Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 10.11
Opis wątku: Odwiedziłam Trixie Beckett i w zamian za trochę grosza i materiałów pomogłam jej w szyciu sukienki
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 20.10.57
Opis wątku: sprzedaję Widły (1 szt.) dla Elviry
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Reggie Weasley
Fabularna data wątku: 24.10.57
Opis wątku: sprzedaję Wróżkowy Pył (1 szt.) Celince jako grzeczny diler... przynajmniej przez chwilę
Link do rozgrywki: początek i niegrzeczne dokończenie wątku dla policzenia ilości postów (trigger/content warning)
+
Dusza
Fabularna data wątku: 19 listopada
Opis wątku: Ronja Fancourt przychodzi do sklepu, w którym pracuje Sheila, chcąc u niej zamówić strój na podobieństwo tego, który kiedyś nosiła jej matka. Panna Fancourt pokazuje krawcowej zdjęcie, Sheila zbiera z niej miarę, a przy okazji omawiają to, jak unowocześnić fason hanfu. Po wstępnych ustaleniach i omówieniu procesu powstawania stroju, Ronja opuszcza Camden Town.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 15.10.1957
Opis wątku: Zachary zostaje wezwany do Kent, aby uleczyć wykrwawiającego się Mathieu. Doraźnie uzdrawia ranę na miejscu, przetransportowuje przyjaciela do dworu Rosierów, gdzie w iście polowych warunkach zszywa ranę i doprowadza go do przytomności.
Link do rozgrywki: początek i kontynuacja
+
I don't care about
the in-crowd
Fabularna data wątku: 1 listopada
Opis wątku: Jako auror wyruszam na patrol do sąsiadującego z ziemiami Longbottoma Cumberland, gdzie okoliczni mieszkańcy proszą mnie o pomoc w rozgromieniu bandy złoczyńców. W nieco przypadkowym towarzystwie pokonuję gang złodziei (szafka), zwracam wykradzione przez nich jedzenie mieszkańcom wioski i dumnie opowiadam Aurorze Sprout, że to moja praca.
pisałam wątek dla prackowych PD zanim Harold postanowił nam płacić, więc proszę o zignorowanie marudzenia na początku pierwszego posta że mi nie płaci (nie edytuję, bo kostka)
Link do rozgrywki: tutaj
+
Imię i nazwisko: Michael Tonks
Fabularna data wątku: 2 listopada
Opis wątku: Wybrałem się na samotny patrol w Derbyshire aby sprawdzić miejsce, w którym potencjalnie mogli ukrywać się szmalcownicy. Patrol okazał się pełen wrażeń - najpierw odgoniłem atakującego Ronję dementora, a później wytropiłem dwójkę szmalcowników (w szafce, po po wyrzuceniu k1 i interwencji MG, doszedł jeszcze trzeci szmalcownik!). Ochroniłem Ronję, obezwładniłem i rozbroiłem dwójkę npc, a jednego poważnie okaleczyłem i wezwałem patronusem npc-kolegów z Biura Aurorów aby skutecznie przesłuchać napastników. Dowody przy nich znalezione potwierdziły, że to szmalcownicy i podsunęły nam kilka dalszych tropów do sprawdzenia.
Link do rozgrywki: tutaj 4 posty przed szafką i pauzą na k1 & dłuższy post kończący
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 2 XI 1957
Opis wątku: Na prywatne zlecenie zabezpieczam, nakładam czary ochronne na dom i warsztat czarodzieja, który decyduje się na wyjazd z kraju. Towarzyszy i pomaga mi w tym Maeve. Eskortujemy ich wszystkich jako ochrona, by bezpiecznie dotarli do celu, za co Davies nam płaci.
Link do rozgrywki: tu
+
becomes law
resistance
becomes duty
Fabularna data wątku: 2 XI 1957
Opis wątku: Maeve wsparła Cedrica w wywiązaniu się z prywatnego zlecenia, które otrzymał; pomogła z zabezpieczeniem domu, a później z eskortą rodziny do statku, na którego pokładzie postanowili opuścić Wyspy. Dearborn obiecał podzielić się zapłatą.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 12 listopada
Opis wątku: Trix spotyka się z poleconą przez znajomego młodą krawcową, by wspólnie zająć się szyciem szalików, czapek i swetrów na zimę dla najbardziej potrzebującej społeczności miasteczka w Dorset. Dziewczęta przygotowują i szyją ubrania, po czym zanoszą je do świetlicy, z której odzież zostanie rozdana wybranym mieszkańcom.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
flames come alive.
