Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 19 lipca 1957
Opis wątku: po rozwiązaniu Biura Aurorów łapię różne zlecenia, szczególnie w charakterze kogoś do ochrony, czy zabezpieczeń. Jeden z nielicznych czarodziejów we Flamborough szukał ludzi do patrolowania okolicy, mając na uwadze wzmożoną aktywność szmalcowników. Podczas lipcowej nocy odbywam taki patrol i uniemożliwiam porwanie niewinnej mugolki, odbijając ją z rąk nieznajomej oprawczyni.
Link do rozgrywki: tutaj
+
becomes law
resistance
becomes duty
Fabularna data wątku: 04.09
Opis wątku: Moja pacjentka jakiś czas temu przeżyła zaostrzenie choroby; obecnie jest lepiej, ale szykując się do wyjścia towarzyskiego, lady Wendelina zdecydowała się zawezwać mnie do siebie, żebym upewniła się, czy nie ma ku temu przeciwwskazań zdrowotnych.
Link do rozgrywki: tutaj
+
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 16 sierpnia 1957
Opis wątku: Dziennik który Tatiana Dolohov przynosi na umówione spotkanie zawiera niezbadane zapiski pewnej rosyjskiej czarownicy. Wspólnie z Dolohov, Aquila bada okładkę pamiętnika rozważając na temat jego właścicielki. Aquila za pomocą swoich umiejętności w historii magii wysnuwa teorie o Elżbiecie Romanowej o czym mogą świadczyć datowanie dziennika i jego zdobinie. Wspomina również o tym, że Elżbieta znała więcej języków niż rosyjski, a zapiski na marginesach nie muszą oznaczać formułek zaklęć, a mogą być tajnym kodem lub słowem pisanym w innych językach. a Tatiana Dolohov przekazuje dziennik do dalszych badań nad nim.
Link do rozgrywki: tutaj
+
A występków szkaradność lub cnoty przykłady,
Te obrzydłe, te święte zostawują ślady.
Fabularna data wątku: 16.07.57
Opis wątku: Michael zostaje wynajęty przez mugolskich drwali do pomocy z wyrębem drzewm & do ochrony przed "nawiedzonym" (zgodnie z opisem lokacji) lasem. Tonks przezornie rozgląda się za ewentualnym niebezpieczeństwem, wypatruje wśród drwali i przesłuchuje na stronie półolbrzyma. Upewniwszy się, że Hagrid nie stanowi zagrożenia, wraca do pracy i otrzymuje zapłatę za cały dzień bycia drwalem i ochroniarzem.
Link do rozgrywki: hop
+
Imię i nazwisko: Michael Tonks
Fabularna data wątku: 2.08.57
Opis wątku: Michael odwiedza dawnego znajomego aby nałożyć zabezpieczenia na jego dom, kierowany aurorskim instynktem obiecuje mu też pomoc w szukaniu zaginionej mugolaczki.
Link do rozgrywki: tutaj (podrzucam ostatni post, bo w nim Tom mi płaci za pułapki)
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 15 lipca 1957 roku
Opis wątku: Panna Frey dostaje możliwość zarobienia u lorda Lestrange. Artystka odwiedza Wenus by zaplanować oraz przeprowadzić sesję pracujących tam dziewcząt, w celu stworzenia swego rodzaju katalogu. Emma poznaje dziewczęta, daje im wskazówki dotyczące tego, jak mają się ubrać i umalować oraz przygotowuje odpowiednią scenę do sesji, by finalnie wykonać zdjęcia dziewcząt.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
I put a spell on you
In darkness I’m ruthless
I wanna scream your name
Again and again
Fabularna data wątku: 23 lipca 1957 roku
Opis wątku: Jestem sumienny szmalcownikiem, udaję się więc w miejsce, gdzie ponoć znajduje się mugolka, pomagająca innym mugolom zniknąć z miasta. Pani Sallow nie chce współpracować, zapewniam jej więc cudowny wieczór pełen doznań podczas którego kobieta zaczyna mnie tak lubić, że wyjawia mi wszystkie informacje, jakie mogłyby mi być potrzebne. Niestety naszą randkę przerywa jej syn, któremu robię kuku. Po wszystkim zabieram sobie głowę jako trofeum i spalam jej dom, bogatszy o zapłatę szefa i informacje do kolejnego śledztwa.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 13 września 1957 roku
Opis wątku: Wren odwiedza Frances w jej domowej pracowni z nietypową prośbą o wykonanie eliksiru odtworzenia, w którym będzie można wyhodować jej nowe ucho. Frances tłumaczy jej działanie eliksiru oraz to, jak należy o niego dbać podczas przechowywania. Przyrządza Eliksir Odtworzenia, który odpowiednio zabezpieczony przekazuje Azjatce, w raz z domowym specyfikiem, mającym wspomóc gojenie się blizn.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 15 lipca
Opis wątku: Franc zleca Emmie porobienie fotek tutkom, żeby ozdobić Wenus, ogarnia rekwizyty i osobiście czuwa nad przebiegiem sesji zdjęciowej
Link do rozgrywki: Bawialnia
+
Chociaż wiem, że już nic
Mnie nie czyni człowiekiem
Fabularna data wątku: 1 września 1957 roku
Opis wątku: Panna Burroughs pracuje pod okiem swojego szefa. Frances przychodzi do pracy dwie godziny wcześniej, aby popracować nad jedną z teorii oraz uporządkować notatki z jednych badań. O siódmej rano dołącza do niej profesor Lacework, który zleca jej odnalezienie serca do jednej z opracowanych przez niego mikstur. Alchemicy rozmawiają na temat eliksirów, Frances odnajduje odpowiednie serce i przyrządza eliksir, który w kolejnych tygodniach ma przetestować.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 10 lipca 1957 r.
Opis wątku: Sowa przynosi Tomowi list, w którym panna Maeve prosi go o naprawę czarodziejskiego radia. Tom podejmuje się zlecenia i wkrótce zjawia się w restauracji hotelu "Elizabeth". Radio zostaje naprawione, a złota rączka otrzymuje zapłatę za wykonaną pracę.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Za światłem, życiem, spokojem i mocą.
I próżno, próżno sen duszy mej złoty
ścigam bezgwiezdną otoczony nocą.
Fabularna data wątku: 4.09.57
Opis wątku: Daniel spędza cały dzień pod Grotą Przemytników, gdzie robi interesy - a po ciężkiej pracy, idzie do kasyna poświętować. Spotyka tam siostrę stałego zleceniodawcy, Aquilę Black, która najwyraźniej nie wie gdzie może bezpiecznie bywać ani jak postępować z wystawiającymi ją informatorami. Daniel spędza więc wieczór na przekonującej reklamie swoich usług, namawiając lady Black aby wynajęła go do ochrony i zdobywania informacji.
Link do rozgrywki: hop
+
Fabularna data wątku: 15.07
Opis wątku: Daniel niby pro bono pomaga Maeve w jej śledztwie na temat śmierci brata, ale prawdziwy człowiek biznesu nic nie robi pro bono Po obezwładnieniu i wymazaniu pamięci zamieszanemu w nieczyste sprawki alchemikowi, Maeve zyskuje jego notes z potencjalnymi dowodami, a Daniel postanawia zatuszować prawdziwy powód ich wizyty - pozorując włamanie i kradnąc alchemikowi narkotyki i gotówkę
Link do rozgrywki: o tu
+
Fabularna data wątku: 19 lipca
Opis wątku: Philippa polewa Thei i próbuje załatwić trochę opium dla załogi. Później obsługuje marynarzy i udaje jej się przyłapać małego złodziejaszka.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Imię i nazwisko: Philippa Moss
Fabularna data wątku: 28 lipca
Opis wątku: Do Parszywego wpada Hella i zostaje bardzo miło ugoszczona. Phlippa opowiada jej o tawernie, a Borgin niestety nie daje się upić i zaczyna kombinować, by namówić barmankę na współpracę.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 23 lipca
Opis wątku: Steffen dostaje zlecenie od Gringotta na złamanie klątwy, która odcina jedno skrzydło zamku. Prosi Jade o pomoc i razem podejmują się tego zadania.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t7434-old-inverlochy-castle#261404
+
Fabularna data wątku: 13 września
Opis wątku: Panna Chang miała problem z ghulem na swoim poddaszu, więc po znajomości napisała do Forsythii, aby pomogła jej się z tym uporać, obiecując zająć się tą sprawą osobiście. Po zgłoszeniu sytuacji w pracy, zaoferowała się wyręczyć ghulowy zespół zadaniowy. Za zgodą przełożonego udała się do Wren, spacyfikowała ghula i dostarczyła go do Ministerstwa dalszym jednostkom.
Link do rozgrywki: hopla
+