Most Miłości
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Most Miłości
Most przebiegający przez Tamizę łączy przedmieścia z centrum Londynu. Aby zadbać o spokój oraz poczucie jak największego komfortu spacerujących nim zakochanych wyłączona na nim ruch samochodowy i rowerowy. To miejsce jest wyjątkowe bowiem to właśnie tu zaczynają się najpiękniejsze historie miłosne. Każdy, kto swoje uczucia zamknie w kłódce i przypnie do metalowych barierek mostu, będzie zawsze szczęśliwy, a jego druga połówka nigdy go nie opuści. Po zamocowaniu kłódki kluczyk trzeba wrzucić do Tamizy przez lewe (od serca) ramię. Nie wiadomo, czy to przeznaczenie, czy magiczne stworzenia czuwają nad dwójką zakochanych, ale Londyńczycy wierzą w nietuzinkowość tego miejsca. Przy wejściu na most z obydwu stron zawsze znajdują się skrzypkowie, którzy grają najbardziej wzruszające utwory o miłości. Podobno jest to najlepsze miejsce na oświadczyny oraz ślub. Most jako deptak łączący dalszą część miasta z centrum jest odwiedzany najczęściej przez mugol, ale także czarodzieje ulegają magii tego miejsca licząc na pomoc w zdobyciu prawdziwej miłości.
Nerwowo zerknął na Hanię, znajdującą się bliżej niego. Źle to wyglądało, ten krwotok nie był normalny.
Panna Wright wciąż jednak zdawała się być w bojowym nastroju, a Steffen postanowił zrobić wszystko, by ją wesprzeć. Dosłownie wszystko - słysząc inkantancję padającą z jej ust, postanowił zaufać w plan Hani i spróbować wzmocnić szybkość jej zaklęcia.
-Cleritas! - powiedział wyraźnie, lecz ciszej od Hani, chcąc aby wymagające współdziałania zaklęcie zadziałało na Petryficusa posłanego w stronę tajemniczej nieznajomej.
Panna Wright wciąż jednak zdawała się być w bojowym nastroju, a Steffen postanowił zrobić wszystko, by ją wesprzeć. Dosłownie wszystko - słysząc inkantancję padającą z jej ust, postanowił zaufać w plan Hani i spróbować wzmocnić szybkość jej zaklęcia.
-Cleritas! - powiedział wyraźnie, lecz ciszej od Hani, chcąc aby wymagające współdziałania zaklęcie zadziałało na Petryficusa posłanego w stronę tajemniczej nieznajomej.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 27
'k100' : 27
Nieudany atak ze strony kobiety nie zdekoncentrował jej myśli; słyszała za to inkantację, jaką mężczyzna zwrócił przeciwko Alphardowi. Jej towarzysz musiał się bronić, ona pozostała na placu boju - z różdżką wciąż ukierunkowaną naprzeciw kobiety, nieprzerwanie próbując wywołać ten sam efekt - wiedząc, że było to najskuteczniejsze, co mogła w tym momencie zrobić. Przerazić ją krwotokiem, który wciąż trwał; trwał i wykrwawiał tę dziewczynę, aż w końcu padnie na most omdlała. Nie wiedziała, kim byli ludzie przed nią, ale słyszała wyraźnie, że dziewczyna rozpoznała Blacka - bała się go - a to znaczyło, że nie powinno ich tutaj być.
- Nigrum - uparcie ponowiła formułę zaklęcia.
- Nigrum - uparcie ponowiła formułę zaklęcia.
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 14
--------------------------------
#2 'k8' : 7, 6, 1, 8, 6
#1 'k100' : 14
--------------------------------
#2 'k8' : 7, 6, 1, 8, 6
Magia po raz kolejny nie usłuchała Alpharda, nie pozwalając mu skutecznie obronić się przed losem królika. Błysk zaklęcia w zetknięciu z korpusem lorda Blacka spowodował niemal natychmiastową przemianę. Czuł, jak z każdą sekundą staje się coraz mniejszy, a wszystko wokół niego coraz większe. Gdy transmutacja dobiegła końca, stał się czarnym królikiem niewyróżniającym się w żaden sposób, gdyby zestawić go z innymi. Jedynie różdżka w pyszczku dawała do zrozumienia, że to czarodziej, którego świadomość pozostała zachowana, odbierając mu narzędzia ataku, dając w zamian niesamowitą zwinność. W tym samym czasie Duna wokół niego oraz Cassandry dokończyła swego dzieła, ponownie wzbudzając pomost w niebezpieczne wibracje, nie obejmując nikogo swoim zasięgiem, gdy znikała w podłożu. Cassandrze ponownie nie udało się posłać tego samego zaklęcia w przeciwniczkę; promień raz jeszcze umknął w bok i rozpłynął się w przestrzeni pogrążającej się w ciemności.
Krew nieustannie spływająca z nozdrzy Wright tym razem nie uchybiła osiągniętej koncentracji. Czarownica posłała celne zaklęcie petryfikujące prosto w przeciwniczkę, wyjątkowo donośnie artykułując inkantację, czując nieco przyschniętą krew na wargach oraz tę powoli kapiącą z podbródka. Steffenowi nie udało się wesprzeć Zakonniczki. Magia okazała się nieposłuszna jego woli i rozpłynęła się.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus, Lapifors 1/2 +40 do uników)
Cassandra (Nigrum)
Żywotność:
Hannah: 168/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 107 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220
Krew nieustannie spływająca z nozdrzy Wright tym razem nie uchybiła osiągniętej koncentracji. Czarownica posłała celne zaklęcie petryfikujące prosto w przeciwniczkę, wyjątkowo donośnie artykułując inkantację, czując nieco przyschniętą krew na wargach oraz tę powoli kapiącą z podbródka. Steffenowi nie udało się wesprzeć Zakonniczki. Magia okazała się nieposłuszna jego woli i rozpłynęła się.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus, Lapifors 1/2 +40 do uników)
Cassandra (Nigrum)
Żywotność:
Hannah: 168/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 107 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra: 200/200
Alphard: 220/220
Nie mógł pohamować zachwytu na widok czarnego króliczka. Nie zachwytu nad okrutnym lordem, rzecz jasna (nawet sierść odzwierciedlała czerń jego serca...), ale czysto naukowego zachwytu nad pięknem transmutacji. Ach, jaka szkoda, że już nigdy nie będzie mógł opublikować w "Czarownicy" psychotestu "Jakim króliczkiem byłby dany arystokrata?" !
Ale, może mógłby opublikować to samo o gęsiach, bez wzbudzania podejrzeń?
W pełni skupiony na transmutacji, postanowił wykorzystać swój zapał. W interesie wszystkich zebranych (tak, nawet zmanipulowanej przez lorda nieznajomej!) jest, by arystokrata pozostał czarnym królikiem jak najdłużej.
-Constansa! - zainkantował, chcąc wzmocnić efekt rzuconego na Blacka Lapifors.
Ale, może mógłby opublikować to samo o gęsiach, bez wzbudzania podejrzeń?
W pełni skupiony na transmutacji, postanowił wykorzystać swój zapał. W interesie wszystkich zebranych (tak, nawet zmanipulowanej przez lorda nieznajomej!) jest, by arystokrata pozostał czarnym królikiem jak najdłużej.
-Constansa! - zainkantował, chcąc wzmocnić efekt rzuconego na Blacka Lapifors.
intellectual, journalist
little spy
little spy
Steffen Cattermole
Zawód : młodszy specjalista od klątw i zabezpieczeń w Gringottcie, po godzinach reporter dla "Czarownicy"
Wiek : 23
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Żonaty
I like to go to places uninvited
OPCM : 30 +7
UROKI : 5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 35 +4
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 16
SPRAWNOŚĆ : 5
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Steffen Cattermole' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 35
'k100' : 35
Kątem oka dostrzegła Alpharda o czarnym futrze; z królika nie będzie wielkiego pożytku, ale był w tej formie bezpieczny i raczej niewystawiony na atak. Duna wokół zniknęła, dając mu szerokie pole do ucieczki w razie konieczności - wiedziała, że bez niego wiele nie zdziała. Promień zaklęcia, który parł w jej stronę, był silny; okryła się czarnym skrzydłem, by umknąć przed nim pod postacią wrony - zamierzała odlecieć w stronę przeciwną od Alpharda.
