Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia
Ogłoszenia
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Ogłoszenie #001 Drogie Morsy!
Serdecznie witamy Was wszystkich na forum. Mamy nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej po przysłowiowym początkowym bumie i że forum spełniło oczekiwania tych, którzy na nie czekali. Obiecujemy, że postaramy się sprostać stawianym nam wymaganiom, zrobimy też wszystko, co w naszej mocy, żeby Mors stał się miłym miejscem, na które z ochotą i radością będziemy zaglądać w wolnym czasie. Zachęcamy naszą rosnącą społeczność do integracji!
Korzystając z okazji, zawiadamiamy, że uporządkowana została pierwsza fala wizerunków. Osoby, które zdublowały czyjeś rezerwacje, otrzymały odpowiednie wiadomości.
Administracja Morsmordre
Serdecznie witamy Was wszystkich na forum. Mamy nadzieję, że zostaniecie z nami na dłużej po przysłowiowym początkowym bumie i że forum spełniło oczekiwania tych, którzy na nie czekali. Obiecujemy, że postaramy się sprostać stawianym nam wymaganiom, zrobimy też wszystko, co w naszej mocy, żeby Mors stał się miłym miejscem, na które z ochotą i radością będziemy zaglądać w wolnym czasie. Zachęcamy naszą rosnącą społeczność do integracji!
Korzystając z okazji, zawiadamiamy, że uporządkowana została pierwsza fala wizerunków. Osoby, które zdublowały czyjeś rezerwacje, otrzymały odpowiednie wiadomości.
Administracja Morsmordre
Witamy Ramseya Mulcibera na stanowisku nowego administratora forum. Ramsey pomagał nam w tej roli już od dłuższego czasu, dziękujemy za czas i niewyobrażalny ogrom pracy włożonej w forum i życzymy samych martwych mugoli, żeby mógł czerpać siły i dalej tak skutecznie użerać się z nami wszystkimi. I forum jako takim.
Na cześć nowego administratora mistrz gry przebrał się za festiwal i dementora.
Administracja Morsmordre
Na forum zaszła drobna zmiana - od dzisiaj alchemicy nie mogą rozliczać wątków z warzeniem eliksirów jako wątków prackowych, jesli ograniczają się jedynie do rzucania kością w kolejnych postach. Także i inne zawody nie będą w tej formie więcej uznawane.
Wszystkie dotychczas (tj. do 20 maja włącznie) zgłoszone wątki zostaną rozliczone na starych zasadach.
Administracja Morsmordre
Przypominamy zobligowanym do prowadzenia aktywnego życia naukowego członkom jednostki badawczej - zarówno Rycerzy Walpurgii jak i Zakonu Feniksa - o przeprowadzeniu badań, których projekty zostały zaakceptowane.
Dzień Matki to dobry dzień na domknięcie odwlekanych w czasie spraw. Termin rozpoczęcia badań mija 26 maja.
Administracja Morsmordre
:morsik:
:morsik:
Zaszła zmiana w dziedzinie magii leczniczej.
Tym samym pełnoprawni uzdrowiciele nie muszą już posiadać IV poziomu biegłości anatomii: III jest w zupełności wystarczający.
Postaci, które w związku z powyższą zmianą chciałyby dokonać zmian w swoich postaciach, prosimy o indywidualny kontakt.
Administracja Morsmordre
:morsik:
:morsik:
Dzień bez zmian dniem straconym. Tym razem aktualizacja dotyczy sposobu zdobywania punktów majętności.
Od fabularnego lipca do rzutów w skrytkach bankowych za wątki pracownicze doliczona zostanie stała premia w wysokości 30. To oznacza, że obowiązywać będzie formuła: K3*10+30.
Ponadto, przez wzgląd na wzrost użyteczności punktów majętności w forumowym sklepiku i chęć ułatwienia graczom ich zdobywania, akceptowane będą również wątki związane z zawodem, a nie tylko z bezpośrednio wykonywaną pracą, której efektem jest zapłata (o ile będą spełniać pozostałe wymagania).
Administracja Morsmordre
:morsik:
:morsik:
Drobna zmiana dotycząca wydarzenia Anomalie.
Dodany został punkt ósmy do zasad naprawiania anomalii, który brzmi:
8. Żeby ukończyć pierwszy etap, obie osoby muszą napisać swoje rozpoczynające wątek posty.
Oznacza to, że niezależenie od tego, ilu osobom udać musi się zaklęcie z I etapu, obie muszą napisać w wątku. Czas 24 godzin przerwy i oczekiwania na ewentualny atak liczony jest zawsze od postu drugiej osoby, nawet jeśli nie podejmuje w nim żadnych czynności. Niemożliwe jest również atakowanie pomiędzy tymi postami (I etap nie jest uznany za zakończony dopóki nie pojawią się w nim posty obu uczestników naprawy).
Tym samym dotychczasowy punkt 8. stał się punktem dziewiątym.
Zmiana nie obowiązuje w wątkach, w których I etap został zakończony przed datą wstawienia ogłoszenia.
Administracja Morsmordre
:morsik:
:morsik:
W związku z wątpliwościami dotyczącymi ostatniego wydania Proroka, zawiadamiamy, co następuje:
- Za sprawą szkoleń aurorów aurorzy mogą rzucić zaklęcie Avada Kedavra pomimo braku mechanicznych przesłanek (wymaganych punktów w czarnej magii), obowiązuje ich wówczas dodatkowa kość k10 na obrażenia.
- W wątkach bez udziału mistrza gry, pozbawionych arbitrażu (włączając w to posty dotyczące wykonywanej pracy), w których nie pojawia się spór pomiędzy postaciami i istnieje na to zgoda wszystkich obecnych w wątku, postaci te mogą korzystać z tego zaklęcia bez kości.
- Wyższy rozwój statystyki czarnej magii u aurorów, a zwłaszcza u członków Zakonu Feniksa, wciąż jest niedopuszczalny.
Administracja Morsmordre
Zawiadamiamy, że wątki związane z pracą za majoczerwiec można rozliczać jeszcze do końca realnego czerwca. W związku z podsumowaniami, które pojawiły się już w skrytkach, należy upewnić się, że w razie potrzeby podsumowanie wrzucone z konta mistrza gry zostanie edytowane.
Na rozliczanie tych wątków był już ponad miesiąc dłużej niż zwykle, wydaje się, że to wystarczający okres.
Administracja Morsmordre
Dziś to, co morsy lubią najbardziej: zmiany w biegłościach. Mamy nadzieję, że już ostatnie.
Zmienione zostały nazwy biegłości silna wola i jasny umysł: odtąd są to kolejno wytrzymałość fizyczna i odporność psychiczna.
Dodany został IV poziom biegłości artystycznych za cenę 20 PB. Poziomy biegłości będących jedynie wiedzą o sztuce pozostały bez zmian.
Obniżenie cen zdolności artystycznych miało na celu umożliwienie uczynienia postaci głębszymi, niestety doprowadziło do wysypu postaci, które mimochodem zostały mistrzami danych sztuk artystycznych. Mechanika biegłości od początku za cel stawiała zablokowanie możliwości tworzenia takich postaci.
W związku ze zmianami istnieje możliwość zmodyfikowania swoich biegłości. Dotyczy to jednakże wyłącznie postaci, które:
a) w związku ze zmianami nazw biegłości silna wola i jasny umysł doszły do wniosku, że mają ten poziom zbyt wysoki;
b) są artystami i zmiana poziomów biegłości ma wpływ na ich kreację.
Zmiany przyjmować będziemy do 15 lipca. Prosimy zamieszczać je w aktualizacjach, większe sprawy można konsultować prywatnie.
Administracja Morsmordre
Jeśli myślisz, że w dobie komputerów sztuka pisania zanikła, to niezawodny znak, że jesteś mugolem.
Dokładnie trzy lata temu Morsmordre powróciło online. Od tamtego czasu zmieniło się wiele, zmieniliśmy się my, zmieniło się forum, niezmieniona pozostała pasja i radość, jaką niesie ze sobą ta zabawa. Kolejne rocznice zaczynają wzruszać, nieprzerwanie z nami jesteście, nieprzerwanie wciąż chcecie się bawić: dziękujemy, bez Was - naszych morsów - utalentowanych twórców, a także Waszych ciekawych i wielowymiarowych postaci, to forum nie było takie samo. Przez trzy lata istnienia napisaliśmy niemal 150 000 postów. Ciągła popularność i brak poważniejszych upadków przez ten czas napawa nas zasłużoną dumą.
