Morsmordre :: Reszta świata :: Inne miejsca :: Anglia i Walia :: Westmorland
Polana błędnych ogników
AutorWiadomość
Polana błędnych ogników
Za dnia miejsce wydaje się niepozorne, ot, polana jak każda inna - jednak tuż po zapadnięciu zmroku do życia budzi się tutaj kapryśna magia. Kuleczki błękitnego ognia kuszą, usiłując omamić wędrowców i doprowadzić do ich zguby. Niestety - powiada się, że na łące można odnaleźć magiczne rośliny, mniej lub bardziej cenne, częściej po zachodzie słońca, niż w jego promieniach, a to zachęca alchemików i zielarzy do próby jej odszukania.
Postać, która po zmroku spróbuje zapuścić się na teren polany, rzuca kością k20. Dotyczy to każdej postaci pojawiającej się w wątku.
1-4: Kula błękitnego ognia osacza twoje zmysły i zdaje się wlewać do twoich zmysłów słodycz trucizny. Samotnie nie jesteś w stanie się jej oprzeć, podążasz więc za jej światłem, nieświadomy, że wabi cię ku krawędzi lasu, która kończy się gwałtownym spadkiem. ST zatrzymania się i zachowania równowagi wynosi 60, do rzutu dolicza się podwojoną zwinność. W przypadku nieosiągnięcia ST upadek skończy się na wielu bolesnych siniakach i kilku niegroźnych rozcięciach.
5-9: Ognik przykuwa twój wzrok i odczuwasz nieopisaną potrzebę ruszenia jego tropem, a zapatrzony w błękitne światło nie dostrzegasz drzewa, które wyrasta przed tobą jakby z niczego. Obijasz sobie nos, z którego tryska krew.
10-14: Wokół ciebie tańczy kilka chmur błękitnego światła, oślepiających cię swoim rozkosznym błyskiem. Myślisz, że gdybyś zatopił w nich ręce, byłoby to wrażeniem podobnym do przeczesania palcami niebios. Goniąc je, potykasz się o wystający z ziemi konar drzewa, ale upadniesz w miękki mech, dzięki czemu upadek nie okaże się bolesny.
15-19: Skrzący się błękitem ognik zdaje się z tobą igrać - wiruje wokół dłoni, które pragną go pochwycić, i drży, jakby zanosił się śmiechem, jednocześnie się z ciebie naigrywając. Czujesz budzącą się w tobie irytację, zdaje ci się, że zalewa cię jednocześnie gorąco i ciepło... Aż nagle, wytrącony z transu, orientujesz się, że stoisz po brodę w mętnym leśnym bajorze, pełnym wykwitów na tafli. Wokół ciebie rozlega się rechot oburzonych żab. Nie dzieje ci się żadna krzywda, ale ubrania będzie trzeba wysuszyć. I najlepiej - wyprać.
20: Obecność ognika napawa cię trudnym do nazwania przekonaniem, że czeka cię tutaj coś dobrego. I tak właśnie się dzieje, błękitna kula prowadzi cię pod jedno z niższych drzew, gdzie dostrzegasz krzaczek dzikiego ciemiernika. Jeśli posiadasz zielarstwo przynajmniej na I poziomie, możesz rozpoznać tę roślinę i zebrać jeden korzeń.
Postać, która po zmroku spróbuje zapuścić się na teren polany, rzuca kością k20. Dotyczy to każdej postaci pojawiającej się w wątku.
1-4: Kula błękitnego ognia osacza twoje zmysły i zdaje się wlewać do twoich zmysłów słodycz trucizny. Samotnie nie jesteś w stanie się jej oprzeć, podążasz więc za jej światłem, nieświadomy, że wabi cię ku krawędzi lasu, która kończy się gwałtownym spadkiem. ST zatrzymania się i zachowania równowagi wynosi 60, do rzutu dolicza się podwojoną zwinność. W przypadku nieosiągnięcia ST upadek skończy się na wielu bolesnych siniakach i kilku niegroźnych rozcięciach.
5-9: Ognik przykuwa twój wzrok i odczuwasz nieopisaną potrzebę ruszenia jego tropem, a zapatrzony w błękitne światło nie dostrzegasz drzewa, które wyrasta przed tobą jakby z niczego. Obijasz sobie nos, z którego tryska krew.
10-14: Wokół ciebie tańczy kilka chmur błękitnego światła, oślepiających cię swoim rozkosznym błyskiem. Myślisz, że gdybyś zatopił w nich ręce, byłoby to wrażeniem podobnym do przeczesania palcami niebios. Goniąc je, potykasz się o wystający z ziemi konar drzewa, ale upadniesz w miękki mech, dzięki czemu upadek nie okaże się bolesny.
15-19: Skrzący się błękitem ognik zdaje się z tobą igrać - wiruje wokół dłoni, które pragną go pochwycić, i drży, jakby zanosił się śmiechem, jednocześnie się z ciebie naigrywając. Czujesz budzącą się w tobie irytację, zdaje ci się, że zalewa cię jednocześnie gorąco i ciepło... Aż nagle, wytrącony z transu, orientujesz się, że stoisz po brodę w mętnym leśnym bajorze, pełnym wykwitów na tafli. Wokół ciebie rozlega się rechot oburzonych żab. Nie dzieje ci się żadna krzywda, ale ubrania będzie trzeba wysuszyć. I najlepiej - wyprać.
20: Obecność ognika napawa cię trudnym do nazwania przekonaniem, że czeka cię tutaj coś dobrego. I tak właśnie się dzieje, błękitna kula prowadzi cię pod jedno z niższych drzew, gdzie dostrzegasz krzaczek dzikiego ciemiernika. Jeśli posiadasz zielarstwo przynajmniej na I poziomie, możesz rozpoznać tę roślinę i zebrać jeden korzeń.
Lokacja zawiera kości.
Polana błędnych ogników
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Reszta świata :: Inne miejsca :: Anglia i Walia :: Westmorland