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 15
'k100' : 15
Black zmienił się w czarnego królika, a zaklęcie, pomimo słabości jaka ją coraz bardziej ogarniała, pomknęło w kierunku obcej kobiety. Gdyby nie krwotok, który z każdą chwilą odbierał jej coraz więcej sił, pomyślałaby, że zyskali przewagę. Może dzięki szczęściu, może dzięki roztargnieniu przeciwników. Ale było z każdą chwilą coraz gorzej, nie mieli zbyt wiele czasu.
—Salvio Hexia— wyrecytowała, łudząc się, że jej umiejętności pozwolą, pomimo bólu, zawrotów głowy, wyczarować chroniącą ich przed widokiem przeciwników barierę. Cofnęła się krok, różdżką zarysowując przed sobą niewidzialną linię, na której miałaby powstać bariera. Przeklinała się w myślach, że nie zabrała ze sobą żadnych eliksirów, niczego, co wspomogłoby ją w tej chwili, dodało sił, pozwoliło ustać na nogach dłużej.
| pole w prawo (bariera na priv u mg)
—Salvio Hexia— wyrecytowała, łudząc się, że jej umiejętności pozwolą, pomimo bólu, zawrotów głowy, wyczarować chroniącą ich przed widokiem przeciwników barierę. Cofnęła się krok, różdżką zarysowując przed sobą niewidzialną linię, na której miałaby powstać bariera. Przeklinała się w myślach, że nie zabrała ze sobą żadnych eliksirów, niczego, co wspomogłoby ją w tej chwili, dodało sił, pozwoliło ustać na nogach dłużej.
| pole w prawo (bariera na priv u mg)
Here stands a man
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
The member 'Hannah Wright' has done the following action : Rzut kością
'k100' : 14
'k100' : 14
Nie zdołał wyczarować tarczy i tak oto stał się królikiem. Czarnym, puszystym, niegroźnym królikiem. Przykucnął w miejscu i łypał złowrogo w stronę przeciwnika, mocno zszokowany tym, jak to mogło się potoczyć w ten sposób. Mógłby pokicać w stronę cholernego szlamoluba, gdyby tylko miałby pewność, że zdoła wgryźć mu się w szyję tak, aby się wykrwawił lub przynajmniej udławił własną krwią.
Alphard Black
Zawód : specjalista ds. stosunków hiszpańsko-brytyjskich w Departamencie MWC
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Kawaler
step between the having it all
and giving it up
and giving it up
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Tym razem to Cassandra zdecydowała się na skorzystanie ze swoich animagicznych umiejętności – wnet podjęła skuteczną próbę przybrania swej skrzydlatej postaci, lecz nie starczyło jej czasu na wykonanie równie efektownego uniku przed mknącym w nią zaklęciem. Petrificus [ST przełamania 44] objął wronę, gwałtownie unieruchamiając rozpostarte skrzydła, równie szybko paraliżując także resztę zwinnego ciała, które upadło dość głucho obok czarnego królika. Alphard w swej nowej postaci absolutnie nie sprawiał wrażenie groźnego. Z tak dużej odległości, dzielącej go od przeciwników, spojrzenia zwierzęcia stanowiły jedynie jego własny wyraz w tym, jak odnajdywał się w sytuacji. Cierpliwie czekał na to, aż zaklęcie przestanie działać.
Steffena ponownie magia nie usłuchała. Tym razem także ból w klatce piersiowej uniemożliwił mu na dostateczne sformułowanie inkantacji. To samo spotkało Hannah próbującą osłonić ich od przeciwników, zmagającą się z coraz poważniejszymi konsekwencjami utraty krwi.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus, Lapifors 2/2 +40 do uników)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 153/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 122 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Steffen (szczur) 63/84, -10 [21 tłuczone]
Cassandra: 200/200
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Steffena ponownie magia nie usłuchała. Tym razem także ból w klatce piersiowej uniemożliwił mu na dostateczne sformułowanie inkantacji. To samo spotkało Hannah próbującą osłonić ich od przeciwników, zmagającą się z coraz poważniejszymi konsekwencjami utraty krwi.
Postaci posiadający II poziom biegłości latania na miotle mogą poruszać się dwukrotnie szybciej, niżeli pieszo; odwrócenie miotły (zmiana kierunku kija a zatem i lotu) jest uznawane za poruszenie się o 1 pole.
Postaci z I poziomem biegłości, aby wykonać ruch umożliwiający poruszanie się dwukrotnie szybciej, muszą przeznaczyć na to turę i rzucić kością na latanie na miotle; osiągnięcie ST 50 umożliwia taką akcję.
Unik na miotle postać wykonuje według wzoru k100+2xZ, przy czym nie jest uwzględniana górna granica mocy zaklęcia, którą można unikać. Na unik rzuca wyłącznie postać kierująca miotłą.
Czas na odpis: 24h
Nie obowiązuje żadna kolejka, piszą zarówno Zakonnicy, jak i Rycerze w dowolnej kolejności. Należy przyjąć, że wszystkie wasze ruchy dzieją się w tym samym czasie - reagujecie wyłącznie na zaklęcia, ruchy i zdarzenia ujęte w tym poście mistrza gry, nie na zdarzenia dziejące się podczas tej tury i nie na zaklęcia, które dopiero zostaną rzucone.
Zasady eksperymentalne:
Za każdym razem, gdy w opisie zaklęcia (np. przy określeniu zadawanych obrażeń) pojawia się statystyka (U, OPCM, T, L, CM, E), nie liczymy całej statystyki postaci a jedną dodatkową kość k8 za każde rozpoczęte 5 punktów w danej statystyce.
Dla każdej grupy walczącej zostały utworzone tematy ukryte przed pozostałymi, w których odpisują na posty Mistrza Gry: Rycerze Walpurgii, Zakon Feniksa. Posty wraz z rzutami będą przenoszone każdorazowo po zakończeniu kolejki do tematu z pojedynkiem. Kostka k8 może być widoczna tylko w widoku pełnego posta.
Wszystkie rzucone zaklęcia, którym zabraknie maksymalnie pięciu oczek do osiągnięcia wymaganego ST, będą rozpatrywane połowicznie. Zaklęcia te będą zadawać/leczyć połowę obrażeń, posiadać taki czas trwania bądź zasięg/długość.
Działające zaklęcia/eliksiry:
Hannah (Saxio), Sangelio (15 obrażenia co turę [krwotok], dodatkowe obrażenia tylko w pierwszej turze)
Alphard (Amicus, Lapifors 2/2 +40 do uników)
Cassandra (Nigrum, Petrificus - ST przełamania 44)
Żywotność:
Hannah: 153/333, -30 [53 tłuczone (nos, pośladki), 122 (krwotok)]
Steffen: 161/216, -10 [55 tłuczone (klatka piersiowa, kolana, pośladki)]
Cassandra (wrona) 75/75 (spetryfikowana)
Alphard: 220/220
Wiedziała, że nie zdąży; światło błysnęło prosto na nią, wnet poczuła, jak jej skrzydła truchleją, a ciało opada na kamienny most, nie zdązyła wydać z siebie ni krzyku. Nie byli w dobrej sytuacji, zaczarowany Alphard nie był w stanie przejąć inicjatywy, a ona - ona musiała skoncentrować całą swoją siłę, bystry umysł, by uwolnić swoje ciało spod działania magii. Musiała się tylko poruszyć - mimo niewidzialnej bariery, która zdawała się przygważdżać ją do ziemi, chciała się jej pozbyć, wrócić do swojej formy i wypowiedzieć zaklęcie:
- Lapifors, jeśli tylko się jej powiedzie; kierowane ku kobiecie, która zdawała się coraz mocniej osłabiona. Miała szczęście, żaden z ich przeciwników nie podjął ataku - tym mocniej musiała skoncentrować siły, by tym razem nie zawieźć.
1. na budzenie
2. na lapifors
- Lapifors, jeśli tylko się jej powiedzie; kierowane ku kobiecie, która zdawała się coraz mocniej osłabiona. Miała szczęście, żaden z ich przeciwników nie podjął ataku - tym mocniej musiała skoncentrować siły, by tym razem nie zawieźć.
1. na budzenie
2. na lapifors
bo ty jesteś
prządką
prządką
The member 'Cassandra Vablatsky' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 34
--------------------------------
#2 'k100' : 83
#1 'k100' : 34
--------------------------------
#2 'k100' : 83
Most Miłości
Szybka odpowiedź