Eliksir inferiusowy
AutorWiadomość
Inferiusy - żywe trupy, o niezwykłej sile, chociaż nieposiadające własnej woli. Wielka broń w rękach czarnoksiężnika, przydatny sługa, szczególnie w większej ilości kiedy tworzą całą armię. Niestety stworzenia te mają poważną wadę - mianowicie boją się ognia, który skutecznie je zwalcza. Zatem podmiotem badań ma być stworzenie eliksiru, który po rozpyleniu wśród inferiusów ma za zadanie ochronić je przed zgubnym wpływem ognia oraz światła, czyniąc je w ten sposób potężniejszymi pomocnikami w walce.
Już nikt
Kierujący grupą, alchemik i sponsor - Quentin Burke
Czarnoksiężnicy - Tristan Rosier, Deirdre Tsagairt, Morgoth Yaxley, Edgar Burke
Biegły w zaklęciach i spostrzegawczy gość - Apollinare Sauveterre
Uzdrowiciel - Lupus Black
613 /350
1. Uzyskanie inferiusów do badań - 5/5 (zgodnie z mechaniką - 5 razy poprawnie rzucone zaklęcie Inferni)
2. Zbadanie inferiusów pod kątem anatomicznym. Krew, tkanki, organy wewnętrzne - bonus: anatomia 264/150
3. Badanie reakcji inferiusów na ogień oraz źródła światła. Opracowywanie dawek szkodliwych oraz śmiertelnych - bonus: anatomia 349/200
4. Testowanie zaklęć wzniecających ogień oraz wywołujących jasne oświetlenie, wystawianie na naturalną jasność, inne czynniki ognio i światłotwórcze
- rzucenie 5 zaklęć związanych z ogniem i światłem, trzy przynajmniej o ST wyższym niż 60
Tristan Rosier - pierwszy inferius
Deirdre Tsagairt - inferius drugi
Morgoth Yaxley - inferius trzeci, inferius czwarty
Edgar Burke - inferius piąty
Lupus Black - punkt 2 (143/150); punkt 2 (264/150); punkt 3 (176/200); punkt 3 (349/200)
Apollinare Sauveterre - linki do udanych zaklęć
0/300
1. Opracowanie teoretyczne receptury na eliksir. Dobór ingrediencji -
a) zwierzęcych - ONMS: 0/75
b) roślinnych - zielarstwo: 0/75
2. Badania nad połączeniem składników - bonus: astronomia 0/150
3. Zrobienie prototypu mikstury. Dobór odpowiednich parametrów, w tym temperatury, konsystencji oraz koloru - uwarzenie zgodnie z mechaniką, ST 70
Imię i nazwisko: co robił? (link), ilość zdobytych punktów
0/460
1. Test mikstury. Siła rozpylenia, reakcja inferiusów na opary - bonus: astronomia 0/200
2. Zbadanie inferiusów po rozpyleniu eliksiru. Zmiany zachodzące w strukturze tkanek - bonus: anatomia 0/150
3. Testy na inferiusach po rozpyleniu mikstury. Wykorzystanie wszystkich rodzajów źródeł ognia oraz światła. Obserwacja zachowania stworzeń. Wyciągnięcie wniosków - bonus: spostrzegawczość 0/110
Imię i nazwisko: co robił? (link), ilość zdobytych punktów
Milczenie, cisza grobowa, a jakże wymowna. Zdmuchnęła iskry złudzeń. Zostawiła tło straconych nadziei.
I powiedziała więcej niż słowa.
I powiedziała więcej niż słowa.
Quentin Burke
Zawód : alchemik, ale pomaga u Borgina & Burke'a
Wiek : 29
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
Unikaj milczenia
z którego zbyt często korzystasz
ono może rozwiązać ci język.
z którego zbyt często korzystasz
ono może rozwiązać ci język.
OPCM : X
UROKI : X
ALCHEMIA : X
UZDRAWIANIE : X
TRANSMUTACJA : X
CZARNA MAGIA : X
ZWINNOŚĆ : X
SPRAWNOŚĆ : X
Genetyka : Czarodziej
Nieaktywni
Eliksir inferiusowy
Szybka odpowiedź