Wydarzenia


Ekipa forum
Pokój XVII (Wieża)
AutorWiadomość
Pokój XVII (Wieża) [odnośnik]08.02.23 9:49

Pokój XVII (Wieża)

Na górze drzwi prowadzących do pomieszczenia wydrapany został rzymski numer XVII, a pośrodku - symbol wieży trafionej piorunem. Numer pokoju nie pasuje do żadnego sąsiadującego, odpowiada za to siedemnastej karcie Tarota - Wieży. Koślawe żłobienia w drewnie wypełnione zostały krwią niedźwiedzia, a na wbitym w zewnętrznym górnym rogu gwoździu zawieszono suszony bukiet złożony z trzciny, czarnego bzu, kwiatów lipy i - dość trudnego do zidentyfikowania na pierwszy rzut oka - ususzonego pęcherzyka żółciowego niedźwiedzia zawieszonego na rzemieniu, związane razem zieloną wstążką. Oprócz wygodnego łóżka zakrytego niedźwiedzim futrem w pomieszczeniu mieści się większa szafa, regał, komódka oraz wygodny sekretarzyk ozdobiony drewnianą rzeźbą niedźwiedzia wykonaną przez jednego z uzdolnionych lokalnych artystów z miasteczka Warwick. Pokój jest częścią sypialni małżeńskiej - ze znacznie mniejszą, pustą, łączą go otwarte drzwi, dając dodatkową przestrzeń.
Mistrz gry
Mistrz gry
Zawód : -
Wiek : -
Czystość krwi : n/d
Stan cywilny : n/d
Do you wanna live forever?
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Pokój XVII (Wieża) Tumblr_mduhgdOokb1r1qjlao4_500
Konta specjalne
Konta specjalne
http://morsmordre.forumpolish.com/ http://morsmordre.forumpolish.com/t475-sowa-mistrza-gry#1224 https://www.morsmordre.net/t12082-kronika-towarzyska#372204 http://morsmordre.forumpolish.com/ https://www.morsmordre.net/t2762-skrytki-bankowe-czym-sa#44729 http://morsmordre.forumpolish.com/f124-woreczki-z-wsiakiewki
Pokój XVII (Wieża)
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach