Propozycje
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Propozycje
Poniższy temat przeznaczony jest do przedstawiania swoich propozycji zaklęć, eliksirów i przedmiotów oraz innych pomysłów na rozwój forum.
No nic, pobawię się w detektywa. Dziękuję za odpowiedź. <3
Wymyśliłam Cięnocą przy blasku świec, nauczyłam się ciebie po prostu chcieć.
rzucam propozycjo-pytanie <3 czy w związku z bardzo długim trwaniem kwietnia, nieco blokującym 'rozruch' w poszczególnych organizacjach, istniałaby możliwość zwiększenia punktów biegłości, otrzymywanych za misję poboczne, do - na przykład - dwóch? opcja jednorazowa, w związku z wyjątkową długością tego miesiąca, ofc. chociaż przy rozciągających się rozdziałach - bo nie ma co gonić wydarzeniami na siłę - można byłoby pomyśleć albo o zwiększeniu PB w tej dziedzinie na stałe albo może udostępnić możliwość rozegrania dwóch misji fabularnie w miesiącu? sądzę, że taka opcja byłaby dobra dla tych, którzy wiążą z zakonem/rycerzami silniej swoją fabułę i chcą się jakoś wykazać, bardziej poświęcając losy postaci organizacji.
to moja luźna propozycja <3
to moja luźna propozycja <3
there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Zawód : namiestniczka Londynu, metresa nestora
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
one more time for my taste
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
OPCM : 45 +3
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60 +8
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Śmierciożercy
Wtrącę w ten pomysł ;] Wydaje mi się, że to w sumie trochę bez sensu, skoro odsiecze powoli dobiegają końca, a wraz z nimi kwiecień. I tak administracja poszła nam na rękę pozwalając rozliczyć 2 wsiąkiewki. Teraz już raczej ludzie nie zdążyliby ogarnąć drugiej misji i byłoby to jedynie niepotrzebne zamieszanie. A misje też są różne i nie wiem czy przechwytywanie sowy czy coś mniej angażującego zasługuje na 2PB. Do tego zaraz wszyscy byliby na IV poziomie, a to chyba nie o to w tym chodzi
Maybe that’s what he is about. Not winning, but failing and getting back up. Knowing he’ll fail, fail a thousand times,
BUT STILL DON'T GIVE UP
Jayden Vane
Zawód : astronom, profesor, publicysta, badacz, erudyta, ojciec
Wiek : 32
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowiec
Sometimes the truth
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
OPCM : -
UROKI : -
ALCHEMIA : -
UZDRAWIANIE : -
TRANSMUTACJA : -
CZARNA MAGIA : -
ZWINNOŚĆ : -
SPRAWNOŚĆ : -
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
napisałam, że bonusowe misje ewentualnie w przyszłych miesiącach, nie w obecnym, jeśli i one uległyby wydłużeniu
edit:
no i biorąc pod uwagę nawet te 5 punktów biegłości za fabularny miesiąc (3 za misję, która nie zawsze musi się pojawić i 2 za misję poboczną), przy założeniu, że 1 miesiąc potrwa te 3-4 miesiące realne - co sądzę, że wraz zagęszczeniem fabuły i ściślejszymi starciami między rycerzami a zakonem może być nawet za krótko - to osiągnięcie IV poziomu zajęłoby 6 fabularnych miesięcy, czyli dwa lata realnej, regularnej gry. to nie jest, według mnie, 'zaraz'.
edit:
no i biorąc pod uwagę nawet te 5 punktów biegłości za fabularny miesiąc (3 za misję, która nie zawsze musi się pojawić i 2 za misję poboczną), przy założeniu, że 1 miesiąc potrwa te 3-4 miesiące realne - co sądzę, że wraz zagęszczeniem fabuły i ściślejszymi starciami między rycerzami a zakonem może być nawet za krótko - to osiągnięcie IV poziomu zajęłoby 6 fabularnych miesięcy, czyli dwa lata realnej, regularnej gry. to nie jest, według mnie, 'zaraz'.
there was an orchid as beautiful as the
seven deadly sins
seven deadly sins
Deirdre Mericourt
Zawód : namiestniczka Londynu, metresa nestora
Wiek : 28
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Wdowa
one more time for my taste
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
OPCM : 45 +3
UROKI : 4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 60 +8
ZWINNOŚĆ : 21
SPRAWNOŚĆ : 8
Genetyka : Czarownica
Śmierciożercy
A moją propozycją byłoby wprowadzenie możliwości napisania drugiego opowiadania prackowego, skoro kwiecień się tak rozciągnął.
I może w ogóle wprowadzenie możliwości rozliczenia wsiąkiewek po 12 wątków (3PB)? Sądzę, że byłaby to dobra opcja, jeśli miesiąc znowu się tak rozciągnął!
I może w ogóle wprowadzenie możliwości rozliczenia wsiąkiewek po 12 wątków (3PB)? Sądzę, że byłaby to dobra opcja, jeśli miesiąc znowu się tak rozciągnął!
here in the forest, dark and deep,
I offer you eternal sleep
I offer you eternal sleep
Daphne Rowle
Zawód : Niewymowna, alchemiczka i trucicielka
Wiek : 28
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Panna
jeśli przeżyje choć jeden wilk,
owce nigdy nie będą bezpieczne
owce nigdy nie będą bezpieczne
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarownica
Martwi/Uwięzieni/Zaginieni
Na sam kwiecień nie przewidujemy już dodatkowych możliwości zdobywania punktów doświadczenia i biegłości - jednocześnie wierzymy, że te, które zostaną udostępnione Wam w fabularnym maju oraz czerwcu, zaspokoją Wasze potrzeby i oczekiwania. <3
a gniew twój bezsilny niech będzie jak morze
ilekroć usłyszysz głos poniżonych i bitych
Link na pasku bocznym nie był poprawiony, przypuszczam, że zajrzałaś do starego tematu.
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Wiem, że jest płynne srebro, ale może by wprowadzić srebrne bełty? Skoro jest czarodziejska kusza to mogłoby to ułatwić życie brygadzistom. Dawka nie musiałaby być duża, wystarczająca by spowolnić albo unieruchomić bestię.
Gość
Gość
Witam. Niestety na forum nie ma osoby Czat, ale jeśli się pojawi, możesz jej zapytać, czy nie potrzebuje pomocy!
Eomund, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby namoczyć bełt w płynnym srebrze, skoro jest płynne.
Eomund, nic nie stoi na przeszkodzie, żeby namoczyć bełt w płynnym srebrze, skoro jest płynne.
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tristan Rosier
Zawód : Arystokrata, smokolog
Wiek : 32
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
the death of a beautiful woman is, unquestionably, the most poetical topic in the world
OPCM : 38 +2
UROKI : 30
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 1
CZARNA MAGIA : 60 +5
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 15 +6
Genetyka : Czarodziej
Śmierciożercy
Tak sobie teraz pomyślałam, że skoro punkty majętności, handel itd. się rozwija, to może przydałby się temat z ogłoszeniami użytkowników?? Wiecie, wymiany ingrediencji, sprzedaże towarów (eliksiry czy jakieś przedmioty), bo chyba poszukiwania czy szukam towarzystwa chyba nie bardzo do tego pasują, chociaż nie wiem, może można któryś z tych tematów do tego zaadoptować??
Milczenie, cisza grobowa, a jakże wymowna. Zdmuchnęła iskry złudzeń. Zostawiła tło straconych nadziei.
I powiedziała więcej niż słowa.
I powiedziała więcej niż słowa.
