ST wynosi 60, dolicza się podwojoną zwinność. W przypadku nieudanego uniku postać otrzymuje 110 obrażeń miażdżonych, łamane są jej kości i nie może się poruszać. Potrzebuje natychmiastowej pomocy uzdrowiciela.
Szafka zniknięć
Herbert Grey i Zlata Raskolnikov są na rekonesansie terenowym, w poszukiwaniu bunkrów, które da się niewielkim kosztem odnowić i zrobić z nich punkt przerzutu dla uciekinierów z terenów pod panowaniem Rycerzy Walpurgii.
Tury dzieją się równolegle. Oznacza to, że olbrzym oraz Zlata i Herbert działają w tym samym czasie.
Olbrzym: 600/600
Herbert: 220/220
Zlata: 175/175
Olbrzym będzie atakował następującymi typami ataków i nie będzie podejmować prób obrony ani uników:
– Uderzenie pięścią - na zmianę wszystkie postaci obecne w wątku. Olbrzym uderza zgodnie z mechaniką walki wręcz, stosując potężne ciosy (nie wymagają celowania, zawsze obejmują całe ciało). Czarodziej może uniknąć uderzenia, wykonując rzut na skradanie o ST 60. Trafienie postaci znajdującej się na miotle wiąże się ze spadnięciem i otrzymaniem dodatkowych 20 obrażeń tłuczonych; zrzucona z miotły postać jest traktowana tak samo jak postać o nieudanym teście na utrzymanie równowagi w wyniku tąpnięcia i zostanie pochwycona w następnej turze.
– Tąpnięcie (obszarowe) - olbrzym uderza nogą w podłoże, tworząc dziurę oraz niewielkie trzęsienie ziemi obejmujące wszystkie postaci w wątku. Wszystkie postaci obecne w wątku rzucają kością na utrzymanie się na nogach, ST wynosi 70, dolicza się podwojoną zwinność. W razie upadku postać odnosi 30 obrażeń tłuczonych.
– Pochwycenie - olbrzym chwyta pierwszą postać, która nie zdołała ustać na własnych nogach w wyniku tąpnięcia. Aby uniknąć złapania, postać musi wykonać unik, ST wynosi 60, dolicza się podwojoną zwinność. W przypadku nieudanego uniku postać otrzymuje 110 obrażeń miażdżonych, łamane są jej kości i nie może się poruszać. Potrzebuje natychmiastowej pomocy uzdrowiciela.
Szafka zniknięć
I show not your face but your heart's desire
Kiedy olbrzym zaczął machać łapami zaklęcie Zlaty zadziałało i zwłoki, które przed chwilą były przekąską potwora zaczęły eksplodować w jego ustach. Ryk olbrzyma poniół się echem po okolicy.
Wściekłość w nim narastała i ataki stay się niekontrolowane.
Zlata miała wiele szczęścia i udało się jej uniknąć ciosu, Herbert nie mógł sie tym poszczycić i poczuł jak wielka ręka zmiotla go z powierzchni ziemi. Nieprzyjemne chrupnięci w okolicach żeber dało o sobie znać.
|Olbrzym w następnej turze będzie atakowal tąpnięciem.
Zlata, udało ci się uniknąć ciosu Olbrzyma.
Herbert, oberwałeś pełną siłą, co spowodowało mocne obicie oraz złamanie prawego żebra.
Zaklęcie Z;aty udało się i zwłoki eksplodowały w ustach Olbrzyma zadając mu obrażenia.
Olbrzym: 580/600
Herbert: 190/220
Zlata: 175/175
Wściekłość w nim narastała i ataki stay się niekontrolowane.
Zlata miała wiele szczęścia i udało się jej uniknąć ciosu, Herbert nie mógł sie tym poszczycić i poczuł jak wielka ręka zmiotla go z powierzchni ziemi. Nieprzyjemne chrupnięci w okolicach żeber dało o sobie znać.
|Olbrzym w następnej turze będzie atakowal tąpnięciem.
Zlata, udało ci się uniknąć ciosu Olbrzyma.
Herbert, oberwałeś pełną siłą, co spowodowało mocne obicie oraz złamanie prawego żebra.
Zaklęcie Z;aty udało się i zwłoki eksplodowały w ustach Olbrzyma zadając mu obrażenia.
Olbrzym: 580/600
Herbert: 190/220
Zlata: 175/175
I show not your face but your heart's desire
Myślał, że mu się uda. Nie było to pierwsze jego spostkanie z olbrzymem, a jednak okazało się, że nadal musi uważać na każdym kroku. Nie zdążył się uchylić i poczuł jak potężna siła ścina go z nóg. Powietrze zostało wybite z płuc, piekący ból rozszedł się po całej klatce piersiowej. Zakrzyknął cico, gdy uderzenie spowodowało pęknięcie żebra.
-Zaraza... Zlata, uciekajmy. Nie damy mu rady! - Dostrzegł jak udaje się jej umknąć przed ciosem. Powoli zebrał się z ziemi, aby odejść na odpowiednią odległosć. Nie była wstydem ucieczka, zbyt cenił swoje życie, aby głupio je tracić.
|Podejmuję akcję ucieczki
-Zaraza... Zlata, uciekajmy. Nie damy mu rady! - Dostrzegł jak udaje się jej umknąć przed ciosem. Powoli zebrał się z ziemi, aby odejść na odpowiednią odległosć. Nie była wstydem ucieczka, zbyt cenił swoje życie, aby głupio je tracić.
|Podejmuję akcję ucieczki
Zły pomysł?Nie ma czegoś takiego jak zły pomysł, tylko złe wykonanie go
Herbert Grey
Zawód : Botanik, podróżnik, awanturnik
Wiek : 29
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Kawaler
Podróżowanie to nie jest coś, do czego się nadajesz. To coś, co robisz. Jak oddychanie
OPCM : 18 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2 +1
TRANSMUTACJA : 15 +2
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
Strona 2 z 2 • 1, 2
Zlata, Herbert i Olbrzym - 1958
Szybka odpowiedź