Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 14 lipca
Opis wątku: Morgan (Francis) przerywa trening Marcela, a potem pomaga mu w cyrkowych pracach. Marcel ćwiczy woltyżerkę na aetonanie, spłoszony koń ucieka - łapią go wspólnie, potem odprowadzają do stajni, gdzie oporządzają, a na koniec zgodnie z poleceniem tresera sprawdzają, czy cyrkowy słoń zjadł obiadek (nie zjadł, więc zachęcają go, żeby jednak to zrobił).
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 16 września 1957
Opis wątku: Aquila razem z Primrose Burke omawia pochodzenie i możliwą historię run zawartych na okładce Baśni Barda Beedla, tuż obok jego głowy. Dziewczyna bada tę książkę od dobrego roku i ciągle gubi trop, ale liczy na to, że być może Primrose rozjaśni jej trochę sytuacje. Aquila próbuje zrozumieć znaczenie tego co jest tam ujęte i jakie odniesienia w historii może to mieć.
Link do rozgrywki: tutaj
+
A występków szkaradność lub cnoty przykłady,
Te obrzydłe, te święte zostawują ślady.
Fabularna data wątku: 10 września
Opis wątku: na listowne zlecenie lorda Burke, Francesca przekazuje lady Black przerobiony na specjalne życzenie szmaragd; zgodnie z poleceniem imię darczyńcy miało pozostać anonimowe a sam w sobie podarunek okazał się spełniać wszystkie wymagania
Link do rozgrywki: tutaj
+
it keeps my veins hot, the fire
found a home in me
Fabularna data wątku: 19 lipca 1957
Opis wątku: Hagrid stara się o pracę w Parszywym Pasażerze, więc odbywa tam rozmowę kwalifikacyjną z Panią Boyle. Bardzo szybko nastaje okazja do pokazania swoich umiejętności, bo akurat na głównej sali dzieje się bójka. Hagrid jednym ruchem rozdziela pijaków, co bardzo cieszy jego nową szefową.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Fabularna data wątku: 4.08.1957
Opis wątku: Ramsey Mulciber zgłasza się do Primrose o stworzenie talizmanu. Omawiają szczegółowo jakie właściwości powinien mieć talizman oraz komu służyć. Lady Burke przedstawia różne możliwości oraz tłumaczy cały proces tworzenia takiego artefaktu. Przedstawia jakie ingrediencje będą niezbędne oraz jaką runą będzie pieczętować talizman. Na sam koniec wycenia swoją usługę, a Ramsey ją akceptuje.
Link do rozgrywki: Układ z diabłem
+
'cause I won't
Fabularna data wątku: 3.09.1957 i 14.09.1957
Opis wątku: Wren Chang prosi lady Burke o wykonanie talizmanu dla swojego narzeczonego. Kobiety dokładnie omawiają jak talizman ma wyglądać i jakie ma mieć zadanie. Następnie decydują się na konkrety talizman i Wren zgadza się na dodanie kropli krwi do talizmanu aby związać mocniej talizman z osobą do której talizman ma należeć. Przy drugim spotkaniu Wren wybiera ostatecznie wygląd talizmanu, grawerunek oraz przekazuje Prim krew. Ustalają cenę, na którą panna Chang przystaje.
Link do rozgrywki: 3 września oraz 14 września
+
'cause I won't
Fabularna data wątku: 8 lipca 1957
Opis wątku: Na prośbę jednej z lady Macmillan, Gwen ma nauczyć Virginię podstaw kaligrafii, a raczej: czytelnego pisania. Korzystając z podręczników dostępnych w rodowej bibliotece dziewczyna przygotowuje się do lekcji, a następnie przeprowadza ją, starając się zainteresować Gin tematem. Lekcja się odbywa, choć nie bez tematów pobocznych: młode kobiety zaczynają rozmowę o miłosnych uczuciach.
Link do rozgrywki: tutaj
+
love than fight
Fabularna data wątku: 16 lipca 1957 roku
Opis wątku: Panna Burroughs wraz z Belviną udaje się do jednej z kamienic na Pokątnej, by przeprowadzić test nowego eliksiru, nad którego recepturą pracują dziewczęta. Ich testerem jest Clayton - mężczyzna cierpiący z powodu zatrucia prostą trucizną. Kobiety podają mu eliksir, a panna Burroughs robi dokładne notatki z jego działania, aby móc po sprawdzeniu działania mikstury, mogła dalej pracować nad jej recepturą w ramach badań naukowych.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 13.07
Opis wątku: Deirdre jest poinformowana o przykrej sytuacji w jednej z damskich łazienek w La Fantasmagorii; pojawia się tam i próbuje rozwiązać kryzysową sytuację; rozmawia i uspokaja lady Selwyn, próbuje dociec, co było powodem ataku histerii, a gdy ten się już kończy, obiecuje poznać przyczyny tego stanu rzeczy - a wszystko to z troski o dobre samopoczucie gościni baletu i o renomę przybytku
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Deirdre Mericourt
Fabularna data wątku: 25.08
Opis wątku: Deirdre zauważa podczas spektaklu źle zachowującą się osobę; korzystając z antraktu rozmawia z nią, strofuje, wyjaśnia, jak należy się zachować w la Fantasmagorii i wychowuje Elvirę, podkreślając, że w magicznym balecie nie przystoją konkretne zachowania; ratuje tym samym dobrą zabawę siedzących nieopodal arystokratów oraz troszczy się o utrzymanie dobrego imienia baletu
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Deirdre Mericourt
Fabularna data wątku: 01.09
Opis wątku: do Deirdre podczas jednego z bankietów podchodzi lady Rosier, z którą madame Mericourt prowadzi rozmowę o malarskim debiucie, jakości wernisażu oraz ogólnie opinii o la Fantasmagorii, która została wybudowana właśnie dla lady Evandry; Dei udaje się także przekonać arystokratkę do poparcia proponowanych przez nią zmian personalnych, czyli pozbycia się z magicznego baletu Virginii, jednej z młodszych, problematycznych debiuitantek, co ma wpływ na lepszą organizację pracy oraz skupienie lorda nestora
Link do rozgrywki: klik
+
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 1 sierpnia 1957
Opis wątku: "Czarownica" planuje wydanie na koniec wakacji kartek pocztowych dla swoich czytelniczek. Mają one śpiewać głosem Emmy Frey oraz na tyle posiadać jej drobny wizerunek. Panna Grey spotyka się więc z wokalistką i szkicuje jej portret, wyjaśniając przy okazji, jak będzie wyglądać dalsza współpraca kobiety z pismem. Emma nie jest szczególnie zadowolona z tego, jak wygląda praca dla magazynu, a Gwen nie współpracuje się z nią najlepiej, jednak obydwie zaciskają zęby i wykonują swoje zadania.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
love than fight
Fabularna data wątku: 1 sierpnia 1957
Opis wątku: Emma zostaje zatrudniona, aby wziąć udział z projekcie "Czarownicy" dotyczącym kartek pocztowych, jakie mają zostać dołączone do kolejnego wydania pisma. Panna Frey spotyka się z Gwendolyn celem omówienia zlecenia, dostaje jednak szczątkowe informacje oraz kontakt do osoby, która wraz z nią będzie pracowała nad częścią muzyczną zlecenia. Później panna Frey pozuje do szkicu swojej twarzy, która ma znaleźć się na pocztówce oraz śpiewać jej głosem.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
I put a spell on you
In darkness I’m ruthless
I wanna scream your name
Again and again
Fabularna data wątku: 19.07.57
Opis wątku: Lord Francis Lestrange zatrudnia mnie aby poprawić swój PR i wymyślić od podstaw cały skandal. Obiecując dyskrecję, układam historię o jego sobowtórze Morganie, przeprowadzam wywiad z oboma panami i robię zdjęcia Francisa, Morgana, a potem obu panów razem (iluzja panno). Naczelna jest zachwycona i obiecuje mi pierwszą stronę za to dziennikarskie śledztwo, właśnie zarobiłem na swoją lipcową wypłatę.
Link do rozgrywki: wenus
+
little spy
Fabularna data wątku: 22 sierpnia 1957
Opis wątku: W Parszywym pojawia się świnia, menel, alkoholik i złodziej, a Hagrid jak to porządny ochroniarz, musi sobie z mim poradzić. Typ jest bardzo agresywny, więc Rubeus pacyfikuje go i ostatecznie wyrzuca z porządnego lokalu jakim jest Parszywy Pasażer. Udaje się, Pani Boyle dumna.
Link do rozgrywki: tutaj
+
No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Fabularna data wątku: 24 sierpnia 1957 r.
Opis wątku: Philippa pomaga uspokoić się roztrzęsionej barmance, później obsługuje klientów przy kąciku pokerowym i dyskutuje z tym, który jest sprawcą całego zamieszania. Udaje im się dojść do porozumienia, Philippa więc wraca za bar i dalej polewa spragnionym marynarzom.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 27 lipca 1957 r.
Opis wątku: Kai prosi Toma, aby ten przybył do Rezerwatu Hipogryfów i pomógł w naprawie zerwanych ogrodzeń, zabezpieczeń i magicznych pastuchów, które uległy zniszczeniu przez rozjuszonego hipogryfa. Po kilkudziesięciu minutach pracy, wykorzystując w większości zwykłe zaklęcia naprawcze i ochronne, Tomowi udaje się przywrócić zabezpieczenia. W międzyczasie obaj panowie rozmawiają o tym, co u nich słychać. Po wszystkim Tom oddaje się z Kaiem do pobliskiej knajpy - trzeba przecież jakoś wydać ciężko zarobione pieniądze.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Za światłem, życiem, spokojem i mocą.
I próżno, próżno sen duszy mej złoty
ścigam bezgwiezdną otoczony nocą.