Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 2.07
Opis wątku: Nicholas Nott przybywa do gabinetu Corneliusa ze służbową prośbą o przejrzenie notatek związanych ze zmianami prawnymi w Anglii i przeznaczonych dla zagranicznych czytelników - Sallow oferuje propagandową perspektywę na odpowiednią redakcję dokumentów i obiecuje, że zleci przygotowanie tekstów dla Notta (które jego wydział następnie przetłumaczy). Samemu, korzystając z okazji, podpytuje Notta o specyfikę kultury francuskich i niemieckich dyplomatów. Przeplatając służbową rozmowę omówieniem sytuacji wojennej i politycznej, panowie przechodzą też do snucia planów międzynarodowej propagandy na Festiwalu Lata, zastanawiając się nad odpowiednim przyjęciem francuskiej delegacji. Sallow słucha o perspektywie arystokraty z Międzynarodowego Urzędu Przestrzegania Prawa zarówno na kontakty z Francuzami, jak i wielkie imprezy (specjalność Nottów) i niższość Prewettów, zbierając informacje i pomysły potrzebne do propagandy związanej z jedynym-słusznym-Festiwalem Lata w Londynie.
Link do rozgrywki: klik
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 17 lipca
Opis wątku: Victor pojawia się w umówionym miejscu i o umówionej porze by spotkać się ze swoją stałą zleceniodawczynią - Deirdre. Czarownica przedstawia mu dwa zadania i dość sztywne i wygórowane warunki współpracy, ale to nie powstrzymuje Vale'a przed przyjęciem zlecenia. Rozmowa idzie tak dobrym torem, że pojawia się trzecia sprawa, zdecydowanie delikatniejsza, koniec końców i ona ostatecznie trafia w ręce Victora.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 3 VII
Opis wątku: Billy - jako łącznik magicznego podziemia - otrzymuje zadanie rozwiezienia rzadkich eliksirów do gabinetów magomedyków w Derbyshire. W trakcie drogi do Borrowash zauważa ranną dziewczynkę i zatrzymuje się, żeby jej pomóc; chwilę później spotyka swojego brata, uzdrowiciela, któremu miał dostarczyć leki. Wspólnie udzielają pomocy dziecku i zanoszą je do domu, oddając pod opiekę rodziców, gdzie Billy - w krótkiej rozmowie - obiecuje im także zorganizowanie pomocy materialnej we współpracy z Niuchaczami. W drodze powrotnej do miasta Billy przekazuje paczkę z eliksirami Tedowi i postanawia poszukać innych, którzy mogliby potrzebować pomocy.
Link do rozgrywki: hop
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 8.07
Opis wątku: Hector, na prośbę pacjentki, prowadzi sesję magipsychoterapeutyczną w plenerze na cmentarzu: jest przy Celine, gdy ta po raz pierwszy odwiedza grób ojca i pomaga jej zmierzyć się ze sprzecznymi i trudnymi emocjami - poczynając od rytuałów niezbędnych do przeżycia żałoby, po kwestię uporania się z poczuciem winy i życia z negatywnymi emocjami na myśl o matce. Próbuje też odpowiedzieć na sporo trudnych pytań o sens życia i uczuć, z mieszanym skutkiem, lecz starając się podejść do tematu z perspektywy magipsychiatry.
Link do rozgrywki: tutaj
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 8 lipca 1958
Opis wątku: W tym wątku razem z Vergilem wykonujmy zlecenie - pozbywamy się z mieszkania w kamienicy opętanego ghula.
Link do rozgrywki: link do wątku
Fabularna data wątku: 5.07
Opis wątku: Przychodzę na kontrolną wizytę do pacjenta, któremu uratowałem życie - pod pretekstem (słusznym, bo się zapaskudziły!) obejrzenia i podleczenia ran badam stan psychiczny mężczyzny, doradzam w sprawie prognoz i wysiłków odnośnie odzyskania pamięci, cierpliwie wyjaśniam kilka kwestii magipsychiatrycznych, a na koniec szczerze diagnozuję blizny po dawnej próbie samobójczej i zostawiam pacjenta z nową wiedzą o samym sobie.
Link do rozgrywki: hop
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 3 lipca 1958
Opis wątku: W momencie, gdy tajemnicza kometa nawiedziła Wyspy Brytyjskie, Ted ma pełne ręce roboty - leczy dorosłych i dzieci, których objawy nie pasują do żadnych znanych mu chorób, ale mimo to ze wszystkich sił próbuje postawić diagnozy i wydać potrzebne leki. Ojciec pewnej dziewczynki dociera do jego gabinetu i błaga o pomoc w uleczeniu jego córki, której nie spotykają jednak w domu. Ted odnajduje ją na wzgórzu i z udziałem Billy'ego leczy ją na tyle, ile może, by mogli dotrzeć z zagubioną dziewczynką do jej rodziców.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t9391p30-kosciol-na-wzgorzu#357756
jesteś wolny
przez czas, przez czas - przeklęty
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
Fabularna data wątku: 3.07
Opis wątku: Michael, jako auror i wilkołak na raz, otrzymuje po pełni nagłe wezwanie i polecenie służbowe odszukania zbiegłego z aresztu czarnoksiężnika-wilkołaka. Tropi zbiega w lesie, początkowo samotnie, a potem przyjmując pomoc Victora. Korzystając ze zmęczenia poszukiwanego, zaskakuje go atakiem, unieruchamia, i teleportuje się łącznie "z powrotem do aresztu", czyli do odludnego miejsca w którym może przesłuchać czarnoksiężnika mając w głowie możliwość kolejnej przemiany.
Link do rozgrywki: tutaj
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 10 lipca
Opis wątku: W pewien lipcowy wieczór zostaje przyprowadzony do gabinetu Teda ledwo żywy młody rebeliant, który natychmiast potrzebuje medycznej pomocy. Moore prędko podejmuje działania prowadzące do ratowania życia chłopaka (m.in. amputuje przedramię, by martwica nie postępowała).
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t9340p60-miasteczko-borrowash#360647
jesteś wolny
przez czas, przez czas - przeklęty
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
Fabularna data wątku: 7 lipca
Opis wątku: Steffen odwiedza Cynobrowego Świergotnika, by na polecenie redakcji Czarownicy przygotować materiał o kolekcji jesiennej. Yelena opowiada mu o projektach oraz ich przesłaniu, pokazuje mu manekiny odziane w przygotowane szaty i udostępnia mu je do sesji fotograficznej do materiału, zdradzając przy okazji nieco o tajnikach magii zaklętej w kreacjach.
Link do rozgrywki: link do wątku
Fabularna data wątku: 7.07
Opis wątku: na polecenie "Czarownicy" przeprowadzam wywiad o modzie z krawcową z "Cynobrowego Świergotnika", podpytując o klientki i najnowszą kolekcję, uzyskuję też zgodę na zrobienie paru zdjęć.
Link do rozgrywki: klik
little spy
Fabularna data wątku: 18.07
Opis wątku: Celine przychodzi na interwencję kryzysową - uspokajam ją Paxo i
Link do rozgrywki: tutaj
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 20.07
Opis wątku: Milicenta przychodzi po poradę w kwestii omamów ponuraka - próbuję (bezskutecznie) pocieszyć ją hipotezą o podświadomości i obiecuję przyrządzić eliksiry nasenne, sugerując dalszy kurs leczenia.
Link do rozgrywki: tutaj
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 6.08
Opis wątku: na polecenie "Czarownicy" przeprowadzam wywiad i sesję zdjęciową z żoną bohatera wojennego i namiestnika Warwickshire, wypytując Cassandrę Mulciber o kwestie filozoficzne, patriotyczne, modowe, oraz historię jej miłości.
Link do rozgrywki: tutaj
little spy
Fabularna data wątku: 2.08.1958
Opis wątku: Michael korzysta z okazji i pojawia się najtłumniejszym od miesięcy miejscu. Walczy o przetrwanie, albo trochę jak za dawnych czasów, czysto rozrywkowo odbiera fanty wszelkiej maści przypadkowym, zupełnie beztroskim uczestnikom obchodów Lughnasadh. Jedna z ofiar przyłapuje go jednak na kradzieży, więc panicznie szuka ucieczki od konfrontacji; znajduje ją w sprytnym kłamstwie i dłużącym się pocałunku.
Link do rozgrywki:klik
a lesser man than you think i am
Fabularna data wątku: 10 lipca
Opis wątku: Yelenie zlecono przygotowanie kompletu nowych szat dla Igora, czarownica zjawia się zatem w Przeklętej Warowni, by porozmawiać o oczekiwaniach, pokazać mu swoje propozycje i zdjąć z niego miarę.
Link do rozgrywki: link do wątku