Quentin Burke
Zawód : alchemik, ale pomaga u Borgina & Burke'a
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Unikaj milczenia
z którego zbyt często korzystasz
ono może rozwiązać ci język.
z którego zbyt często korzystasz
ono może rozwiązać ci język.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Mamy podobny temat w planach - wierzymy, że spełni on Wasze oczekiwania.
a gniew twój bezsilny niech będzie jak morze
ilekroć usłyszysz głos poniżonych i bitych
To ja wbijam z trzema sprawami, bo lubię tak czasem zamieszanie zrobić, ale wolę jedno razem niż dziesięć kolejno .-. Będzie trochę pytań, ale chyba więcej w nich propozycji. Mam tendencję do dokładnego opisywania, wybaczcie ścianę tekstu
Pierwsza to osiągnięcia idące z genetyk - mamy ich pięć:
1. Człowiek bez twarzy - Wykorzystaj umiejętność metamorfomagii na 5 wydarzeniach z mistrzem gry.
2. Femme fatale - Oczaruj 5 osób przy pomocy mechaniki genetyki wili.
3. Szklana kula - Przepowiedz 3 dokładne wróżby.
4. Samotny wilk - Trzykrotnie skorzystaj z mechaniki przemiany w wilkołaka w trakcie pełni księżyca.
5. Zaklinacz zwierząt - Wykorzystaj umiejętność zwierzęcoustości na 5 wydarzeniach z mistrzem gry.
W związku z tym mam najpierw pytanie - dlaczego czasem trzykrotnie, a czasem pięciokrotnie? Możliwe, że odpowiem sobie na nie sama, ale to nic, bo mogę się mylić - dlatego pytam
Biorąc pod uwagę wilkołaki, u których ostatnio nieco zmieniła się mechanika i mogą zmieniać się również bez pełni, myślę, że ilość powinna podskoczyć do pięciu - a zatem i jasnowidz powinien mieć pięć wróżb, by wszystko było ujednolicone (chyba że u nich chodzi o krytyczne 100, ale to bez sensu - powinien się w to chyba wliczać przedział 85-99, ewentualnie 100+ nie w formie krytycznego sukcesu). Dalej, też tropem ujednolicania - u niektórych genetyk jest zaznaczone "w wydarzeniach z mistrzem gry", u innych - nie, dlatego proponuję zostawić albo na wydarzeniach, albo dowolnie w fabule - podejrzewam, że na wydarzeniach jest lepszą opcją, ale trudniejszą do zdobycia osiągnięcia Tak samo, jeśli faktycznie coś ruszyłoby w tym kierunku, jasnowidz powinien mieć zaznaczone, że powinien przepowiedzieć wydarzenia prowadzone przez MG, a nie, chociażby, prywatne.
Tutaj mam też jedno pytanie co do mechaniki półwil, a raczej chciałabym, by w opisie osiągnięcia jednak dokładniej określić kiedy oczarowanie następuje. Według logiki - kiedy ofiara nie odeprze ataku, jest oczarowana; według mechaniki ma po prostu szansę na obronę określoną w ST, silna wola i tak dalej. Ostatnio dowiedziałam się, że oczarowanie, podczas którego nie została podjęta próba obrony, nie wlicza się do osiągnięcia - mimo udanej kostki. Może czasem prowadzący postać zwyczajnie wie, że nie oparłaby się urokowi - nieistotne. Dostałam też porównanie, że poddanie się urokowi bez rzutu na obronę, to jak wystawienie się na pędzącą Avadę, czyli raczej samobójstwo niż zabójstwo - ale tu trzeba wziąć pod uwagę, że ta Avada musiała być rzucona z powodzeniem - tak, jak urok półwili do oczarowania kogoś. Od tego z kolei idę do osiągnięcia zakazane słowo (Rzuć trzykrotnie poprawne zaklęcie Avada Kedavra w trakcie wydarzeń kontrolowanych przez mistrza gry) - poprawne nie znaczy skuteczne. Skuteczne jest wtedy, gdy postać się nie obroni albo wystawi - przykładowo dobrowolnie - na działanie czaru. Dlatego sądzę, że wszystko powinno być rozpatrywane według indywidualnych przypadków, uwzględniając charakter i stan oczarowywanej postaci oraz aktualną sytuację.
