Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia
Wojna rozpierzchła się na cały kraj; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronus Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem. Tereny osiągają różny stopień stabilizacji, ale wydaje się, że najbardziej chronionym miejscem w tym momencie jest stolica - Londyn.
13 sierpnia 1958 r., w Noc Tysiąca Gwiazd, i tak wyniszczony wojenny krajobraz został doszczętnie zrujnowany przez deszcz meteorytów.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta). Inicjatywy są wątkami, w których postać w jakikolwiek sposób angażuje się w działania wojenne, wspierając jedną ze stron lub działając przeciwko jednej z nich.
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili i posiadają różdżki zarejestrowane przed Komisją ds Czystości Ministerstwa Magii. Między godziną 22 a 6 na terenie całego kraju panuje godzina policyjna. Zasady tej przestrzegają również miasta opanowane przez rebeliantów.
13 sierpnia 1958 r., w Noc Tysiąca Gwiazd, ten region świata został zniszczony przez deszcz meteorytów. Angielski krajobraz jest zrujnowany. Wywołane kataklizmem pożary, powodzie, trzęsienia ziemi, wybuchy i zaburzenia stabilizacji magicznej sprzyjają rozwojowi bandytyzmu, bezprawia i chaosu. Stopień tych zniszczeń oddaje poziom destabilizacji hrabstwa.
- Bowland Fells
- Flamborough
- Kentwell Hall
- Most Godryka
- Wilcza Jama
- Miasteczko Appleby
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są na polecenie mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
- Lista hrabstw:
Wynik Hrabstwo Miasto 1-3 Northumberland Newcastle upon Thyne 4-6 Cumberland Carlisle 7-8 Durham Sunderland 9-10 Westmorland Kendal 11-13 North Riding of Yorkshire York 14-15 East Riding of Yorkshire Kingston upon Hull 16-18 West Riding of Yorkshire Leeds 19-20 North Lancashire Barrow-in-Furness 21-22 Lancashire Manchester 23-24 Cheshire Warrington 25-26 Shropshire Telford 27-28 Staffordshire Stoke-on-Trent 29-30 Derbyshire Chesterfield 31-32 Nottinghamshire Nottingham 33-34 Lindsey of Lincolnshire Grimsby 35-36 Kesteven of Lincolnshire Lincoln 37-38 Holland of Lincolnshire Boston 39-40 Rutland Oakham 41-42 Leicestershire Leicester 43-44 Warwickshire Birmingham 45-46 Worcestershire Worcester 47-48 Herefordshire Hereford 49-50 Gloucestershire Gloucester 51-52 Cornwall Truro 53-55 Devon Plymouth 56-57 Somerset Taunton 58-59 Dorset Bournemouth 60-62 Norfolk Norwich 63-64 Cambridgeshire Cambridge 65-66 Huntingdonshire St Neots 67-68 West Suffolk Bury St Edmunds 69-70 East Suffolk Ipswich 71-72 Northamptonshire Peterborough 73-74 Bedfordshire Luton 75-76 Hertfordshire Watford 77-78 Essex Southend-on-Sea 79-80 Buckinghamshire Slough 81-82 Oxfordshire City of Oxford 83-84 Berkshire Reading 85-86 Wiltshire Swindon 87-88 Middlesex Hayes 89-90 Surrey Guildford 91-92 Kent Maidstone 93-94 Hampshire Southampton 95 Isle of Wight Newport 96-97 West Sussex Crawley 98-99 East Sussex Brighton 100 County of London Londyn
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
- Demaskacja:
- Żeby podjąć próbę zdemaskowania działań prowadzonych przez inną postać lub postacie, wszyscy zainteresowani gracze powinni napisać posty rozpoczynające w wątku, w którym trwa dana rozgrywka, w narracji uwzględniając opis okoliczności, w jakich znaleźli się w tym konkretnym miejscu. Ostatni z graczy wykonuje rzut kością k10 na powodzenie wykrycia aktywności prowadzonej przez postacie, których wątek został przerwany. Wynik interpretuje się zgodnie tabelą, w zależności od przewagi procentowej na danym terenie oraz innych modyfikatorów wymienionych poniżej.
k10 100 99-90 89-80 79-70 69-61 60-59 58-50 49-40 39-30 <30 1 × × × × × × × × × × 2 ✓ × × × × × × × × × 3 ✓ ✓ × × × × × × × × 4 ✓ ✓ ✓ × × × × × × × 5 ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × × 6 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × 7 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × 8 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × 9 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × 10 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ×
Szansa na wykrycie zwiększa się w wypadku, gdy:
- rzut wykonuje lord (lub lady) przebywający na swoich ziemiach (o 1 oczko);
- rzut wykonuje postać posiadająca umiejętności: Agent, Plotki, Sokolnik (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o II poziomie rozpoznawalności (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o III poziomie rozpoznawalności (o 2 oczka za każdą).
Mistrz gry, w uzasadnionych przypadkach, może zadecydować o przyznaniu postaci dodatkowego modyfikatora. Może również całkowicie zwolnić postać z obowiązku rzutu kością. W przypadku, gdy rzut wykonuje postać o randze neutralnej, szansę na powodzenie mistrz gry określa indywidualnie.
Po wykonaniu rzutu kością k10 należy ten fakt zgłosić w niniejszym temacie i zaczekać na interwencję mistrza gry, który oceni wynik rzutu oraz sens przedstawionego w postach uzasadnienia. Posty, w których obecność postaci w wątku wyjaśniona będzie mętnie, bez fabularnego sensu czy logiki, mogą zostać przez mistrza gry uznane za niezasadne nawet w przypadku udanego rzutu na wykrycie.
- Kod:
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: dokładny opis zdarzeń i podjętych działań
Czas na zgłoszenie trwających inicjatyw upływa 17 listopada. Pod uwagę w podsumowaniu będą brane wyłącznie inicjatywy rozpoczęte do 7 listopada włącznie.
Postaci biorące udział: Elvira Multon, Mitch Macnair
Odnośnik: spichlerz + list
Opis: Elvira w porozumieniu z burmistrzem miasta Worcester zdecydowała się podjąć kroki w kierunku odbudowy spichlerza, od którego zależna jest znaczna część hrabstwa. Wykorzystała w tym celu swoje prywatne znajomości, ściągając do miasta szanowanego architekta Mitchella Macnaira - kuzyna jej przyjaciela. Po dokonaniu oglądu zrujnowanego budynku, oceny pozostałych zapasów oraz zaplanowaniu działań związanych z fabrykami pomugolskimi Mitchell zadeklarował pomoc i rozpoczął formułowanie planu odbudowy spichlerza na lepszym projekcie niż ten, który stał tam pierwotnie.
Tereny: Lancashire
Postaci biorące udział: Elvira Multon, Igor Karkaroff
Odnośnik: wioska whalley
Opis: Elvira, prowadząc prywatną vendettę przeciwko szlamiemu uzdrowicielowi, który lata wcześniej okaleczył czystokrwistego czarodzieja zdecydowała się wytropić go, a następnie pojmać. Okazało się to nie być zadaniem prostym, Hopkirk był zręczniejszym czarodziejem niż mogłoby się zdawać, do tańca włączyły się też Cienie i animozje między Igorem a Elvirą - ostatecznie jednak udało jej się pojmać i pozbyć się Hopkirka, jego żona natomiast zginęła w zawalonym domu. Tym samym pozbawiła hrabstwa znanego uzdrowiciela, pracującego charytatywnie na rzecz prześladowanych i nie kryjącego swojego mugolaczego pochodzenia.
will you be satisfied?
Postaci biorące udział: Brendan Weasley, Prima Lovegood
Odnośnik: hop
Opis: Czwartego sierpnia Primę niespodziewanie nawiedza czarodziej w potrzebie; przedstawia się jako członek podziemia, zaginiony auror Brendan Weasley. Prima udziela mu pierwszej pomocy na długiej drodze rekonwalescencji - opatruje rany, częstuje posiłkiem, skromnie zarysowuje obecną sytuację w kraju i obejmuje opieką.
Tereny: County of London
Postaci biorące udział: Kenneth Fernsby, Bartemius Crouch
Odnośnik: Brama zdrajców
Opis: W związku z akcją pomocową organizowaną przez Ministerstwo Magii, każdy czarodziej i czarownica mieli się zgłosić do gmachu Ministerstwa, aby odebrać przydział do pracy. Kenneth oraz Bartemius zostali skierowani do Bramy Zdrajców. Na miejscu wspierali działania:
-pomagali opatrywać rannych
-pomagali przy rozstawianiu punktów medycznych (namioty, stoły, drewno)
Mężczyźni wsparli w personel medyczny przy amputacji oraz przygotowali namiot pod kolejny punkt medyczny. Następnie odnotowano ich obecność oraz podziękowano za pracę.
Tereny: County of London
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Yana Blythe
Odnośnik: Ogród magizoologiczny
Opis: W związku z akcją pomocową organizowaną przez Ministerstwo Magii, każdy czarodziej i czarownica mieli się zgłosić do gmachu Ministerstwa, aby odebrać przydział do pracy. Primrose została wraz z Yaną zostały skierowane do pomocy w ogrodzie magizoologicznym. Do ich zadań należało wysprzątanie i przygotowanie zagrody pod poszukiwane hipogryfy. Wyczyściły zagrodę, napełniły karmniki oraz uzdatniły wodę do picia. Na koniec otrzymały poczęstunek oraz odnotowano ich obecność na terenie ogrodu.
Tereny: Shropshire
Postaci biorące udział: James Doe
Odnośnik: Rzeka Severn
Opis: W związku z akcją pomocową organizowaną przez Ministerstwo Magii, każdy czarodziej i czarownica mieli się zgłosić do gmachu Ministerstwa, aby odebrać przydział do pracy. Steffen wraz z Imogen zostali skierowani do pomocy przy oczyszczaniu rzeki. James Doe został skierowany gdzie indzie, ale udał się za przyjacielem licząc na to, że w natłoku prac Ministerstwo uzna to za pomyłkę i pozwoli chłopakowi być na tym samym przydziale. Okazało się, że tym razem się mu upiekło. Cała trójka pracowała nad oczyszczaniem rzeki, udrożnieniem jej przepływu.
Tereny: County of London
Postaci biorące udział: Maria Multon, Marcelius Sallow, Igor Karkaroff
Odnośnik: Marina
Opis: W związku z akcją pomocową organizowaną przez Ministerstwo Magii, każdy czarodziej i czarownica mieli się zgłosić do gmachu Ministerstwa, aby odebrać przydział do pracy. Igor oraz Marcel, zostali skierowani do odgruzowania drogi wraz z innymi mężczyznami.
Maria zaś do roznoszenie wody pracującym i upewnianie się, że dobrze się czują. W trakcie prac gruzowisko zaczęło się osuwać. Marcel wraz z innymi uratował życie jednemu z pracujących mężczyzn uniemożliwiając zawalenie się na niego głazu. Maria następnie wykazała się na polu medycznym, gdzie pomagała opatrzeć rannego do czasu przybycia uzdrowicieli.
Postaci biorące udział: William Moore, Maisie Moore
Odnośnik: hop
Opis: William - w Noc Tysiąca Gwiazd - postanawia sprawdzić, czy Maisie nie jest w niebezpieczeństwie; przylatuje do domu, w którym mieszka razem z babcią i zastaje go w płomieniach. Udaje mu się wydostać ze środka kuzynkę. Wraca się też, żeby spróbować uratować jej babcię, ale okazuje się, że dla staruszki jest już za późno. William zabiera pozbawioną dachu nad głową Maisie do Plymouth, gdzie załatwia jej pokój w Menażerii Woolmanów - naturalnie zostawiając pieniądze na pokój u gospodarzy.
(nie wiedziałam, ile powinnam zapłacić za wynajęcie pokoju na pierwszy miesiąc, więc odliczyłam ze skrytki 50 PM; jeśli to za dużo, to chciałabym uznać, że resztę Billy zostawił pani Woolman; jeśli za mało, proszę mistrza gry o wycenę, odliczę ze skrytki właściwą kwotę)
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: William Moore, Leonard Begmann
Odnośnik: tu i kontynuacja tutaj
Opis: William śledzi grupę szabrowników, którzy po Nocy Tysiąca Gwiazd rozsławili się okradaniem częściowo zniszczonych domów i atakowaniem uchodźców w celu odebrania im całego dobytku. Jego zwiad zostaje niespodziewanie przerwany, kiedy Leo postanawia zaatakować grupę. Złoczyńcy, mający przewagę liczebną, rzucają się w pogoń za chłopakiem; William pomaga mu uciec i wspólnie umykają przed pościgiem, w trakcie którego Leo zostaje ranny. William namawia go, żeby poleciał z nim do Plymouth, gdzie zostawia go pod opieką uzdrowiciela (w domyśle - Teda), żeby zajął się jego obrażeniami.
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Postaci biorące udział: Prima Lovegood, Herbert Grey
Odnośnik:Salon
Opis: Herbert zgłosił się do Primy po wsparcie w opiece nad poszkodowanymi przez katastrofę. Herbet przyjął ich pod swój dach i zapewnił miejsce do spania. Wraz z Primą przygotowywali posiłek dla poszkodowanych, a następnie Prim udzieliła pomocy młodej matce, która miała problem z chorym niemowlakiem.
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: Gwen Grey, Celine Lovegood + lusterko
Odnośnik: Przed domem
Opis: Herbert przyjmuje pod swój dach kolejnych uciekinierów, oferuje miejsce do spania i ciepły posiłek. Celine oraz Gwen oferują się mu pomóc. W tym czasie mężczyzna zajmuje się gromadką dzieci, która rozrabia. Opowiada im o morskich przygodach i pomaga im zapomnieć o trudach zycia codzinnego, a rodzicom daje przestrzeń na przemyślenie kolejnych kroków. Rozochocone dzieci rozrabiają i powodują wiele chaosu, ale również rozpogadzają marsowe spojrzenia dorosłych pozwalając na chwilę oderwać się od problemów z jakimi przyszło im się mierzyć.
Ostatnio zmieniony przez Herbert Grey dnia 15.11.24 13:22, w całości zmieniany 1 raz
Postaci biorące udział:Gudrun Borgin, Primrose Burke
Odnośnik:Kamienny Łuk
Opis: Primrose po katastrofie zobowiązała się do sprawdzenia budynków opuszczonych po mugolach. Ile dokładnie ich jest oraz czy w ogóle warto do nich zaprowadzać konstruktora, który poddałby je fachowej ocenie. Wraz z Gudrun udały się do jednego takiego budynku, chcąc zobaczyć jak wygląda w środku i ocenić jego stan. Nie napotkały niczego niepokojącego, dom sam w sobie nie wydawał się zdatny do zamieszkania. Kobiety uznały, że część mebli można wynieść i przekazać potrzebującym, a Primrose postanowiła poinformować ojca o kolejnych poczynaniach.
Tereny: Durham
Postaci biorące udział:Melisande Travers, Primrose Burke
Odnośnik:Zapomniane schody
Opis: Primrose po katastrofie zobowiązała się do sprawdzenia stanu ziem, zwłaszcza tych terenów, w których były widoczne zaburzenia magiczne, a wręcz zanik magii. Poczyniła wcześniej własne badania i zleciła zebranie informacji. Następnie poprosiła o pomoc Melisane Travers, która jako bardziej biegła w numerologii mogła spojrzeć na problem z innej strony. Kobiety spotkały się na terenie, omówiły sprawę dzieląc się swoimi obserwacjami i tworząc możliwe rozwiązania oraz działania jakie powinni podjąć okoliczni mieszkańcy gdyby teren miał pozostać magicznie jałowy. Primrose udostępniła lady Travres wszystkie dokumenty i badania jakie udało się jej zgromadzić.
Tereny: Durham
Postaci biorące udział:Mitch Macnair, Primrose Burke
Odnośnik:Opuszczone zamczysko
Opis: W dalszym etapie prac nad wykorzystaniem opuszczonych budynków lady Burke poprosiła o wspracie konstruktora jakim jest Mitch, aby swoim fachowym okiem ocenił stan budynków i wydał zalecenia czy ten nadaje się do zamieszkania czy lepiej go rozebrać. Obeszli dokładnie główny budynek oraz zabudowania gospodarcze, gdzie Mitch podzielił się z lady Burke wszystkimi swoimi uwagami i sugestami.
Na tej podstawie zapadła decyzja, że lepiej, aby budynek rozebrać i przeznaczyć nadające sie elementy do odbudowania domostw.
(W poście przekazałam 250 PM na to działanie, oraz odjęłam sumę ze skrytki. Jeżeli MG uzna, że kwota jest niewłaściwa proszę o informację i zamieszczę odpowiednią kwotę)
'cause I won't
Postaci biorące udział:Xavier Burke, Primrose Burke, Craig Burke
Odnośnik: Główny salon
Opis: Po katastrofie jaka nawiedziła kraj kuzynostwo Burke zebrało sie w rodowej siedzibie, aby omówic sytuację jaka panuje i podjąć odpowiednie działania.
Ustalili, że wzmocnią patrole na granicach z ziemiami Longbottomów i innych hrabstw, aby wiedzieć jak wiele osób przez ich ziemie ucieka. Zatrudnią konstruktora, który oceni stan budynków jakie pozostały po mugolach i być może część da się przeznaczyć dla czarodziejskich rodzin, a resztę można rozebrać i przeznaczyć budulec. Na terenie miast wraz z burmistrzami miasteczek powołać straż obywatelską, która będzie składać się z mieszkańców. Straż taka miałaby patrolować ulice miast, pilnować porządku. Każdy też miał wesprzeć dzialania Mininisterialne.
W tej sprawie następnie Prim skontaktowała się z ojcem, który jest teraz nestorem rodu.
Postaci biorące udział: Hypatia Crouch, Melisande Travers
Odnośnik: Little Whinging (tutaj list zarysowujący sylwetkę alchemika)
Opis: Melisande i Hypatia odwiedzają ekscentrycznego alchemika Rufusa McLaggena, którego nagromadzone długi zmusiły do porzucenia domu w Westmorland i przeniesienia się do Surrey na krótko przed katastrofą. W związku z niezwykłymi talentami czarodzieja, obie czarownice pragną pozyskać jego lojalność i dopilnować, aby nie wspierał swym rzemiosłem rebelii. Alchemikowi zostają przedstawione wymagania, on sam zapewnia, że korzystać z jego usług będą mogli jedynie czarodzieje wierni ideom Czarnego Pana. Kobiety zapewniają go o możliwości godnego zarobku, o ile spełni oczekiwania, Melisande ponadto dobitnie wskazuje, że za niesubordynację grozić będzie odpowiednio wysoka kara. Hypatia, chcąc dodatkowo zmotywować McLaggena do działania, wspomina o (warunkowej i niepewnej) możliwości przyznania mu prawa do zajętego przez niego mugolskiego mieszkania. McLaggen zgadza się na współpracę, spotkanie zaś kończy się postanowieniem pozostania w kontakcie.
This beast that you're after will eat you alive
And spit out your bones
wine-dark and wanting.
Postaci biorące udział: Adriana Tonks
Odnośnik:
-wątek:1, 2, 3, 4, 5, zt
- raport
Opis: na polecenie Harolda Longbottoma Adda stara się zbliżyć do komendanta magicznej policji i odpowiednio zapaść mu w pamięć, co owocuje obietnicą kontaktu po uroczystościach w istotnej dla komendanta sprawie
i jak kot muszę umrzeć
Postaci biorące udział: Mitch Macnair & Deirdre Mericourt
Odnośnik: British Museum
Opis: Podczas spotkania w British Museum, które miało na celu sporządzenie planu odbudowy zniszczonej części budynku, Mitch i Dei natknęli się na grupę rebeliantów, złożonych z trzech czarodziei i mugola, w podziemiach muzeum, chcących przywłaszczyć sobie artefakty. Po pojedynku na polu walki pozostał Mitch i Dei, którzy wzięli w niewolę mugola. Po wstępnym przesłuchaniu na miejscu mugol został przekazany magicznej policji.
Postaci biorące udział: Lucinda Hensley & Drew Macnair
Odnośnik: tu + szafka
Opis: Lucinda i Drew udali się do Ipswich Waterfront po otrzymaniu informacji o wciąż znikających zapasach jedzenia i wody. Tam natknęli się na trzech szabrowników wykradających zapasy. Okazało się, że stała za tym większa intryga, bowiem kobieta zajmująca się zaopatrzeniem w tej wiosce weszła w komitywę ze złodziejami. Czarodzieje dowiedzieli się o dalszych planach szabrowników, a jednego zabrali ze sobą w celu przesłuchania.
Postaci biorące udział: Leonhard Rowle, Edmund McKinnon
Odnośnik: Katedra w Chester
Opis: Leonhard, po dopuszczeniu się brutalnych tortur i dokonaniu morderstwa na ukrywającej się w opuszczonej katedrze szlamie, doświadczył wizji i za jej sprawą wyczekiwał nadejścia przyjaciela zamordowanej dziewczyny - okazał się nim Ed, którego zaatakował z zamiarem zabicia go, odebrał mu różdżkę. Ostatecznie, przez wspomnienie Harolda Longbottoma, spróbował go schwytać celem wydobycia z niego informacji o tym terroryście. Co prawda, Ed zdołał się wymknąć w ostatniej chwili, jednak Leonhard nie porzucił swojego zamiaru o schwytaniu tego młodego czarodzieja.
I hear my battle symphony
All the world in front of me
If my armor breaks
I'll fuse it back together
No one will ever change this animal I have become
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Marcelius Carrington
Odnośnik: tutaj, a później tutaj
Opis: Marcelius pomógł namierzyć, a także zwabić do jednego z opuszczonych londyńskich budynków czarodzieja poszukiwanego przez podziemne Ministerstwo Magii – tam, wraz z Maeve, unieszkodliwili go, rozbroili oraz przetransmutowali w żabę, by w ten sposób ułatwić sobie transport więźnia oraz wydostanie się wraz z nim ze stolicy. Więzień ten – będący tchórzliwym zdrajcą, którego działania poskutkowały śmiercią kilku osób oraz trwałym okaleczeniem kolejnej, a co więcej wystawiły na niemałe niebezpieczeństwo całą bojówkę, w której działania obiecał się angażować – został następnie wtrącony do aresztu, gdzie przedstawiono stawiane mu zarzuty. Był tam przetrzymywany aż do zapadnięcia wyroku sądu wojskowego.
Dzięki podjętym działaniom nie tylko została wymierzona sprawiedliwość, ale również z ulic Londynu zniknął osobnik, który wiedział zbyt wiele, by móc zostać pozostawiony na wolności.
Strona 1 z 2 • 1, 2
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia