Alois Moore
Nazwisko matki: Carter
Miejsce zamieszkania: mieszkanko na Baker Street
Czystość krwi: mugolska
Status majątkowy: średniozamożny
Zawód: uzdrowiciel oddziału urazów magizoologicznych
Wzrost: 169 cm
Waga: 59 kg
Kolor włosów: blond łamany na jasny brąz
Kolor oczu: niebieskie
Znaki szczególne: niziutki i szczupły, miejscami wręcz przeraźliwie chudy, z wystającymi żebrami; porusza się płynnie, w nieco koci sposób; na policzku na niewielką blizną
13 cali, dość sztywna, akacja, włos z grzywy jednorożca
Gryffindor
Forma patronusa
Bogin
Skoszona trawa, pergamin, jaśmin
Widok w Ain Eingarp
Eliksiry i zwierzątka magiczne
Jastrzębie z Falmouth
Pływa i jeździ na łyżwach
Celesta Warbeck ponad wszystko
Xavier Dolan
Alois nigdy nie uważał, że jest najmądrzejszym chłopcem z całego rodzeństwa Moore'ów. To, że był najstarszy, jeszcze o niczym nie przesądzało, czyż nie? Może i szybko zapamiętywał formułki zaklęć, eliksiry przychodziły mu z lekkością i czerpał przyjemność z każdego odrabiania pracy domowej... ale nie uważał się przez to za lepszego, myślał raczej, że dzięki temu jest dziwakiem, którego nikt nie będzie lubił - bo jak to tak, lubić kogoś, kto wiecznie siedzi z nosem w książkach? To oczywiście była bujda, bo Moore nie spędzał całego tygodnia na nauce, ale fakt był taki, że przynajmniej część swojego dnia musiał poświęcić na odrobienie prac domowych i przygotowanie się do następnych zajęć. Osób, które nazywały go z tego powodu szlamowatym kujonem nie brakowało, ale... czy to robiło chłopakowi jakąkolwiek różnicę? Mógł wszem i wobec mówić, że nie, ależ skąd i zgrywać nie wiadomo jak wielkiego chojraka, ale prawda była taka, że niestety - robiło to na nim wrażenie, czasem na tyle duże, że potrafił nie wychodzić ze swojego łóżka w dormitorium. Gdy koledzy z pokoju pytali go dlaczego nie idzie na kolację, wymigiwał się złym samopoczuciem albo bólem brzucha - prawda była jednak taka, że nie chciał po prostu spotkać w Wielkiej Sali pewnych osób, które nie potrafiły wytrzymać dnia bez wytykania go palcami i wyśmiewania.
Drugi akapit, etc.
Statystyki i biegłości | ||
Statystyka | Wartość | Bonus |
OPCM: | 8 | +1 (różdżka) |
Zaklęcia i uroki: | 6 | Brak |
Czarna magia: | 0 | brak |
Magia lecznicza: | 15 | +4 (różdżka) |
Transmutacja: | 0 | Brak |
Eliksiry: | 6 | Brak |
Sprawność: | 0 | Brak |
Język | Wartość | Wydane punkty |
Język ojczysty: angielski | II | 0 |
goblidegucki | II | 2 |
Biegłości podstawowe | Wartość | Wydane punkty |
Anatomia | III | 25 |
Opieka nad magicznymi stworzeniami | III | 25 |
Biegłości specjalne | Wartość | Wydane punkty |
jasny umysł | II | 5 |
silna wolna | II | 5 |
Biegłości fabularne | Wartość | Wydane punkty |
Brak | - | 0 |
Sztuka i rzemiosło | Wartość | Wydane punkty |
Literatura (tworzenie prozy) | II | 3 |
Literatura (wiedza) | II | 3 |
Aktywność | Wartość | Wydane punkty |
łyżwiarstwo | I | 1 |
pływanie | I | 1 |
Genetyka | Wartość | Wydane punkty |
brak | - | 0 |
Reszta: 0 |
różdżka, kuguchar