Klub szachowy
AutorWiadomość
First topic message reminder :
★★★ [bylobrzydkobedzieladnie]
Klub szachowy
Elegancki budynek wciśnięty - dosłownie - między dwie mugolskie kamienice. Wąskie drzwi pomiędzy dwoma ścianami ukazują się jedynie czarodziejom, a złota, elegancka tabliczka nie pozostawia wątpliwości odnośnie charakteru tego miejsca - londyński klub szachowy założony i prowadzony przez półgoblinów. Schludne wnętrze wypełniają stoliki, na których leżą rozstawione szachy; ich plansze są mocno zróżnicowane i utrzymane w konwencji historycznej - niektóre przedstawiają potyczki czarodziejów z goblinami, inne czarodziejów z mugolami, jeszcze inne waśni pomiędzy pradawnymi czarodziejskimi rodami - figury przedstawiają każdy z 28. Najpiękniejsze wydają się jednak armie czterech założycieli Hogwartu: Gryffindora, Slytherina, Hufflepuff i Ravenclaw, nie brakuje również stron konfliktów ujętych w legendach arturiańskich. Popularniejsze wśród młodzieży mają kształt topowych drużyn Quidditcha, lecz półgoblin będący właścicielem tego miejsca wydaje się nieprzychylnie patrzeć na każdego, kto próbuje podnosić tak trywialny temat.
Miękkie fotele wystarczają, żeby się zrelaksować, ale gobliny dbają o komfort swoich gości - podawane są różnego rodzaju alkohole, ale i kawa czy herbata. Na każdym stole leżą również grawerowane popielnice. W klubie obowiązuje strój formalny - wyprasza się niechlujnie ubranych gości.
Magiczne szachy: postaci przez trzy tury rzucają kością k100, do rzutu dodając bonus (lub karę) z biegłości czarodziejskie szachy. Wyższy wynik ukazuje przewagę jednej z postaci. Zwycięża postać, która ostatecznie otrzyma wyższy wynik, ale musi on wynosić przynajmniej 100. Krytyczny sukces oznacza natychmiastowe zwycięstwo (szach-mat) a krytyczna porażka natychmiastową przegraną (samodzielne wejście w szach-mat przeciwnika. Efekty krytyczne mają zastosowanie wyłącznie na korzyść tych postaci, które posiadają biegłość czarodziejskich szachów (Przykładowo, jeśli postać wyrzuci krytyczną porażkę, a jego oponent biegłości nie posiada - nie jest w stanie zauważyć błędu swojego przeciwnika i wykorzystać go na swoją korzyść. Podobnież postać, która nie posiada biegłości, nie jest w stanie wykorzystać krytycznego sukcesu na swoją korzyść).
A ponieważ gobliny nie są do końca uczciwe i bardzo nie lubią przegrywać - zaczarowały własne figury. Każdy, kto zadecyduje się walczyć ich armią, otrzymuje +25 do każdego rzutu. Zaklęcie jest rzucone na tyle sprawnie, że postaci nie zorientują się, że zaszło jakiekolwiek oszustwo - chyba, że jedna z nich posiada spostrzegawczość na poziomie przynajmniej III. Istnieje haczyk, aby armia goblinów była ci posłuszna, musisz dogadać się z jej królem. Figura zapyta cię, jakie było jej ulubione wino. Będziesz potrafił odpowiedzieć poprawnie jeżeli posiadasz przynajmniej III poziom biegłości historia magii.
Lokacja zawiera kości.W tej lokacji obowiązuje bonus do rzutu kością w wysokości +5 dla Zakonników i +10 dla Gwardzistów.Miękkie fotele wystarczają, żeby się zrelaksować, ale gobliny dbają o komfort swoich gości - podawane są różnego rodzaju alkohole, ale i kawa czy herbata. Na każdym stole leżą również grawerowane popielnice. W klubie obowiązuje strój formalny - wyprasza się niechlujnie ubranych gości.
