Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 27 sierpnia
Opis wątku: Rain otrzymuje list od Mulcibera, że ma się zjawić pod Tower gdzie spotka Drew i (jak się okazało) Sigrun i ma zrobić co każą. Zabierają Huxley do uwięzionej czarodziejki, Rain używa legilimencji, aby wydobyć z niej wspomnienia. Następnie Drew ich opuszcza, ale Huxley kontynuuje rozmowę z Sigrun i opowiada jej o tym, co udało jej się we wspomnieniach Justine zobaczyć.
Link do rozgrywki: Tutaj wydobywam wspomnienia a tutaj o nich opowiadam
+
'Cause your view's so rude
Think outside the boxThen you'll like it
Fabularna data wątku: 28 września
Opis wątku: Po długiej przerwie Susanne wraca do lecznicy, do pomocy biorąc Keatona. Razem przygotowują zagrodę na przybycie zranionego hipogryfa oraz zajmują się nim.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
Imię i nazwisko: Susanne Lovegood
Fabularna data wątku: 30 września
Opis wątku: Sue wybiera się w rejony szkockiej zatoki, by zebrać wyjątkowe rośliny z tego miejsca. Korzystając z notatek zabranych z lecznicy (gdyż to do niej zdobywa ingrediencje) szuka odpowiednich okazów zielarskich, współpracując z napotkanym czarodziejem.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
if you were the sunset
sailing alone
behind the mountains?
how would you feel
if you were the sunrise
woke up at dawn
once in a lifetime?
Fabularna data wątku: 5 września
Opis wątku: Olivander prosi mnie bym zajął się obłożeniem zaklęciemi ochronnymi jego zamku. Ustalam warunki i szczegóły zlecenia, a potem zaczynam pracę
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 5 września
Opis wątku: Ulysses wypełnia nestorskie obowiązki - zatrudnia Anthony'ego Skamandera do nałożenia zabezpieczeń na zamek - mężczyźni odbywają stosowną rozmowę, ustalając wstępny plan działania oraz zajmują się pierwszymi zaklęciami.
Link do rozgrywki: tutaj
+
the sound of rustling leaves or wind in the trees
and somehow
the solitude just found me there
Fabularna data wątku:01/07/1957
Opis wątku: Rigel odbiera i organizuje transport artefaktu do Departamentu Tajemnic. W międzyczasie odkrywa jego historie (chyba) i efekty uboczne.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 17 VIII 1957
Opis wątku: Billy pojawia się u Jaydena, który kilka miesięcy wcześniej poprosił go o pomoc w wyremontowaniu domu; oprowadzony po pomieszczeniach, dokonuje pobieżnych oględzin, po czym panowie wstępnie ustalają kolejność i zakres prac. Wycieczkę kończą na poddaszu, a korzystając z okazji, zabierają się od razu do pracy: po wdrapaniu się na dach przez ziejącą w nim dziurę, Billy - z pomocą Jaydena - dokonuje pierwszych pomiarów fragmentu dachu, który trzeba będzie wymienić.
Link do rozgrywki: hop
+
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 29 IX
Opis wątku: w lecznicy dla zwierząt brakuje rąk do pracy; Susanne prosi Keata, by pomógł jej z rannym hipogryfem; usuwają kolec, który utkwił w nodze stworzenia i oczyszczają ranę. Burroughs przepracowuje w lecznicy jeden dzień; dostaje za to wynagrodzenie.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
sing the rebel song
Fabularna data wątku: 12 lipca '57
Opis wątku: Pod przykrywką człowieka orkiestry, pana szemranych interesów - Jeremiego, następuje sprzedaż narkotyków paniczowi Black. Nie obędzie się oczywiście bez troskliwego oka i dobrej porady odnośnie sprzedawanego towaru. Szkoda żeby dobrze wychowany szlachcic się przekręcił.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Regi Weasley
Fabularna data wątku: 3 sierpnia '57
Opis wątku: Jeremy dostał zlecenie na odbiór rzadkiego składnika zwierzęcego przeznaczonego do eliksirów. Ze względu na drogocenność handlowanego towaru miał zadbać o bezpieczny odbiór ze strony sprzedawcy, którą okazała się Wren, a także przekazanie odpowiedniej ilości monet zatwierdzających transakcję.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Regi Weasley
Fabularna data wątku: 3 września '57
Opis wątku: Mały Jim stojąc za straganem z rybkami trafił na szlachciankę, która niefortunnie próbowała nastraszyć go zamknięciem i nalotem służb magicznej policji. Przez cały ten czas metamorfomag starał się ją uspokoić, choć nieubłagalnie krzyczała, robiąc złą renomę straganu jego przełożonego. Weasley będąc w stanie pogodzić swoje obowiązki sprzedawcy ryb (sprzedaż rybki przechodni), starał się jej również pomóc. W końcu dobre słowo gawiedzi i ich zaufanie zalicza się do utrzymania miejsca przyjaznego dla klienta. Dbajmy o serca i żołądki kupców!
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Regi Weasley
Fabularna data wątku: 20 września '57
Opis wątku: Mały Jim, portowy bywalec był odpowiedzialny za przekazanie towarów, które przypłynęły z dalekich stron bez oddawania skrzyni. Trochę się nagłówkował, żeby pomóc szybkiemu Marcelowi, odbiorcy zwierzątka, które nie było zbyt zadowolone siedzeniem w zamknięciu, pilnując również dóbr powierzonych do rozdania.
Link do rozgrywki: klik
+
Dusza
Fabularna data wątku: 21 IX '57
Opis wątku: Leczenie Macnaira i Multon po wydarzeniach w podziemiach Gringotta.
Link do rozgrywki: tu
+
W nocy
Bez nikogo
Fabularna data wątku: 30.08.57
Opis wątku: Matylda pojawiła się u Corneliusa w celu kolejnego etapu tworzenia jego portretu. Na sam koniec wątku, ten jej zapłacił.
Link do rozgrywki: tu
+
forgotten it
Kropelka żalu, której winien jesteś ty
Nieprawda że tak miało być
Że warto w byle pustkę iść
To wciąż za mało, moje serce, żeby żyć
Fabularna data wątku: 17.08.57'
Opis wątku: Drew pomaga Tatianie ściągnąć długi od jednego z lokalnych moczymord. Dodatkowo po wszystkim okradają go licząc, że odzyskają część straconych galeonów.
Link do rozgrywki: Klik
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 25.07.57'
Opis wątku: Drew zaprowadza Dei do handlarza wyborną śnieżką, za co odpłaca mu się pokaźną sumką.
Link do rozgrywki: Rynsztok
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 09.09.57'
Opis wątku: Drew zgodnie ze zleceniem od Elviry nałożył klątwę na przedmiot, który dziewczyna zamierza wręczyć swemu wrogowi.
Link do rozgrywki: Łazienka
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 16.09.57'
Opis wątku: Drew wraz z Caelanem rozprawiają się z barmanem, który ich okradał. Dzięki skutecznemu zastraszeniu udaje im się odzyskać utraconą gotówkę. Ponadto Goyle zabrał jego sakwę, w której było znacznie więcej niżeli zakładali.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 16 IX
Opis wątku: Caelan i Drew zajmują się barmanem, który działał na ich niekorzyść; zapraszają do piwnicy, następnie zastraszają, zabierają mu sakiewkę i zmuszają do zwrócenia wszystkiego tego, co do tej pory ukradł.
Link do rozgrywki: tutaj
+
paint me as a villain
Fabularna data wątku: 26 lipca
Opis wątku: W leśnej lecznicy zjawia się panna Marcellka. Kobieta wzięła udział w pojedynku i jest ranna. Isabella leczy jej obrażenia.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 10 sierpnia
Opis wątku: Tonks przypadkiem dociera na farmę Luny. Szybko jednak okazuje się, że mężczyzna potrzebuje od niej dużą ilość produktów żywnościowych i krowę. Lupin sprzedaje mu to co ma aktualnie przygotowanego, krowę jednak postanawia mu sprzedać dopiero w kolejnym miesiącu.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 21. sierpnia
Opis wątku: Alexander odwiedza Michaela na dzień po tym, jak auror pod wpływem emocji przemienił się w wilkołaka. Farley odbywa rozmowę z Michaelem o jego samopoczuciu i zdrowiu psychicznym, dochodząc do kilku istotnych dla dalszego zdrowia Michaela wniosków; próbuje uświadomić Tonksowi jak ważna jest w jego przypadku kontrola gniewu i odpowiednie dbanie o trzymanie wilkołaka w ryzach oraz stara się mu wbić do głowy, że tak naprawdę jest po prostu chory i potrzebuje pomocy, a nie samobiczowania.
Link do rozgrywki: tutaj
+