Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 30 listopada
Opis wątku: Ze względu na natłok pacjentów, Roselyn zostaje poproszona o konsultację na oddziale urazów przedmiotowych. Na izbie przyjęć zajmuję się mniej skomplikowanymi przypadkami. Na oddział trafia poturbowana zawodniczka Harpii z Holyhead. Rose leczy jej obrażenia i po krótkiej obserwacji odsyła do domu.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t348p60-izba-przyjec#210236
+
Fabularna data wątku: 14 listopad
Opis wątku: Neala po uprzednim listownym zaproszeniu zjawia się na swój pierwszy dzień w pracy w cukierni, która niedługo ma mieć swoje wielkie otwarcie. Sumiennie wykonuje wszystkie polecenia - ustawia, nakłada, przykleja i pilnuje, żeby wszystko było po prostu piękne.
Link do rozgrywki: tutaj
+, jednak proszę o wstrzymanie się z rzutem - wkrótce skontaktuje się z Tobą jeden z Mistrzów Gry
a perfectly put together mess.
is playing
tricks on you,
my dear
Fabularna data wątku: 18 I
Opis wątku: lord Black podejmuje w swoim ministerialnym gabinecie lady Travers, która prosi go o pomoc w rozwiązaniu sprawy przetrzymywanego we Włoszech ładunku. Alphard od razu przetłumaczył włoskie pismo i oddał tłumaczenie damie, zdążył też opracować już dokładny plan działania, aby wyjątkowe mapy dotarły w ciągu miesiąca do Wielkiej Brytanii.
Link do rozgrywki: tutaj
+
and giving it up
Fabularna data wątku: 3 stycznia
Opis wątku: Philippa próbuje doprowadzić Pasażera do porządku po sylwestrowych zabawach, kiedy zjawia się przy barze ciężarna Cixi zajmująca jeden z pokoi. Pyta o możliwość przesunięcia terminu zapłaty. Później rozmawiają (bo przecież szefowa byłaby niezadowolona, gdyby barmanka nie poznała historii tej tajemniczej dziewczyny), a w międzyczasie Phils obsługuje też pojedynczych klientów, którzy tego poranka zabłądzili do tawerny. Z uwagą obserwuje typa majstrującego coś przy grającej szafie.
Link do rozgrywki: klik!
+
Fabularna data wątku: 17 stycznia
Opis wątku: Clementine Thorne, na polecenie szefa, umawia się z Gwen. Prosi artystkę o stworzenie ilustracji na opakowania czekoladek. Malarka natychmiast się zgadza. Płaca i warunki jej odpowiadają, a ma już doświadczenie w tworzeniu opakowań dla cukierni: wcześniej wykonywała projekty dla Bertiego Botta.
Link do rozgrywki: tutaj
+
love than fight
Fabularna data wątku: 17 stycznia
Opis wątku: Clementine przeprowadza coś w stylu rozmowy kwalifikacyjnej i zlecenia w jednym w cukierni. Na polecenie przełożonego ma omówić z nowo poznaną Gwendolyn Grey wygląd opakowań czekoladek. Ostatecznie ustalają, że opakowania będą z pozoru przypominać prawdziwe czekoladki i czekolady. Dziewczyny umawiają się na termin prac i Clem wpłaca niezbędną zaliczkę.
Link do rozgrywki: Tutej
+
Dreadful sorrow, Clementine
Everything inside you is
Dark and twisted
Oh, but it's okay to be different
'Cause baby, so am I
Fabularna data wątku: 18 III
Opis wątku: w marcu nastąpiła odwilż, która pozwoliła dojrzeć w lesie zwłoki młodej kobiety. Twarz uległa poważnemu rozszczepieniu, przez co identyfikacja musiała zostać dokonana poprzez rozpoznanie przedmiotów odnalezionych przy ciele - różdżki i biżuterii. Okazuje się, że właścicielem różdżki jest Vera Leighton. Kieran udaje się do domu młodszej siostry ofiary, aby ta dokonała rozpoznania biżuterii. Na końcu zapoznaje Charlene z wynikami prowadzonego śledztwa w sprawie śmierci Very, za przyczynę śmierci uznają niszczycielską siłę anomalii skażonej czarną magią.
Link do rozgrywki: tutaj
+
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
Fabularna data wątku: 9.01.57
Opis wątku: Realizuję świstoklikowe zamowienie
Link do rozgrywki: link do wątku
+
angel heart | devil mind
Fabularna data wątku: 10 I
Opis wątku: Robię przysposobienie do korzystania ze świstoklika oraz wiedzy numerologicznej klientowi
Link do rozgrywki: link do wątku
+
angel heart | devil mind
Fabularna data wątku: 18 I
Opis wątku: tropię sobie jednego wilkołaka, byłego żeglarza, ale cały czas mi się wymyka. Angażuję do współpracy Caelana, który dzięki swoim kontaktom zdołał się z nim umówić, aby zaproponować mu pracę, ale to była pułapka i złapaliśmy nicponia.
Link do rozgrywki: tutaj
+
ruined
I am
r u i n a t i o n
Fabularna data wątku: 10.01.1957r.
Opis wątku: Ignotus pośredniczy przy nakładaniu klątwy dla swojego klienta. Spotyka się z Calstenem, runistą, który wykonuje zlecenie pod czujnym okiem Mulcibera.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t7577-stare-mieszkania-robotnicze#221892
+
And my name on the lips of the dead
Fabularna data wątku: 18 I
Opis wątku: Sigrun znów odezwała się do mnie w sprawie zbiegłego wilkołaka, marynarza, bym zwabił go gdzieś pod pretekstem nawiązania współpracy. Tak też się dzieje, umawiam się z nim w tunelach pod Isle of Dogs i próbuję przy tym nie umrzeć.
Link do rozgrywki: tutaj
+
paint me as a villain
Fabularna data wątku: 5 lutego 1957
Opis wątku: Po wykładzie prowadzonym przez Jaydena do profesora dosiada się Charlene, z którą nawiązują naukową dyskusję i omawiają możliwość wspólnych badań.
Link do rozgrywki: link
+
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
Fabularna data wątku: 10.01
Opis wątku: Michael przychodzi do Charlie do Munga, by skonsultować pewną sprawę wymagającą jej alchemicznej wiedzy. Charlie odpowiada na jego pytania i pomaga rozjaśnić wątpliwości.
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Charlene Leighton
Fabularna data wątku: 28.01
Opis wątku: Charlie pomaga w leczeniu chłopca, który przez swoją ciekawskość padł ofiarą bańkotrucia. Warzy dla niego antidotum, a wcześniej dopytuje o okoliczności zajścia.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 10.01
Opis wątku: Michael kontynuuje analizowanie dowodów w sprawie spalenia lodziarni na Pokątnej. Przychodzi do Charlie aby rozjaśnić swoje wątpliwości w sprawie przyczyny wybuchu, dowiaduje się o eliksirze, który mógł spowodować pożar i wytycza sobie plan działania odnośnie sprawdzania kolejnych tropów.
Link do rozgrywki: hop
+
Can I not save one
from the pitiless wave?