Druga rzecz to minione wydarzenia. Pisałam ostatnio w aktualizacjach:
Nieśmiało pozwolę sobie się nie zgodzić - rozumiem umiejscowienie tematów, ale moja propozycja wywiązała się z sytuacji, w której gracz próbował ten temat znaleźć i nie mógł, a mnie też chwilę zajęło dotarcie do tego, że minione wydarzenia znajdują się w temacie aktualne wydarzenia. Jakby nie patrzeć - minione miesiące również tworzą historię fabuły i są istotne przy pisaniu KP, szczególnie dla Zakonu i Rycerzy. Nie wpadłabym na to, że zeszłe eventy znajdują się w aktualnych wydarzeniach - kiedyś trafiłam na nie przypadkiem; później - pomagając w szukaniu tematu - otwierając kilka po kolei :v Dlatego proponuję albo rozdzielenie i dodanie tych minionych do opisu świata/kalendarium, albo rozdzielenie tematu aktualne wydarzenia na dwa - aktualne oraz minione, albo po prostu zmianę nazwy tematu na "aktualne i minione wydarzenia". Wtedy świat będzie prostszy dla nowych morsów - i tych starszych też
Trzecia propozycja (pomieszana z prośbą) to dodatek do regulaminu lub tematu z tworzeniem karty postaci. Podczas sprawdzania karty pojawiła się sprawa i opinia, że nie ma co dodawać do regulaminu, ale wciąż wydaje mi się, że jest. Mianowicie - narracja w karcie. Żaden z powyższych tematów nie określa, jaka narracja może (albo nie może) być użyta w tekście i żaden nie zabrania użycia więcej niż jednej narracji - oczywiście dbając o to, by karta była czytelna dla odbiorcy, niezależnie od tego, czy jest tylko Szarym Morsem, czy Morsem Gigantem. Dlatego proponuję to uściślić - po czasie dowiedziałam się, że nie mogę mieć narracji z punktu widzenia trzech osób. Nie mogłam o tym wiedzieć, bo żaden temat o tym nie wspomina - więc z szacunku dla czasu i cierpliwości reszty, między innymi przyszłych, graczy, proszę o dookreślenie tego. Jeżeli jednak prowadzenie takiej narracji jest możliwe i jest w kwestii pisania karty dowolność, wtedy wszystko w porządku, zasada byłaby bez sensu. Chociaż jakaś generalna regulacja co do narracji w karcie - jaka jest dozwolona - powinna się gdzieś pojawić.
I czwarta, malutka sprawa. Mogę prosić o taki nowy rdzeń do różdżki? Żaden mi jakoś nie odpowiada
Pióro abraksana (+2T; +1O albo +3T) - Idealny dla czarodziejów z bogatą wyobraźnią i własną wizją świata, którą kreują według swoich zasad. Odpowiednia dla upartych oraz szlachetnych, szczególnie zgrywa się z ekscentrykami i osobami często nieakceptowanymi przez społeczeństwo.
Pierwsza to osiągnięcia idące z genetyk - mamy ich pięć:
1. Człowiek bez twarzy - Wykorzystaj umiejętność metamorfomagii na 5 wydarzeniach z mistrzem gry.
2. Femme fatale - Oczaruj 5 osób przy pomocy mechaniki genetyki wili.
3. Szklana kula - Przepowiedz 3 dokładne wróżby.
4. Samotny wilk - Trzykrotnie skorzystaj z mechaniki przemiany w wilkołaka w trakcie pełni księżyca.
5. Zaklinacz zwierząt - Wykorzystaj umiejętność zwierzęcoustości na 5 wydarzeniach z mistrzem gry.
W związku z tym mam najpierw pytanie - dlaczego czasem trzykrotnie, a czasem pięciokrotnie? Możliwe, że odpowiem sobie na nie sama, ale to nic, bo mogę się mylić - dlatego pytam
Biorąc pod uwagę wilkołaki, u których ostatnio nieco zmieniła się mechanika i mogą zmieniać się również bez pełni, myślę, że ilość powinna podskoczyć do pięciu - a zatem i jasnowidz powinien mieć pięć wróżb, by wszystko było ujednolicone (chyba że u nich chodzi o krytyczne 100, ale to bez sensu - powinien się w to chyba wliczać przedział 85-99, ewentualnie 100+ nie w formie krytycznego sukcesu). Dalej, też tropem ujednolicania - u niektórych genetyk jest zaznaczone "w wydarzeniach z mistrzem gry", u innych - nie, dlatego proponuję zostawić albo na wydarzeniach, albo dowolnie w fabule - podejrzewam, że na wydarzeniach jest lepszą opcją, ale trudniejszą do zdobycia osiągnięcia Tak samo, jeśli faktycznie coś ruszyłoby w tym kierunku, jasnowidz powinien mieć zaznaczone, że powinien przepowiedzieć wydarzenia prowadzone przez MG, a nie, chociażby, prywatne.
Tutaj mam też jedno pytanie co do mechaniki półwil, a raczej chciałabym, by w opisie osiągnięcia jednak dokładniej określić kiedy oczarowanie następuje. Według logiki - kiedy ofiara nie odeprze ataku, jest oczarowana; według mechaniki ma po prostu szansę na obronę określoną w ST, silna wola i tak dalej. Ostatnio dowiedziałam się, że oczarowanie, podczas którego nie została podjęta próba obrony, nie wlicza się do osiągnięcia - mimo udanej kostki. Może czasem prowadzący postać zwyczajnie wie, że nie oparłaby się urokowi - nieistotne. Dostałam też porównanie, że poddanie się urokowi bez rzutu na obronę, to jak wystawienie się na pędzącą Avadę, czyli raczej samobójstwo niż zabójstwo - ale tu trzeba wziąć pod uwagę, że ta Avada musiała być rzucona z powodzeniem - tak, jak urok półwili do oczarowania kogoś. Od tego z kolei idę do osiągnięcia zakazane słowo (Rzuć trzykrotnie poprawne zaklęcie Avada Kedavra w trakcie wydarzeń kontrolowanych przez mistrza gry) - poprawne nie znaczy skuteczne. Skuteczne jest wtedy, gdy postać się nie obroni albo wystawi - przykładowo dobrowolnie - na działanie czaru. Dlatego sądzę, że wszystko powinno być rozpatrywane według indywidualnych przypadków, uwzględniając charakter i stan oczarowywanej postaci oraz aktualną sytuację.
Druga rzecz to minione wydarzenia. Pisałam ostatnio w aktualizacjach:
W tym samym temacie (stwórz postać) proponuję dodać również ten temat, przy treści głównej, tam, gdzie znajduje się odnośnik do kalendarium - jest przydatny, bo można w nim sprawdzić wydarzenia z ostatnich miesięcy, a znajduje się w innym subforum, przez co trudno go znaleźć. Ewentualnie jest też opcja przeniesienia podsumowań z danych miesięcy do kalendarium - to też dosyć logiczne miejsce!
Kalendarium i aktualne wydarzenia wraz z podsumowaniami miesięcy rozdzielone są nie bez przyczyny - pierwszy temat to rys historyczny i należy z tego powodu do subforum opisu świata, zaś drugi dotyczy stricte eventów i dlatego znajduje się w subforum poświęconym wydarzeniom.
Temat "Aktualne wydarzenia" przypięty jest na stałe na pasku z linkami znajdującym się u dołu strony, dlatego nie ma potrzeby dodatkowo linkować go w temacie z tworzeniem KP
Nieśmiało pozwolę sobie się nie zgodzić - rozumiem umiejscowienie tematów, ale moja propozycja wywiązała się z sytuacji, w której gracz próbował ten temat znaleźć i nie mógł, a mnie też chwilę zajęło dotarcie do tego, że minione wydarzenia znajdują się w temacie aktualne wydarzenia. Jakby nie patrzeć - minione miesiące również tworzą historię fabuły i są istotne przy pisaniu KP, szczególnie dla Zakonu i Rycerzy. Nie wpadłabym na to, że zeszłe eventy znajdują się w aktualnych wydarzeniach - kiedyś trafiłam na nie przypadkiem; później - pomagając w szukaniu tematu - otwierając kilka po kolei :v Dlatego proponuję albo rozdzielenie i dodanie tych minionych do opisu świata/kalendarium, albo rozdzielenie tematu aktualne wydarzenia na dwa - aktualne oraz minione, albo po prostu zmianę nazwy tematu na "aktualne i minione wydarzenia". Wtedy świat będzie prostszy dla nowych morsów - i tych starszych też
Trzecia propozycja (pomieszana z prośbą) to dodatek do regulaminu lub tematu z tworzeniem karty postaci. Podczas sprawdzania karty pojawiła się sprawa i opinia, że nie ma co dodawać do regulaminu, ale wciąż wydaje mi się, że jest. Mianowicie - narracja w karcie. Żaden z powyższych tematów nie określa, jaka narracja może (albo nie może) być użyta w tekście i żaden nie zabrania użycia więcej niż jednej narracji - oczywiście dbając o to, by karta była czytelna dla odbiorcy, niezależnie od tego, czy jest tylko Szarym Morsem, czy Morsem Gigantem. Dlatego proponuję to uściślić - po czasie dowiedziałam się, że nie mogę mieć narracji z punktu widzenia trzech osób. Nie mogłam o tym wiedzieć, bo żaden temat o tym nie wspomina - więc z szacunku dla czasu i cierpliwości reszty, między innymi przyszłych, graczy, proszę o dookreślenie tego. Jeżeli jednak prowadzenie takiej narracji jest możliwe i jest w kwestii pisania karty dowolność, wtedy wszystko w porządku, zasada byłaby bez sensu. Chociaż jakaś generalna regulacja co do narracji w karcie - jaka jest dozwolona - powinna się gdzieś pojawić.
I czwarta, malutka sprawa. Mogę prosić o taki nowy rdzeń do różdżki? Żaden mi jakoś nie odpowiada
Pióro abraksana (+2T; +1O albo +3T) - Idealny dla czarodziejów z bogatą wyobraźnią i własną wizją świata, którą kreują według swoich zasad. Odpowiednia dla upartych oraz szlachetnych, szczególnie zgrywa się z ekscentrykami i osobami często nieakceptowanymi przez społeczeństwo.
how would you feel
if you were the sunset
sailing alone
behind the mountains?
how would you feel
if you were the sunrise
woke up at dawn
once in a lifetime?
if you were the sunset
sailing alone
behind the mountains?
how would you feel
if you were the sunrise
woke up at dawn
once in a lifetime?
1. Osiągnięcia dopasowane są do przydatności możliwości użycia genetyk. W zasadzie to tłumaczy zarówno to, ile razy trzeba genetyki użyć, a także to czy trzeba to robić na wydarzeniu z MG. Ujednolicenie byłoby krzywdzące tylko i wprowadzało znaczne nierówności, bo genetyki mocno między sobą się różnią. Dlatego szczerze powiedziawszy nie za bardzo widzę cel takiej zmiany.
Wilkołaki - w opisie osiągnięcia jest sprecyzowane, że liczą się tylko przemiany związane z pełnią.
Jasnowidz - musi mieć wynik 85 i do tego tylko jedną szansę na całe wydarzenie, na których ilość zupełnie nie ma wpływu. Fabularnie jego zdolność nic mu najczęściej nie daje. Dodatkowe utrudnienie w zdobyciu osiągnięcia jedynie jeszcze genetykę osłabi.
Półwila - generalnie dlatego zachęcamy do pytania w odpowiednim temacie, a nie na czacie, bo potem zawsze wynikają z tego problemy. Zapewne chodziło o to, żeby nie można było się podłożyć. Co do Avady, nie będę się wypowiadać, bo nie widziałam rozmowy, ale założeniem jest to, żeby nie zdobywać osiągnięć w wyniku ustawionych wątków będących sprzecznymi z logiką, charakterem i światem. Dlatego nie zawsze brak obrony będzie dyskwalifikował dany rzut, ale czasem może tak się stać. Wtedy na pewno poinformujemy i wyjaśnimy, z czym jest problem.
2. Otóż też pozwolę sobie się nie zgodzić. Te wydarzenia nie mają wpływu na tworzenie nowej postaci. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdują się opisie fabuły, która jest przez nas regularnie aktualizowana. Możemy faktycznie pomyśleć o zmianie nazwy tematu, ale linkowanie wszystkiego sprawi tylko, że nikt nie będzie tego czytał. Od tego mamy mapę forum, która właśnie ma na celu ułatwić znalezienie wszystkich niezbędnych tematów. Pamiętajmy też o informacjach, które wysyłane są w PW powitalnym i tłumaczą co i gdzie się znajduje.
3. Nie ma takiej informacji, bo nie wymagamy żadnej konkretnej narracji. Karta ma być jednak jasna i jeśli ktokolwiek sprawdzający uważa, że nie jest, ma prawo zażądać zmiany tak, by było to dla niego zrozumiałe. Wszyscy sprawdzający są Mistrzami Gry, a to zrozumienie przez nich jest najważniejsze. Nie wydaje mi się, żeby dodatkowa informacja o tym, że karta postaci ma przedstawiać postać była zaś konieczna.
4. Tak, po lekkiej modyfikacji, rdzeń dodano do spisu.
Wilkołaki - w opisie osiągnięcia jest sprecyzowane, że liczą się tylko przemiany związane z pełnią.
Jasnowidz - musi mieć wynik 85 i do tego tylko jedną szansę na całe wydarzenie, na których ilość zupełnie nie ma wpływu. Fabularnie jego zdolność nic mu najczęściej nie daje. Dodatkowe utrudnienie w zdobyciu osiągnięcia jedynie jeszcze genetykę osłabi.
Półwila - generalnie dlatego zachęcamy do pytania w odpowiednim temacie, a nie na czacie, bo potem zawsze wynikają z tego problemy. Zapewne chodziło o to, żeby nie można było się podłożyć. Co do Avady, nie będę się wypowiadać, bo nie widziałam rozmowy, ale założeniem jest to, żeby nie zdobywać osiągnięć w wyniku ustawionych wątków będących sprzecznymi z logiką, charakterem i światem. Dlatego nie zawsze brak obrony będzie dyskwalifikował dany rzut, ale czasem może tak się stać. Wtedy na pewno poinformujemy i wyjaśnimy, z czym jest problem.
2. Otóż też pozwolę sobie się nie zgodzić. Te wydarzenia nie mają wpływu na tworzenie nowej postaci. Wszystkie niezbędne do tego informacje znajdują się opisie fabuły, która jest przez nas regularnie aktualizowana. Możemy faktycznie pomyśleć o zmianie nazwy tematu, ale linkowanie wszystkiego sprawi tylko, że nikt nie będzie tego czytał. Od tego mamy mapę forum, która właśnie ma na celu ułatwić znalezienie wszystkich niezbędnych tematów. Pamiętajmy też o informacjach, które wysyłane są w PW powitalnym i tłumaczą co i gdzie się znajduje.
3. Nie ma takiej informacji, bo nie wymagamy żadnej konkretnej narracji. Karta ma być jednak jasna i jeśli ktokolwiek sprawdzający uważa, że nie jest, ma prawo zażądać zmiany tak, by było to dla niego zrozumiałe. Wszyscy sprawdzający są Mistrzami Gry, a to zrozumienie przez nich jest najważniejsze. Nie wydaje mi się, żeby dodatkowa informacja o tym, że karta postaci ma przedstawiać postać była zaś konieczna.
4. Tak, po lekkiej modyfikacji, rdzeń dodano do spisu.
Beware that, when fighting monsters, you yourself do not become a monster... for when you gaze long into the abyss. The abyss gazes also into you.
Ignotus Mulciber
Zawód : pośrednik nielegalnych transakcji
Wiek : 53
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Kawaler
You’ll find my crown on the head of a creature
And my name on the lips of the dead
And my name on the lips of the dead
OPCM : 15 +1
UROKI : 15 +1
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 30 +3
ZWINNOŚĆ : 3
SPRAWNOŚĆ : 2
Genetyka : Czarodziej
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Ok, rozumiem, dzięki za szybką odpowiedź! <3 (i rdzeń!)
you're a chemical that burns, there's nothing but this
it's the purest element, but it's so volatile
feel it on me, love; see it on me, love
strangeness and charm
it's the purest element, but it's so volatile
feel it on me, love; see it on me, love
strangeness and charm
Propozycje
Szybka odpowiedź