Fabularna data wątku: 1.10.1957
Opis wątku: Michael Tonks przychodzi do młodego jasnowidza, aby przetestować czym właściwie są wróżebne usługi. Wszystko wydaje się przebiegać, dokładnie tak, jak powinno, aż okazuje się, że Julien tłumacząc słowa kart, doprowadził najwyraźniej aurora do dziwnej reakcji. Mimo nagłego zniknięcia, Tonks pozostawia po sobie zapłatę.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 27 X 1957
Opis wątku: William i Anthony pracują nad usunięciem głazów zalegających na ścieżce prowadzącej do mokradła, na którym wkrótce ma powstać boisko (wątek jest częścią zatwierdzonego projektu) dla mieszkających w Oazie dzieciaków. Oczyszczają ścieżkę, ściągając z niej mniejsze i większe skały, a te najbardziej wymagające wspólnie przetaczając w porastające okolicę zarośla; przy jednym z ostatnich zostają zaatakowani przez żabią rodzinę, wygrywają jednak tę nierówną walkę.
Link do rozgrywki: szmaragdowy staw
+
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 19 października
Opis wątku: Przyjmuję w swojej prywatnej pracowni krawieckiej klientkę, aby omówić szczegóły zlecenia na uszycie magicznej szaty - zbieram miarę, wybieramy projekt, uzgadniamy zapłatę.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Stripped down to the bone
can make a better man
Fabularna data wątku: 08/12/1957
Opis wątku:
W Rezerwacie Albionów zjawia się Lady Calypso Carrow, której Rosier obiecał oprowadzenie po Rezerwacie. Zdążył poznać Lady Carrow i wiedział, że zwykłe historyjki nie będą dla niej zadowalające, więc dbając o wszelkie szczegóły postanowił zapoznać ją ze smokami - ze swojej perspektywy. Standardowe procedury postępowania przy smoku, jako pierwszy obiekt obrał Edreę, którą nakarmił, sprawdził warunki panujące w jej terrarium i zanotował wszelkie zmiany. Prowadził szczegółowe dane na temat każdego ze smoków. Ważnym elementem również było sprawdzenie stanu jaj, które znajdywało się w inkubatorze, oddzielonej części terrarium. Niestety, ich spotkanie zostało przerwane. Azael - smok z deformacjami wymagał natychmiastowej reakcji ze strony Mathieu.
Link do rozgrywki: Rezerwat
+
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Fabularna data wątku: 10.11.1957
Opis wątku: Angelique otrzymuje propozycję od Madame Mericourt - ma być dublerką jednej z czołowych śpiewaczek w Fantasmagorii. Z racji że jest to zastępstwo na ostatnią chwilę, Angelica uważnie zapoznaje się z dostarczonymi przez Deirdre materiałami. Później za sprawą przełożonej uczy się najważniejszych miejsc Fantasmagorii, a także poznaje osoby, z którymi przyjdzie jej - chcąc czy nie chcąc - pracować.
Link do rozgrywki: tu
+
Wiesz, czemu śnieg jest biały? Bo zapomniał już, kim był dawniej.
Patrzę na Ciebie i jestem w domu.
Fabularna data wątku: 17.10.1957
Opis wątku: Ronja listownie prosi swoją znajomą, doświadczonego magicznego oceanografa o konsultację w sprawie pacjenta. Spotykają się razem z Prudence nieopodal stawu i wspólnie rozmawiają na temat przypadku pacjenta, którego terapią zajmuje się Fancourt. Chorego czarodzieja dotknęła trauma przed wodą i morskimi stworzeniami, Ronja opisuje przypadek Prudence, a następnie prosi o wskazówki i rady, w jaki sposób mogłaby oswoić podopiecznego z lękiem, aby ten wreszcie mógł małymi krokami go pokonać. Macmillan oferuje swoje spostrzeżenia, które uzdrowicielka zapamiętuje, mając w planach uwzględnić je przy planowaniu dalszego toku terapii.
Link do rozgrywki: Świstoklik
+
you will burn
from the outside in
but wars are won
from the inside out
Fabularna data wątku:10.10.1957
Opis wątku: Herbert zostaje zatrudniony przez Greengrassów do stworzenia ogrodu przy rezerwacie, który ma służyć pracownikom administracyjnym. W tym czasie zapoznaje się z terenem, planami ogrodu, opowiada o możliwościach jakie oferuje to miejsce oraz jakie rośliny są możliwe do zasadzenia. Otrzymuje prace i zapewnia, że teraz przygotują teren, a na wiosnę ruszą z pracami pełną parą.
Link do rozgrywki: link do wątku
+