Ludovica Havisham
Nazwisko matki: Crugher
Miejsce zamieszkania: Londyn
Czystość krwi: Półkrwi
Status majątkowy: Średniozamożna
Zawód: Amnezjatorka
Wzrost: 161
Waga: 58
Kolor włosów: Ciemno rude. Włosy odzwierciedlają kolor jesiennych liści.
Kolor oczu: Piwne. Czasami przy ostrym słońcu może się wydawać, że błyszczą się na zielono.
Znaki szczególne: Pełne, zawsze perfekcyjnie wymalowane krwiste usta. Pieprzyk pod lewym uchem na żuchwie i na policzku. Blizna po oparzeniu na biodrze. Tatuaż na plecach w kształcie lecących ptaków.
13,5 cali, Sztywna, Kempas, Pióro Feniksa
Hufflepuff
Harpia wielka
Utonięcie w mokradłach
Jabłkowe kadzidło z nutką cynamonu
Stołek Ministra Magii, wprowadzenie kolorowej rewolucji.
Malarstwo, sztuka, taniec. Ciało to najlepsza tkanina do czynienia piękna. Czego się nie dopowie to się domaluje.
Najlepszym kibicem jest się dla siebie samego.
Jazda konna
Muzyka klasyczna to krzyk nut tworzących obrazy w głowach.
Paloma Faith
Cześć tu Ludo. Pragnę przedstawić swoją historię, która niektórych z Was zaciekawi, innych znudzi a jeszcze innych zmotywuje do działania i podążania za własnymi marzeniami.. - Właśnie tak brzmi nagłówek książki, która nigdy nie została wydana. Podobnie jak nieskończony obraz, który leży oparty o ścianę na poddaszu pracowni. On też nigdy nie ujrzy światła dziennego. To właśnie Ludovica. Niesystematyczna, niedokładna a nawet zapominalska. Ona nigdy nie potrafi doprowadzić rzeczy do końca. Artystyczna dusza, bez żadnych hamulców. Dla niej nie ma rzeczy niemożliwych - jak również nie ma pracy na czas i terminów.
Jako mała dziewczynka, uczennica prestiżowej szkoły jaką jest Hogwart, uwielbiała być zawsze krok przed wszystkimi. Najbardziej smakowały jej wszystkie rozumy, które pozjadała. Mimo to nie straciła wiary w siebie i w to co robi. Jej życie zdecydowanie potoczyło się inaczej niż by się tego spodziewała. Nieoczekiwana śmierć ojca, z którym zrodziła się niesamowita więź. Matkę widziała tylko na ruchomych fotografiach zrobionych w murach Ministerstwa. Podobno była kimś ważnym i nazywała się Yonnette. Osobą, którą darzyła najsilniejszą magią był jej ojciec, który wychowywał ją aż do końca swoich dni. Aron Havisham był człowiekiem niezwykle zdolnym a do tego szalonym. To właśnie po nim Ludovica odziedziczyła masę cech, które ukształtowały ją jako człowieka. To właśnie on pokazał jej jak można bawić się życiem, sztuką i magią. Razem przemierzali najskrytsze zakamarki własnej wyobraźni i pokonywali swoje słabości. Wspólne spędzanie życia mogłoby trwać długo, gdyby nie wypadek, który zostawił pierwszą rysę na sercu małej Ludo. Śmierć ojca; największego autorytetu, mistrza, przyjaciela, kumpla, rodzica to rzecz niewyobrażalnie ciężka dla dziecka, które było tak mocno otwarte na świat, który postanowił odebrać jej bezcenny skarb. Przeżywszy nastoletnią depresje trafiła do ciotki, która nie potrafiła znaleźć z nią wspólnego języka. Była miła, kochana, opiekowała się dziewczynką najlepiej jak potrafi, jednak zupełnie inna i tak różna niż jej zmarły brat.
..Gdy już zgaśnie światło, a świat zapomni po co istnieć musi, ja nie poddam się niczym wojownik w obronie wszystkich tych, dla których słońce nadal świeci wysoko po horyzont..
Drugi akapit, etc.
Statystyki i biegłości | ||
Statystyka | Wartość | Bonus |
OPCM: | 0 | Brak |
Zaklęcia i uroki: | 0 | Brak |
Czarna magia: | 0 | Brak |
Magia lecznicza: | 0 | Brak |
Transmutacja: | 0 | Brak |
Eliksiry: | 0 | Brak |
Sprawność: | 0 | Brak |
Zwinność: | 0 | Brak |
Język | Wartość | Wydane punkty |
Język ojczysty: angielski | II | 0 |
Dodatkowy język | I lub II | 1 lub 2 |
Biegłości podstawowe | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Biegłości specjalne | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Biegłości fabularne | Wartość | Wydane punkty |
Brak | - | 0 |
Sztuka i rzemiosło | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Aktywność | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Genetyka | Wartość | Wydane punkty |
Genetyka (jasnowidz, półwila, wilkołak lub brak) | - | 0 |
Reszta: 0 |
WYPISZ po przecinku rzeczy (zwierzęta, inne) zakupione w sklepiku MG