Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna opanowała Londyn, a potem rozpierzchła się na resztę kraju; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronos Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Wszystkie takie działania, włączając w to rozlosowane kostki, podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie.
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili (więcej w temacie: rejestracja różdżek), za wyjątkiem postaci ściganych listami gończymi. Pozostali zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem, w miastach i poza nimi, rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Postaci, które nie są obligowane do rzutu, mogą go wykonać, o ile nie posiadają zielonej rangi.
Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Kością nie rzuca się na terenie Półwyspu Kornwalijskiego (Kornwalia, Devon, Dorset, Somerset). Te tereny chronione są przez silny sojusz arystokratycznych rodzin utworzony przez lorda Prewetta.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: antykwariat, marina, wyrwa w murze, odległa stacja metra, targowisko na dworcu, Most Miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, cmentarz z kapliczką, schody, Bezimienna Wyspa, zagroda hipogryfów, Zatopieni Chłopcy, most na rzece Wensum, laboratorium w lesie
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: archiwa, droga na skróty, Dziurawy Kocioł, wyjście z kanałów, Bedford Square, podziemny korytarz, apteka Sluga i Jiggersa, Brama Zdrajców, zapomniany tor, salon wróżbity, szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, rezerwat hipogryfów, Morska Grota, tartak pod Coxwold, Tajny Bunkier, rzeka Severn, targ w Cromer, niebieski las, leśne ostępy
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy | |
Rycerze Walpurgii Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność. Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. | Zakon Feniksa Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami. |
1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
PODBITE LOKACJE
- Kod:
[b]Odnośnik do lokacji[/b]:
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci przejmujące[/b]:
[b]Nałożone zabezpieczenia[/b]: zabezpieczenia, pułapki, klątwy, strażnicy, etc; prosimy o możliwie jak najdokładniejszy opis
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: poboczna / kostka Londyn / inne
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 14.01.21 20:22, w całości zmieniany 1 raz
Tereny: Oaza
Postaci biorące udział: William Moore, Anthony Macmillan, Stevie Beckett, Castor Sprout
Odnośnik: link do tematu z projektem - działania przeprowadzone w bieżącym okresie są podlinkowane i opisane poniżej
Opis: Kiedy nestor Macmillanów zaoferował, że sfinansuje budowę boiska w Oazie, Billy zaoferował, że zajmie się przygotowaniem i realizacją projektu. Wybór miejsca padł na mokradło, głównie ze względu na jego nieprzydatność do zabudowania chatami mieszkalnymi - oraz dlatego, że mieszkające w Oazie dzieciaki to właśnie tam mają w zwyczaju rozgrywać amatorskie mecze. Oprócz samego boiska, projekt zakłada również przystosowanie do pływania szmaragdowego stawu, który znajduje się w bezpośrednim sąsiedztwie mokradła.
W obecnym okresie etap I (boisko) udało się ukończyć w całości. Prace nad etapem II (staw) zostały rozpoczęte.
Napisane w tym okresie:
Wątki:
1. Tutaj William i Anthony zajęli się oczyszczeniem prowadzącej do mokradła ścieżki z zalegających na niej, sporych rozmiarów głazów, które blokowały przejście.
2. Tutaj William i Castor udają się do szmaragdowego stawu, żeby - korzystając z zielarskiej wiedzy Castora - sprawdzić, czy rosnące w stawie rośliny nie stanowią zagrożenia. Castor analizuje budowę i właściwości roślin wyciągniętych na brzeg przez Billy'ego, ostatecznie stwierdzając, że nawet jeśli wcześniej miały trujące właściwości, to zniwelowała je działająca na wyspie magia.
Opowiadania:
1. Tutaj (1300) Billy z pomocą kilku mieszkańców Oazy montuje po obu stronach boiska słupki z obręczami; ze względu na wysokość słupków, konieczne było koordynowanie kilku rzuconych jednocześnie zaklęć wingardium leviosa.