Z okazji urodzin przygotowaliśmy kilka niespodzianek:
• Zostały dodane grafiki osiągnięć: możecie obejrzeć je w swoich profilach;
• Na forum pojawiły się Karty Tarota, z ich zasadami można zapoznać się w odpowiednim wątku;
• Zmienione zostały różdżki: dodano 33 nowe drewna i 56 nowych rdzeni, przeorganizowane zostały stare, a tym samym zmianom uległy przysługujące za nie bonusy - w związku z powyższym postaci mogą zachować stare bonusy lub zmienić je na nowe w tym wątku. Mamy nadzieję, że nowe bonusy będą prostsze do przyporządkowania tak dla nowych graczy, jak i dla nowych postaci;
• Pojawiła się druga część Złotych Myśli;
• Mamy dla Was przepiękne tapety na pulpit z motywami przewodnimi Morsmordre;
• Pojawiły się dwa nowe osiągnięcia: Na głowie kwietny ma wianek i Wyrocznia;
• Pojawiło się 10 nowych lokacji;
• Zmianie uległy umiejętności przysługujące za IV poziom biegłości Śmierciożerców i Gwardzistów (dotychczas niebyłe) oraz III poziom biegłości Zakonu Feniksa;
• Ponadto, poprawionych zostało kilka zaklęć obszarowych (dopisany został problematyczny na pojedynkach zasięg rażenia większości), pojawiły się także nowe ogniska anomalii.
Doczekaliśmy się również własnego kanału na youtube, na sporządzanej playliście możecie obejrzeć wszystkie filmiki stworzone przez naszych graczy.
Mamy nadzieję, że wieczorem wypijecie zdrowie Wielkiego Morsa
Administracja Morsmordre
Uaktualniona została mechanika legilimencji. Szczegóły w odpowiednim wątku.
Administracja Morsmordre
Uaktualniona została mechanika Quidditcha. Szczegóły w odpowiednim wątku.
Administracja Morsmordre
Uaktualniona została mechanika hodowli. Szczegóły w odpowiednim wątku.
Korekcie uległy ceny oraz wymagania, które musi spełnić postać, zostały także dodane rośliny oraz mechanika pozyskiwania z nich ingrediencji alchemicznych.
Zmienione zostało także osiągnięcie przysługujące za pozyskanie tą drogą trzech zwierząt - dotyczyć będzie także roślin. Miłośników storczyków zapraszamy do ogródków!
Jednocześnie zawiadamiamy, że Deirdre ukończyła okres próbny i została pełnoprawnym mistrzem gry. Dziękujemy za poświęcony czas i życzymy sił na przyszłość.
Administracja Morsmordre
Zawiadamiamy, że Ignotus zawiesił się w obowiązkach administratora na czas nieokreślony. Prosimy nie wysyłać do niego spraw związanych z forum, póki nie wróci z urlopu. Wszelkie sprawy, które na jego koncie zalegają, prosimy przekierować do innych osób.
Na Wasze życzenie do sklepiku mistrza gry dodana została cena za używki w punktach doświadczenia obok punktów majętności.
Zmieniony został także kod do skrytek bankowych. Mamy nadzieję, że nowy będzie prostszy i wygodniejszy. Tym samym ustaje obowiązek przechowywania historii punktów z ubiegłych miesięcy, o ile nie ma w nich zapisów istotnych na przyszłość (jak np. finansowanie niezakończonych badań naukowych).
Administracja Morsmordre
Zmianie uległy blokady związane z obniżającymi się punktami żywotności. Szczegóły znajdują się w temacie z mechaniką, zalecamy aktualizacje swoich tabel.
Do aktualizacji tabel przygotowany został generator umożliwiający automatyczne wygenerowanie wymaganego kodu. Generator nie umożliwia stworzenia kodu dla postaci dzieci, ale zostanie o tę opcję uzupełniony w niedalekim czasie.
Administracja Morsmordre
Ogłoszenia
Szybka odpowiedź
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia