Adda, Michael vs npc
AutorWiadomość
Adda de Verley & Michael Tonks chcą przepędzić szmalcowników z wioski.
Npc 1, Gregory
OPCM 10, CM 20
Wartość żywotności postaci: 100
żywotność | zabronione | kara | wartość |
81-90% | brak | -5 | 81 - 90 |
71-80% | brak | -10 | 71 - 80 |
61-70% | brak | -15 | 61 - 70 |
51-60% | potężne ciosy w walce wręcz | -20 | 51 - 60 |
41-50% | silne ciosy w walce wręcz | -30 | 41 - 50 |
31-40% | kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz | -40 | 31 - 40 |
21-30% | uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90 | -50 | 21 - 30 |
≤ 20% | teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz | -60 | ≤ 20 |
10 PŻ | Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury). | -70 | 1 - 10 |
0 | Utrata przytomności |
NPC 2, Tom
OPCM 10, U 10, CM 5
Wartość żywotności postaci: 80
żywotność | zabronione | kara | wartość |
81-90% | brak | -5 | 64 - 72 |
71-80% | brak | -10 | 56 - 63 |
61-70% | brak | -15 | 48 - 55 |
51-60% | potężne ciosy w walce wręcz | -20 | 40 - 47 |
41-50% | silne ciosy w walce wręcz | -30 | 32 - 39 |
31-40% | kontratak, blokowanie ciosów w walce wręcz | -40 | 24 - 31 |
21-30% | uniki, legilimencja, zaklęcia z ST > 90 | -50 | 16 - 23 |
≤ 20% | teleportacja (nawet po ustaniu zagrożenia), oklumencja, metamorfomagia, animagia, odskoki w walce wręcz | -60 | ≤ 15 |
10 PŻ | Postać odczuwa skrajne wycieńczenie i musi natychmiast otrzymać pomoc uzdrowiciela, inaczej wkrótce będzie nieprzytomna (3 tury). | -70 | 1 - 10 |
0 | Utrata przytomności |
Szafka zniknięć
I show not your face but your heart's desire
Kolejka rozgrywa się równocześnie - szmalcownicy, Adda i Michael na raz wznoszą różdżki i inkantują zaklęcia/obronę. Zaklęcia dolatują do nas w kolejnym poście, czyli przykładowo
Npc rzuca na tak / Adda nie wie co robi npc więc też rzuca na atak / w Addę leci atak npc, w kolejnej turze się broni.
Co turę lusterko będzie podsumowywać, które zaklęcia się udały i w kogo co leci (czyli lusterko pisze dwa posty - jeden z ruchami npc, i drugi z podsumowaniem).
To miała być prosta robota - wywlec z wioski czarodzieja, który podobno pomagał mugolom, a jeśli będzie okazja to spalić parę chat. Zabawa z mugolkami musiała poczekać, na razie chcieli wymierzyć sprawiedliwość, zdławić morale - a potem tutaj wrócą, w większej grupie. Nie sądzili, by mugole bronili swojego sąsiada - niby im pomagał, ale podobno był odludkiem. A szmalcownicy nie pracowali nigdy w czarodziejskiej policji, obserwując mężczyznę nie wychwycili żadnych podejrzanych sygnałów. Trzydziestoletni Gregory prowadził interesy na Nokturnie, ale parę miesięcy temu przekonał się, że Ministerstwo płaci lepiej. Tom, dziewiętnastolatek, ukończył Hogwart z dobrymi wynikami i marzył o wstąpieniu do Brygady Ścigania Wilkołaków, ale gdy składał podanie o pracę - liczyło się łapanie mugoli, nie bestii. Marzenia musiały poczekać, a Gregory przyuczył go nieco czarnej magii.
-Zejdźcie nam z drogi. - prychnął Gregory, a potem rzucił do Toma. -Może jednak się zabawimy. Spróbuj. - zachęcił chłopaka, potrzebował w końcu treningu.
-Serpensortia. - Greg, pełen wiary w czarną magię, postanowił najpierw przestraszyć intruzów za pomocą przywołanego węża, który miał zaatakować Michaela.
-Eee... zejdź z drogi, paniusiu! Aquassus! - Tom sięgnął po prostsze zaklęcie, celując w Addę. Znała czarną magię na tyle, by wiedzieć, że to zaklęcie torturujące - ale samo w sobie niegroźne.
rozpisanie rzutów
1. Serpensortia - stopień trudności 80, Greg musi wyrzucić co najmniej 60
2. k10 na czarną magię (obowiązuje tylko rzuty na czarną magię) - przy rzucie poniżej 4 czarnoksiężnicy otrzymują obrażenia za używanie plugawej magii, rozpisane w tabeli
3. k8 na moc Serpensortii (liczy się do statystyk węża), jedna kostka za każde rozpoczęte 5pkt w czarnej magii czyli 4 kostki
4. Aquassus, ST 65, Tom musi rzucić 60
5. k10 na czarną magię Toma
6. k8 na moc Aquassusa (liczy się do obrażeń), 1 kostka za 5 rozpoczętych punktów
Npc rzuca na tak / Adda nie wie co robi npc więc też rzuca na atak / w Addę leci atak npc, w kolejnej turze się broni.
Co turę lusterko będzie podsumowywać, które zaklęcia się udały i w kogo co leci (czyli lusterko pisze dwa posty - jeden z ruchami npc, i drugi z podsumowaniem).
To miała być prosta robota - wywlec z wioski czarodzieja, który podobno pomagał mugolom, a jeśli będzie okazja to spalić parę chat. Zabawa z mugolkami musiała poczekać, na razie chcieli wymierzyć sprawiedliwość, zdławić morale - a potem tutaj wrócą, w większej grupie. Nie sądzili, by mugole bronili swojego sąsiada - niby im pomagał, ale podobno był odludkiem. A szmalcownicy nie pracowali nigdy w czarodziejskiej policji, obserwując mężczyznę nie wychwycili żadnych podejrzanych sygnałów. Trzydziestoletni Gregory prowadził interesy na Nokturnie, ale parę miesięcy temu przekonał się, że Ministerstwo płaci lepiej. Tom, dziewiętnastolatek, ukończył Hogwart z dobrymi wynikami i marzył o wstąpieniu do Brygady Ścigania Wilkołaków, ale gdy składał podanie o pracę - liczyło się łapanie mugoli, nie bestii. Marzenia musiały poczekać, a Gregory przyuczył go nieco czarnej magii.
-Zejdźcie nam z drogi. - prychnął Gregory, a potem rzucił do Toma. -Może jednak się zabawimy. Spróbuj. - zachęcił chłopaka, potrzebował w końcu treningu.
-Serpensortia. - Greg, pełen wiary w czarną magię, postanowił najpierw przestraszyć intruzów za pomocą przywołanego węża, który miał zaatakować Michaela.
-Eee... zejdź z drogi, paniusiu! Aquassus! - Tom sięgnął po prostsze zaklęcie, celując w Addę. Znała czarną magię na tyle, by wiedzieć, że to zaklęcie torturujące - ale samo w sobie niegroźne.
rozpisanie rzutów
1. Serpensortia - stopień trudności 80, Greg musi wyrzucić co najmniej 60
2. k10 na czarną magię (obowiązuje tylko rzuty na czarną magię) - przy rzucie poniżej 4 czarnoksiężnicy otrzymują obrażenia za używanie plugawej magii, rozpisane w tabeli
3. k8 na moc Serpensortii (liczy się do statystyk węża), jedna kostka za każde rozpoczęte 5pkt w czarnej magii czyli 4 kostki
4. Aquassus, ST 65, Tom musi rzucić 60
5. k10 na czarną magię Toma
6. k8 na moc Aquassusa (liczy się do obrażeń), 1 kostka za 5 rozpoczętych punktów
I show not your face but your heart's desire
The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 93
--------------------------------
#2 'k10' : 5
--------------------------------
#3 'k8' : 5, 1, 5, 1
--------------------------------
#4 'k100' : 14
--------------------------------
#5 'k10' : 9
--------------------------------
#6 'k8' : 2
#1 'k100' : 93
--------------------------------
#2 'k10' : 5
--------------------------------
#3 'k8' : 5, 1, 5, 1
--------------------------------
#4 'k100' : 14
--------------------------------
#5 'k10' : 9
--------------------------------
#6 'k8' : 2
-Luminis virtute! - warknął Michael, wznosząc różdżkę do ataku na Grega. Chciał go oślepić, kupić dziecku (i Addzie?) czas na ucieczkę.
-AAAAIIII! - chłopiec niby chciał uciekać, ale spróbował rzucić kamieniem w Toma...
1. zaklęcie Michaela
2. rzut chłopca...
-AAAAIIII! - chłopiec niby chciał uciekać, ale spróbował rzucić kamieniem w Toma...
1. zaklęcie Michaela
2. rzut chłopca...
Can I not save one
from the pitiless wave?
The member 'Michael Tonks' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 74
--------------------------------
#2 'k100' : 34
#1 'k100' : 74
--------------------------------
#2 'k100' : 34
Miała dziwne wrażenie, że zna tego starszego i ― co gorsza ― że on zna też ją. A tego nie mogła tak zostawić.
― Bombino ― syknęła, celując w młodszego chłystka, chcąc wykluczyć go z walki.
― Bombino ― syknęła, celując w młodszego chłystka, chcąc wykluczyć go z walki.
Mam niespełna trzydzieści lat
i jak kot muszę umrzeć
i jak kot muszę umrzeć
dziewięć razy
The member 'Adriana de Verley' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 30
'k100' : 30
Podsumowanie
Serpensortia udana, Greg przywołał węża o sprawności 6 i zwinności 6 i żywotności 37
Aquassus nieudane
Luminis Virtute udane, mknie w Grega z mocą 121 (74+42+4 różdżka+1 szata Michaela) i Greg nie ma statystyki aby się obronić, ale ma wolny ruch na atak zanim oślepnie
Bombino nieudane
W tej turze:
Wszyscy mają wolny ruch
Wąż zacznie atakować Michaela (obrona w kolejnej turze)
Serpensortia udana, Greg przywołał węża o sprawności 6 i zwinności 6 i żywotności 37
Aquassus nieudane
Luminis Virtute udane, mknie w Grega z mocą 121 (74+42+4 różdżka+1 szata Michaela) i Greg nie ma statystyki aby się obronić, ale ma wolny ruch na atak zanim oślepnie
Bombino nieudane
W tej turze:
Wszyscy mają wolny ruch
Wąż zacznie atakować Michaela (obrona w kolejnej turze)
I show not your face but your heart's desire
Greg widział jak mknie w niego kula światła - ale doświadczenie podpowiadało mu, że nie zdąży się przed nią obronić, że nie zna odpowiednio potężnej tarczy.
-Adolebitque! - syknął nienawistnie, chcąc wykorzystać ostatni moment precyzyjnego celowania na oplecenie przeciwnika parzącym łańcuchem.
Tom był nieco rozczarowany niepowodzeniem.
-Plumosa! - spróbował innego, prostego zaklęcia.
1. Adolebitque
2. k10 na obrażenia od czarnej magii
3. k8 na moc Adolebique
4. Plumosa
5. k10 na czarną magię
6. k8 na moc
-Adolebitque! - syknął nienawistnie, chcąc wykorzystać ostatni moment precyzyjnego celowania na oplecenie przeciwnika parzącym łańcuchem.
Tom był nieco rozczarowany niepowodzeniem.
-Plumosa! - spróbował innego, prostego zaklęcia.
1. Adolebitque
2. k10 na obrażenia od czarnej magii
3. k8 na moc Adolebique
4. Plumosa
5. k10 na czarną magię
6. k8 na moc
I show not your face but your heart's desire
The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 23
--------------------------------
#2 'k10' : 6
--------------------------------
#3 'k8' : 7, 3, 2, 5
--------------------------------
#4 'k100' : 50
--------------------------------
#5 'k10' : 6
--------------------------------
#6 'k8' : 6
#1 'k100' : 23
--------------------------------
#2 'k10' : 6
--------------------------------
#3 'k8' : 7, 3, 2, 5
--------------------------------
#4 'k100' : 50
--------------------------------
#5 'k10' : 6
--------------------------------
#6 'k8' : 6
Wąż podpełzł w stronę Michaela, chcąc zaatakować.
rzut, doliczam podwójną sprawność węża (6x2)
rzut, doliczam podwójną sprawność węża (6x2)
I show not your face but your heart's desire
The member 'Ain Eingarp' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 90
'k100' : 90
Michael uśmiechnął się z satysfakcją, widząc jak Luminis Virtute pognało w Grega z potężną mocą. W Klubie Pojedynków dostałby za to dodatkowe punkty, ale to nie był sport ani zabawa - tylko walka, z udziałem ludzi słynących z bewzględności. Rozpoznawał czarnomagiczne inkantacje - chociaż nie znał czarnej magii, jako auror znał działanie samych zaklęć. Słysząc sylaby Serpensortii, kontrolnie zerknął na ziemię, na której zmaterializował się wąż.
-Vipera Evanesca! - syknął prędko, chcąc wyeliminować węża z walki zanim ten zdąży zaatakować.
-Vipera Evanesca! - syknął prędko, chcąc wyeliminować węża z walki zanim ten zdąży zaatakować.
Can I not save one
from the pitiless wave?
The member 'Michael Tonks' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 54
'k100' : 54
Adda stłumiła cisnące się na usta przekleństwo. Nie znosiła, kiedy czary jej nie wychodziły, odbierała to jako osobistą potwarz. (Zwłaszcza, że zdążyła już przywyknąć do tego, jak dobrze sobie radzi z każdą inną dziedziną życia).
Stary oberwał Luminisem, to dobrze, chociaż Michael trafił. (Kontrolnie zerknęła w trawę, w czającego się tam węża, ale nie wtrącała się). Gdyby udało się jej unieszkodliwić dzieciaka…
― Concitus ― padło kolejne zaklęcie; tym razem spróbowała nie myśleć o możliwym zdemaskowaniu, mugolskiej wiosce i reszcie świata.
Stary oberwał Luminisem, to dobrze, chociaż Michael trafił. (Kontrolnie zerknęła w trawę, w czającego się tam węża, ale nie wtrącała się). Gdyby udało się jej unieszkodliwić dzieciaka…
― Concitus ― padło kolejne zaklęcie; tym razem spróbowała nie myśleć o możliwym zdemaskowaniu, mugolskiej wiosce i reszcie świata.
Mam niespełna trzydzieści lat
i jak kot muszę umrzeć
i jak kot muszę umrzeć
dziewięć razy
Adda, Michael vs npc
Szybka odpowiedź