Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 25.10
Opis wątku: Biuro Aurorów otrzymuje dziennik z tajemniczymi zapiskami, prowadzony przez dziesięcioletniego chłopca - zaniepokojona matka boi się, że mały bawi się czarną magią. Mike przebadał przedmiot, który nie jest obłożony żadną klątwą, ale wokół którego są ślady czarnomagicznej energii. Ministerstwo, irytująco upolitycznione, nie pozwala mu przeszukać od razu domu wpływowej rodziny, więc Michael odwiedza znajomego astronoma z Hogwartu aby dowiedzieć się, co jest zapisane w dzienniku. Jayden Vane odkrywa, że oprócz chłopca, notatki prowadził tam też dorosły i prosi o kilka dni na odcyfrowanie zapisków. W międzyczasie Mike postanawia porozmawiać z matką chłopca.
Link do rozgrywki: Wieża Astronomiczna
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 15 września 56'
Opis wątku: Larson poprosił Drew o pomoc w zleceniu, które otrzymał. Ich celem było zdobycie rodzinnej pamiątki - co miało być proste i bezproblemowe - jednak finalnie na miejscu okazało się, że nie tylko oni polowali na błyskotki. Po wygranym pojedynku wzięli skrzynię i powrócili do Londynu, gdzie podzielili się nagrodą.
Link do rozgrywki: tu ---> tu
+
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 7 września 56'
Opis wątku: Caelan zlecił Drew nałożenie klątwy na artefakt, który miał przekazać swemu wrogowi. Wszystko poszło zgodnie z planem po całonocnym oczekiwaniu Goyle mógł cieszyć się prezentem, a szatyn sowitą zapłatą.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 27.09
Opis wątku: Kradnę radio z samochodu zaparkowanego w kinie, bo akurat weszło takie cacko do magicznego świata, a to oznacza wielki BOOM na tę pozorną nowość. Więc jak jest popyt to i podaż musi wzrosnąć, a tym właśnie zajmują się ludzie mojego pokroju. Pech chce, że wpadam przy tym na posterunkową Figg na służbie, ale dzięki mojemu ponad przeciętnemu sprytowi i moim niezwykle szybkim nogom udaje mi się zbiec z radiem pod pachą. Hajs się musi zgadzać.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 27.10
Opis wątku: [Interwencja otrzymana od MG] Święty Mung po otrzymaniu informacji o czarodziejach przebywających w mugolskim szpitalu wysyła Zachary'ego, aby zajął się uleczeniem rozległych ran oraz sprowadzeniem do Londynu. Po uleczeniu największych obrażeń (rozegrane w szafce zniknięć) Zachary udziela odpowiedzi na pytania oraz zabiera Sophię i Samuela do szpitala w Londynie, gdzie dokańcza dawkowanie eliksiru oczyszczającego z toksyn, aby pozbyć się reszty trucizny krążącej w ich żyłach.
Link do rozgrywki: tutaj
+
I don't care about
the in-crowd
Fabularna data wątku: 23 września
Opis wątku: Just na jednych z zajęć dostaje teczkę jednej z spraw które mają przetestować jej umiejętności wnioskowania i zdobywania informacji. Główną rzeczą, którą należy zidentyfikować jest fiolka z płynem w kolorze bakłażanu. Informacje od alchemika są jednak znikome, postanawia wejść do Tildy - znawczyni pająków mając nadzieję, że ta będzie wiedzieć coś więcej.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Imię i nazwisko: Justine Tonks
Fabularna data wątku: 29 września
Opis wątku: Justyna idzie razem z bratem zbadać jedno ze zgłoszeń. Na miejscu spotykają kobietę i wyciągają odpowiednie wnioski kierującą się dalej w poszukiwaniu podejrzanego, którego odnalezienie może może im zająć trochę czas - tak samo, jak rozwiązanie zagadki.
Link do rozgrywki: opuszczone magazyny, potem zamknięta część portu i tu
+
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Fabularna data wątku: 26 września
Opis wątku: Michael bierze pod opiekę nową kursantkę (swoją siostrę!) i idą zbadać trupa w dokach. Po przebadaniu różdżki denatki, ślady prowadzą rodzeństwo do karczmy. Just i Mike przesłuchują karczmarza, który dostarcza poszlak do dalszego śledztwa.
Link do rozgrywki: opuszczona tawerna, zamknięta część portu i ukryte stoliki
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 16.09
Opis wątku: Udzielam nauk i korepetycji na temat numerologii czarodziejowi, który wynajął mój czas. Podczas zajęć tłumaczę analizę numerologiczną zaklęcia użytkowego.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Imię i nazwisko: Shelta Vane
Fabularna data wątku: 20.09
Opis wątku: Testuję wykonany dla klienta świstoklik. Coś jednak idzie mocno nie tak i ląduję ostatecznie tam gdzie nie trzeba. Być może sprawa jest powiązana z moim klientem. Staram się znaleźć rozsądne możliwości tłumaczące zaistniałą sytuację i obiecuję współpracować z organami ścigania.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
angel heart | devil mind
Fabularna data wątku: 20.09
Opis wątku: W środku aurorskiej akcji, bardzo nieoczekiwanie pojawia się niepowiedziany gość, spadający prosto z nieba i przywołujący czarnomagiczne węże. Skamander przesłuchuje ów świadka, dociekając, co właściwie się wydarzyło, ostatecznie wyjaśniając sprawę na korzyść p[ani naukowiec, która obiecuje współpracę.
Link do rozgrywki: o tutaj
+
Fabularna data wątku: 7.09
Opis wątku: Gabriel T. przychodzi do Archibalda, bo zatruł się bahanocydem, ale okazuje się, że cierpi również na kąsający świerzb!
Link do rozgrywki: hopsasa
+
and began again in the morning
Fabularna data wątku: 16 listopada
Opis wątku: Charlene zostaje ugryziona przez węża odwiedzającego jej ogród; wysyła list do Elyon z prośbą o interwencję zważywszy na jej zawód i znajomość gadów. Elyon zjawia się na miejscu, identyfikuje ugryzienie jako niegroźne, pozbawione jadu, po czym przystępuje do poszukiwań sprawcy całego zamieszania. Ostatecznie odnajduje niejadowitego węża wśród ziół hodowanych w szklarni Charlene, przy pomocy prowizorycznych narzędzi znalezionych na miejscu umieszcza stworzenie w zamkniętym pojemniku i deklaruje, że zajmie się jego wypuszczeniem na bezpiecznych terenach, z daleka od ludzi.
Link do rozgrywki: hop
+
Fabularna data wątku: 17.10
Opis wątku: Niespodziewanie odwiedza mnie Jay. Goszczę go i po tym jak staram się poprawić mu humor temat rozmowy schodzi na omawianie projektu badawczego o którym mu opowiadam i staram się zachęcić o z powodzeniem do zaangażowania wiedząc, ze jego rola w nim będzie kluczowa.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
angel heart | devil mind
Fabularna data wątku: 29.10
Opis wątku: Michael zauważa, jak pewien czarodziej śledzi na ulicy nieznajomą kobietę. Wiedziony przeczuciem aurora, podąża za nimi do zaułka i rozbraja napastnika! Próbuje też rzucić Drętwotę, ale wywołuje anomalię. Auror i nieznajoma uciekają. Mike nabiera wątpliwości, co do całej sytuacji i szybko przesłuchuję kobietę - pragnie dowiedzieć się, czy wie coś o anomalii, czy można ją jakoś uspokoić i czy ma coś wspólnego z całą sytuacją. Cassandra używa swojego uroku aby uśpić podejrzenia co do jej osoby, ale Mike wciąż chce poszukać napastnika i zbadać sprawę ciała, które przypadkiem leżało przy anomalii. Cała sytuacja była motywowana poczuciem aurorzego obowiązku... no i Tonks poćwiczył rzucanie zaklęć opcm i szybkie bieganie!
Link do rozgrywki: 2 posty tu i reszta tu
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 23 września
Opis wątku: do drzwi Tildy puka Justine, która ma ze sobą fiolkę z tajemniczą substancją. Tilda identyfikuje ją jako jad akromantuli, po czym robi Tonks krótki wykład o tym pająku i zastosowaniu jego jadu w alchemii.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 16 października
Opis wątku: Loran prosi Melisande by asystowała mu przy jednym ze smoków. Muszą zdiagnozować i znaleźć problem z bliska, bowiem czynniki zachowania smoczycy są niejednoznaczne i żadne ze wcześniejszych metod nie wykazało jednoznacznej odpowiedni na pytanie: co jej dolega.
Link do rozgrywki: tutaj
+
I'll show you my shadows if you show yours
Let's get it right dear, give a good fight dear
We'll keep it all up behind
closed doors
You will crumble for me
like a Rome.
Fabularna data wątku: 23.10
Opis wątku: Ramsey przynosi nieprzytomnego Macnaira, ofiarę anomalii do szpitala i zostawia pod opieką Zachary'ego. Shafiq leczy powierzchowne rany i powoli postępuje uzdrawianie obrażeń wewnętrznych, tworzy stosowną dokumentację medyczną oraz zapewnia bezpieczeństwo z dala od innych.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
I don't care about
the in-crowd