Serhan Shafiq
Nazwisko matki: al-Asali
Miejsce zamieszkania: rodowa posiadłość na Isle of Man
Czystość krwi: szlachetna
Status majątkowy: bogaty
Zawód: magipsychiatra
Wzrost: 179 centymetrów
Waga: 78 kg
Kolor włosów: czarny
Kolor oczu: czarny
Znaki szczególne: wydatny nos, duże oczy, kręcone włosy i wysoki wzrost
12 cali, średnio giętka, grab, róg kozłaga
Nauczany w domu
kot
w martwą Amal
Mirra, kadzidło, drzewo sandałowe, gorący piasek
Zdrowa i szczęśliwa Amal
psychologia; medycyna i polityka Bliskiego Wschodu
Egipska narodowa drużyna quidditcha
długie wędrówki, pływanie
Muzyka klasyczna
Oscar Isaac
Mężczyźni zawsze mieli w życiu łatwiej. Podobno. W rodzinach, które zachowywały swoje tradycje, chłopcy byli uprzywilejowani, niestety miało to swoją cenę. Nie tylko dziewczynki były zmuszane do robienia tego czego nie chciały. Wiele wymagało się właśnie od płci brzydkiej. Serhan wychowywał się w licznej rodzinie wujków, ciotek i kuzynów. Jest najstarszym dzieckiem Emira, syna obecnego nestora rodu. Urodziwa Nur wydała na świat liczne potomstwo, lecz wieku dorosłego doczekała zaledwie czwórka. O rok młodsza Lamis, Amira (30) i Sahir (28). Od samego początku kładziono nacisk na ważną rolę rodziny i to głównie zapadło w pamięć Serhanowi. Bez względu na własne przekonania oraz sympatie na pierwszym miejscu były więzi krwi. Wpajano to każdemu Shafiqowi. Lata wczesnej młodości spędził z rodzeństwem i kuzynostwem dzieląc ten czas pomiędzy Kairem, a posiadłością na wyspie Man. Styczność z angielską kulturą była dla Serhana szczególnym wydarzeniem. Od dziecka wykazywał się niezwykle chłonnym umysłem i sprawiał problemy ze względu na ślepe dążenie do zaspokojenia swojej ciekawości. Magiczne zdolności ujawniły się w wieku czterech lat podczas zabawy z kuzynami, którzy w pewnym momencie zaczęli męczyć kota.
Gniew dziecka okazał się bolesny dla oprawcy, lecz skończyło się to jedynie na wiszeniu głową w dół i zażegnaniu dziecięcego konfliktu przez dorosłych.
Drugi akapit, etc.
Statystyki i biegłości | ||
Statystyka | Wartość | Bonus |
OPCM: | 0 | Brak |
Zaklęcia i uroki: | 0 | Brak |
Czarna magia: | 0 | Brak |
Magia lecznicza: | 0 | Brak |
Transmutacja: | 0 | Brak |
Eliksiry: | 0 | Brak |
Sprawność: | 0 | Brak |
Zwinność: | 0 | Brak |
Język | Wartość | Wydane punkty |
Język ojczysty: angielski | II | 0 |
Dodatkowy język | I lub II | 1 lub 2 |
Biegłości podstawowe | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Biegłości specjalne | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Biegłości fabularne | Wartość | Wydane punkty |
Brak | - | 0 |
Sztuka i rzemiosło | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Aktywność | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Genetyka | Wartość | Wydane punkty |
Genetyka (jasnowidz, półwila, wilkołak lub brak) | - | 0 |
Reszta: 0 |
WYPISZ po przecinku rzeczy (zwierzęta, inne) zakupione w sklepiku MG