Wydarzenia


Ekipa forum
Serhan Shafiq || budowa
AutorWiadomość
Serhan Shafiq || budowa [odnośnik]19.04.19 1:01

Serhan Shafiq

Data urodzenia: 27.03.1919
Nazwisko matki: al-Asali
Miejsce zamieszkania: rodowa posiadłość na Isle of Man
Czystość krwi: szlachetna
Status majątkowy: bogaty
Zawód: magipsychiatra
Wzrost: 179 centymetrów
Waga: 78 kg
Kolor włosów: czarny
Kolor oczu: czarny
Znaki szczególne: wydatny nos, duże oczy, kręcone włosy i wysoki wzrost



Mężczyźni zawsze mieli w życiu łatwiej. Podobno. W rodzinach, które zachowywały swoje tradycje, chłopcy byli uprzywilejowani, niestety miało to swoją cenę. Nie tylko dziewczynki były zmuszane do robienia tego czego nie chciały. Wiele wymagało się właśnie od płci brzydkiej. Serhan wychowywał się w licznej rodzinie wujków, ciotek i kuzynów. Jest najstarszym dzieckiem Emira, syna obecnego nestora rodu. Urodziwa Nur wydała na świat liczne potomstwo, lecz wieku dorosłego doczekała zaledwie czwórka. O rok młodsza Lamis, Amira (30) i Sahir (28). Od samego początku kładziono nacisk na ważną rolę rodziny i to głównie zapadło w pamięć Serhanowi. Bez względu na własne przekonania oraz sympatie na pierwszym miejscu były więzi krwi. Wpajano to każdemu Shafiqowi. Lata wczesnej młodości spędził z rodzeństwem i kuzynostwem dzieląc ten czas pomiędzy Kairem, a posiadłością na wyspie Man. Styczność z angielską kulturą była dla Serhana szczególnym wydarzeniem. Od dziecka wykazywał się niezwykle chłonnym umysłem i sprawiał problemy ze względu na ślepe dążenie do zaspokojenia swojej ciekawości. Magiczne zdolności ujawniły się w wieku czterech lat podczas zabawy z kuzynami, którzy w pewnym momencie zaczęli męczyć kota.
Gniew dziecka okazał się bolesny dla oprawcy, lecz skończyło się to jedynie na wiszeniu głową w dół i zażegnaniu dziecięcego konfliktu przez dorosłych.



Drugi akapit, etc.




Patronus: Dokładniejszy opis patronusa: dlaczego przyjmuje postać akurat takiego zwierzęcia i jakie przywołuje wówczas wspomnienie


Statystyki i biegłości
StatystykaWartośćBonus
OPCM: 0 Brak
Zaklęcia i uroki: 0 Brak
Czarna magia: 0 Brak
Magia lecznicza: 0 Brak
Transmutacja: 0 Brak
Eliksiry: 0 Brak
Sprawność: 0 Brak
Zwinność: 0 Brak
JęzykWartośćWydane punkty
Język ojczysty: angielski II0
Dodatkowy językI lub II1 lub 2
Biegłości podstawoweWartośćWydane punkty
Nazwa  biegłościI, II, III lub IV2, 10, 25 lub 40
Nazwa  biegłościI, II, III lub IV2, 10, 25 lub 40
Biegłości specjalneWartośćWydane punkty
Nazwa  biegłościzależnezależne
Nazwa  biegłościzależnezależne
Biegłości fabularneWartośćWydane punkty
Brak -0
Sztuka i rzemiosłoWartośćWydane punkty
Nazwa  biegłościI, II lub III½, 1, 3, 7, 10 lub 25
Nazwa  biegłościI, II lub III½, 1, 3, 7, 10 lub 25
AktywnośćWartośćWydane punkty
Nazwa  biegłościI, II lub III1, 7, 25
Nazwa  biegłościI, II lub III1, 7, 25
GenetykaWartośćWydane punkty
Genetyka (jasnowidz, półwila, wilkołak lub brak)-0
Reszta: 0

Wyposażenie

WYPISZ po przecinku rzeczy (zwierzęta, inne) zakupione w sklepiku MG

Gość
Anonymous
Gość
Serhan Shafiq || budowa
Szybka odpowiedź
Uprawnienia

Nie możesz odpowiadać w tematach