2. Tutaj (1305) Billy z nieocenioną pomocą Płazów przeprowadza ostatnie prace wykończeniowe; razem z dzieciakami malują drewnianą konstrukcję farbą ochronną, rozwieszają proporce, na koniec Billy spełnia też złożoną kilka dni wcześniej obietnicę i przybija do szatniowych szafek tabliczki z imionami zawodników. Obywa się bez ofiar w ludziach.
Pojedyncze posty:
1. Tutaj Billy przygotowuje drewniane kładki do późniejszego zamontowania ich nad przecinającymi prowadzącą do boiska ścieżkę wyrwami, a
2. tutaj montuje zarówno kładki, jak i balustrady.
3. Tutaj Billy przygotowuje projekt boiska.
4. Tutaj Billy na podstawie wcześniej przygotowanego projektu wytycza teren na mokradle, zaznaczając, gdzie będą znajdowały się wszystkie elementy: samo boisko, barierki, trybuny, zabudowania.
5. Tutaj Billy przygotowuje słupki i poprzeczki do budowy barierki biegnącej wokół boiska, a
6. tutaj montuje je już na samym boisku.
7. Tutaj Billy wykonuje konstrukcję nośną trybun, przygotowuje fundamenty, zbija kratownice, przymocowuje schody prowadzące na górę, a
8. tutaj montuje górne platformy, na których będą umieszczone ławki.
9. Tutaj do gry wchodzi Stevie, montując na platformach ławki i barierki zabezpieczające.
10. i 11. Tutaj Billy, bazując na magicznym budownictwie, próbuje rozciągnąć ponad trybunami magiczne zadaszenie chroniące przed deszczem; chociaż podpiera się schematami otrzymanymi od wuja, nie do końca mu wychodzi i wraca kolejnego dnia (tutaj), żeby uszczelnić przeciekającą magiczną konstrukcję i naprawić szkody wyrządzone przez ulewę.
12. Tutaj Stevie przygotowuje wykopy pod fundamenty szatni i magazynu.
13. Tutaj Billy wykonuje fundamenty w przygotowanych przez Steviego wykopach i na nich wznosi konstrukcję nośną: słupy, belki, wsparcie dla wyniesionej ponad poziom terenu podłogi.
14. Tutaj Stevie wykonuje dach dla budynku, w którym znajdować się będzie szatnia i magazyn.
15. Tutaj Billy przeprowadza prace wykończeniowe w szatni i magazynie, montuje półki, zbija i zawiesza na ścianach szafki, przykręca ławki.
16. Tutaj Billy zbija w całość słupki z obręczami (później montowane w opowiadaniu podlinkowanym wyżej); przy wykonywaniu samych obręczy korzysta z pomocy mieszkającego w Oazie stolarza.
17. Tutaj Billy nakłada zaklęcia ochronne na boisko, żeby uniemożliwić piłkom ucieczkę poza jego teren (i tym razem idzie mu znacznie lepiej niż z trybunami).
Jeśli mi się uda, to dorzucę dzisiaj nowy opisany temat z lokacją.
+
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
Ostatnio zmieniony przez William Moore dnia 15.07.21 14:23, w całości zmieniany 3 razy
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Tereny: Londyn
Postaci przejmujące: Ramsey Mulciber, Drew Macnair, Atticus Blythe, Irina Macnair
Nałożone zabezpieczenia: jeszcze nic, zgłaszamy trwający wątek zgodnie z zaleceniem MG.
Rodzaj działania: inne
Tereny: Derbyshire
Postaci biorące udział: Ramsey Mulciber, Irina Macnair
Odnośnik: kościół
Opis: Ramsey i Irina udają się do mugolskiej świątyni na wzgórzu. Wchodzą do kościoła podczas mszy i przerywają ją brutalnie. Ranią kapłana i zgromadzonych tam wiernych. Podpalają budowlę i nie szczędzą okrutnych tortur, tym samym podważają mugolskie bóstwo. Z płomieni pozwalają wydostać się jedynie dwójce ludzi tak, by ci ponieśli wieść o tym, co wydarzyło się w tym miejscu i opowiedzieli o potędze magii, z którą się zetknęli, w ramionach której zginęli ich bracia i siostry, i która zniszczyła ich święte miejsce.
+1 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Derbyshire
Ostatnio zmieniony przez Irina Macnair dnia 15.07.21 14:41, w całości zmieniany 1 raz
Tereny: Somerset
Postaci biorące udział: Maeve Clearwater, Romulus Abbott (+ dodatkowo Roselyn Wright)
Odnośnik: link do wątku (+jest tam link do szafki), opowiadanie Roselyn
Opis: W małej wsi przy granicy hrabstwa dochodzi do zniknięcia paru osób, lord Abbott wysyła w celu sprawdzenia tropów na miejsce pannę Clearwater. Jak się okazuje, trójka mieszkańców została porwana przez szmalcowników plugawie bezczeszczących ziemie Somerset. Maeve zdaje raport Romulusowi, po czym razem ruszają na miejsce do wąwozu, w którym ukrywają się intruzi. Wspólnymi siłami czarodzieje mierzą się z trójką ministerialnych psów, starając się rozbroić każdego z nich oraz skuć. W końcu gdy udało im się pojmać szmalcowników, zajmują się pojmanymi mieszkańcami, Romulus udziela pierwszej pomocy, zaś panna Clearwater ściąga uzdrowicieli z lecznicy w Dolinie Godryka. Roselyn staje na wysokości zadania i uzdrawia poszkodowanych w lecznicy. Po przeszukaniu obozowiska intruzów i odkryciu kilku interesujących notatek, zostają wezwani sojusznicy zakonu, którzy przetransportowują pojmanych szmalcowników w wyznaczone przez lorda Abbotta miejsce, aby w najbliższej przyszłości mogli zostać przesłuchani.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Somerset
Tereny: Warwickshire
Postaci biorące udział: Vance Villan & Cillian Moore
Odnośnik: tutaj
Opis: Vance od ponad roku był mentorem młodego pisarza, Cilliana Moore. Tego dnia mężczyźni umówili się na spotkanie, by przeprowadzić szczerą rozmowę i kolejny trening. Spokój przerwał im płacz młodej dziewczynki, której ojciec padł ofiarą Antymugolskiej Policji. Duet pokonał swe lęki i bohatersko podążył tropem mężczyzny, by uratować go z opresji. Gdy Vance odwracał uwagę poszukiwawczego patrolu, jego uczeń poszedł dalszymi śladami, odnajdując rannego ojca chłopca i upewnił się, że dotrze bezpiecznie do domu. Panowie nie byli zdolni do kontynuowania treningu, dlatego Villan ugościł Silliego w swoim domu.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Warwickshire
Tereny: Gloucestershire
Postaci biorące udział: Hannah Wright, Anthony Skamander
Odnośnik: List, Zaczęliśmy w Somerset, zboczyliśmy do Elkstone, tu dalej i tu.
Opis: Od jednego z chłopaków, którzy przybyli do Oazy na początku października Hannah dowiedziała się o grasującej w okolicach pewnego miasta w Somerset grupie szmalcowników. Poprosiła Anthony'ego, by udali się tam i sprawdzili ten teren. I tak się stało — wystartowali w okolicach przeklętego kościoła, kierując się prosto na leżącego prawie na granicy hrabstw Wells. W powietrzu zboczyli z drogi, niepostrzeżenie trafiając na ziemie Gloucestershire. Tam, zbliżywszy się do opuszczonego miasteczka, zlecieli na ziemię — w międzyczasie zostali zaatakowani przez grupę szmalcowników, prawdopodobnie tych samych, których szukali. Doszło do bardzo krótkiej wymiany zaklęć. Sprawdzony wokół teren nie ujawnił obecności innych czarodziejów, poza tym, którzy musieli ich śledzić już jakąś chwilę. Wrogowie zostali unieszkodliwieni, jeden z nich zapakowany na skrzydlatego konia Skamandera i zabrany w celu przesłuchania. Hannah sprawdziła podejrzanie wyglądający dom, licząc, że trafi tam na jakiś ocalałych ludzi, ale nic takiego się nie stało.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Gloucestershire
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Craig Burke, Cillian Macnair, Irina Macnair
Odnośnik: List od Cygnusa | List wysłany Cillianowi | List wysłany Irinie | Akcja właściwa
Opis:
Po tym jak w ręce rycerzy wpadło jedno z wydań Proroka Codziennego, weszli oni w posiadanie informacji na temat kilku miejscówek, które zakon wykorzystywał w charakterze schronisk dla uciekinierów oraz potrzebujących pomocy mugolaków. Po otrzymaniu od Cygnusa listu, zawierającego listę miejscówek, Burke niezwłocznie skreślił wiadomości do kilku innych rycerzy, informując ich o zdarzeniu i nakazując natychmiast udać się we wskazane miejsca. Łącznie wyruszyły trzy grupy. Craig z Iriną oraz Cillianem udali się do Norfolk, gdzie, jak się okazało, zakon wykorzystywał jeden z opuszczonych hoteli. Na miejscu rycerze zastali jednak całkowicie pusty budynek. Brak zabezpieczeń czy kogokolwiek w środku. Zakon bardzo szybko zorientował się o wpadce z Prorokiem, ewakuując przebywających tam ludzi.
Wkrótce po wejściu do hotelu, trio rycerzy zostało zaatakowane przez nieznaną dwójkę młodych mężczyzn. Cillian zdołał spetryfikować jednego z nich, drugi uciekł. Krótkie i okraszone odrobiną tortur przesłuchanie wykazało, że istotnie, hotel wykorzystywany był w charakterze ośrodka pomocy szlamom i uciekinierom. Schwytany chłopak przyznał się, że dostarczał zapasy w różne miejsca, że razem z przyjacielem pomagali i pracowali w tym miejscu gdzie przychodzili różni potrzebujący. Gdy nie potrafił powiedzieć już nic więcej, został zabity poprzez skręcenie mu karku. Miejscówka była oficjalnie spalona dla zakonu, niemniej Craig podjął decyzję, że należy ją mieć pod obserwacją.
+1 dla Rycerzy w Norfolk
I know what I see
One with the demon, one with the beast
I can escape all the nightmares I’ve had
All of my angry and all of my sad
Gone in the blink of an eye
Tereny: kostka wypadła w hrabstwie Derbyshire i drugi wątek też pisany był w lokacji leżącej w Derbyshire
Postaci biorące udział: Kieran Rineheart, Stevie Beckett
Odnośnik: wątek nr 1: 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 (zgłoszony już w ramach misji pobocznej Steviego, to właśnie w nim wypadła kostka); wątek nr 2: klik
Opis: Kieran na prośbę przyjaciela udał się z nim w dwa miejsca, gdzie Stevie miał odnaleźć świstokliki i sprawdzić ich stan (wątek nr 1). Gdy ruszyli do drugiego świstoklika pozostawionego na terenie hrabstwa Derbyshire, Kieran odkrył, że przy Wzgórzu Pennine doszło do masakry (kość Zdarzenia). Pomiędzy wieloma ciałami odnalazł żywego mugola, lecz ten nie zdołał nic powiedzieć, jedynie zdołał ostatkami sił wyciągnąć do aurora rękę, aby przekazać mu list adresowany do córki, która uzyskała schronienie w Oazie. Kieran przeczytał list i wraz ze Steviem zdecydowali się dostarczyć go do córki zmarłego. Udali się od razu do Oazy, dostarczyli list pannie Gambon, ta z kolei szybko odkryła, że ojciec pozostawił dla niej zaszyfrowaną wiadomość odnośnie kilku kryjówek, które udostępnił innym mugolom. Po jakimś czasie podała im więcej szczegółów dotyczących jednej z kryjówek.
Zgodnie ze zdobytymi informacjami Kieran i Stevie ponownie znaleźli się w Derbyshire (wątek nr 2). Odnaleźli kryjówkę w opuszczonym budynku na obrzeżach miasteczka Buxton. Zrobili drobne rozeznanie, porozmawiali z mugolami i zdecydowali się przede wszystkim zabezpieczyć kryjówkę poprzez nałożenie kilku pułapek, których naturę im wyjawili, udzielając przy tym pewne wskazówki. Poznali też czarodzieja, który pomaga mugolom pozostającym w ukryciu, przekazali mu także świstoklik prowadzący do Dorset, gdyby zaistniała potrzeba rychłej ucieczki. Tym samym poczuli, że spełnili wolę zmarłego, o co zadbała też jego córka.
+
Rodzaj działania: kostka Zdarzenia
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Kieran Rineheart, Romulus Abbott
Odnośnik: Czerwony las
Opis: Romulus i Kieran udali się do hrabstwa podległego rodowi Longbottom, aby rozejrzeć się po okolicy. Przemierzając las w pewnym momencie ujrzeli unoszący się dym i podjęli się sprawdzenia tego, skąd ten się wziął. Gdy natknęli się na płonący dom, szybko zaczęli ratować zamkniętych w środku ludzi, bo nie było już szansy na ratowanie dobytku. Udzielili pomocy pogorzelcom, porozmawiali z nimi i z uzyskanych informacji Kieran wywnioskował, że to mogło być podpalenie, kara za udzielanie pomocy mugolom. Romulus udziela finansowego wsparcia pogorzelcom, ci z kolei decydują się szukać dalszej pomocy u swoich przyjaciół. Sojusznik i członek Zakonu odprowadzają potrzebujących w bezpieczne miejsce.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Northumberland
Rodzaj działania: kostka Zdarzenia
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Kieran Rineheart, Samuel Skamander
Odnośnik: Wodospad Hindhope Linn
Opis: Kieran i Samuel udali się na polowanie, które miało być dla Kierana przede wszystkim nauką w praktyce, mógł przyglądać się poczynaniom doświadczonego już w łowach czarodzieja. Jednak na swojej drodze napotkali zwłoki mugola, prawdopodobnie pozostawione jako przestroga. Samuel i Kieran pogrzebali ciało, zakupując je w dole wyczarowanym przy pomocy Orcumiano.
+
Ostatnio zmieniony przez Kieran Rineheart dnia 15.07.21 18:35, w całości zmieniany 1 raz
i w milczeniu,
Pogodny mądrym smutkiem
i wprawny w cierpieniu.
Tereny: Northumberland
Postaci biorące udział: Cedric Dearborn, Justine Tonks
Odnośnik: https://www.morsmordre.net/t9585-wyspa-lindisfarne#292404
Opis: Justine zostaje przydzielona do pracy w parze z Cedriciem, we dwójkę mają zamiar odwiedzić stary klasztor umiejscowiony na wyspie Lindsfarne - przed lat doszło tam do masowych mordów mugoli. Wedle informacji czarnoksiężnicy upodobali sobie to miejsce. Kiedy Cedric przedstawia Justine plan działania nieznajomy mężczyzna próbuje dokonać kradzieży. Powstrzymany wyznaje, że jego motywem jest głód. Dlatego Cedric częstuje go kanapką z fasolą, a Justine wręcza niecałe dziesięć galeonów. Po czym powracają do powziętych wcześniej planów - sprawdzenia klasztoru pod względem możliwych nałożonych na niego pułapek i śladów, czy informacji, które mogli pozostawić po sobie wcześniejsi lokatorzy
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Northumberland
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Maghnus Bulstrode, Melody Weasley + dokończone przy pomocy lusterka z racji braku kontaktu ze strony graczki
Odnośnik: Las Podniebnych Syren
Opis: Maghnus miał nieszczęście spotkać w Lesie Podniebnych Syren nie tylko pannę Weasley, ale i dwójkę zbirów chwalących się o brutalnej napaści na szlamę, która leżała w pobliskich krzakach. Bulstrode nie miał najmniejszego zamiaru wdawać się w dyskusje ani potyczki z czarodziejami, przyznając otwarcie, że los szlam jest mu obojętny - Melody miała odmienne zdanie, lecz sama niewiele była zdziałać i pomimo prób sprowokowania mężczyzn do konfrontacji i wplątania w nią Maghnusa, do niczego nie doszło. Szlachcic odnalazł przy ciele dziewczyny list, który zamierzała wysłać swojej matce, zabrał go ze sobą, a następnego dnia z samego rana wysłał do mugolskiej wioski, pod wskazany adres posłańca z hiobowymi wieściami, rad z powodu tego, że Norfolk jest o jedną szlamę czystsze. Oby szanowni oprawcy kontynuowali swe dumne dzieło.
+1 w Norfolk na korzyść Rycerzy Walpurgii
in wine and flowers
go hand in hand
Tereny: Somerset
Postaci biorące udział: Trixie Beckett, Stevie Beckett
Odnośnik: Weston-super-Mare
Opis: Z materiałów pozyskanych od starej znajomej Steviego Trixie uszyła koce, swetry, płaszcze, szaliki, czapki, rękawiczki i skarpety. Z takim wyposażeniem Beckettowie kierują się do schroniska dla mugoli prowadzonego przez przyjaciela numerologa, gdzie rozdają zimowe odzienie wszystkim zgromadzonym. Dodatkowo Stevie przekształca kawałki drewnianych klocków w zabawki dla dzieci i reperuje co potrzeba. Beckettowie zapewniają poszkodowanych wojennie ludzi o swojej dyspozycyjności w przyszłości jeśli czegokolwiek będzie im brakować, informując także, że niemagiczni mogą dodatkowo liczyć na wsparcie Zakonu Feniksa.
+1 na korzyść Zakonu Feniksa w Somerset
flames come alive.
Tereny: Derbyshire
Postaci biorące udział: Cedric Dearborn, Anthony Skamander
Odnośnik: Black Rocks
Opis: Razem z grupą aurorów, którą dowodzi Skamander, udało nam się schwytać szmalcownika z grupy jaką obserwowaliśmy od jakiegoś czasu. Zaciągnęliśmy go do własnej kryjówki w celu przesłuchania. Wezwałem Skamandera, jako przełożonego, a w czasie naszej podróży do kryjówki napotkaliśmy dementora atakującego mugola, którego uratowaliśmy, rzucając zaklęcie patronusa. Przepędziwszy dementora i odesławszy mugola do jego wioski udaliśmy się do kryjówki, gdzie przesluchiwaliśmy szmalcownika - udało nam się wydobyć z niego informacje o grupie i miejscu ukrywania przetrzymywanych mugoli.
+1 na korzyść Zakonu Fenika w Derbyshire
becomes law
resistance
becomes duty
Tereny: Derbyshire
Postaci biorące udział: Sigrun Rookwood, Drew Macnair
Odnośnik: tu
Opis: W trakcie tortur mieszkańca mugolskiej wioski Moonyash, niedaleko rzeki Lathkill, zdradza nam on nazwisko i dom włodarze tej wioski, wyjawia, że nie ma tam magicznych mieszkańców. Udamy się do Moonyash, odnajdujemy ten dom i włamujemy się do środka. Torturujemy włodarza i jego rodzinę, a uzyskawszy potwierdzenie, że w wiosce nie ma nikogo podobnego nam i mieszkają tu wyłącznie mugole - podejmuje decyzję o zniszczeniu jej. Jeszcze przed świtem, gdy wszyscy spali, podpaliliśmy Moonyash przy pomocy szatańskiej pożogi, by zamordować wszystkich mieszkańców i pozbawić ich dachu nad głową.
+1 w Derbyshire dla Rycerzy Walpurgii
ruined
I am
r u i n a t i o n
Tereny: Okolice Londynu
Postaci biorące udział: Justine Tonks & Alexander Farley
Odnośnik: przygotowania i rabunek
Opis: Wraz z nastaniem zimy coraz mocniej doskwierał eliksirów, opatrunków i narzędzi medycznych. Prze problem z nadążeniem w wytwórstwie eliksirów, zrodziła się potrzeba załatwianie ich w inny sposób i z innych źródeł. Justine postanowiła zaatakować jeden z powozów, który zaopatrywał się w Londynie. Wcześniej obserwowała jedną z aptek, żeby zobaczyć czy termin przyjazdów jest powtarzalny i można na jego podstawie skonstruować plan ataku. Kiedy okazało się że tak, poprosiła o pomoc Alexandra. Razem z nim zaczaili się w niewielkim, leśnym przesmyku, by skryci pośród drzew zaatakować wieziony ładunek. Dzięki wykorzystaniu elementu zaskoczenia i własnym umiejętnością przejęli wóz szybko i sprawnie zyskując tak potrzebne eliksiry.
+
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: Hannah Wright, Roselyn Wright
Odnośnik: https://www.morsmordre.net/t9422-wyke-regis#309469
Opis: Pod czujnym okiem szwaczki z Wyke Regis podejmujemy się przygotowań do nadchodzącej zimy. Dzięki wsparciu krawcowej i jej pouczeniom obieramy sobie za cel przygotowanie koców oraz zimowych elementów garderobu zarówno dla mieszkańców Oazy jak i dla potrzebującej tego części mieszkańców miasteczka. Część ładunku mamy zamiar przenieść do Oazy, a część trafia w ręce mieszkańców. Działamy proaktywnie - twarz Hannah kojarzona jest z rebelianckimi siłami, według propagandy ministerstwa odpowiedzialnymi za rosnącą przemoc. Zamiast tego pokazujemy mieszkańcom miasteczka, że działania Zakonu nie opierają się jedynie na prowokowaniu konfliktu z władzą, a realną pomocą pokrzywdzonej części społeczeństw i wsparciu tych, którzy mierzą się z wojennym kryzysem.
Wątek został już zgłoszony wcześniej przez Hannah.
Tereny: Durham
Postaci biorące udział: Edgar Burke, Xavier Burke, Craig Burke, Maghnus Bulstrode, Zlata Raskolnikova, Elvira Multon, Rita Runcorn, Drew Macnair (+pośrednio Primrose Burke)
Odnośnik:
Edgar i Zlata: tutaj
Zlata: ]tutaj
Edgar i Xavier: tutaj
Craig i Rita: tutaj
Xavier Burke, Elvira Multon, Drew Macnair: tutaj
Edgar Burke, Maghnus Bulstrode: tutaj
Opis: Zadaniem Edgara było atak na mugoli w Durham. Tutaj Edgar zlecił Zlacie wyszukanie największych skupisk mugoli w hrabstwie. Zlata wykonała swoje zadanie ]tutaj i poinformowała o tym Edgara listownie. W międzyczasie Edgar zastanawia się z Xavierem w gabinecie nad organizacją ludzi, którzy mogliby im w tym pomóc: Xavier zwołuje swoich dłużników tym listem, a Edgar prosi o wsparcie Ministerstwo. Dalsza, zasadnicza część misji, odbywała się w trzech lokacjach. Pierwsza grupa napadła mugoli w lesie, druga grupa napadła mugoli w składzie amunicji, a Edgar z Maghnusem napadli mugoli na opuszczonej farmie. Następnie część mugoli przetransportowali do domu Madouców, a na sam koniec Edgar skorzystał z pomocy kuzyna, by wyleczyć się z obrażeń po walce.
Dodatkowo Rita zabezpieczyła część granicy Durham z Northumberland, by nieco utrudnić mugolom ewentualną ucieczkę, a Edgar powiadomił o całym zajściu nestorów przygranicznych hrabstw.
Z pewnością dużym ułatwieniem w przeprowadzeniu misji były inicjatywy Primrose I Xaviera, które podnosiły nastroje antymugolskie, tak jak tutaj, gdzie Primrose rozmawia z kobietami w Durham, przekonując je do naszych racji, czy tutaj, gdzie Prim i Xav wspierają sieroty.
+5 na korzyść Rycerzy Walpurgii w Durham
kings and queens
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia