Lustrzany port teleportacyjny
AutorWiadomość
Badania dążące do stworzenia portu teleportacyjnego w postaci lustra, który zdolny będzie przemieścić nie tylko istoty żywe, ale i również obiekty martwe.
Łamacz klątw/znawca OPCM - czarodziej, który sprawdzi pergamin z badaniami pod kątem rzuconych na niego klątw i zaklęć ochronnych
Alchemik - znawca, który dobierze odpowiednie kamienie
Przemytnik - załatwienie magicznego kruszcu
Ofiara - człowiek, który zginie ku chwale nauki (lusterko lub postać, której chcesz się pozbyć)
Numerolog - pomoc przy obiektywnym osądzie obliczeń i pobieraniu wymiarów
Anatom - czarodziej, który sprawdzi czynności życiowe obiektów żywych i przeprowadzi dobową obserwację
Znawca ONMS - czarodziej potrafiący zaobserwować zmiany w organizmie zwierzęcym po wysokiej ekspozycji magicznej
Kierujący grupą: Yana Dolohov
Łamacz klątw: Lyanna Zabini
Przemytnik: (handlarz) Francesca Borgia
Numerolog: Ramsey Mulciber
Alchemik: Calder Borgin
Anatom: Zachary Shafiq
Znawca ONMS: Tristan Rosier
Ofiara:
315 / 130
1 wątek / 1 wątek
1. Rozpracowanie i zabezpieczenie badań – sprawdzenie, czy nie ma klątwy na skrywającej je tubie, usunięcie zaklęć chroniących przed niepowołanymi dłońmi - 1/1 wątek
2. Zgromadzenie odpowiedniej literatury i wykorzystanie jej w celu rozszyfrowania nazw zawartych w protokole badawczym (zagadnienia dotyczące kamieni, numerologia zaawansowana jako fundament zmiany sekwencji zaklęcia, magiczne lustra) – numerologia 152/80
3. Dokończenie ram teoretycznych i zakresu podejmowanych kroków – numerologia 163/50
Lyanna Zabini: punkt pierwszy; 1/1 wątek z łamaczem klątw
Yana Dolohov: punkt drugi
Yana Dolohov: punkt trzeci
Zakończone
ilość zdobytych punktów / ilość wymaganych punktów
Zgromadzenie potrzebnych surowców
1. Odnalezienie odpowiedniego lustra do badań – rama musi być miedziana, pozłacana, zdobienia mogą występować; sprowadzenie małych luster, które posłuży do testów - 1/1 wątek
2. Dobór odpowiednich kamieni na podstawie drzemiącej w nich energii - astronomia 164/100
3. Odnalezienie sześciu kamieni magicznych, których energia zostanie wpleciona w ramy – zlecenie przemytnikowi przywiezienia ich w kilku sztukach: karneol (pomarańczowy), apatyt (niebieski), oliwin (zielony), labradoryt (czarny), czysty kwarc (biały), rodonit (różowy) – muszą być to kamienie surowe, nieprzerobione. Odnalezienie bursztynów na plaży do obiektu testowego - wątek z przemytnikiem, post 600 słów z szukaniem bursztynów; 0/1 wątek z przekazaniem
4. Zgromadzenie listy miejsc, do których powiodą kamienie – wątek z przewodnikiem (6 miejsc w całej Anglii, sześć subforum) - 0/1 wątek (1 post na każde miejsce)
Yana & Calder: punkt pierwszy - część pierwsza, część druga
Calder Borgin: punkt drugi - część pierwsza i część druga
Yana & Francesca - punkt trzeci
ilość zdobytych punktów / ilość wymaganych punktów
Przygotowania i obliczenia
1. Obliczenia:
A. Obliczenie najlepszych wymiarów kamieni, by zmieściły w sobie jak największą ilość energii w jak najmniejszej masie – ważne są symetryczne wymiary – numerologia 0/100
B. Obliczenie miejsc na ramie lustra, które będą odpowiednie dla przepływu magii w czasie rzeczywistym teleportacji - numerologia 0/100
2. Przygotowania:
A. Przycięcie ramy luster i kamieni tak, by pasowały do siebie - spotkanie ze ślusarzem/profesjonalnym złotnikiem/jubilerem - wymagane: zręczne ręce na II ub jubilerstwo albo pokrewne pasujące rzemiosło - 0/1 wątek zbiorowy
B. Odnalezienie silnej żyły magii i napełnienie jej energią kamieni oraz luster (obiekty testowe oraz obiekt główny) – numerologia 0/120
C. Przeniesienie kolejno kamieni do miejsc, które mają być głównym celem teleportacji, związanie ich mocy z ważnym punktem domu, powrót do miejsca „sadzenia” lustra – inkubacja kamieni musi trwać przynajmniej dwie doby – 0/1wątek.
Imię i nazwisko: co robił? (ilość zdobytych punktów)
ilość zdobytych punktów / ilość wymaganych punktów
Stworzenie zaklęcia aktywacyjnego i dezaktywacyjnego
1. Rozłożenie na czynniki magiczne zaklęcia aktywującego świstoklik – portus – oraz zmiana jego sekwencji numerologicznej, by dotyczył tylko luster opatrzonych kamieniami, zmiana gestu i werbalizacji – numerologia 0/100
2. Poprawienie struktury zaklęcia i wplecenie w nią części aktywnej dotyczącej tylko lustra – kolory kamieni jako ostatni człon zaklęcia, który stanowi punkt wiążący z miejscem startu i miejscem docelowym; nazwy kamieni oraz odpowiadające im kolory: karneol – aurantico, apatyt – hyacinthum, oliwin – viridi, labradoryt – nigrum, kwarc – alba, rodonit – rosea; bursztyn – brunneis; – numerologia 0/100
3. Połączenie zaklęcia w całość – Speculum portus [kolor kamienia] – transmutacja: zaklęcie ST 80, dla każdego kamienia rzucone z osobna
4. Odwrócenie zaklęcia portus – zaklęcie dezaktywujące – Exportus – transmutacja: zaklęcie z ST 80
5. Testowanie zaklęć i wnioskowanie efektów – transmutacja 0/80 i numerologia 0/100
Imię i nazwisko: co robił? (ilość zdobytych punktów)
ilość zdobytych punktów / ilość wymaganych punktów
Pierwsze próby z lustrem testowym
1. Znalezienie miejsca dla luster testowych oraz przyczepienie do nich napełnionych magią bursztynów. Próby aktywacji i dezaktywacji lustra – efektem powinno być delikatne drżenie tafli lustra i ukazanie obrazu po drugiej stronie oraz zgaśnięcie obrazu. Zaklęcie aktywujące: Speculum portus brunneis; zaklęcia dezaktywujące: Exportus - 0/1 wątek z osobą towarzyszącą
2. Pierwsza próba z obiektem martwym – przedmiot oraz część ciała (ręka lub głowa), obserwacja i wnioskowanie wyników – anatomia 0/80
3. Pierwsza próba z obiektami żywymi – niewielkie zwierzę (mysz lub szczur), obserwacja i wnioskowanie wyników – ONMS 0/80
4. Pierwsza próba z żywym człowiekiem – wystarczy, że wsadzi w lustro palec (człowiek może zginąć), obserwacja i wnioskowanie wyników – anatomia 0/80
Imię i nazwisko: co robił? (ilość zdobytych punktów)
ilość zdobytych punktów / ilość wymaganych punktów
Pierwsza próba i próba generalna z właściwym lustrem nazywanym Lustrem
1. Zamieszczenie w Lustrze sześciu kamieni, zamieszczenie pozostałych kamieni w sześciu innych lustrach w docelowych miejscach – numerologia 0/50
2. Pierwsza próba z obiektem martwym oraz żywym – przedmiot i niewielkie zwierzę, obserwacja i wnioskowanie wyników – ONMS 0/50
3. Pierwsza próba z obiektem żywym – cały człowiek; po jego śmierci zmiana ustawienia kamieni i druga próba – próba udana – obserwacja i wnioskowanie wyników – anatomia 0/50
4. Ostatnia próba na żywym obiekcie – wykorzystanie dwóch chętnych osób do przejścia (producent nie obiecuje zwrotu galeonów za śmierć konsumenta), obserwacja i wnioskowanie wyników – anatomia 0/50
Imię i nazwisko: co robił? (ilość zdobytych punktów)
we're all killers
we've all killed parts of ourselves
to survive
we've all killed parts of ourselves
to survive
Lustrzany port teleportacyjny
Szybka odpowiedź