Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna rozpierzchła się na cały kraj; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronus Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem. Tereny osiągają różny stopień stabilizacji, ale wydaje się, że najbardziej chronionym miejscem w tym momencie jest stolica - Londyn.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta). Inicjatywy są wątkami, w których postać w jakikolwiek sposób angażuje się w działania wojenne, wspierając jedną ze stron lub działając przeciwko jednej z nich.
Celem dochowania zawieszenia broni w temacie należy zgłaszać wyłącznie inicjatywy o charakterze pokojowym, wspierającym lub humanitarnym.
Od 1 lipca 1958 r. oficjalnie trwa zawieszenie broni pomiędzy obiema stronami konfliktu. Zostało zawarte ze względu na letnie obchody święta żniw, tak ważne dla czarodziejskiej społeczności.
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są na polecenie mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
- Lista hrabstw:
Wynik Hrabstwo Miasto 1-3 Northumberland Newcastle upon Thyne 4-6 Cumberland Carlisle 7-8 Durham Sunderland 9-10 Westmorland Kendal 11-13 North Riding of Yorkshire York 14-15 East Riding of Yorkshire Kingston upon Hull 16-18 West Riding of Yorkshire Leeds 19-20 North Lancashire Barrow-in-Furness 21-22 Lancashire Manchester 23-24 Cheshire Warrington 25-26 Shropshire Telford 27-28 Staffordshire Stoke-on-Trent 29-30 Derbyshire Chesterfield 31-32 Nottinghamshire Nottingham 33-34 Lindsey of Lincolnshire Grimsby 35-36 Kesteven of Lincolnshire Lincoln 37-38 Holland of Lincolnshire Boston 39-40 Rutland Oakham 41-42 Leicestershire Leicester 43-44 Warwickshire Birmingham 45-46 Worcestershire Worcester 47-48 Herefordshire Hereford 49-50 Gloucestershire Gloucester 51-52 Cornwall Truro 53-55 Devon Plymouth 56-57 Somerset Taunton 58-59 Dorset Bournemouth 60-62 Norfolk Norwich 63-64 Cambridgeshire Cambridge 65-66 Huntingdonshire St Neots 67-68 West Suffolk Bury St Edmunds 69-70 East Suffolk Ipswich 71-72 Northamptonshire Peterborough 73-74 Bedfordshire Luton 75-76 Hertfordshire Watford 77-78 Essex Southend-on-Sea 79-80 Buckinghamshire Slough 81-82 Oxfordshire City of Oxford 83-84 Berkshire Reading 85-86 Wiltshire Swindon 87-88 Middlesex Hayes 89-90 Surrey Guildford 91-92 Kent Maidstone 93-94 Hampshire Southampton 95 Isle of Wight Newport 96-97 West Sussex Crawley 98-99 East Sussex Brighton 100 County of London Londyn
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
- Demaskacja:
- Żeby podjąć próbę zdemaskowania działań prowadzonych przez inną postać lub postacie, wszyscy zainteresowani gracze powinni napisać posty rozpoczynające w wątku, w którym trwa dana rozgrywka, w narracji uwzględniając opis okoliczności, w jakich znaleźli się w tym konkretnym miejscu. Ostatni z graczy wykonuje rzut kością k10 na powodzenie wykrycia aktywności prowadzonej przez postacie, których wątek został przerwany. Wynik interpretuje się zgodnie tabelą, w zależności od przewagi procentowej na danym terenie oraz innych modyfikatorów wymienionych poniżej.
k10 100 99-90 89-80 79-70 69-61 60-59 58-50 49-40 39-30 <30 1 × × × × × × × × × × 2 ✓ × × × × × × × × × 3 ✓ ✓ × × × × × × × × 4 ✓ ✓ ✓ × × × × × × × 5 ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × × 6 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × 7 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × 8 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × 9 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × 10 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ×
Szansa na wykrycie zwiększa się w wypadku, gdy:
- rzut wykonuje lord (lub lady) przebywający na swoich ziemiach (o 1 oczko);
- rzut wykonuje postać posiadająca umiejętności: Agent, Plotki, Sokolnik (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o II poziomie rozpoznawalności (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o III poziomie rozpoznawalności (o 2 oczka za każdą).
Mistrz gry, w uzasadnionych przypadkach, może zadecydować o przyznaniu postaci dodatkowego modyfikatora. Może również całkowicie zwolnić postać z obowiązku rzutu kością. W przypadku, gdy rzut wykonuje postać o randze neutralnej, szansę na powodzenie mistrz gry określa indywidualnie.
Po wykonaniu rzutu kością k10 należy ten fakt zgłosić w niniejszym temacie i zaczekać na interwencję mistrza gry, który oceni wynik rzutu oraz sens przedstawionego w postach uzasadnienia. Posty, w których obecność postaci w wątku wyjaśniona będzie mętnie, bez fabularnego sensu czy logiki, mogą zostać przez mistrza gry uznane za niezasadne nawet w przypadku udanego rzutu na wykrycie.
- Kod:
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: dokładny opis zdarzeń i podjętych działań
Postaci biorące udział: Elric Lovegood (inicjator ratunku), Hector Vale (uzdrowiciel), Celine Lovegood (dzielna pomoc), Benjamin Wright (leczona ofiara wojny)
Odnośnik: szopa Elrica (data 1.07, w poście Hectora)
Opis: Elric Lovegood i jego npc-kolega-Steve (znajomy również Hectora) znajdują brudnego i ciężko rannego człowieka (Benjamin Wright), którego transportują do szopy Elrica. Hector Vale zostaje ściągnięty przez Steve'a do udzielenia pomocy umierającemu i leczy jego rany oraz uspokaja po przebudzeniu i pierwszym szoku. Leczenie odbywa się w asyście Elrica i Celine, którzy myją pacjenta, pomagają mu wypić eliksir, przytrzymać go i uspokoić.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Hector Vale dnia 06.04.23 23:46, w całości zmieniany 2 razy
Hidin' all of our sins from the daylight
Czas na zgłoszenie trwających inicjatyw upływa 19 listopada. Pod uwagę w podsumowaniu będą brane wyłącznie inicjatywy rozpoczęte do 9 listopada włącznie.
Ze względu na opóźnienia po stronie mistrza gry, które wpłynęły na wydłużenie rozgrywek, powyższy termin nie dotyczy wątków rozgrywanych w ramach wydarzenia Złego coś się skrada. Te wątki mistrz gry uwzględni i rozliczy, nawet jeżeli zostaną zgłoszone po czasie. Wydarzenie będzie też kontynuowane w przyszłym okresie fabularnym, jeżeli macie więc rozgrywki zaplanowane, a jeszcze nierozpoczęte, będziecie mogli je rozegrać po zmianie miesiąca - bez negatywnych konsekwencji fabularnych.
Postaci biorące udział: Valerie Sallow, Imogen Travers
Odnośnik: Królewska Szkoła Baletowa
Opis: Imogen we współpracy z Valerie organizują spotkanie z uczennicami Królewskiej Szkoły Baletowej i ich rodzicami. Docierają do nich słuchy o nauczycielach, którzy ze względu na swe nieodpowiednie poglądy i pochodzenie stracili zaufanie zarówno dorosłych, jak i dzieci. Obie kobiety we współpracy z dyrektorką szkoły deklarują konieczność zmian — zarówno kadrowych (co spotyka się ze wzrostem zaufania zarówno ze strony uczennic, jak i ich opiekunów), jak i programowych (w czym prym wiedzie Valerie, korzystając ze swych znajomości w artystycznym świecie). Imogen zdobywa zaufanie uczennic, pokazując im siłę i wagę roli kobiet w konserwatywnym społeczeństwie. W tym czasie Valerie rozmawia z rodzicami, przekonując ich do dalszego wspierania nie tylko Królewskiej Szkoły Baletowej, ale także ogólnowojennej działalności Rycerzy Walpurgi. Spotkanie kończy się propozycją objęcia grupy dziewcząt patronatem lady Travers, a także podarowaniem datków pieniężnych na cele edukacyjne przez Imogen, Valerie oraz rodziców uczennic.
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Postaci biorące udział: Justine Tonks
Odnośnik:Dolina Downs Bank
Opis:
Justine wraz z Herbretem udali się do miasteczka leżącego na granicy dwóch hrabstw: Staffordshire i Shropshire, celem zbadania nastrojów jakie trwają na granicach. Chcieli usłyszeć co ludzie mówią, czy mieszkańcy są bardziej po stronie aktualnej władzy czy będą jednak wspierać Zakon Faniksa, bądź może są obojętni na to co się dzieje w kraju.
Herbert poprosił, aby Justine nie przyjmowała innej tożsamości tylko pojawiła się jako ona. Był ciekaw reakcji napotkanych ludzi, ta zaś już na samym wstępie wiele by im powiedziała. Przemieszczali się pieszo, aby nie wzbudzać zbytniej paniki. Herbert miał też w planach podrzucenie pluskwy do Ptasiego Radia gdyby nadarzyła się taka okazja.
Na miejscu udali się do lokalnej gospody, chcieli zamówić jakieś śniadanie i zaciągnąć języka. Na miejscu lokalna dziewczyna okazała się bardzo przyjazna i twierdziła, że ludzie żyją tu spokojnie.
Dopiero dwójka mężczyzn, która również przebywała wtedy w gospodzie rozpoznała Justine. Ostrzegli oni Herberta i Tonks, że pomocnik kucharza jest kapusiem, ale jednocześnie synem ważnej osoby w miasteczku więc był nie do ruszenia. Umówili się z nimi za miasteczkiem przy młynie, gdzie mężczyźni zobowiązali się do rozmowy, w której będą mogli udzielić więcej szczegółów bez narażania siebie oraz Herberta i Justine.
Postaci biorące udział: Oliver Summers, Hazel Wilde
Odnośnik: Pustelnia Lachlana
Opis: W trakcie wizyty w jednej z wiosek Northamptonshire Hazel i Oliver dowiadują się o żyjącym w niedalekiej okolicy pustelniku imieniem Lachlan, słynnym na okolicę ze względu na jego niesamowite zdolności alchemiczne. Żywo zainteresowany kwestiami alchemicznymi Oliver namawia Hazel na wizytę u pustelnika celem przekonania go do wspierania swymi umiejętnościami oraz zasobami (podobno zbierane przez niego w pełnię ingrediencje wykazują ogromną moc). Gdy wreszcie udaje im się dostrzec drogę do ukrytej magią chatki, Oliver prowadzi negocjacje handlowe, darowując pustelnikowi trzy odłamki spadające gwiazdy oraz porcję kadzidła odprężającego, aby pokazać swe dobre zamiary i podjąć współpracę z alchemikiem. Hazel namawia Lachlana do współpracy intencjonalnej, do wsparcia Zakonu Feniksa. Pustelnik zgadza się na takową, pod warunkiem zapewnienia mu opieki medycznej.
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
Postaci biorące udział: Adriana Tonks, Michael Tonks
Odnośnik: klik
Opis: W czerwcu na ulicach Lancaster pojawili się dementorzy (wylosowany w poprzedniej edycji Spokojnie jak na Wojnie incydent), a 23 lipca Adriana słyszy plotki o lodowatej aurze w starej wytwórni pergaminu. Po usłyszeniu niepokojących informacji, zastanawia się czy dementorzy pozostali w mieście i prosi Michaela o pomoc w sprawdzeniu budynku. Homenum Revelio wykrywa obecność człowieka w opuszczonym budynku, więc Adda i Mike decydują się działać od razu. Patronus Michaela przepędza z wytwórni pierwszego dementora, a Adda znajduje w piwnicy osłabionego i zaatakowanego przez dementora Hipogryfa i spowalnia atak. Patronus przepędza drugiego dementora, a dzięki teleportacji łącznej Michael zabiera młodzieńca do uzdrowiciela. Adriana bierze na siebie zadanie sprawdzenia terenu z miotły i zdanie raportu.
Can I not save one
from the pitiless wave?
Ostatnio zmieniony przez Michael Tonks dnia 17.11.23 18:29, w całości zmieniany 1 raz
Postaci biorące udział: Adriana Tonks, Steffen Cattermole, Michael Scaletta
Odnośnik:
- List od Harolda Longbottoma
- Zebranie informacji o Arnoldzie Montague
- Inspekcja w porcie i interwencja funkcjonariuszy magicznej policji
- Odnalezienie informatora w porcie
- Wizyta w Beamish Town
- Pierwszy raport dla Harolda
- Odpowiedź i dalsze rozkazy
Opis: Na podstawie otrzymanego listu Adda rozpoczyna zbieranie informacji związanych z tajemniczą śmiercią przewodniczącego Międzynarodowej Komisji Handlu Magicznego ― Giffarda Abberleya, a także szykuje się do spotkania z komendantem magicznej policji ― Arnoldem Montague.
W pierwszej kolejności wynajduje możliwie najlepsze i najszybsze źródło informacji o komendancie, następnie przystępuje do delikatnego wyekstraktowania niezbędnych w dalszym działaniu detali; sprytnie podchodzi rannego brygadzistę i w niezobowiązującej rozmowie zdobywa interesujące ją informacje, a także wykorzystuje cień zainteresowania jej osobą i tym samym w jej ręce wpadają kolejne informacje, tym razem o planowanym pojawieniu się Arnolda na terenie Festiwalu.
13 lipca Adda pojawia się w porcie w towarzystwie oddelegowanego do niej Zakonnika ― Steffena Cattermole. Razem dyskutują nad planem działania, a następnie rozpoczynają zwiad w postaciach zwierzęcych i spotykają się ponownie w zaułku po paru godzinach, by wymienić się informacjami. W dalszej części decydują się podejść bliżej dziwnego statku, który wzbudził niepokój Addy ― tym razem tylko ona przyjmuje zwierzęcą formę, Steffen porusza się pod efektem zaklęcia Kameleona, ale nie wystarcza to jednak do tego, by w sposób niezauważony dokonać inspekcji. Zakonnika namierza patrol magicznej policji, pada nakaz wylegitymowania się, Adda w tym czasie umyka by móc zmienić postać i powraca do porzuconego kompana by zaprezentować własną legitymację i dokumenty; świadomie okrasza gesty i słowa niewielką dawką kokieterii by odsunąć wizję zatrzymania Steffena na rutynowe przesłuchanie i kontrolę. Z powodzeniem odzyskuje zarekwirowane dokumenty, a następnie oboje ulatniają się z portu.
Dzień później Adda wykorzystuje znajomości poznanego 3 lipca Michaela by dotrzeć do informatora, a kiedy dochodzi do spotkania ― gładko wchodzi w rolę Szelmy, portowego ducha łasego na przysługi, informacje i układy. Rozpoznaje w informatorze dalszego znajomego i dzięki błyszczącym monetom i korzystnemu układowi jest w stanie wyciągnąć od niego potrzebne informacje, które rzucają sporo światła na sprawę.
W trakcie śledztwa Adda łapie trop prowadzący do Beamish Town i choć ten jest dość niepozorny i słaby ― nie pozwala sobie na zignorowanie poszlaki. Pojawia się w mieście pod postacią czarnego kota, następnie spędza tam parę dni by uważnie przyjrzeć się panującej tam sytuacji. Odkrywa istnienie Choroby Szaleńca, a także poznaje jej objawy, udaje jej się dotrzeć do informacji o tym kto odpowiedział na wezwanie pomocy. Przygląda się także okolicy; na własne oczy miała okazję zobaczyć tajemnicze, czarne kryształy, pobieżnie zbadała także pobliską grotę; odnalazła w niej runy i wyraźne ślady czarnej magii. Obserwacji został poddany także ratusz w którym ewidentnie coś się działo; drzwi pozostały jednak zamknięte, a tajemnice skrywane we wnętrzu ― poza jej zasięgiem.
Pierwszy etap śledztwa został przedstawiony Haroldowi Longbottomowi w formie obszernego raportu, na który lord minister odpowiedział pochwałą i dalszymi rozkazami.
Misja będzie kontynuowana w następnym okresie.
i jak kot muszę umrzeć
Postaci biorące udział: Susanne Lovegood, Herbert Grey, Prima Howell
Odnośnik:
Początek: List od Harolda Longbottoma
1) 20 VII 1958 Rzeka Lathkill*
2) 27 VII 1958 Dolina Godryka -> Rzeka Lathkill
3) 30 VII 1958 Chatka Primy -> Rzeka Lathkill
+ listy - Steffen, Prima, Herbert
Opis:
1) Susanne zostaje oddelegowana do zajęcia się obozem w zakolu rzeki Lathkill, zamieszkiwanym przez ludzi z okolicznych wiosek, spalonych przez Rycerzy Walpurgii. Po otrzymaniu instrukcji od Ministra Magii, Lovegood pojawia się we wspomnianym obozie - najpierw robi rozeznanie w okolicach, zapoznaje się z terenem, obserwuje stworzenia oraz odwiedza pogorzeliska. W obozie poznaje Ninę - to ona jest odpowiedzialna za zarządzanie, z nią też Sue przeprowadza pierwszą rozmowę, przedstawiając swoje pomysły, zamiary oraz cele. Razem z Niną ustalają, czym należy się zająć, jakie są priorytety. Sue porusza kwestie: stworzeń zbliżających się do obozu, wykorzystania potencjału bogatej okolicznej roślinności, zaopatrzenia, interwencji uzdrowiciela, wart przy obozie, bazy eliksirów, zabezpieczenia obozu, umiejętności mieszkańców, dokumentacji wojennej oraz magii defensywnej (sugeruje, że dorosłym czarodziejom można zorganizować szkolenie).
2) Sue kontaktuje się listownie z Herbertem, prosząc go o pomoc przy sprawach związanych z zielarstwem - Grey okazuje się także świetnym wsparciem w temacie zwierząt. Spotykają się w Dolinie Godryka, gdzie Lovegood przedstawia mężczyźnie sytuację, opowiada o uciążliwych stworzeniach oraz rozważa różne opcje dotyczące roślinności. Po przybyciu w okolice obozu razem rozglądają się, poszukując roślin, które można wykorzystać - do eliksirów, do ziołolecznictwa, kadzideł, zabezpieczenia obozu, czy odstręczenia owadów. Poruszają kwestię użycia odpowiednich zaklęć, wymieniają się spostrzeżeniami. Herbert przeprowadza mieszkańcom krótkie szkolenie odnośnie wielosiłu błękitnego, rosnącego gęsto wokół - podkreśla jego cenne właściwości lecznicze. Sue dostaje też od Herberta rozpiskę dotyczącą sporządzania kadzideł, którą przekaże osobie zaznajomionej z ich tworzeniem. Mieszkańcy zostają poinstruowani, jak przesadzać krzewy, mające spełniać funkcję ochronną oraz ostrzegawczą po użyciu wspomnianych zaklęć. W lesie zostają wybrane miejsca na paśniki dla zwierząt, zebrane zostają ingrediencje, które Sue niebawem dostarczy Primie.
3) Sue kontaktuje się listownie z ciocią, którą wprowadza w sytuacje i prosi o sporządzenie eliksirów, którymi planuje obdarować oraz podleczyć mieszkańców obozu. Prima warzy wspomniane wywary i maści, obiecując, że jeśli jej pomoc będzie potrzebna w przyszłości, Sue może na nią liczyć. Razem wybierają się do obozu, na miejscu Nina przedstawia aktualną sytuację oraz wskazuje, gdzie potrzebna jest interwencja. Sue prosi ciocię o opiekę nad przemęczoną Niną, a sama zajmuje się rannymi, używając świeżych specyfików oraz korzystając ze swoich zapasów. Przy okazji mierzy się też z problemem wracających kołkogonków.
* całość jest jedną inicjatywą, której nie rozgrywam chronologicznie, dlatego post z datą 20 VII nie jest napisany w terminie (nie jest rozpoczęty przed 9.11, ale sama inicjatywa została rozpoczęta wątkiem z Herbertem w sierpniu) - nie wiem, czy można ten post zakwalifikować do podsumowania, ale linkuję, bo jest istotną częścią całości i pokazuje plan działania, na którym opieram całość
Raport nie jest złożony, bo jeszcze działam, ale pan Longbottom na pewno niebawem dostanie informacje o przebiegu misji!
if you were the sunset
sailing alone
behind the mountains?
how would you feel
if you were the sunrise
woke up at dawn
once in a lifetime?
Postaci biorące udział:Imogen Travers, Melisande Travers, Drew Macnair, Irina Macnair, Evandra Rosier, Corinne Rosier, Ramsey Mulciber, Varya Mulciber, Odetta Parkinson, Primrose Burke i Xavier Burke
Odnośnik:
Etap I - Rozmowy i wybadanie nastrojów:
1)Worcestershire i Herefordshire i Gloucestershire -Odetta i Prim - link
2)East i West Suffolk - Drew i Prim - link
3)Norfolk -Imogen i Prim - link
4)Warwickshire - Ramsey, Varya, Odetta i Prim - link
5)Londyn - Dei i Prim - link
7)East i West Suffolk - Irina, Imogen, Melisande - link
8)Durhm - Primrose i Xavier - link
9)Opowiadanie z przygotowań do jarmarku - link
Etap II - Jarmarki:
1)Norfolk - Imogen i Melisande - link
2)Kent - Evandra, Corrine i Primrose - link
3)Durham - Primrose i Xavier - link
Opis:
Cel akcji: Stworzenie w hrabstwach jarmarków/festynów, na których promowany jest lokalny regionalizm. Mieszkańcy danego hrabstwa mają się poczuć dumni z tego kim są i skąd się wywodzą. Jarmarki mają też pokazać, że warto żyć w danym hrabstwie. Budowanie społeczności magicznych w powojennym świecie.
Opis akcji: W każdym hrabstwie, które będzie zainteresowane promocją własnego regionu, organizuje, na przestrzeni lipca jarmark. W trakcie tego wydarzenia wystawiając się lokalni rzemieślnicy, na straganach można skosztować lokalnych potraw i przysmaków. Każde hrabstwo ma się chwalić tym z czego słynie.
Oprócz tego, według uznania każdego lorda lub namiestnika, może w trakcie jarmarku odbywać się pokaz ogni, pokazy teatralne, tańce oraz zabawy.
Na sam koniec, w miesiącu wrześniua,w Fantasmagorie odbędzie się balet, który ma przedstawiać każde hrabstwo, które wzięło udział w akcji Mała Ojczyzna.
Etap I
W trakcie etapu I Primrose rozmawiała z różnymi przedstawicielami hrabstw odnośnie zorganizowania na ich terenie jarmarków. Przedstawiała dokładnie pomysł i idę oraz pytała o to, z czego słynie każdy region. Dzięki temu sami lordowie i namiestnicy mogli poznać lepiej ziemie i ludzi, którzy byli pod ich opieką. Jednocześnie lady Burke zapewniała, że służy radą i pomocą jeżeli tylko będzie taka potrzeba.
Chęć wzięcia udziału wyraziły rodziny: Rosier, Travers, Macnair, Mulciber i Burke, jako główni pomysłodawcy całego przedsięwzięcia.
Na tym etapie podjęła się również rozmowy z Deirdre Mericourt, która zarządzając Fantasmagorie zgodziła się na wystawienie baletu inspirowanego muzyką i melodiami każdego z hrabstw, które wzieło udział w akcji. Kobiety zgodziły się, ze Londyn był miastem, centrum, które spaja cały kraj i jako miejsce sztuki jest idealne do pokazania idei jaka kryła się za całym przedsięwzięciem. Niezależnie od tego z jakiego regionu kto pochodził, wszyscy byli czarodziejami, którzy chcieli żyć bez obaw o swoje życie i być dumnym z tego kim sie jest.
Lady Burke obiecała dostarczyć odpowiednie nuty, a Deirdre zaś zająć się całością od strony artystycznej. Na koniec ma odbyć się małe przyjęcie z reprezentantami każdego z hrabstw ozdobione obrazami lady Babette Fawley oraz występem pani Valerie Sallow.
Etap II
Etap drugi do przygotowania oraz realizacja jarmarków. Każde z nich postawiło na lokalne wyroby oraz historię danego hrabstwa.
W Kent można było zobaczyć:
-stragany z wyrobami z gruszek i lokalnym cydrem
-stragany z kamieniami i geodezją lokalną, pokazującą z czego zbudowane są skały na jakich stoi Kent
-wyroby ze szkła
-pokaz sztucznych ogni
-chór z lokalnymi pieśniami
W Norfolk nie zabrakło:
-miodu pitnego oraz lokalnego cydru
-stragaów z dobrami przywiezionymi z morskich wypraw
-handlarzy żywym inwentarzem
-wyrobów z lawendy
W Suffolk planowano:
-browarnictwo i cydry
-wyroby z czekolady
-organizacja konkursu na najlepszy trunek z nagrodą na objecie patronatem przez ród Macnair
-gra w krykieta
-tańce z lokalnymi muzykami pod gołym niebem
W Warwickshire planowano:
-konkurs na najpiękniejszą wstążkę
-polowanie, gdzie mięso z polowania zostanie wkorzystane w trakcie uczty dla mieszkańców
-stragany z lokalnymi nalewkami i piwem
W Durham również sięgnięto po lokalny koloryt:
-stragany z wyrobami z owczego mleka oraz z cyny
-stragany z lokalnymi wzorami tkackimi, z których tworzy się dywany
-stragany z lokalnymi przekąskami i napitkami (przetwory i wypieki)
-pokazy połykaczy ognia i akrobatów wieczorem
-konkursy i zabawy dla dzieci
-konkurs pieczenia ciast oraz konkurs kwiatów
*Całość składa się z III etapów, gdzie III etap to balet i przyjęcie w Fantasmagorie. Ten jednak ma mieć miejsce pod koniec września. Można spokojnie III etap traktować jako osobną incjatywę, a dwa pierwsze potraktować jako jedną zamkniętą całość.
Primrose będzie jeszcze wysyłać listy z gratulacjami do poszczególnych osób.
+, bez wpływów w Suffolk
+1 dla Rycerzy Walpurgii w Norfolk
+, bez wpływu w Warwickshire
+, bez wpływu w Londynie
+2 dla Rycerzy Walpurgii w Kent
+2 dla Rycerzy Walpurgii w Durham
'cause I won't
Ostatnio zmieniony przez Primrose Burke dnia 22.11.23 12:29, w całości zmieniany 2 razy
Postaci biorące udział: Justine Tonks, William Moore
Odnośnik: hop
Opis: Justine i Billy zjawiają się w Oazie, żeby zabezpieczyć powstałą tam, prowadzącą do Azkabanu szczelinę - w obecnej formie mogącą stanowić zagrożenie dla mieszkańców. Wspólnymi siłami, z drewna odzyskanego z chat, których po katastrofie nie dało się naprawić, zbijają konstrukcję pokrywy, mającej zasłonić wyrwę i powstrzymać ewentualnych ciekawskich przed zajrzeniem i wpadnięciem do środka. Billy, wykorzystując magię konstrukcyjną, postanawia odciążyć konstrukcję (żeby zaoszczędzić na materiale) oraz ją ustabilizować (żeby była niepodatna na wiatr i ewentualne wstrząsy); magia okazuje się kapryśna, pierwsza próba odciążenia kończy się fiaskiem, a druga odciąża ją jedynie w połowie, co Zakonnicy następnie niwelują, wyrównując obciążenie poprzez dołożenie dodatkowych belek. Ustabilizowanie pokrywy udaje się połowicznie, konstrukcja jest odporna na wiatr, ale przy silnych wstrząsach może pękać i się przesuwać. Na koniec Justine nakłada wokół szczeliny Czaro-nianię, żeby uniemożliwić nieletnim mieszkańcom Oazy podejście do krawędzi.
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
Ostatnio zmieniony przez William Moore dnia 22.11.23 9:10, w całości zmieniany 1 raz
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Postaci biorące udział: Michael Tonks, namówiony do pomocy Victor Vale (w zastępstwie komety za Iana Smith)
Odnośnik: Tutaj
Opis: Michael, jako auror i wilkołak na raz, otrzymuje po pełni nagłe wezwanie i polecenie służbowe odszukania zbiegłego z aresztu czarnoksiężnika-wilkołaka, zagrażającego cywilom. Tropi zbiega w lesie, początkowo samotnie, a potem przyjmując pomoc wprawionego w tropieniu wilkołaków Victora. Korzystając ze zmęczenia poszukiwanego, zaskakuje go atakiem, unieruchamia, zastrasza (w czym skutecznie pomaga Victor) i teleportuje się łącznie "z powrotem do aresztu", czyli do odludnego miejsca w którym może przesłuchać czarnoksiężnika bez narażania kogokolwiek w okolicy (mając w głowie możliwość kolejnej przemiany).
Can I not save one
from the pitiless wave?
Ostatnio zmieniony przez Ramsey Mulciber dnia 22.11.23 1:36, w całości zmieniany 9 razy
Postaci biorące udział: Oliver Summers, Ted Moore (i gościnnie szary Florean Fortescue)
Odnośnik: Przygotowania + Wybrzeże Exmoor, Minehead
Opis: Po doświadczeniu tajemniczego ataku czarnej magii na początku czerwca, do uszu Olivera docierają informacje o fali samobójstw, która miała miejsce w okolicznym miasteczku Minehead. Poruszony konsekwencjami spotkania z czarną magią, które widział na własne oczy, Summers postanawia ruszyć z pomocą mieszkańcom miasteczka. Po krótkich konsultacjach z Tedem dochodzą do wniosku, że najlepszym sposobem na zaradzenie problemowi stanu psychicznego mugoli będzie nakarmienie ich zupą z dodatkiem mieszanki antydepresyjnej. Po przygotowaniu posiłku Oliver dodaje do zupy mieszankę, biorąc pod uwagę, że jej dwie porcje rozpuszczone w zupie (która ukryje jej smak) będą miały wystarczającą siłę, aby dopomóc bardziej wrażliwym na działanie magii mugolom. Oliver i Ted wybierają się do Minehead, gdzie na głównym rynku dzielą się zupą z chętnymi mieszkańcami. Zdobywają zaufanie dzięki nieużywaniu magii w towarzystwie mugoli, ale także przez afiliację z Zakonem Feniksa. Ted ponadto nie szczędzi mieszkańcom swych medycznych talentów, diagnozując stan kobiety w ciąży i jej dziecka, a także pomagając cierpiącemu na koszmary i bezsenność młodemu chłopakowi.
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
Postaci biorące udział: Justine Tonks, Vincent Rineheart
Odnośnik: Tutaj
Opis: Gregory’ego Figg był znanym handlarzem rzadkich roślin oraz wybitnym zielarzem. Mężczyzna sprzyjał frakcji reprezentującej Zakon Feniksa, po kryjomu, nie ufając sąsiadom o jawnie antymugolskich poglądach. Przez cały okres współpracy, nie chciał ujawniać swych poczynań, aranżując spotkania w najbardziej odludnych lokacjach. Justine, podczas swojego dnia pracy, dowiedziała się, że mężczyzna może być w niebezpieczeństwie. Lokalni bandyci zdołali dowiedzieć się o jego poczynaniach, rozpoczynając pościg. Zakonniczka dostała zadanie, mapę potencjalnego miejsca uprowadzenia, w którym znalazł się również Vincent. Od kilku dni wyczekiwał umówionego spotkania w celu prywatnych interesów z handlarzem. Podczas przebywania w Czerwonym Lesie, wraz z Tonks znaleźli ślady potyczki i uprowadzenia. Ów trop zaprowadził ich w głąb lasu, a odpowiednie zaklęcia wykazały obcą obecność. We dwójkę odnaleźli oprawców i bez użycia siły, przegonili tanich opryszków, odnajdując rannego i zabiedzonego Sojusznika. Udzielając odpowiedniej, leczniczej pomocy, postanowili na jakiś czas zabrać go do Oazy, aby ukryć go przed niebezpieczeństwem, które nadal czyhało. Obiecali mu ochronę oraz doprowadzenie sprawy do końca.
My biggest fear is that eventually you will see me, that way I will see
myself
podróż groźną, rzucił wyzwanie wzburzonemu morzu?
Odkąd przedstawiciele dwóch stron konfliktu zgodzili się na tymczasowe zawieszenie wojny w Wielki Brytanii nastąpił czas względnego — choć nie całkowitego — spokoju. Gdzieniegdzie wciąż miały miejsce drobne zamieszki, mówiło się o zaginięciach i wciąż narastającym konflikcie z mugolami, którzy o wstrzymaniu broni nie mieli żadnego pojęcia. Atakowali czarodziejów gdzie i kiedy się dało, ale czarodzieje skutecznie odpierali ataki, nie podsycając atmosfery. W lipcu nie ustały także napaści i działania wszystkich grup przestępczych. Bandyci, szabrownicy grabili drogi i opuszczone domy, kradli i napadli na okoliczne wioski. Zawieszenie broni ustanowione miedzy Rycerzami Walpurgii a Zakonem Feniksa było jednak dotrzymane zgodnie z umową.
Korzystając z przerw pomiędzy walkami, przedstawicielki i przedstawiciele szanowanych rodzin podjęli się działań mających na celu wsparcie mieszkańców. Promowanie regionalizmu przełożyło się na zwiększenie poczucia wspólnoty w Norfolku, Kent i Durham. Mieszkańcy zadowoleni z działań zarządców mieli okazję zorganizować niewielkie jarmarki, w trakcie których odbywały się konkursy, zabawy, a wielu handlarzy mogło cieszyć się większym niż wcześniej zainteresowaniem własnymi wyrobami. Dzięki temu wzrosło uznanie dla zaangażowanych lordów i dam, którzy odpowiedzieli na potrzeby zjednoczenia i wysłuchania.
W Londynie Szkoła Baletowa mogła cieszyć się z datków które przeznaczyła na rozwój, szkolenia kadry i przede wszystkim, zgodnie z sugestią, propagowanie wartości wyznawanych przez Rycerzy Walpurgii. W stolicy prężnie działał także wywiad, zdobywający cenne informacje i przekazujące je głównemu przeciwnikowi Lorda Voldemorta.
Lancashire pozbyło się kilkoro dementorów, którzy snuli się ulicami, dzięki czemu mieszkańcy mogli odetchnąć ze spokojem. Dzięki działaniom Zakonu Feniksa obóz dla wdów i matek z dziećmi w Derbyshire skutecznie zaczął radzić sobie z nietypowymi atakami zwierząt, a w Oazie zabezpieczono powstałą w maju szczelinę prowadzącą prosto do dawnego Azkabanu. Dzięki zaangażowaniu sojuszników Harolda Longbottoma zmniejszyła się liczba samobójstw w Minehead. Czarodzieje, wykorzystując przygotowania do festiwali podjęli się także działań pokojowych i wywiadowczych na mniejszą skalę, a każde jedno spotkanie okazało się owocne i docenione przez ludzi.
I kiedy już działania wojenne miały zostać wznowione doszło do czegoś nieoczekiwanego.
4 PB 150 PD
Primrose Burke
3 PB 150 PD
Adriana Tonks
Drew Macnair
Imogen Travers
Ramsey Mulciber
2 PB 100 PD
Deirdre Mericourt
Elvira Multon
Heather Moribund
Herbert Grey
Igor Karkaroff
Irina Macnair
Justine Tonks
Mathieu Rosier
Melisande Travers
Oliver Summers
Susanne Lovegood
Valerie Sallow
Varya Mulciber
Xavier Burke
1 PB 50 PD
Cassandra Vablatsky
Cornelius Sallow
Evandra Rosier
Florean Fortescue
Hazel Wilde
Hector Vale
Kenneth Fernsby
Manannan Travers
Maria Multon
Michael Tonks
Michael Scaletta
Odetta Parkinson
Prima Howell
Steffen Cattermole
Ted Moore
Tristan Rosier
Vergil Zabini
Victor Vale
William Moore
25 PD
Celine Lovegood
Elric Lovegood
Rozliczenie zawiera już punkty przyznane za wątki rozegrane w ramach wydarzenia Złego coś się skrada. Rozgrywki będące w trakcie, ze względu na stopień ich zaawansowania, zostały wzięte pod uwagę jakby zostały rozegrane w całości.
Punkty biegłości organizacji przyznane postaciom z rangą neutralną nie przepadają - zostaną dopisane do kart po otrzymaniu przez daną postać rangi sojusznika.
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia