Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia
Wojna rozpierzchła się na cały kraj; walka nie była już ukryta, Anglia została podzielona na dwa obozy, każde pod zwierzchnictwem innego Ministra Magii. Cronus Malfoy, będący w rzeczywistości zaufanym człowiekiem Lorda Voldemorta, wraz z Rycerzami Walpurgii przeprowadzili krwawe czystki mające na celu zepchnięcie mugoli na margines. Zakon Feniksa z Haroldem Longbottomem na czele stawia czynny opór i chroni ludzi przed terrorem. Tereny osiągają różny stopień stabilizacji, ale wydaje się, że najbardziej chronionym miejscem w tym momencie jest stolica - Londyn.
Wpływy w kraju zależne są od działań podejmowanych przez oba ugrupowania. Takie działania, włączając w to podbite lokacje, inicjatywy własne i ukończone misje poboczne, należy zgłaszać w niniejszym temacie. W temacie nie można jednak złożyć więcej niż trzech wybranych zdarzeń (jednak taki wpis może obejmować większą ilość graczy lub wątków, limit obejmuje zgłoszenia dokonane przez konkretnego gracza i z jego konta).
Ogarnięty wojenną zawieruchą kraj praktycznie stanął w ogniu. Władza dąży do zaanektowania najważniejszych punktów kraju - pomimo oporu rozprzestrzeniających się buntowników.
Istotność lokacji oznaczona jest poziomami I-III, poziom jest związany ze strategicznym znaczeniem, możliwościami wykorzystania lokacji i ich wpływem na sytuację na danym obszarze. Istotność ta znajduje swoje odzwierciedlenie w rozpisanych na mapie wpływach. I stopień oznacza lokację mało istotną, II lokację istotną, a III lokację strategiczną.
Po ulicach miast mogą poruszać się swobodnie wyłącznie osoby, których pochodzenie jest oczywiste lub którzy swoje pochodzenie udowodnili i posiadają zarejestrowane różdżki. Wszyscy zobowiązani są w każdym wątku rozpoczętym na otwartej przestrzeni poza Londynem rzucić kością Zdarzenia i dostosować się do efektu. Kością rzuca jedna osoba z pary (grupy) rozpoczynającej wątek. Kością rzuca zawsze ostatnia postać, która wchodzi do wątku.
Lokacje opanowane przez Rycerzy Walpurgii: Antykwariat, Marina, Wyrwa w murze, Odległa stacja metra, Targowisko na dworcu, Most miłości, Serpentine Lake, Connaught Square, Cmentarz z kapliczką, Wieża astrologów, Bezimienna Wyspa, Zagroda hipogryfów, Zatopieni chłopcy, Most na rzece Wensum, Laboratorium w lesie, Wyjście z kanałów, Bedford Square, Brama zdrajców, Rzeka Severn, Dziurawy Kocioł, Niebieski las,
Lokacje opanowane przez Zakon Feniksa: Archiwa, Droga na skróty, Podziemny korytarz, Apteka Sluga i Jiggersa, Zapomniany tor, Salon wróżbity, Szkoła baletowa, Dom Petriego, Dotyk Midasa, Rezerwat Hipogryfów, Morska grota, Tartak pod Coxwold, Tajny bunkier, Targ w Cromer, Leśne ostępy,
Lokacje nieopanowane: ukryte przejście
- Strażnicy:
- Każda grupa dysponuje pulą postaci, istot, stworzeń, które zgodziły się pomóc organizacji w walce. Grupy mogą rozłożyć strażników pomiędzy posiadane lokacje. Poniżej znajduje się spis wolnych (możliwych do rozdysponowania) postaci należących do każdej z organizacji. W jednej lokacji może znajdować się jedynie dwóch strażników.
Strażnicy Rycerze Walpurgii
Dementor (0/5)Należy go przegonić udanym zaklęciem Expecto Patronum w przeciągu jednej tury, inaczej odbiera przytomność.
Olbrzym (3/5)Olbrzym dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami.Zakon Feniksa
Wilkołak (4/5)Wilkołak dołącza do walki, atakuje rozpisanymi atakami.
- Zasady:
- 1. Ataku (obrony) można się podjąć zarówno pojedynczo, we dwójkę, jak i w większych grupach.
2. Każda lokacja ma opisaną drogę do jej zdobycia. Konieczne jest podjęcie ścieżki pokojowej lub wojennej podług preferencji, sumienia lub możliwości postaci. Gdy ścieżka pokojowa zawiedzie, można przerzucić się na ścieżkę wojenną. Czas pomiędzy kolejnymi odpisami nie może przekroczyć 48 godzin.
3. Po zakończeniu pierwszego etapu postaci obowiązane są odczekać 48 godzin, w tym czasie do postaci może dołączyć para z przeciwległego obozu i może spróbować przegonić drugą z par. Grupa z obozu atakującego powinna zwrócić się do mistrza gry o interwencję, kiedy wszystkie wyznaczone osoby pojawią się już w wątku.
4. W przypadku zwycięstwa obozu atakującego grupa może kontynuować, w przypadku porażki - musi odejść, a jej dotychczasowe wysiłki zostają przejęte przez zwycięzców.
5. Końcowym etapem jest zabezpieczenie lokacji: postać może to uczynić zgodnie z dowolną mechaniką (pułapek, klątw, przy pomocy strażników) ma jednak na to wyłącznie dwie tury (w jednym poście postać może wykonać jedną akcję: spróbować nałożyć klątwę, nałożyć zabezpieczenie lub wyznaczyć do strzeżenia strażnika).
6. Przejęcie zakończone sukcesem należy zgłosić w niniejszym wątku zgodnie z kodem podanym poniżej zasad.
7. Każda postać może dwukrotnie uczestniczyć w udanym zdobyciu (lub przejęciu) lokacji oraz dwukrotnie bronić lokacji już zdobytej przed organizacją przeciwną.
8. W podbijanych lokacjach mogą odbywać się wątki niezwiązane z działalnością wojenną.
Wojna nie zwalniała tempa, pozostając żywiołem, nad którym nikt nie miał kontroli. Im intensywniejsze działania podejmowały obie z frakcji, tym mocniejszym echem odbijały się one po coraz dalszych zakątkach Anglii. Dziesiątki nieprzewidzianych wydarzeń dynamicznie zmieniały oblicze wojny w poszczególnych regionach kraju, co zmuszało ścierające się organizacje do nieustannych mobilizacji.
Incydenty bezpośrednio wpływają na sytuację w poszczególnych hrabstwach. Losowane są przez Mistrza Gry podczas trwania okresu fabularnego, bez wcześniejszych zapowiedzi. Rzut na incydenty wykonują także gracze w sytuacji wskazanej przez mistrza gry. Rzut taki wykonuje się w tym temacie, składa się on z jednego rzutu k100 określającego hrabstwo (tabela poniżej) oraz jednego rzutu kością Incydenty, określającego rodzaj zdarzenia.
- Lista hrabstw:
Wynik Hrabstwo Miasto 1-3 Northumberland Newcastle upon Thyne 4-6 Cumberland Carlisle 7-8 Durham Sunderland 9-10 Westmorland Kendal 11-13 North Riding of Yorkshire York 14-15 East Riding of Yorkshire Kingston upon Hull 16-18 West Riding of Yorkshire Leeds 19-20 North Lancashire Barrow-in-Furness 21-22 Lancashire Manchester 23-24 Cheshire Warrington 25-26 Shropshire Telford 27-28 Staffordshire Stoke-on-Trent 29-30 Derbyshire Chesterfield 31-32 Nottinghamshire Nottingham 33-34 Lindsey of Lincolnshire Grimsby 35-36 Kesteven of Lincolnshire Lincoln 37-38 Holland of Lincolnshire Boston 39-40 Rutland Oakham 41-42 Leicestershire Leicester 43-44 Warwickshire Birmingham 45-46 Worcestershire Worcester 47-48 Herefordshire Hereford 49-50 Gloucestershire Gloucester 51-52 Cornwall Truro 53-55 Devon Plymouth 56-57 Somerset Taunton 58-59 Dorset Bournemouth 60-62 Norfolk Norwich 63-64 Cambridgeshire Cambridge 65-66 Huntingdonshire St Neots 67-68 West Suffolk Bury St Edmunds 69-70 East Suffolk Ipswich 71-72 Northamptonshire Peterborough 73-74 Bedfordshire Luton 75-76 Hertfordshire Watford 77-78 Essex Southend-on-Sea 79-80 Buckinghamshire Slough 81-82 Oxfordshire City of Oxford 83-84 Berkshire Reading 85-86 Wiltshire Swindon 87-88 Middlesex Hayes 89-90 Surrey Guildford 91-92 Kent Maidstone 93-94 Hampshire Southampton 95 Isle of Wight Newport 96-97 West Sussex Crawley 98-99 East Sussex Brighton 100 County of London Londyn
Im mocniej zaostrzał się wojenny konflikt, z tym większym ryzykiem wiązało się prowadzenie działań na opanowanych przez wroga terenach; zarówno Zakon Feniksa, jak i Rycerze Walpurgii, zaczęli baczniej przyglądać się sytuacji w hrabstwach pozostających pod kontrolą organizacji, zwracając szczególną uwagę na podejrzaną aktywność podejmowaną przez przeciwników. Swoich ziem uważniej strzegli również panujący nad nimi lordowie. Dochodziło do starć, w czasie których akcje i starannie zaplanowane misje były przerywane, a ich inicjatorzy - zmuszani do ucieczki lub podjęcia walki.
- Demaskacja:
- Żeby podjąć próbę zdemaskowania działań prowadzonych przez inną postać lub postacie, wszyscy zainteresowani gracze powinni napisać posty rozpoczynające w wątku, w którym trwa dana rozgrywka, w narracji uwzględniając opis okoliczności, w jakich znaleźli się w tym konkretnym miejscu. Ostatni z graczy wykonuje rzut kością k10 na powodzenie wykrycia aktywności prowadzonej przez postacie, których wątek został przerwany. Wynik interpretuje się zgodnie tabelą, w zależności od przewagi procentowej na danym terenie oraz innych modyfikatorów wymienionych poniżej.
k10 100 99-90 89-80 79-70 69-61 60-59 58-50 49-40 39-30 <30 1 × × × × × × × × × × 2 ✓ × × × × × × × × × 3 ✓ ✓ × × × × × × × × 4 ✓ ✓ ✓ × × × × × × × 5 ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × × 6 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × × 7 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × × 8 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × × 9 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ × × 10 ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ✓ ×
Szansa na wykrycie zwiększa się w wypadku, gdy:
- rzut wykonuje lord (lub lady) przebywający na swoich ziemiach (o 1 oczko);
- rzut wykonuje postać posiadająca umiejętności: Agent, Plotki, Sokolnik (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o II poziomie rozpoznawalności (o 1 oczko za każdą);
- wśród postaci, których działalność próbuje się wykryć, znajduje się postać o III poziomie rozpoznawalności (o 2 oczka za każdą).
Mistrz gry, w uzasadnionych przypadkach, może zadecydować o przyznaniu postaci dodatkowego modyfikatora. Może również całkowicie zwolnić postać z obowiązku rzutu kością. W przypadku, gdy rzut wykonuje postać o randze neutralnej, szansę na powodzenie mistrz gry określa indywidualnie.
Po wykonaniu rzutu kością k10 należy ten fakt zgłosić w niniejszym temacie i zaczekać na interwencję mistrza gry, który oceni wynik rzutu oraz sens przedstawionego w postach uzasadnienia. Posty, w których obecność postaci w wątku wyjaśniona będzie mętnie, bez fabularnego sensu czy logiki, mogą zostać przez mistrza gry uznane za niezasadne nawet w przypadku udanego rzutu na wykrycie.
- Kod:
[b]Rodzaj działania[/b]: sojusznicza / kość zdarzeń / inicjatywa / podbita lokacja
[b]Tereny[/b]: nazwa hrabstwa
[b]Postaci biorące udział[/b]:
[b]Odnośnik[/b]: link do tematu, w którym miało miejsce zdarzenie
[b]Opis[/b]: opcjonalny przy kostce, konieczny przy misji pobocznej i inicjatywie własnej
Tereny: Norfolk
Postaci biorące udział: Manannan Travers, Deirdre Mericourt
Odnośnik:
- list Manannana
- list Deirdre
- wątek
Opis: Do uszu Manannana docierają wieści na temat grupy współpracujących z rebeliantami przemytników, którzy jako kryjówki używają morskiej groty u wybrzeży Norfolku. On i Deirdre, po wymianie listów, decydują się z nimi rozprawić - w ramach praktyki, jak i uzyskania informacji na temat działalności wroga terenach Traversów. Wieczorem zjawiają się na miejscu, żeby w grocie - zgodnie z oczekiwaniami - zastać trójkę czekających na transport czarodziejów. Przyłapani na gorącym uczynku, atakują, nie są jednak przygotowani na walkę - po wymianie zaklęć ponoszą śmierć z rąk Manannana i Deirdre. Ze strzępków informacji uzyskanych od ostatniego z nich wynika, że są na miejscu sami, przeszukanie go niesie jednak ze sobą dalsze poszlaki. Rycerze, po sprawdzeniu terenu, decydują się na pozostawienie ciał ku przestrodze współpracujących z przemytnikami zdrajców; Manannan planuje natomiast dalszą obserwację groty w celu wyłapania pozostałych członków szajki.
+1 dla chaosu
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Kent
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Deirdre Mericourt
Odnośnik: Sandwich
Opis: Tristan i Deirdre stawili się w Sandwich, gdzie został ostatni z portów mający mieć swój udział w ochronie Cieśniny Dover. Przekonali kapitana do współpracy, korzystając z nowej pozycji Deirdre i możliwości, które ta pozycja za sobą niosła, rozmówili się także z kapitanem o jego obowiązkach i kwestiach, na które będzie musiał zwracać odtąd szczególną uwagę. Odtąd wszystkie miasta portowe Cinque Ports zjednoczyły się pod wspólną ideą.
Rodzaj działania: inicjatywa
Tereny: Hampshire
Postaci biorące udział: Tristan Rosier (& Morrigan), Mathieu Rosier
Odnośnik: Kaplica
Opis: Siłowe wymuszenie posłuszeństwa nad wybrzeżem hrabstw zaangażowanych w ochronę Cieśniny wymagało szczególnych środków, tym razem z pomocą przyszła Morrigan. Odnalazłszy miejsce spotkań mugolskiej społeczności Tristan i Mathieu zamierzali uczynić z nich przykład dla pozostałych, co dzięki nieskończonej mrocznej mocy Morrigan okazało się wielkim sukcesem. Mugole i ich obrońcy zostali zamordowani w sposób brutalny i w sposób, w jaki niewielu czarodziejów byłoby w stanie tego dokonać. Na zgliszczach i trupach pozostawili przestrogi dla tych, którzy przyjdą ich odnaleźć, w tym inferiusa. Tristan - po przeszukaniu jednego z ciał - zdobył rozkazy, które naprowadziły go na trop posłańca wiozącego wieści o rebeliantach na wybrzeżu.
+1 dla chaosu
Rodzaj działania: inicjatywa (troszkę też kostka)
Tereny: Hampshire
Postaci biorące udział: Tristan Rosier, Timothee Lestrange
Odnośnik: nad rzeką Itchen
Opis: Dzięki zdobytym w kaplicy informacjom Tristan namierza posłańca mknącego z wiadomościami. Wysłał Timotheego, aby go dogonił: młody czarodziej cieszył się bardzo dobrą formą i był świetnym jeźdźcem. Choć pogoń trwała długo, zakończyła się sukcesem. Razem przesłuchali i przeszukali pojmanego jeńca, zyskując kolejne informacje. Choć większość okolicznych grup pozostała pod dużym wrażeniem tego, co mówiono o kaplicy, udało im się zlokalizować grupę, która czekała jeszcze na ucieczkę. Tristan dał pieniądze Timotheemu i polecił mu odnaleźć szmalcowników, których minęli na samym początku pościgu, maltretujących ludzi w palącym się domu, aby przekazał im nadprogramową zapłatę na zachętę (50 pm) i lokalizację wykrytej grupy.
the vermeil rose had blown in frightful scarlet and its thorns
o u t g r o w n
Tereny: Kornwalia
Postaci biorące udział: Michael Tonks, Alfie Summers
Odnośnik: wątek 1 & kość i wątek 2
Opis: Alfie i Michael spotykają się przypadkiem na polowaniu ( wątek 1 & kość) i stają świadkami napadu trójki chłystków w ręcznie szytych mundurach "Ministerstwa Magii" na mugola. Alfie pomaga pobitemu mężczyźnie dojść do siebie i osłania go, gdy mugol ucieka do domu; a Michael pojedynkuje się z czarodziejami, rozbraja ich i skuwa (w czym pomaga mu Alfie). Tonks aresztuje całą trójkę i ustala, że podszywają się pod urzędników londyńskiego Ministerstwa aby okradać i zastraszać ludzi w Kornwalii. Prosi też Alfiego, by ustalił co się stało z pobitym mężczyzną. Następnego dnia Tonks i Summers rozmawiają o sytuacji na piwie (wątek prywatny dla kontekstu) - Alfie przekazuje Tonksowi, że dowiedział się, gdzie mieszka napadnięty mężczyzna i wspólnie postanawiają go odwiedzić i przekazać informacje o aresztowaniu napastników.
Podczas wizyty w wiosce (wątek 2) Summers i Tonks trafiają na "wartownika", który okazuje się synem napadniętego mugola. Doradzają obydwojgu mężczyznom w kwestii ochrony wioski, walki z czarodziejami i (Alfie) obsługi broni palnej. Tonks dowiaduje się, że czarodzieje i mugole żyją w niewielkiej wiosce w pokoju - prosi więc o skontaktowanie go z lokalną czarodziejką, z którą ustala kwestię zabezpieczeń nałożonych na drogi do wioski. Nakłada dla mieszkańców proste pułapki, alarmujące ich o obecności intruzów i postanawia poinformować oddział Hipogryfów by mieli oko na osadę. Alfie pozyskuje zaufanie młodego mugola i nabiera zapału do dalszej pomocy cywilom. Dzięki odwiedzinom w wiosce, Tonks i Summers zapewnili okoliczną ludność, że zagrożenie w postaci złodziei zostało zażegnane i pomogli im zorganizować samoobronę. Ze swojej strony, Tonks starał się dać mieszkańcom do zrozumienia (a mugolom wyjaśnić), że podziemne Ministerstwo wymierza sprawiedliwość i nie zapomina o okolicznej ludności.
Tereny: Dorset
Postaci biorące udział: Archibald Prewett, Michael Tonks, Lucinda Hensley, Roratio Prewett, Thalia Wellers, Rhennard Abbott - w kolejnym okresie do inicjatywy dołączy więcej postaci
Odnośnik:
(dla kontekstu - pomysł projektu, luty
Archibald & Roratio - plan i kosztorys
Lucinda & Michael - zdjęcie klątwy
Thalia & Rhennard - skontrolowanie okolicznego terenu
Opis: Po pozyskaniu wilkołaków jako sojuszników Zakonu, na jednym ze spotkań padło pytanie o bezpieczne miejsce (dla wilkołaków i osób postronnych) na przeczekanie pełni przez nowych sojuszników. Michael zwrócił uwagę na to, że sojusznicy Zakonu - w przeciwieństwie do innych wilkołaków - nie mogą już korzystać z Rejestru i "opieki" brygadzistów, że znajdą się na celowniku Ministerstwa. Po przemyśleniu tematu Archibald wyszedł z inicjatywą i zaoferował Tonksowi przystosowanie opuszczonej wioski w Dorset do comiesięcznych wizyt wilkołaków - Tyneham miało opinię przeklętego miejsca, mieszkańcy i tak się do niego nie zbliżali. Archibald wyszedł z założenia, że skoro to miejsce i tak jest powszechnie uznawane za niebezpieczne, mało który mieszkaniec Dorset postanowi tam wejść. W lutym (wątek dla kontekstu) lord Prewett i wilkołak Tonks omówili tą kwestię i zaplanowali projekt, prace ruszyły wiosną.
W kwietniu Archibald i Roratio omówili plan i kosztorys projektu (wątek), przedyskutowali również sens całego przedsięwzięcia, kwestie moralności i bezpieczeństwa, oraz wpływ inicjatywy na mieszkańców Dorset.
Pierwszego maja Michael zaprosił Lucindę do Tyneham w celu zbadania kwestii klątwy ciążącej wedle plotek na wiosce (wątek. Po drodze natknęli się na dwóch szmalcowników, krzywdzących kobietę (kostka zdrarzenia). Po krótkim pojedynku unieruchomili napastników i decydują się oddać ich do aresztu po skończonym śledztwie. Następnie udali się do wioski, gdzie Lucinda wykryła i zdjęła klątwę Tellus. Upewnili się, że na terenie nie ma żadnych innych pułapek. Dzięki zdjęciu klątwy, do wioski Tyneham można będzie bezpiecznie wchodzić aby nałożyć zabezpieczenia Zakonników i przystosować ją dla wilkołaków.
Thalia i Rhennard udali się zbadać okolice Tyneham - należało skontrolować, czy nikt nie mieszka za blisko przeznaczonej dla wilkołaków wioski i dowiedzieć się, gdzie konkretnie mieszkają najbliżsi ludzie (wątek). Choć spotykają przypadkowego wędrowca i oferują mi pomóc, to udaje im się ustalić, że okoliczne gospodarstwa są opuszczone - dzięki złej sławie Tyneham, nikt nie osiedlił się na stałe w pobliżu.
Inicjatywa będzie kontynuowana w kolejnym okresie - dzięki działaniom Zakonników i sojuszników, udało się ustalić, że można rozpocząć prace w Tyneham.
Rodzaj działania: Inicjatywa
Tereny: Cały kraj
Postaci biorące udział: Archibald Prewett, Cornelius Sallow + trochę Samuel Skamander
Odnośnik: Zaproszenie od Kornela, list do Harolda,rady od Harolda
Rozmowa w Hogsmeade
Opis: Archibald dostał z ramienia Ministerstwa propozycję zawieszenia broni w Weymouth i w Londynie na czas przygotowań do letnich festiwali. Po konsultacji z Haroldem zgodził się na spotkanie, podczas którego wywiązała się żywa dyskusja – panowie nie szczędzili sobie ciosów zawoalowanych w ładne słowa, ale ostatecznie udało im się wypracować kompromis i wywalczyć zawieszenie broni na terenie całego kraju, pod warunkiem, że żaden z Zakonników i Rycerzy nie podniesie ręki na tego drugiego.
[bylobrzydkobedzieladnie]
and began again in the morning
Ostatnio zmieniony przez Archibald Prewett dnia 26.01.23 21:30, w całości zmieniany 2 razy
Tereny: Durham
Postaci biorące udział: Primrose Burke, Elvira Multon
Odnośnik:
Wątek w Mickleton
List Elviry do uzdrowiciela
(dla kontekstu - zgoda Edgara na zajęcie się kopalnią)
Opis: Primrose Burke zaczęła działać w kwestii odbudowy kopalni na terenach rodu Burke, aby dać miejsce pracy lokalnej społeczności i tym samym rozwijać hrabstwo.
Kopalnia oraz wszelkie budynki przy niej wymagają naprawy oraz odświeżenia. Kopalnia w Mickleton posiadała własne skrzydło szpitalne dla górników oraz ich rodzin. Primrose zwróciłą się o pomoc i ekspertyzę do Elviry Multon, ponieważ ma do niej zaufanie i wie, że kobieta podchodzi bardzo skrupulatnie i odpowiedzialnie do swojej pracy. Primrose podarowała jej dokumenty związane ze szpitalem do oceny oraz oprowadziła po miejscu, w którym ma zostać ponownie otwarty. Elvira zwróciła uwagę na stan pomieszczeń, konieczność zabezpieczeń magicznych oraz niezbędne zakupy. Zapewniła też, że jak będzie miała godnych polecenia medyków to skieruje ich bezpośrednio do lady Burke.
'cause I won't
Rzuty na incydenty wojenne wykonują:
Archibald Prewett
Drew Macnair
Elvira Multon
Deirdre Mericourt (dwa rzuty)
Roratio Prewett
Lucinda Hensley
Thalia Wellers
Valerie Sallow
William Moore
Michael Tonks (dwa rzuty)
Cornelius Sallow (trzy rzuty)
Mare Greengrass
Castor Sprout
Justine Tonks
Tristan Rosier
Ramsey Mulciber
Czas na wykonanie rzutów mija: 19.01.2023 godz: 23:59
#1 'k100' : 80
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 1
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 57
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 40
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 13
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 67
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 42
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 4
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
#1 'k100' : 12
--------------------------------
#2 'Incydenty' :
Strona 3 z 4 • 1, 2, 3, 4
Morsmordre :: Wprowadzenie :: Ogłoszenia :: Wydarzenia :: Zakończone wydarzenia