Magiczne szachy: postaci przez trzy tury rzucają kością k100, do rzutu dodając bonus (lub karę) z biegłości czarodziejskie szachy. Wyższy wynik ukazuje przewagę jednej z postaci. Zwycięża postać, która ostatecznie otrzyma wyższy wynik, ale musi on wynosić przynajmniej 100. Krytyczny sukces oznacza natychmiastowe zwycięstwo (szach-mat) a krytyczna porażka natychmiastową przegraną (samodzielne wejście w szach-mat przeciwnika. Efekty krytyczne mają zastosowanie wyłącznie na korzyść tych postaci, które posiadają biegłość czarodziejskich szachów (Przykładowo, jeśli postać wyrzuci krytyczną porażkę, a jego oponent biegłości nie posiada - nie jest w stanie zauważyć błędu swojego przeciwnika i wykorzystać go na swoją korzyść. Podobnież postać, która nie posiada biegłości, nie jest w stanie wykorzystać krytycznego sukcesu na swoją korzyść).
A ponieważ gobliny nie są do końca uczciwe i bardzo nie lubią przegrywać - zaczarowały własne figury. Każdy, kto zadecyduje się walczyć ich armią, otrzymuje +25 do każdego rzutu. Zaklęcie jest rzucone na tyle sprawnie, że postaci nie zorientują się, że zaszło jakiekolwiek oszustwo - chyba, że jedna z nich posiada spostrzegawczość na poziomie przynajmniej III. Istnieje haczyk, aby armia goblinów była ci posłuszna, musisz dogadać się z jej królem. Figura zapyta cię, jakie było jej ulubione wino. Będziesz potrafił odpowiedzieć poprawnie jeżeli posiadasz przynajmniej III poziom biegłości historia magii.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 25.03.22 20:40, w całości zmieniany 2 razy
Powietrze zaiskrzyło z elektrycznym sykiem zaraz po wypowiedzeniu inkantacji, która rozproszyła się w powietrzu nie dając żadnego efektu. Magia zawisła w powietrzu gęsto, a sprawy na pewno nie poprawiała buzująca za plecami aurorów anomalia czego efektem była prawdopodobnie niezwykła moc obrony dwójki stojącej w oddali czarodziei. Skamander zmrużył ślepia by z zaskoczeniem spostrzec, że ze świetlistej łuny kierują się ku niemu własne zaklęte sztylety. Zmienił postawę na obronną. Naznaczył różdżką powietrze przed sobą obronną magią
- Protego! - wypowiedział inkantację chcąc dodać zaklęciu mocy po czym przesunął się za Kierana odsuwając się tym samym nieco od samej anomalii.
|przesuwam się kratkę w lewo
- Protego! - wypowiedział inkantację chcąc dodać zaklęciu mocy po czym przesunął się za Kierana odsuwając się tym samym nieco od samej anomalii.
|przesuwam się kratkę w lewo
Find your wings
The member 'Anthony Skamander' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 73
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 73
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Zadziwiła go moc wyczarowanej przez przeciwnika tarczy, jednak nie zamierzał się rozpraszać, gdy mknęło w jego stronę odbite zaklęcie. Skamander zdołał się obronić przed własnym Lamino, on z kolei musiał stawić czoła swojemu Petrificusowi. Ścisnął mocniej różdżkę, po czym wykonał nią pionowy ruch.
– Protego.
| przesuwam się o jedno pole w lewo
– Protego.
| przesuwam się o jedno pole w lewo
We can make it out alive under cover of the night; Trees are burning, ravens fly, smoke is filling up the sky,
WE ARE RUNNING OUT OF TIME
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 54
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I pochwalam tajń życia w pieśni
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
OPCM : 40 +5
UROKI : 30 +5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 20 +3
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
The member 'Kieran Rineheart' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 49
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 49
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Odbicie zaklęć od silnej tarczy dało Rycerzom Walpurgii trochę dodatkowego czasu na reakcję, wyglądało jednak na to, że szczęście ponownie ich opuściło: wiązka zaklęcia Edgara nie uformowała się w mur, a próba ściągnięcia Obscuro, podjęta przez Magnusa, po raz kolejny okazała się nieudana; zaraz po wypowiedzeniu przez niego inkantacji powietrze przeszyło za to kolejne wyładowanie elektryczne. W oddali coś trzasnęło - klub szachowy był jednak lokalem stworzonym przez czarodziejów, pozbawionym urządzeń zasilanych energią elektryczną.
Zakonnicy zareagowali błyskawicznie - zarówno Kieranowi, jak i Anthony'emu udało się obronić przed odbitymi zaklęciami.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Zakon Feniksa - 24 godziny
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
Zakonnicy zareagowali błyskawicznie - zarówno Kieranowi, jak i Anthony'emu udało się obronić przed odbitymi zaklęciami.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Zakon Feniksa - 24 godziny
Rycerze Walpurgii - 24 godziny
- żywotność, kary do kości i ekwipunek:
- Anthony - 244/249 (5 - osłabienie)
Kieran - 244/244
Edgar - 143/223 (-15) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Magnus - 200/280 (-10) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Anthony - różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie, czarna perła, brosza z alabastrowym jednorożcem, fluoryt, Kameleon (1 porcja, stat. 29), Smocza Łza (1 porcja), Eliksir znieczulający, [?] Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 20)
Kieran - różdżka, eliksiry - antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 5), eliksir wiggenowy (1 porcja, stat. 15), wywar ze szczuroszczeta (1 porcja, stat. 29), smocza łza (1 porcja, stat. 29, moc +5), eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 0), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106), Eliksir ochrony (1 porcja, stat. 23, moc = 117), Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 29), Wieczny płomień (1 porcja, stat. 35, moc +15)
Edgar - różdżka
Magnus - Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 32), Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32), Wężowe usta (1 porcja, stat. 21), Smocza Łza (1 porcje, stat. 32), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 21), Eliksir garota (1 porcje, stat. 21), Eliksir ochrony (1 porcje, stat. 21)
- mapa:
(kliknij, aby powiększyć)
Fioletowy kolor na mapie to obszar zniszczony przez zaklęcie Bombarda Maxima.
Obronne zaklęcie błysnęło wchłaniając jego własne zaklęcie ostrzy. Nadmiar mocy spłynął po krawędziach tarczy kaskadą niknących w powietrzu barw. Kolejne błyskawice zatrzeszczały, powietrze zaś syknęło złowróżbnie. Skamander niemalże poczuł kolejny chłodny dech anomalii na swym karku. Zacisnął jednak szczęki chcąc utrzymać skupienie i uwagę na wrogach - bo tych bez wątpienia miał przed sobą. Pluli czarną magią utrzymując swą pozycję. Zależało mu na szybkim rozwiązaniu konfliktu. Anomalia za ich plecami wciąż pulsowała mocą będąc gotową w każdej chwili wyrwać się ponownie z pod kontroli. Skierował więc różdżkę w stronę najbardziej wysuniętego na przód czarodzieja (Edgara) wprawiając różdżkę nadgarstkiem w kanciasty ruch
- Lamino Glacio!
- Lamino Glacio!
Find your wings
The member 'Anthony Skamander' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 97
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 97
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Udało mu się obronić przed własnym zaklęciem, mógł więc skupić się na wyprowadzeniu ataku. Chciał jak najszybciej wykluczyć przeciwników z walki. Skierował różdżkę przeciwko oślepionemu przez czarną opaskę na oczach czarnoksiężnikowi. Nie mogą dać im uciec.
– Regressio.
– Regressio.
We can make it out alive under cover of the night; Trees are burning, ravens fly, smoke is filling up the sky,
WE ARE RUNNING OUT OF TIME
Kieran Rineheart
Zawód : Rebeliant, auror
Wiek : 54
Czystość krwi : Półkrwi
Stan cywilny : Wdowiec
I pochwalam tajń życia w pieśni
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
OPCM : 40 +5
UROKI : 30 +5
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 10
SPRAWNOŚĆ : 20 +3
Genetyka : Czarodziej
Zakon Feniksa
The member 'Kieran Rineheart' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 59
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 59
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Ich atak znowu się nie udał, a przeciwnicy nie próżnowali i bez przerwy kontratakowali. Edgar nie miał innego wyjścia jak kolejny raz spróbować uformować tarczę, najlepiej równie silną co przed chwilą. - Protego maxima - rzucił, machnąwszy energicznie różdżką, mając nadzieję, że krok Magnusa (jakikolwiek on nie będzie) w końcu się powiedzie i uprzykrzą przeciwnikom życie jakimś parszywym zaklęciem.
We build castles with our fears and sleep in them like
kings and queens
kings and queens
Edgar Burke
Zawód : nestor, B&B, łamacz klątw
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Gdybym był babą, rozpłakałbym się rzewnie nad swym losem, ale jestem Burkiem, więc trzymam fason.
OPCM : 25 +5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 5
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 30 +1
ZWINNOŚĆ : 2
SPRAWNOŚĆ : 9
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Edgar Burke' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 40
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 40
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Zdany jedynie na swój słuch i tłumaczenia Edgara - nigdy więcej nie chciał go za swego przewodnika - Rowle faktycznie nie miał zbyt dużych możliwości. Kolejne uroki leciały w ich stronę, on nadal był ślepy jak nowo narodzony testral, a tarcza, jaką usiłował otoczyć ich Edgar chyba nie zadziałała tak, jak powinna.
-Protego maxima - zaryzykował więc Magnus, wyobrażając sobie świetlistą kopułę, dystansującą ich od celnych ataków przeciwników.
-Protego maxima - zaryzykował więc Magnus, wyobrażając sobie świetlistą kopułę, dystansującą ich od celnych ataków przeciwników.
Magnus Rowle
Zawód : reporter Walczącego Maga
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
O mój słodki Salazarze, o mój słodki
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
The member 'Magnus Rowle' has done the following action : Rzut kością
#1 'k100' : 89
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
#1 'k100' : 89
--------------------------------
#2 'Anomalie - CZ' :
Kłębiąca się za plecami Zakonników anomalia rosła w siłę, a otaczające ją powietrze zdawało się z każdą chwilą drżeć coraz mocniej, grożąc gwałtownym wybuchem energii i niespodziewanie reagując na rzucane przez czarodziejów zaklęcia. Potężny atak Anthony'ego, oprócz wyczarowania salwy ostrych, lodowych sopli, przeszył wszystkich elektrycznym impulsem, jeżącym włosy na ciele i wywołującym nieprzyjemne spięcie mięśni; z kolei wraz z wiązką Regressio, wydobywającą się z różdżki Kierana, tuż nad jego głową zmaterializowały się chmury - ciemne i gęste, bardzo szybko pokryły całą powierzchnię górującego nad pomieszczeniem sufitu. Na głowy walczących mężczyzn lunął deszcz - intensywny i zimny, bardzo szybko przemoczył ich szaty, zaczynając gromadzić się również na pokrytej gruzem posadzce.
Rycerze podjęli próbę obrony, zdawało się jednak, że źle ocenili siłę zaklęć przeciwników: zaklęcie Edgara było zbyt słabe, by uformować się w tarczę, a ta wyczarowana przez Magnusa, choć uchroniła go przed atakiem Kierana, poddała się w starciu z bardzo silnym urokiem Anthony'ego. Ostre, lodowe sople uderzyły w nieosłonięte plecy Edgara, przebijając wszystkie warstwy materiału i skórę, tworząc głębokie rany, z których natychmiast popłynęła krew, mieszając się z marznącym deszczem. Różdżka wypadła z ręki Rycerza, a on sam upadł zaraz za nią, rozchlapując dookoła zabarwioną czerwienią wodę. W oczach mu pociemniało, a ból zawładnął zakończeniami nerwowymi, zaraz jednak rozmywając się w mroku, gdy on sam stracił przytomność.
Od tej pory Magnus był zdany jedynie na siebie.
Lamino Glacio odebrało Edgarowi 145 punktów żywotności (kłute). Edgar utracił przytomność, jest wyłączony z dalszej części pojedynku.
Przypominam, że zgodnie z opisem zaklęcia Protego Maxima, nie broni ono przed zaklęciami o mocy powyżej 120 oczek.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Magnus - 24 godziny
Zakon Feniksa - 24 godziny
Rycerze podjęli próbę obrony, zdawało się jednak, że źle ocenili siłę zaklęć przeciwników: zaklęcie Edgara było zbyt słabe, by uformować się w tarczę, a ta wyczarowana przez Magnusa, choć uchroniła go przed atakiem Kierana, poddała się w starciu z bardzo silnym urokiem Anthony'ego. Ostre, lodowe sople uderzyły w nieosłonięte plecy Edgara, przebijając wszystkie warstwy materiału i skórę, tworząc głębokie rany, z których natychmiast popłynęła krew, mieszając się z marznącym deszczem. Różdżka wypadła z ręki Rycerza, a on sam upadł zaraz za nią, rozchlapując dookoła zabarwioną czerwienią wodę. W oczach mu pociemniało, a ból zawładnął zakończeniami nerwowymi, zaraz jednak rozmywając się w mroku, gdy on sam stracił przytomność.
Od tej pory Magnus był zdany jedynie na siebie.
Lamino Glacio odebrało Edgarowi 145 punktów żywotności (kłute). Edgar utracił przytomność, jest wyłączony z dalszej części pojedynku.
Przypominam, że zgodnie z opisem zaklęcia Protego Maxima, nie broni ono przed zaklęciami o mocy powyżej 120 oczek.
W Magnusa trafiło zaklęcie Obscuro, do czasu ściągnięcia zaklęcia obowiązuje go mechanika czarowania w sytuacji pozbawionej widoczności.
Anthony otrzymuje karę -10 do rzutów na odporność psychiczną (do końca walki).
Aktualna kolejka:
Magnus - 24 godziny
Zakon Feniksa - 24 godziny
- żywotność, kary do kości i ekwipunek:
- Anthony - 244/249 (5 - osłabienie)
Kieran - 244/244
Edgar - -2/223 (utrata przytomności) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone, 145 - kłute)
Magnus - 200/280 (-10) (5 - osłabienie, 75 - tłuczone)
Anthony - różdżka, pazur gryfa zatopiony w bursztynie, czarna perła, brosza z alabastrowym jednorożcem, fluoryt, Kameleon (1 porcja, stat. 29), Smocza Łza (1 porcja), Eliksir znieczulający, [?] Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 20)
Kieran - różdżka, eliksiry - antidotum podstawowe (1 porcja, stat. 5), eliksir wiggenowy (1 porcja, stat. 15), wywar ze szczuroszczeta (1 porcja, stat. 29), smocza łza (1 porcja, stat. 29, moc +5), eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 0), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 23, moc = 106), Eliksir ochrony (1 porcja, stat. 23, moc = 117), Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 29), Wieczny płomień (1 porcja, stat. 35, moc +15)
Edgar - różdżka
Magnus - Czuwający strażnik (1 porcja, stat. 32), Maść z wodnej gwiazdy (1 porcja, stat. 32), Wężowe usta (1 porcja, stat. 21), Smocza Łza (1 porcje, stat. 32), Eliksir niezłomności (1 porcja, stat. 21), Eliksir garota (1 porcje, stat. 21), Eliksir ochrony (1 porcje, stat. 21)
- mapa:
(kliknij, aby powiększyć)
Fioletowy kolor na mapie to obszar zniszczony przez zaklęcie Bombarda Maxima.
Słyszał dość, by się niepokoić, walka w takich warunkach była jak próba ujarzmienia dzikiego smoka, lecz teraz Rowle już nie mógł się wycofać. Niemiłe spięcie mięśni, przypominające przesycie elektrycznym impulsem potraktował jako ostrzeżenie, zmycie głowy strugą deszczu(?) jako nieprzychylny omen. A dalej nie było wcale lepiej. Zaklęcie tarczy zadziałało, lecz tylko połowicznie: coś wbiło się w ciało Burke'a, ten zawył, a po chwili ciężko osunął się na ziemię, prawdopodobnie nieprzytomny. Magnus zaklął, ślepy go nie poprowadzi, a ta partia powoli prowadziła do mata. Na nich.
Finite incantatem, spróbował raz jeszcze, usiłując ściągnąć ze swych oczu przeklętą opaskę.
Finite incantatem, spróbował raz jeszcze, usiłując ściągnąć ze swych oczu przeklętą opaskę.
Magnus Rowle
Zawód : reporter Walczącego Maga
Wiek : 35
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
O mój słodki Salazarze, o mój słodki
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Klub szachowy
Szybka odpowiedź