Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Od czasu wybuchu magii, który miał miejsce na przełomie kwietnia i maja roku 1956, anomalie nie spędzają mieszkańcom Wysp snu z powiek - dopadają ich w domach, a także wtedy, gdy unoszą różdżki do czarowania.
Po wybuchu magii wielu mieszkańców Wielkiej Brytanii zostało mimowolnie przeteleportowanych w przypadkowe miejsca - a czarna magia uczyniła krzywdę wielu z nich. Postaci zgłoszone w tym temacie (a także te, które nie zgłosiły się, ale ma to u nich uzasadnienie fabularne) zostały sparowane i otrzymały prywatne wiadomości z linkiem do lokacji, do której zostały przeniesione. W danym temacie opisane są okoliczności teleportacji oraz otrzymane obrażenia. Dopiero rozpoczynając rozgrywkę dowiecie się, na kogo trafiliście.
Osoby, które poprawnie (z uwzględnieniem fabularnych okoliczności) rozegrają regulaminowo pełen wątek, mogą zgłosić się po osiągnięcie Ślepy los.
Po rozegraniu wątku należy uzdrowić się zgodnie z mechaniką forum lub napisać co najmniej jednego posta w tym wątku.
Zostały dodane dwie kości: Anomalie - CZ oraz Anomalie - DN.
Pierwsza z nich stworzona została z myślą o czarodziejach posiadających różdżkę: czyli postaciach neutralnych, Rycerzach Walpurgii (w tym Śmierciożercach), Zakonnikach (w tym Gwardzistach) oraz magicznych dzieciach, które ukończyły już 11. rok życia i posiadają własną różdżkę. Za każdym razem, kiedy czarodzieje rzucają zaklęcie, oprócz standardowego rzutu k100 na jego powodzenie powinni dodatkowo rzucić drugą kością o nazwie Anomalie - CZ.
Druga z nich stworzona jest dla dzieci, które nie ukończyły jeszcze 11. roku życia i nie posiadają własnej różdżki oraz niemagicznych (mugole, charłacy). Rzut kością Anomalie - DN powinno wykonać się po każdym poście fabularnym.
Niektóre anomalie mogą mieć skutek pod postacią przywrócenia kilku punktów żywotności. W takim wypadku punkty żywotności postaci wciąż nie mogą przekroczyć maksymalnej granicy, jaką postać posiada.
Najgorsze magiczne zawirowania można znaleźć w przypadkowych miejscach rozsianych po całej Wielkiej Brytanii. Większość z zagrożonych terenów została zabezpieczona przez Ministerstwo Magii do czasu, gdy chaos zostanie opanowany - ci, którzy bez uprawnień wtargną na dane terytorium, uznani będą za kryminalistów ściganych przez Oddział Kontroli Magicznej, tę samą instytucję, która odpowiada za stabilizowanie magii. Starania OKM zbyt często spełzają jednak na niczym - czarodzieje zaczęli, nie bacząc na prawo, brać sprawy w swoje ręce.
Uwaga - wątek z naprawianiem magii zagraża zdrowiu i życiu postaci, musi więc być rozgrywany z datą najpóźniejszą ze wszystkich rozgrywanych aktualnie przez daną postać wątków.
1. Jednocześnie można naprawiać magię w wyłącznie jednej lokacji.
2. We wrześniu i w październiku ta sama postać może podjąć próbę naprawy magii odwiedzonej już wcześniej (w maju, czerwcu, lipcu bądź sierpniu) lokacji.
3. Magię w lokacji naprawia się w dowolnie dobranych parach. W zależności od tego, kto znajduje się w tej parze, można korzystać z określonych sposobów:
Ranga graczy | Metoda naprawiania |
Rycerz + Rycerz | Rycerzy lub neutralny |
Zakonnik + Zakonnik | Zakonu lub neutralny |
Rycerz + Zakonnik | neutralny |
neutralny + neutralny | neutralny |
neutralny + Rycerz | neutralny |
neutralny + Zakonnik | neutralny |
W pierwszym poście należy zaznaczyć, jakiego sposobu naprawiania magii podejmuje się dana para postaci.
4. Naprawa magii odbywa się w trzech etapach. Do każdego z nich można podejść wyłącznie raz. Niespełnienie wymagań któregokolwiek z etapów oznacza eksplozję magii; wszystkie osoby przebywające na terenie lokacji muszą natychmiast ją opuścić, w innym przypadku utracą przytomność i zostaną schwytane przez Oddział Kontroli Magicznej - a następnie wysłane do Tower.
5. Czas pomiędzy dodaniem dwóch kolejnych postów nie może przekroczyć 48h; w innym wypadku naprawę magii uznaje się za nieudaną, a na miejsce poprzedniej grupy może wejść kolejna.
6. Naprawienie magii na różne sposoby (Rycerzy Walpurgii, Zakonu Feniksa lub neutralny) skutkuje różnymi bonusami do kostek w późniejszych rozgrywkach w tej lokacji.
Metoda | Bonus |
Rycerzy Walpurgii | +5 dla Rycerzy, +10 dla Śmierciożerców |
Zakonu Feniksa | +5 dla Zakonników, +10 dla Gwardzistów |
neutralny | brak |
7. Każda postać w tym okresie może dokonać wyłącznie dwóch napraw. Do tego limitu nie liczy się zakończona fiaskiem próba podjęcia naprawy.
8. Żeby ukończyć pierwszy etap, obie osoby muszą napisać swoje rozpoczynające wątek posty..
9. Fakt dokonania naprawy magii w danej lokacji należy zgłosić w tym temacie według kodu:
- Kod:
[b]Kto:[/b] imiona i nazwiska postaci, które dokonały naprawy
[b]Gdzie:[/b] link do naprawionej lokacji
[b]Metoda:[/b] jaka metoda została użyta?
Spis anomalii będzie uzupełniany w miarę postępu - bez obaw, pojawi się ich o wiele więcej.
1. Kasyno
2. Ogrody
3. Most Westminster
4. Prosektorium
5. Gabinet osobliwości
6. Cmentarz w Hogsmeade
7. Aleja Theodousa Traversa
8. Wnętrze sklepu
9. Sowia poczta
10. Sklep z truciznami
11. Madame Tussaudus
12. Wejście do św. Munga
13. Alejka nad brzegiem rzeki
14. Malinowy las
15. Dworzec Kings Cross
16. Wierzbowy park
17. Wieża astrologów
18.Opuszczony plac zabaw
19. Przystań
20. Rzeka severn
21. Kryjówka pisarzy
22. Teatr Palladium
23. Tunel
24. Fontanna
25. Odległa stacja metra
26. Komisariat
27. Palarnia
28. Zamszony Las
29. Sklep z magicznymi wonnościami
30. Wyrwa w murze
31. Ruiny na Old Church
32. Salon wróżbity
33. Wejście do banku
34. Szklarnie
35. Karli ogródek
1. Katedra św. Pawła
2. Dział Ksiąg Zakazanych
3. Plac Piccadilly Circus
4. Wzgórza rezerwatu
5. Ruiny
6. Redakcja Proroka Codziennego
7. Cmentarz
8. Rezerwat znikaczy
9. Zaplecze sklepu Ollivanderów
10. Dziurawy kocioł
11. Magiczna oranżeria
12. Świat dyni
13. Szwalnia Domu Mody Parkinson
14. Zaułek
15. Budynek zarządu
16. Pracownia twórcy perfum
17. Zapomniana piwnica
18. Lalkarnia
19. Charnwood, Leicestershire
20. Zakazany Las
21. Stadion Os Wimbourne
22. Sklep z kociołkami
23. Zachodni port
24. Stanowisko z balonami
25. Sklep w Mungu
26. Łazienka
27. Bestialska karuzela
28. Kolegium uniwersyteckie
29. Kryjówka leśnego człowieka
30. Bushy Park
31. Ruiny Mer-Akha
32. Laboratorium astrologiczne
33. Pub ostatnia stacja
34. Królewska Szkoła Baletowa
35. Archiwum
36. Statek rejsowy
37. Sklep madame Primpernelle
38. Wyniuchaj Troski
39. Dom Petriego
40. Tartak
41. Apteka
42. Lodowisko
43. Klub szachowy
44. Big Ben
1. Dział Ksiąg Nieużywanych
[bylobrzydkobedzieladnie]
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 16.07.19 20:06, w całości zmieniany 54 razy
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
shadows, for
shadows only
mean there is
a light shining
somewhere near by.
obywatele degeneraci,
ej, duszy podpalacze,
Gdzie: robimy ciasto dyniowe w Świecie Dyni
Metoda: metoda Zakonu
+
pora, żebyś ty powstał i biegł, chociaż ty nie wiesz,
gdzie jest cel i brzeg,
ty widzisz tylko, że
ogień świat pali
but i swear that
these scars are
fine
Powiedz mi, że warto
Że przejdziemy przez to wszystko gładko
Będzie wiosna dla mych dzieci przez kolejne tysiąc lat
ruined
I am
r u i n a t i o n
Gdzie: https://www.morsmordre.net/t13p30-witryna-wejscie
Metoda: rycerska!
+
prządką
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Gdzie: malinowy lesie spoczywaj w pokoju
Metoda: rycerzy walpurgii
+
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Gdzie: pierwszego września Hogwart Express odjedzie z King Cross jak należy
Metoda: rycerska
+
ruined
I am
r u i n a t i o n
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia