Wydarzenia


Ekipa forum
Kurt Greifswald
AutorWiadomość
Kurt Greifswald [odnośnik]07.01.19 0:40

Kurt Greifswald

Data urodzenia: 1928
Nazwisko matki: Taubert
Miejsce zamieszkania: Greifswald
Czystość krwi: Półkrwii
Status majątkowy: Ubogi
Zawód: Antropolog czarodziejów
Wzrost: 172
Waga: 71
Kolor włosów: Ciemny blond
Kolor oczu: Niebieski przechodzący w szary
Znaki szczególne: Liczne blizny od ran szarpanych i ciętych widoczne tuż nad dłońmi i na klatce piersiowej


Kurt Greifswald urodził się w rodzinie mieszanej, jego ojciec i większa część rodziny była mugolami. Dlatego też, od 6 roku życia, rodzice zgodzili się oddać go pod wychowawstwo wuja Konrada Tauberta, stawiając wychowanie go w świecie magicznym wyżej niż życie z rodziną.
Dziwaczny miks życia w świecie magicznym i niemagicznym (do 6 roku życia jako mugol, potem nadrabiając bardziej od strony akademickiej i życia w podróży po całej Europie, aż do 11 roku życia) spowodował że Kurtowi oba światy wydawały się jednakowo obce. Konrad w momencie przejęcia odpowiedzialności nad Kurtem był 28'letnim kawalerem i tłumaczem run, człowiekiem mało przygotowanym do wychowywania chłopca i właściwie przez następne 4 lata (oraz w czasie wakacji poza szkołą) Kurta wychowywały podróże po Anglii i Skandynawii, pokaźna biblioteki największych miast północnej Europy i dorośli przyjaciele Konrada.
Z racji bliższych powiązań z Hogwartem z jego wujem, Kurt rozpoczął i skończył edukację w Anglii. I chociaż z aktualnej perspektywy określiłby lata spędzone w szkole "zastojem i uczeniem się bzdetów", kontakt z rówieśnikami i stabilny tryb życia nakierował go na swoje główne pasje - poezję i literaturę romantyczną, prace filozoficzne najsłynniejszych mugolskich filozofów okresu i antropologię kulturową magów. Jego relacje z uczniami i wykładowcami były wyjątkowo nijakie - nie czuł przyjemności z popisywania się swoimi zdolnościami ani brylowaniu na parkiecie, ale miał kilkoro znajomych z którymi regularnie grał w szachy, dyskutował albo organizował debaty z dziedzin humanistycznych.
Tuż po zakończeniu szkoły, w roku 1945 wyruszył do Danii, celem badań pozostałości kultów i tradycji magów i inteligentnych stworzeń tamtych regionów. I zniknął na następne 10 lat.
W trakcie swoich podróży natrafił na małe enklawy kultów magicznych, głównie resztek politeistycznego i okultystycznego kultu którego samodzielnie ochrzcił zbiorczą nazwą Tradycji.
Pierwszy rok spędził nad badaniami ksiąg i prac w pełni historycznych i dopiero to w połączeniu ze zwiedzeniem dawnych miejsc kultów nakierowało go na żywych przedstawicieli tradycji. Długie śledztwo w terenie, próbując ich zinfiltrować dało Kurtowi ogólną wizję tego jak faktycznie kult działa.
Prawie całość kultu stanowili ludzie chorzy na lykanotropię, a jednoczyli ich osamotniali szamani (Allsherjargodi), żyjący daleko od cywilizacji. Poza tym najważniejszym aspektem Tradycji były pełnie księżyca (dla małych grup) i Jul - jako coroczne spotkanie wszystkich wyznawców Tradycji, w celu przekazania wiedzy Allsherjargodi. I właśnie w 1946, w jakimś zapomnianym przez cywilizację lesie w Norwegii, Kurt mógł być po raz pierwszy uczestnikiem Jule.
I mimo brutalności rytuałów, z miejsca zakochał się w złożoności tej pierwotnej kultury, a dotychczasowa wiedza na temat ich mitów zaimponowała kapłanowi na tyle że udzielił Kurtowi Daru Matki-Wilczycy o Setce Młodych, zarażając go likantropią i poznając w pełni z Tradycją (czyli karmił psylocybiną, uczył medytacji i magii danej od Wilczycę, leczenia wojowników, odkrywaniu swojego ciała i rozwoju duszy poprzez mikstury i rośliny).
W 1955 Kurt żyje w cywilizacji od ponad pół roku, wysłany przez plemię które go przygarnęło w świat z misją przekazania prawdy i zyskania kolejnych wyznawców albo chociaż zainteresowanych. Jego zainteresowanie przyciągnął Hogwart (pełen młodych ludzi pełnych ideałów które można kształtować) i Rycerze Walpurgii, jako innowacyjny ruch mający więcej szacunku do magii. Chociaż nie ma ściśle nakreślonych celów, będzie dbać o to żeby jego ideały żyły.
W skrócie, Tradycja wierzy że
Istnieje:
1)Nieznany, bóg związany z Bałtykiem jest ściśle związany z czarną magią i szaleństwem.
2)Matka-wilczyca, opiekunka likantropów. Uczy jak leczyć się nawzajem, pokazuje na czym polega miłość i opieka. Związana z księżycem
3)Ojciec-kowal, opiekun czarodziejów. Uczy zielarstwa i alchemii, zachęca do analitycznego myślenia i pewności siebie. Związany ze słońcem
Ogólna filozofia:
1)Mugole i tchórzostwo pacyfistycznych czarodziejów doprowadziło do utraty pradawnej wiedzy i Tradycji, ukrywanie się czarodziejów to plucie na dziedzictwo setek lat magii.
2)Na znak poświęcenia dla mądrości bogów, każdy wyznawca podczas pełni składa im ofiarę przynajmniej ze zwierzęcia wielkości łani.
3)Przynajmniej raz na rok, na Jule składa ofiarę przynajmniej z mugola.
4)Jedzenie ludzi powinno być rytuałem, a ofiara i myśliwy powinni się poznać ze sobą. Nie jest jednak złe - po prostu powinno być niezwykłym przeżyciem dla obu stron.
5)Dar Matki-Wilczycy nie powinien być dawany każdemu. Powinien być tak samo nauczką i szansą na nowe życie dla osoby zniszczonej i złej jak i nagrodą dla osoby wybitnej.

BTW Czy jeśli Kurt zna język niemiecki biegle, a duński i angielski to też języki germańskie, to jest opcja że cały pakiet może wyjątkowo kosztować 4, a nie 6 pkt?


Patronus: Orzeł - jego przewodnik, często symbolicznie nawiedzał go w snach i stał się jego symbolem/duchem opiekuńczym. Orzeł też uratował mu życie gdy podróżował po dzikich terenach norweskich podczas bycia edukowanym przez kult.

Statystyki i biegłości
StatystykaWartośćBonus
OPCM: 102 (rożdżka)
Zaklęcia i uroki:51 (rożdżka)
Czarna magia:00
Magia lecznicza:102 (rożdżka)
Transmutacja:00
Eliksiry:00
Sprawność:10Brak
Zwinność:7Brak
JęzykWartośćWydane punkty
NiemieckiII0
AngielskiII2
DuńskiII2
Pragermański język rytualnyI1
Biegłości podstawoweWartośćWydane punkty
AnatomiaI2
AstronomiaII10
Historia MagiiI2
NumerologiaI2
RetorykaII10
Starożytne RunyI2
SpostrzegawczośćII10
Biegłości specjalneWartośćWydane punkty
Odporność PsychicznaI5
Biegłości fabularneWartośćWydane punkty
NeutralnyNeutralny
Sztuka i rzemiosłoWartośćWydane punkty
Literatura (wiedza)II3
AktywnośćWartośćWydane punkty
GenetykaWartośćWydane punkty
Wilkołak-19 (+38)
Reszta: 0

Ekwipunek zakupiony w Sklepiku Mistrza Gry:
Czarodziejska kusza dobrej jakości - 50
Tęgoskór Żelaznozęby - 20
Aparat fotograficzny - 25
Gość
Anonymous
Gość
Kurt Greifswald
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach