Komponenty magiczne II
AutorWiadomość
First topic message reminder :
Komponenty magiczne
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
Kryształy
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
[bylobrzydkobedzieladnie]
Komponenty to składniki, które używane są do wytwarzania magicznych eliksirów, przedmiotów i dokonywania rytuałów związanych z klątwami. Każdy czarodziej powyżej piętnastego roku życia może co miesiąc losować pewną ich ilość.
Raz na okres fabularny postać może rzucić w tym temacie kością k60. Ilość rzutów zależna jest od wątków rozliczonych we wsiąkiewce w poprzednim miesiącu. Jeśli postać w poprzednim miesiącu nie istniała (losuje ingrediencje w pierwszym miesiącu fabularnym jej istnienia) losuje wartość przysługującą za 12 rozliczonych wątków zgodnie z właściwą dla niej rubryką (zawodowiec lub nie).
Ilość wątków | Pozostali | Zawodowcy |
4 | 4 | |
8 | 8 | |
12 | 12 lub jeden kryształ | |
16 | 16 lub 8 i jeden kryształ |
Wartość będąca różnicą pomiędzy ilością rzutów przysługujących zawodowcom a pozostałym (czyli kolejno: 3, 6, 9 i 12 dla postaci, która rozliczy wsiąkiewkę z 16 wątkami) stanowi ilość kości, która musi zostać przeznaczona na ingrediencje, względem których postaciom przysługuje odpowiedni tytuł.
Jako zawodowców rozumie się postaci spełniające wymagania opisane w poniższej tabeli:
Tytuł | Wymóg | Uprawnienia |
Brak (pozostali) | Rzuty dowolne | |
Alchemik | Rzuty na komponenty roślinne, zwierzęce, surowce ziemskie | |
Magikowal | Rzuty na surowce ziemskie | |
Numerolog | Rzuty na minerały kosmiczne | |
Krawiec | Rzuty na materiały - skóry, tkaniny, wełny, nici i pasmanterię | |
Wiązacz mioteł | Rzuty na minerały kosmiczne i surowce ziemskie | |
Zaklinacz | Rzuty na szczątki ludzkie |
Następnie należy porównać swoje wyniki z cenami umieszczonymi w sklepiku MG. Każda jedna kość odpowiada cenie komponentu, którą gracz może otrzymać za darmo. Tak więc, wyrzucając kość o wartości 30, gracz może otrzymać jeden komponent, który kosztuje 10, 15, 20, 25 lub 30 PD.
Do każdego rzutu dodaje się bonus przysługujący z biegłości zgodnie z tabelą poniżej:
Komponenty | Biegłość |
Ingrediencje alchemiczne zwierzęce | ONMS |
Ingrediencje alchemiczne roślinne | zielarstwo |
Szczątki ludzkie | anatomia |
Minerały kosmiczne | astronomia |
Minerały ziemskie | geomancja |
Tkaniny, skóry, wełny | ONMS |
Bonus ten różni się od bonusu zapisanego w temacie z opisem biegłości, tabela znajduje się poniżej.
Poziom | Modyfikator rzutu |
Brak biegłości | - 10 |
I poziom | - |
II poziom | + 10 |
III poziom | + 30 |
IV poziom | + 50 |
Jeżeli mając odpowiednią biegłość na poziomie II gracz wyrzuci kolejno kości 40 i 24, może zakupić dwa komponenty - jeden nie droższy niż 50 i jeden nie droższy niż 34.
Po wyrzuceniu kości post należy edytować i opisać wybrane komponenty wraz z kością, bonusem do kości i ich ceną. Wylosowane składniki moderacja dopisuje do kart postaci, wcześniej nie można z nich korzystać.
Kod postu z rzutem (uzupełnić do końca należy po wykonaniu rzutu):
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Tytuł[/b]: brak/runista/alchemik/numerolog ; jeśli postać jest zawodowcem, powinna zakreślić, z jakiego tytułu przysługują jej dodatkowe rzuty
[b]Ilość przysługujących rzutów[/b]:
[b]Zielarstwo[/b]: poziom biegłości zielarstwo
[b]ONMS[/b]: poziom biegłości onms
[b]Anatomia[/b]: poziom biegłości anatomii
[b]Astronomia[/b]: poziom biegłości astronomii
[b]Geomancja[/b]: poziom biegłości geomancji
[b]Numerologia[/b]: poziom biegłości numerologii
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
[b]Zdobyto[/b]: wymienienie wybranych składników wraz z podaniem ich ceny w nawiasie wraz z wykorzystaną kostką --> składnik (cena; wykorzystana kość; oznaczony przysługujący bonus [u]z zaznaczeniem odpowiedniej biegłości[/u])
Postaci, którym przysługuje przynajmniej jeden rzut na kryształ i chcą z niego korzystać, mogą to zrobić.
Białe kryształy spadły na Anglię niczym grad pod koniec roku 1956 i do dzisiaj są znajdowane w różnych regionach. Stworzyła je najczystsza biała magia: pogodową anomalię wywołały działania Zakonu Feniksa sprzymierzonego przeciwko mrocznym siłom wywołanym przez Grindelwalda - nie jest to jednak wiedza powszechnie dostępna. Olbrzymia moc zakończyła trwająca miesiącami burzę i zaprowadziła spokój.
Białe kryształy mają bardzo zróżnicowane działania, niektóre z nich są niezwykle cenne.
Aby wylosować sam kamień, bez innych komponentów, należy rzucić kością opisaną jako biały kryształ, zaznaczając, uzupełniając poniższy kod. W innym przypadku należy go wylosować razem z kością k60.
- Kod:
[b]Wsiąkiewka[/b]: link do rozliczenia wsiąkiewki za poprzedni miesiąc (nie do samej wsiąkiewki)
[b]Miesiąc, za który wykonywany jest rzut[/b]:
Losuję kryształ zamiast komponentów.
Ostatnio zmieniony przez Mistrz gry dnia 24.11.23 19:15, w całości zmieniany 2 razy
Soul for sale
The member 'Victor Vale' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
ogień, morze i kobieta - trzy nieszczęścia.
Imogen Yaxley
Zawód : dama, poliglotka, tłumaczka języka rosyjskiego
Wiek : 21
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Zamężna
rozpalasz ogień, niech płonie
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
OPCM : 2
UROKI : 2
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 2
TRANSMUTACJA : 9 +8
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 15
SPRAWNOŚĆ : 15
Genetyka : Półwila
Neutralni
The member 'Imogen Travers' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
gwiazdy były nisko jak gołębie
ludzie smutni nachylali twarz
i szukali gwiazd prawdziwych w głębi
z tym uśmiechem, który chyba znasz
The member 'Laurence Morrow' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
some men have died
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
Manannan Travers
Zawód : korsarz, kapitan Szalonej Selmy
Wiek : 31
Czystość krwi : Szlachetna
Stan cywilny : Żonaty
so I sat there,
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
OPCM : 5
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 30 +4
CZARNA MAGIA : 12 +4
ZWINNOŚĆ : 5
SPRAWNOŚĆ : 20
Genetyka : Czarodziej
Rycerze Walpurgii
The member 'Manannan Travers' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
Ostatnio zmieniony przez Varya Mulciber dnia 21.02.23 19:57, w całości zmieniany 3 razy
Varya Mulciber
Zawód : łowczyni, twórczyni zwierzęcych trofeów
Wiek : 22
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Panna
Uczuł lód aż w głębi serca, które już miał na wpół zlodowaciałe; przez mgnienie oka zdawało mu się, że umiera, ale to minęło. Nie czuł już wcale zimna.
OPCM : 8 +2
UROKI : 0
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 5 +2
CZARNA MAGIA : 5 +4
ZWINNOŚĆ : 11
SPRAWNOŚĆ : 15 +3
Genetyka : Czarownica
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
The member 'Varya Mulciber' has done the following action : Rzut kością
'k60' : 29
'k60' : 29
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
Oliver Summers
Zawód : Twórca talizmanów, właściciel sklepu "Bursztynowy Świerzop"
Wiek : 24
Czystość krwi : Mugolska
Stan cywilny : Kawaler
❝ Weariness is a kind of madness.
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
OPCM : 11
UROKI : 0
ALCHEMIA : 31+10
UZDRAWIANIE : 11+1
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0
ZWINNOŚĆ : 6
SPRAWNOŚĆ : 4
Genetyka : Wilkołak
Zakon Feniksa
The member 'Oliver Summers' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
who will the goddess of victory smile for?
is the goddess of victory fair to everyone?
is the goddess of victory fair to everyone?
The member 'Mare Greengrass' has done the following action : Rzut kością
'Kryształy' :
'Kryształy' :
tradition honor excellence
Valerie Sallow
Zawód : Celebrytka, śpiewaczka
Wiek : 30 lat
Czystość krwi : Czysta
Stan cywilny : Zamężna
sharpen your senses
and turn the knife
i know those
party games too
and turn the knife
i know those
party games too
OPCM : 5 +1
UROKI : 7 +4
ALCHEMIA : 0
UZDRAWIANIE : 0
TRANSMUTACJA : 0
CZARNA MAGIA : 0 +3
ZWINNOŚĆ : 16 +3
SPRAWNOŚĆ : 10
Genetyka : Czarownica
Sojusznik Rycerzy Walpurgii
Komponenty magiczne II
Szybka odpowiedź