Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Jesteśmy na tyle silni, na ile jesteśmy zjednoczeni, i na tyle słabi, na ile jesteśmy podzieleni – to hasło, pod którym odbędzie się tegoroczna zabawa sylwestrowa, zorganizowana w Dolinie Godryka pod patronatem Czarodziejskiej Rozgłośni Radiowej. Czarodzieje (i charłacy) wszystkich stanów (bez względu na wiek) zaproszeni są do udziału w otwartej, plenerowej imprezie, w czasie której świętować będziemy nie tylko zakończenie pełnego trudów roku, ale również ostateczne ustanie magicznych anomalii, które przez długie miesiące siały spustoszenie w całej Wielkiej Brytanii. Organizatorzy zapowiadają wyśmienitą zabawę w towarzystwie najjaśniej błyszczących gwiazd magicznej sceny muzycznej, jednocześnie nawołując, by nie zapominać o tych, którzy w ostatnim czasie ucierpieli najbardziej: zgodnie z zapowiedziami, sylwester ma być połączony ze zbiórką pieniędzy, a cały dochód z imprezy ma zostać przeznaczony na pomoc ofiarom anomalii i niedawnych brutalnych ataków.
Każdy z uczestników, przy wejściu na teren zabawy, został obdarzony srebrną plakietką, na której - w trakcie oficjalnego rozpoczęcia - pojawiły się iskrzące cyfry, będące jednocześnie numerem losu, uprawniającego do wzięcia udziału w Noworocznej Loterii. Chociaż każdy los powinien być w założeniu unikatowy, niektóre z nich się powtarzają - jeśli więc znajdziecie na zabawie uczestnika z plakietką o takim samym numerze, możecie (choć nie musicie) zgłosić pomyłkę organizatorom na Moście Godryka.
Rozstrzygnięcie Loterii odbędzie się w trakcie finału zabawy, tuż przed pokazem fajerwerków - a szczęśliwy zwycięzca otrzyma nagrodę ufundowaną przez Czarodziejską Rozgłośnię Radiową oraz będzie mógł zaśpiewać razem z Celestyną Warbeck i Fatalnymi Jędzami tradycyjną pieśń Auld Lang Syne, którą zespół wykona z okazji powitania Nowego Roku.
- Loteria:
- Pogrubienie oznacza, że dana postać pojawiła się na Placu Głównym i tym samym jest uprawniona do udziału w loterii.
1 - Samuel Skamander
2 - Jackie Rineheart
3 - Brendan Weasley
5 - Isabelle Carrow
7 - Matthew Bott
8 - Oliver Wilde
9 - Gwendolyn Grey
9 - Lorraine Abbott
13 - Heath Macmillan
14 - Michael Scaletta
15 - Lorcan Delaney
20 - Florence Fortescue
21 - Philippa Moss
22 - Keat Burroughs
24 - Jamie McKinnon
32 - Cedric Dearborn
33 - Ria Weasley
33 - Anthony Macmillan
37 - Justine Tonks
38 - Bertie Bott
40 - Roselyn Wright
40 - Anthony Skamander
40 - Benjamin Wright
43 - Tangwystl Hagrid
44 - Jayden Vane
46 - Lily MacDonald
49 - Maeve Clearwater
50 - Charlene Leighton
53 - Steffen Cattermole
53 - Neala Weasley
58 - Elphie Urquart
59 - Lucan Abbott
60 - Marcella Figg
60 - Clarence Waffling
60 - Kaelie Potter
60 - Babette Delacour
63 - Dahlia Meadowes
64 - Jennifer Leach
66 - Kieran Rineheart
66 - Randall Lupin
66 - Susanne Lovegood
70 - Florean Fortescue
72 - Ida Lupin
75 - Pomona Sprout
75 - Valerian Blythe
77 - Johnatan Bojczuk
82 - Michael Tonks
88 - Joseph Wright
93 - Coriander Sprout
94 - Poppy Pomfrey
95 - Hannah Wright
97 - Alexander Farley
Jeżeli nie losowałeś jeszcze swojego numeru, a chcesz wziąć udział w Loterii (lub losowałeś, ale nie ma cię na powyższej liście), zgłoś się do prowadzącego Mistrza Gry.
Niepotwierdzone pogłoski mówią, że pośród uczestników zabawy znalazły się osoby blisko związane z niesławnym Prorokiem Codziennym, a regularni czytelnicy znaleźli ostatnio w swoich wydaniach tajemniczą wiadomość. Postronnemu obserwatorowi bardzo trudno byłoby jednak wyłowić ich z tłumu - no chyba, że wiedziałby, czego szukać.
Jeżeli przy zapisach rzucałeś kostką k10, a nie otrzymałeś jeszcze wiadomości, zgłoś się do prowadzącego Mistrza Gry.
Organizatorzy sylwestra postanowili zadbać o dobry nastrój uczestników, dlatego przez cały czas trwania zabawy na terenie Doliny Godryka unosić się będą tace z charakterystycznymi kieliszkami do szampana. Aby poczęstować się napojem, wystarczy wziąć do ręki naczynie (a w praktyce - wykonać rzut kością k10 w dowolnym temacie w Dolinie Godryka); kieliszek wypełni się alkoholem dopiero, gdy zostanie dotknięty przez czarodzieja.
Zabawa przeznaczona jest oczywiście dla pełnoletnich uczestników, kieliszek pochwycony przez czarodzieja lub czarownicę poniżej siedemnastego roku życia wypełni się sokiem dyniowym bez względu na wynik rzutu kością.
1. Szampan w twoim kieliszku przybiera kolor krwistej czerwieni, a pękające bąbelki uwalniają zapach świeżych truskawek. Wypity alkohol rozchodzi się na języku smakiem soczystych owoców, który po chwili nabiera jednak ostrej nuty. Czujesz pieczenie w gardle, na twoje policzki wstępują intensywne rumieńce i robi ci się gorąco - na tyle, by wyjątkowo kusiło cię rozpięcie płaszcza i pozbycie się szalika. Efekt utrzyma się przez trzy tury.
2. Twój kieliszek wypełnia się napojem pozbawionym koloru, o idealnie przejrzystej barwie. Jego powierzchnia jednak lekko iskrzy, a smak przywodzi na myśl cytrusy. Wypity, rozjaśnia myśli i odbiera zdolność do kłamstwa: następne wypowiedziane przez ciebie słowa muszą być prawdziwe (nie czujesz się jednak zmuszony do udzielenia odpowiedzi, a zachowanie milczenia nie sprawia ci trudności). Efekt utrzymuje się przez jedną turę.
3. Szampan w twoim kieliszku ma intensywny kolor dojrzałego arbuza i tak też smakuje - jego wypicie niezwykle orzeźwia, poprawia nastrój i sprawia, że zaczynasz widzieć świat w jaśniejszych barwach. Nawet jeżeli dręczą cię troski, na chwilę zupełnie o nich zapominasz, a każde zdanie, które wydostaje się z twoich ust, wieńczone jest salwą rozbawionego chichotu. Efekt utrzyma się przez dwie tury.
4. Twój kieliszek wypełnia się szampanem w kolorze głębokiej czerni, który - choć może i nie wygląda zachęcająco - rozchodzi się na języku przyjemnym, słodko-cierpkim smakiem porzeczek. W następnej chwili czujesz lekkie łaskotanie w krtani, a twój głos nabiera zupełnie innej barwy. Staje się cieńszy, delikatniejszy i piskliwy, jak u dziecka. Efekt utrzyma się przez trzy tury.
5. Napój w kieliszku jest przejrzysty, jednak wprawiony w ruch mieni się wszystkimi kolorami tęczy. Chociaż zdaje się nie mieć smaku, to nachylając się nad naczyniem, czujesz w powietrzu zapach swojej amortencji. Wypity, skłania do szczerych wyznań: jeżeli jest coś, co od dawna chciałeś powiedzieć swojemu partnerowi, czujesz nieodpartą potrzebę zrobienia tego teraz.
6. Szampan w twoim kieliszku nabiera barwy soczystej zieleni, a powietrze wypełnia się świeżym zapachem mięty i limonki. Napój jest słodki z kwaskowatą nutą, a wypity wprawia cię w taneczny nastrój; jeśli znajdujesz się w miejscu, w którym słychać muzykę, odczuwasz nieopartą potrzebę przetańczenia aktualnie granego utworu.
7. Twój kieliszek wypełnia się alkoholem o barwie najprawdziwszego złota i mieni się metalicznie w blasku świateł. Nie ma zapachu, a kiedy go wypijasz smakuje jak zwyczajny szampan; zaraz potem zauważasz jednak nad sobą charakterystyczne gałązki jemioły (wiązanka zawieszona jest na drzewie, pod sufitem lub na ulicznej latarni). Zgodnie z tradycją, powinieneś obdarować najbliższą osobę przynajmniej buziakiem w policzek.
8. Szampan w twoim kieliszku nabiera intensywnie żółtej barwy, a jego powierzchnia iskrzy, wyrzucając w powietrze mgiełkę drobnych bąbelków. Napój smakuje egzotycznymi owocami mango, a jego wypicie wprawia cię w psotny nastrój: nabierasz nieodpartej ochoty na spłatanie komuś figla albo przynajmniej opowiedzenie dowcipu. Efekt minie po upływie jednej tury.
9. Twój kieliszek wypełnia się szampanem o granatowej barwie nieba, w którym błyszczy przypominający gwiazdy brokat; powierzchnia napoju dymi lekko, a jasne obłoczki wypływają poza szklane krawędzie naczynia. Alkohol rozchodzi się na języku twoim ulubionym smakiem z dzieciństwa, a jego wypicie wprawia cię w doskonały nastrój. Do końca trwania wydarzenia rzeczywistość oddziałuje na ciebie tak, jak gdybyś posiadał biegłość szczęścia na I poziomie.
10. Szampan, który wypełnia twój kieliszek, jest całkowicie przejrzysty - nie licząc drobnych bąbelków i intensywnie malinowej barwie, unoszących się lekko nad powierzchnią alkoholu i wypełniających powietrze słodkim, owocowym zapachem. Wypity, smakuje jak świeżo zerwane maliny, a jeśli opróżnisz kieliszek do końca, na jego dnie znajdziesz monetę. Możesz dopisać do swojej skrytki 5 PM.
Trudno wyobrazić sobie dobrą zabawę bez dobrej muzyki, tegoroczne świętowanie Nowego Roku uświetniają więc występy najbardziej znanych i lubianych gwiazd czarodziejskiej sceny muzycznej: Ricka Charliego i Jego Zmiataczy oraz Celestyny Warbeck, której wyjątkowo zamiast chóru szyszymor towarzyszy debiutujący zespół Fatalne Jędze. Chociaż artyści występują na głównym placu, teren zabawy został tak zaczarowany, by muzyka była doskonale słyszalna dla wszystkich uczestników. A ponieważ Sylwester w Dolinie Godryka jest w tym roku połączony ze zbiórką pieniędzy, tuż pod sceną znalazło się miejsce dla szklanej kuli, do której za niewielką opłatą jednego sykla można anonimowo wrzucić krótką notkę z dedykacją lub życzeniami; raz na jakiś czas wszystkie listy są zabierane przez latające wokół placu elfy i odczytywane przez występujących muzyków.
Aby zadedykować komuś piosenkę, należy napisać post na Placu Głównym (gdzie znajduje się również spis muzycznych utworów), a następnie przesłać treść dedykacji wraz z tytułem wybranego utworu na konto Mistrza Gry. Dedykacje obraźliwe i wulgarne nie będą odczytane ani opublikowane, a zirytowane elfy na pewno znajdą sposób na ukaranie autora takiej notki.
Usłyszeć dedykację można pisząc wątek w dowolnym temacie w Dolinie Godryka, będą pojawiać się w postaci krótkich postów Mistrza Gry.
Główna część zabawy odbędzie się w rozstawionych między ulicami namiotach, gdzie można odpocząć i skosztować smakołyków w bufecie oraz porwać kogoś do tańca na chronionym przed warunkami atmosferycznymi parkiecie. Pod martwym drzewem uczestnicy zabawy tradycyjnie składają sobie życzenia na Nowy Rok, a ci, którzy chcieliby spojrzeć w niedaleką przyszłość, mogą powróżyć, spoglądając w Plumpkową Studnię.
Czarodziejska Rozgłośnia Radiowa przygotowała też dwie zorganizowane zabawy: w pobliżu traktu kolejowego już teraz zbierają się czarodzieje chętni do wzięcia udziału w noworocznym poszukiwaniu skarbu, a kilka godzin później na lodowisku odbędzie się tradycyjny wyścig na łyżwach - już teraz można tam jednak kręcić piruety do wygrywanej na scenie muzyki.
W razie potrzeby - większa wersja mapy znajduje się tutaj. Dodatkowo wszyscy uczestnicy, którzy zgłosili się do Czarodziejskiej Rozgłośni Radiowej żeby pomóc w organizacji Sylwestra, powinni otrzymać wiadomość z dodatkowymi informacjami odnośnie charakterystycznych punktów na mapce - jeżeli ktoś takiej wiadomości jeszcze nie otrzymał, niech zgłosi się do prowadzącego Mistrza Gry.
Sylwester w Dolinie Godryka, jako zabawa otwarcie przyjazna mugolakom, budzi kontrowersje, wzmocnione dodatkowo przez pogłoski o obecności osób związanych z niesławnym Prorokiem Codziennym oraz rzekomo polityczne przesłanie kilku wygrywanych na scenie utworów. Tylko uważni obserwatorzy są jednak w stanie dostrzec osobliwości, czy też wyłonić sens z urywków rozmów.
Przez cały czas trwania zabawy gracze mogą wykonywać rzuty na biegłość spostrzegawczości. Uzyskanie wysokiego (90 lub wyżej) wyniku pozwoli postaci na dostrzeżenie czegoś nietypowego i zainicjuje krótką rozgrywkę z Mistrzem Gry, w którą postać (lub postacie) będą mogły się zaangażować. Rzucać można raz w każdym z tematów w Dolinie Godryka, a po uzyskaniu odpowiedniego wyniku należy zgłosić się do prowadzącego Mistrza Gry.
We wszystkich tematach będą również losowo pojawiać się krótkie posty Mistrza Gry, na które postacie aktualnie obecne w wątku będą mogły zareagować w ciągu 24 godzin od opublikowania wpisu.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 01.09.19 21:00, w całości zmieniany 1 raz
oh that would be my first death
i been always afraid of
'k100' : 8
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia