Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 12.04
Opis wątku: Zatroskana lady Abbott wysyła swoją córkę, Melpomene, na spotkanie z magipsychiatrą. Hector dochodzi do sedna zmartwień dziewczyny i zapewnia ją, że pomimo nietypowego przeżywania żałoby po narzeczonym, wszystko z nią w porządku z punktu widzenia magipsychiatrycznego, oferuje też kilka praktycznych rad w kwestii udawania smutku i przepisuje zmęczonej młodej damie eliksir wzmacniający.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 19.05
Opis wątku: Alfred Summers przychodzi po pilną pomoc w kwestii poważnych problemów ze snem. Pomimo oporu pacjenta, Hector próbuje zdiagnozować również resztę jego problemów, poszerza też swoje kompetencje na temat
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 3.05
Opis wątku: Hector, na prośbę zaniepokojonej uzdrowicielki, zaczyna terapię Celine Lovegood po jej pobycie w Tower.
Link do rozgrywki: klik
Ostatnio zmieniony przez Hector Vale dnia 09.10.22 0:06, w całości zmieniany 1 raz
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 4 IV 1958
Opis wątku: Valerie przygotowuje się do nadchodzącego recitalu na scenie teatru Palladium. Pod okiem reżysera oraz jego asystenta planuje szczegóły występu. W pewnym momencie próbę przerywa Thalia, którą Valerie prosi o ocenę jednego z wykonywanych przez nią utworów, a także wypytuje o elementy, na które w trakcie występu zwraca uwagę publika, aby później wziąć je pod uwagę we własnej ekspresji artystycznej.
Link do rozgrywki: klik
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Fabularna data wątku: 16.04
Opis wątku: Thalia odbiera zamówiony u Hectora meridian śledziony i prosi (z wyprzedzeniem) o konsultację magipsychiatryczną, której Vale jej udziela - słuchając obaw kobiety, dając rady odnośnie relacji z innymi i z samą sobą, i wreszcie uspokajając jej emocje za pomocą Paxo.
Link do rozgrywki: klik
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 30.05
Opis wątku: W trakcie patrolu Michael odwiedza kryjówkę bojówki Hipogryfów, chcąc skonsultować się w sprawie dostrzeżonych śladów czarnej magii w okolicy - rozmowę przerywa jednak wiadomość od Williama i konieczność ewakuacji obozowiska w obliczu nadciągających sił Ministerstwa Magii. Mike i Billy idą na zwiad, na którym natykają się na masowy grób i trzech ministerialnych zwiadowców. Pojedynek z czarnoksiężnikami kończy się unieszkodliwieniem dwójki z nich, a auror wpada na pomysł by trzeciego i najmłodszego odesłać do jego brygady z fałszywymi informacjami. Moore i Tonks skutecznie kupują Hipogryfom czas na ucieczkę, pozyskując informacje o działaniach wrogów w Yorkshire.
Link do rozgrywki: klik
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 30.05
Opis wątku: Billy dostaje zadanie dostarczenia ostrzeżenia do dowództwa jednego z oddziału Hipogryfów, którego kryjówka została spalona. Na miejscu zastaje Michaela, i dzięki posiadanym przez niego informacjom udaje im się wspólnie ustalić, skąd mogą nadejść oddziały ministerstwa. Podczas gdy członkowie bojówki zajmują się ewakuacją, Mike i Billy idą na zwiad, na którym natykają się na masowy grób i trzech ministerialnych zwiadowców. Pojedynek z czarnoksiężnikami kończy się unieszkodliwieniem dwójki z nich, a auror wpada na pomysł by trzeciego i najmłodszego odesłać do jego brygady z fałszywymi informacjami. Moore i Tonks skutecznie kupują Hipogryfom czas na ucieczkę, pozyskując informacje o działaniach wrogów w Yorkshire.
Link do rozgrywki: klik
(część opisu ukradłam od Mike'a, bo to ten sam wątek)
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 06.04
Opis wątku: Claire udaje się do Elviry na lekcję anatomii w jej nowiutkim prosektorium. Przechodzą od razu do praktyki, gdyż Elvira jest zwolennikiem nauki przez działanie, tam dokonują sekcji mugolskiej kobiety.
Link do rozgrywki: here
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 05/04/1958
Opis wątku: Mathieu i Evandra w towarzystwie doświadczonego ekonomisty, od lat zajmującego się finansami Smoczych Ogrodów, rozważają możliwości i poszukują rozwiązań, które mogłyby okazać się zbawienne w czasie kryzysu wywołanego wojną. Poruszają tematy finansowe, kwestie żywienia smoków, możliwości rozwoju i oszczędności, czy wprowadzania nowych rozwiązań. Mathieu jako prawa ręka Tristana stara się rozwijać swoje umiejętności, aby praca Smoczych Ogrodów i działalność tego miejsca, była możliwie jak najlepsza.
Link do rozgrywki: Smocze Ogrody
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Fabularna data wątku: 27.06
Opis wątku: Zgodnie z rozkazem Ministra Magii, organizuję negocjacje z lordem nestorem Archibaldem Prewett w celu przedyskutowania zawieszenia broni w Weymouth i Londynie na czas przygotowań i trwania Festiwalu Lata. Jako Rzecznik Ministerstwa udaję się osobiście na neutralny grunt w Hogsmeade, słucham kontrpropozycji Prewetta i Harolda Longbottoma, przyjmuję propozycję zawieszenia broni w całym kraju w imieniu Ministerstwa i dyskutuję o szczegółach warunków. Próbuję też przekonać Prewetta do zdrady i ponownego sprzymierzenia się z Ministerstwem, mając nadzieję, że propozycja amnestii zasieje w niewygodnym dla nas polityku ziarno zwątpienia.
Link do rozgrywki: tutaj
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 1.05
Opis wątku: Michael i Lucinda decydują się zbadać opuszczoną wioskę w Dorset pod kątem klątw i czarnej magii, Tonks asystuje runistce jako auror (działania, choć powiązane z projektem schroniska dla wilkołaków, mają na celu zbadanie i ustabilizowanie czarnomagicznego miejsca w Dorset), chcąc zadbać o jej bezpieczeństwo w razie wybuchu czarnej magii przy niepowodzeniu. Po drodze widzą bestialską scenę - dwóch szmalcowników, niegodnie traktujących starszą kobietę. Michael natychmiast podejmuje się interwencji, wraz z Hensley pokonują i rozbrajają mężczyzn, a pomimo pokusy samodzielnego wymierzenia sprawiedliwości Tonks ostatecznie decyduje się zabrać ich do aresztu i postawić przed sądem wojskowym. Unieruchomiwszy szmalcowników, Hensley ściąga klątwę w wiosce, a Mike sprawdza teren za pomocą zaklęć wykrywających pułapki i czarną magię, oraz zabezpiecza prostą pułapką.
Link do rozgrywki: tutaj
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 3 VI
Opis wątku: madame Mericourt zostaje zaproszona do Domu Mody Parkinson by wspomóc lady Odettę w projektowaniu kreacji inspirowanej jej skromną osobą; czarownice omawiają detale kreacji, dyskutuja o nadchodzącym pokazie, a Deirdre stara się przemycić jak najwięcej detali inspirowanych La Fantasmagorią, by wykorzystać pokaz do jeszcze intensywniejszego rozsławienia magicznego baletu; kobiety debatują też o wpływie artystycznych wydarzeń na morale czarodziejów, co jest szczególnie istotnym zadaniem dla szlachcianki i dla namiestniczki Londynu, patronującej takim wydarzeniom
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 8 kwietnia
Opis wątku: James na wcześniejszą prośbę Neali przygotowuje oba jej konie do przejażdżki — czyści je, ubiera, przygotowuje do drogi. Omyłkowo, kiedy Neala prosi o to, żeby James wybrał się z nimi na przejażdżkę uznaje, że w formie przyzwoitki. Okazuje się jednak, że ma nauczyć Roratio jazdy konnej. Pomaga młodemu lordowi dosiąść konia, przekazuje mu podstawowe informacje i wskazówki i ruszają na jazdę. Dla odrobiny adrenaliny James płoszy konia Roratio, który ostatecznie ląduje na ziemi. Doe wybiera się w podróż po Bibi, wszyscy wracają do stajni, a James rozbiera konie, czyści i przygotowuje się do karmienia.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11027p15-stajnia#343045
maladilem baxtale Romensa
złodzieje serc,
tańczcie kiedy konie,
wybijają kopytami rytm.
Fabularna data wątku: 16 V 1958
Opis wątku: Ian i Billy (w towarzystwie Garry'ego) dostają zadanie wykonania zwiadu w Derbyshire - mają odszukać i sprawdzić kryjówkę szmalcowników, stacjonujących w pobliżu Groty Poole'a. Na miotłach udają się na miejsce, gdzie obserwują okolicę, zauważając wreszcie dziwne zjawisko pośród drzew - po sprawdzeniu okazuje się, że wejścia do groty strzeże dwójka olbrzymów. Ian otrzymuje zadanie odciągnięcia strażników, podczas gdy Billy i Garry sprawdzają wejście do groty; na koniec cała trójka (choć Garry zagubił się w czasie i przestrzeni) ucieka przed olbrzymami, łamiąc tylko parę kości.
Link do rozgrywki: tu zaczynamy i tu kończymy
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 27.05
Opis wątku: Wiedźmia strażniczka Adda de Verley zdobywa informacje o planowanym ataku na niewielką wioskę Grimsby, w której mieszka sojusznik Zakonu Feniksa, były funkcjonariusz czarodziejskiej policji. Na prośbę o posiłki odpowiada Michael, przybywając do Grimsby tuż przed dwójką szmalcowników. Michael i Adda powstrzymują czarnoksiężników na głównej drodze do wioski, kupując miejscowym dzieciom (kostka zdarzenia) czas na ucieczkę i poinformowanie dorosłych o zagrożeniu. Po zażartym pojedynku, Tonks obezwładnia i aresztuje starszego ze szmalcowników - ale młodszy próbuje uciec. Świadom niebezpieczeństwa i podwójnej tożsamości Addy, Mike
Link do rozgrywki: tutaj
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 27.05
Opis wątku: Addzie udaje się wpaść na trop sztucznie nakręcanej spirali nienawiści wobec sojuszników Zakonu i - co najważniejsze - zdobyć informacje o miejscu w którym ma nastąpić kolejny atak. Kontaktuje się z podziemiem, a podziemie przysyła do niej nikogo innego, jak Michaela Tonksa.
Sprawy szybko nabierają tempa - nie mija dużo czasu, kiedy są zmuszeni do uczestnictwa w zajadłym pojedynku z przybyłymi szmalcownikami. Udaje im się obronić dzieci (kostka zdarzenia), Michael aresztuje jednego z napastników, a drugiego ucisza w sposób definitywny w obawie przed możliwym zdemaskowaniem Addy.
Po walce oboje tłumaczą mugolom sytuację, de Verley szybko wkupuje się w ich łaski, Mike proponuje ściślejszą współpracę z lokalną komórką Hipogryfów i skoordynowanie działań obronnych pomiędzy mugolami i czarodziejami.
Link do rozgrywki: siup
końcówka ukradziona od Mike'a
i jak kot muszę umrzeć
Fabularna data wątku: 18.05
Opis wątku: Hector kontynuuje terapię Celine, słuchając o nowych relacjach zawiązanych przez pacjentkę, reprymendując ją za picie alkoholu, niespodziewanie wysłuchując opowieści o młodzieńczej miłości i pomagając baletnicy zmierzyć się z traumą z Tower.
Link do rozgrywki: tutaj
Hidin' all of our sins from the daylight