Finnbar Alexander Lestrange
Nazwisko matki: Malfoy
Miejsce zamieszkania: rodzinna Wyspa Wight
Czystość krwi: szlachetna
Status majątkowy: bogaty
Zawód:
Wzrost: 182 cm
Waga: 77 kg
Kolor włosów: brązowe
Kolor oczu: przejrzysta zieleń
Znaki szczególne: blade dłonie o długich, szczupłych palcach; krzywy uśmiech, czający się wiecznie gdzieś w kącikach ust; subtelny zapach szałwii i cygara; cienka, srebrna blizna przecinająca lewą brew; tlące się w oczach szaleństwo
8 i 3/4 cala, argan, sierść ponuraka, z wyrzeźbioną starannie rękojeścią
Slytherin
wątły strzęp mlecznej mgły
Bogin
rozmarynem i wanilią, butwiejącym drewnem, tlącym się cygarem i ciepłym, sierpniowym, wieczornym powietrzem
Widok w Ain Eingarp
Pasja, zainteresowania
Jastrzębiom z Falmouth
Wykonywane aktywności
śpiewu syren i plotek powtarzanych szeptem
Harry Lloyd
Słowa można oswoić.
Na początku, rzecz oczywista, jeszcze bolą; jeszcze. Za pierwszym razem mną niewygodnie i gniotą, odbijając się echem w dziecięcych koszmarach. Ale później- później można je oswoić. Ugłaskać. Wygładzić ostre rysy, tak, żeby przestały ranić. Można je dopasować i uładzić, i przysposobić, aż staną się jak znoszone buty, znajome i wygodne. Można się do nich przyzwyczaić, jak do starego przyjaciela, jak do pierwszych zmarszczek, aż z obcych staną się własnymi.
Tak też staje się ze słowem wariat.
Ma niewiele wspomień z czasów przed. Kilka urwanych klisz; potem zaczyna myśleć, że to raczej sny, niż prawdziwe wspomnienia. Urywki, marmurowe podłogi, głos opiekunki, miękki, chropawy, który śpiewem kołysze go do snu. Twarz ojca, napięta jak u woskowej figury albo marmurowej rzeźby, piękna i obca. Potłuczone kolana i karcący głos matki, chłopcom z dobrych domów nie wypada biegać i plątać się pod nogami dorosłych jak niewychowane szczenięta, ale w końcu Finn ma pięć lat i czuje się absolutnym królem świata, uciekając przed wyciągniętymi rękami nauczycieli do pachnących tajemnicą lasów Wyspy Wight. Wszystko to jednak jest zamglone i obce, jak zielony sen wyśniony przez kogoś innego; jedyne wspomnienie, które pozostało wyraźne i prawdziwe, to syreni śpiew.
Uwielbia na nie patrzeć. Uwielbia ich ogony, lśniące łuski, w których odbija się nieśmiało słońce. Uwielbia sposób, w jaki zdają się tańczyć tuż pod powierzchnią wody, z tą leniwą gracją, niemym zaproszeniem, bezczelnym wyzwaniem; w końcu znajdują się tuż,tuż, na wyciągnięcie dziecięcej ręki, zaraz pod przejrzystą taflą, a jednocześnie tak daleko.
Któregoś dnia Finn wyciąga dłoń, a wtedy słodycz uśmiechu syreny zamienia się w coś bardzo, bardzo złego; zanim zdąży cofnąć rękę, pokryte błoną palce łapią go i wciągają pod wodę.
Wtedy staje się wariatem. Przynajmniej tak myślą. Był takim słodkim dzieckiem, szlocha matka, kiedy myśli, że śpi. Taki ładny, dobry chłopiec- to ta woda, nie oddychał zbyt długo, zobaczył zbyt wiele. To syreny, te podłe zwierzęta, zrobiły coś strasznego z jego głową, mój słodki synek, moje dziecko, co one ci zrobiły? Zabrały go do jakiegoś strasznego miejsca i tam zaszczepiły w nim jakieś straszne myśli, Merlinie, zobaczcie tylko na jego oczy, biedny, biedny szalony chłopiec.
Statystyki i biegłości | ||
Statystyka | Wartość | Bonus |
OPCM: | 0 | Brak |
Zaklęcia i uroki: | 0 | Brak |
Czarna magia: | 0 | Brak |
Magia lecznicza: | 0 | Brak |
Transmutacja: | 0 | Brak |
Eliksiry: | 0 | Brak |
Sprawność: | 0 | Brak |
Zwinność: | 0 | Brak |
Język | Wartość | Wydane punkty |
Język ojczysty: angielski | II | 0 |
Dodatkowy język | I lub II | 1 lub 2 |
Biegłości podstawowe | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Nazwa biegłości | I, II, III lub IV | 2, 10, 25 lub 40 |
Biegłości specjalne | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Nazwa biegłości | zależne | zależne |
Biegłości fabularne | Wartość | Wydane punkty |
Brak | - | 0 |
Sztuka i rzemiosło | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | ½, 1, 3, 7, 10 lub 25 |
Aktywność | Wartość | Wydane punkty |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Nazwa biegłości | I, II lub III | 1, 7, 25 |
Genetyka | Wartość | Wydane punkty |
Genetyka (jasnowidz, półwila, wilkołak lub brak) | - | 0 |
Reszta: 0 |
WYPISZ po przecinku rzeczy (zwierzęta, inne) zakupione w sklepiku MG