Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 2.10.1958
Opis wątku: Bradford zaprasza na spotkanie lady Primrose Burke, by omówić jej prośbę związaną z całkowitą zmianą wyglądu lady. Poznaje jej preferencje modowe, a także podpytuje o życie zawodowe oraz zainteresowania, by lepiej zrozumieć, z kim ma do czynienia, i co też mogłoby młodej lady przypaść do gustu.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 16.10.1958
Opis wątku: Podczas obchodu po salach Domu Mody Bradford natrafia na lady Corinne Rosier, która poszukuje nowych rozwiązań do swojej garderoby, biorąc pod uwagę jej nowy stan cywilny, jak i brzemienny.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
Imię i nazwisko: Bradford Parkinson
Fabularna data wątku: 21.10.1958
Opis wątku: Do Domu Mody bez zapowiedzi przychodzi lady Melisande Travers, początkowo wypytując Bradforda o rodzaje oraz pochodzenie wykorzystywanych w pracowniach tkanin, a następnie oferując współpracę, która ma szansę zaowocować w przyszłości.
Link do rozgrywki: Dom Mody Parkinson
I weave dreams into reality.
Fabularna data wątku: 7 X 1958
Opis wątku: Billy prowadzi zwiad dla magicznego podziemia, który zostaje przerwany pojawieniem się młodego chłopaka. Próbując go uratować, zdradza swoją pozycję przed szmalcownikami, których śledził, i razem z Leo ratują się ucieczką. Udaje im się zbiec, ale nie bez przygód, więc po wszystkim Billy zabiera rannego Leo do uzdrowiciela w Plymouth.
Link do rozgrywki: tu się zaczyna, później kontynuujemy tutaj
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 14.08.1958
Opis wątku: Bartemius jako stażysta zostaje przydzielony do pomocy starszemu pracownikowi ministerstwa (Efremowi) w celu pomocy w kontaktach zagranicą. Sytuacja po katastrofie jest trudna, panowie tworzą spisy ofiar oraz osób zaginionych z zagranicznymi paszportami, utrzymują wymiane informacji z państwami sojuszniczymi. Równocześnie dyskutują o następnych ruchach ministra i prowadzonej przez niego polityce zagranicznej.
Link do rozgrywki: Tutaj
Fabularna data wątku: 14.08.1958
Opis wątku: Dzień po tragicznym upadku gwiazdy, kraj pogrąża się w chaosie. Efrem, wraz Bartemiusem muszą sporządzić szczegółowy spis zaginionych czarodziejów, nawiązać stałe kontakty z ambasadami oraz utrzymać współpracę z zagranicznymi służbami. Skala zniszczeń i ciągłe zmiany wytycznych wywierają ogromną presję, zmuszając ich do konfrontacji z brutalną rzeczywistością tej katastrofy. W przerwach między raportami i pilnymi wiadomościami zaczynają spekulować, dokąd poprowadzi kraj obecny kryzys i jak wpłynie na polityczne relacje i bezpieczeństwo świata.
Link do rozgrywki: tutaj
Imię i nazwisko: Efrem Yaxley
Fabularna data wątku: 02.09.1958
Opis wątku: Zostaje wezwany do Gabinetu Szefa Biura Informacji na pilną konsultację dotyczącą skali zniszczeń, które dotknęły angielskie ziemie po upadku gwiazdy. W długiej i szczegółowej rozmowie omawiają powstałe szkody, również te na obszarach hrabstw zarządzanych przez Yaxleyów. Efrem, jako doświadczony pracownik ministerstwa z kontaktami na stałym kontynencie, proponuje wykorzystanie prognoz i analiz zagranicznych badaczy – dawnych współpracowników z Niemiec, z którymi ściśle współpracował. Dyskutują też nad możliwą strategią propagandową, mającą na celu przerzucenie winy za brak przewidywań na rodzimych badaczy. Rozmowa kończy się rozważeniem potencjalnego wsparcia z inicjatywy Corneliusa Sallowa.
Link do rozgrywki: tutaj
Wolę raczej swoją wolność niż Twoją miłość. Jeśli masz do wyboru towarzystwo w więzieniu i samotny spacer na wolności, co wybierasz?
Fabularna data wątku: 14 sierpnia 1958
Opis wątku: Z brzucha wielkiej ryby udaje się wydostać troje czarodziejów, których Ted razem z innymi uzdrowicielami próbuje przywrócić do życia i zdrowia. Wątek prowadzony przez Mistrza Gry.
Link do rozgrywki: świstoklik - bezpośrednie leczenie zaczyna się od tego postu
Imię i nazwisko: Ted Moore
Fabularna data wątku: 16 sierpnia 1958
Opis wątku: Maisie i Ted spotykają się w domu Woolmanów, gdzie Maisie w czasie rozmowy opowiada Tedowi o ranach, jakich doznała w czasie ucieczki z walącego się domu. Ted bada jej ramię i zaleca przemywanie rany roztworem z babki lancetowatej, przekazuje też wskazówki, jak zadbać o zranione miejsce.
Link do rozgrywki: świstoklik
jesteś wolny
przez czas, przez czas - przeklęty
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
Fabularna data wątku: 8 listopada 1958
Opis wątku: Rosemary przeprowadziła wywiad z Nealą i Walterem w temacie działań, jakich podejmuje się młodzież, żeby dołożyć swoją cegiełkę do walk i odbudowy terenów, które zostały zniszczone przez działania wojenne. Daje również słuchaczom wskazówki - gdzie znajdą właściwą pomoc oraz zbiórki, gdzie można oddawać przeróżne materiały i żywność dla ofiar.
Link do rozgrywki: klik
snami o wolności
i might grow
deeper roots
Fabularna data wątku: 16.08
Opis wątku: Drew jako namiestnik sprawdza stan Suffolk po katastrofie i wraz z Iriną trafia do miasteczka Flatford. Ustalają plan przyszłych działań, doglądają pierwszych prac naprawczych oraz oceniają skalę zniszczeń. W trakcie wędrówki po miasteczku spotykają dwie poparzone kobiety, które mówią im o krążącej wśród mieszkańców niebezpiecznej plotce. Drew wraz z ciotką udają się do miejsca, gdzie odbywają się kąpiele w gwiezdnym pyle i rozprawiają się z obecnymi tam osobami.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 19.08
Opis wątku: Powstały w wyniku katastrofy krater ujawnił wejście do ciemnych tuneli. Jako, że lokalna ludność obawiała się zbadać tego miejsca Drew wraz z Iriną i Igorem podjęli się zadania. Dla Macnaira była to ważna sprawa, albowiem zależało mu na ograniczeniu kolejnych powodów do niepokoju oraz szerzącego się chaosu, a pozostawienie interesującego punktu samego sobie z pewnością do takowych by doprowadziło. Wiedziony doświadczeniem wiedział już, że mieszkańcy - choć przestraszeni - lubili przekazywać sobie plotki i tym samym wodzić za nos śmiałków, którzy chcieli nie tylko się sprawdzić, ale przede wszystkim wzbogacić na niecodziennych wydarzeniach. Nie baczyli oni na niebezpieczeństwo, jakie mogło za tym stać. Kolejne zaginięcia lub pogrzeby było ostatnim, czego wówczas potrzebowało Suffolk.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku:
Opis wątku: Drew i Lucinda udali się do Ipswich Waterfront po otrzymaniu informacji o wciąż znikających zapasach jedzenia i wody. Tam natknęli się na trzech szabrowników wykradających zapasy. Okazało się, że stała za tym większa intryga, bowiem kobieta zajmująca się zaopatrzeniem w tej wiosce weszła w komitywę ze złodziejami. Czarodzieje dowiedzieli się o dalszych planach szabrowników, a jednego zabrali ze sobą w celu przesłuchania.
Link do rozgrywki: link do wątku
Fabularna data wątku: 15 września
Opis wątku: Maeve wybrała się do Londynu, by tam – dzięki pomocy Marceliusa – osaczyć czarodzieja poszukiwanego przez podziemne Ministerstwo Magii. Unieszkodliwili go, rozbroili oraz przetransmutowali w żabę by w ten sposób ułatwić sobie transport więźnia oraz wydostanie się wraz z nim ze stolicy. Więzień ten został następnie wtrącony do aresztu jednej z rebelianckich kryjówek, gdzie Maeve przedstawiła stawiane mu zarzuty.
Link do rozgrywki: tutaj, a później tutaj