Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 9 IX
Opis wątku: Biuro Aurorów otrzymuje zgłoszenie o sytuacji zakładniczej; dwaj sprawcy uwięzili kilkanaście osób w kawiarni z czytelnią i torturują zakładników czarnomagicznymi zaklęciami. W oddelegowanej do przeprowadzenia akcji grupie znajduje się Kieran i dostaje polecenie dotyczące obserwacji uwolnionych zakładników, dlatego też działa przy zespole ratowniczym, gdy aurorom zostaje przekazany pierwszy ranny.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 9 X
Opis wątku: Deirdre jako westalka Fantasmagorii ratuje z opresji lady Fantine; znajduje dla niej odpowiednią lożę a później zabawia rozmową o spektaklu baletowym Śpiąca Królewna; dzieli się także planami co do przyszłego repertuaru oraz nawiązuje współpracę przy wzbogacaniu wnętrz Fantasmagorii o obraz autorstwa Fantine
Link do rozgrywki: klik
+
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 01.10
Opis wątku: Babette odwiedza dwór Fawleyów celem udzielenia lekcji dwójce młodych arystokratów, Aideen i Calahanowi. Dzieci pod jej pieczą uczą się walca angielskiego. Pokazuje im kroki podczas tańca z Cressidą, która pojawiła się na miejscu przypadkiem, poprawia ich postawę i opowiada bajkę, żeby zrozumiały sens jej tańca. Cressida również korzysta z jej rad.
Link do rozgrywki: klik
+
never be enough
for me
somewhere too far for us to find.
Forgotten the taste and smell
of a world, that she's left behind.
Fabularna data wątku: 08.10
Opis wątku: Lyanna spotyka się z Sigrun, która przynosi jej do odczarowania przeklęty amulet na wilkołaki. Zabini identyfikuje i zdejmuje klątwę.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 08.10
Opis wątku: na polecenie przełożonego sprowadziłam amulety, które mogłyby pomóc w walce z wilkołakami (rozgrywam to też w innym wątku), jeden z nich obłożony był klątwą, więc zwracam do łamacza o pomoc, gdyż są mi potrzebne do pracy
Link do rozgrywki: hops
+
ruined
I am
r u i n a t i o n
Fabularna data wątku: 14 października
Opis wątku: Budowania smoczej grupy ciąg dalszy: Percy spotyka się z czarodziejem, który kilka dni wcześniej wysłał mu list, szukając pracy; konwersują trochę o szczegółach ewentualnego zatrudnienia, w trakcie czego okazuje się, że jego rozmówca o smokach co prawda wie niewiele, ale posiada trochę innych użytecznych umiejętności. Percy decyduje się dać mu szansę, ustalają kwestie wynagrodzenia i pobieżnie omawiają zakres obowiązków.
Link do rozgrywki: klik
+
I am not there
I do not sleep
Fabularna data wątku: 10 IX
Opis wątku: Po wcześniejszej korespondencji z Kieranem, Ulysses stawia się w aktualnej siedzibie Biura Aurorów, Tower of London, by obejrzeć różdżkę oraz zidentyfikować jej właściciela, którym okazuje się Edgar Burke.
Link do rozgrywki: siedziba Biura Aurorów
+
the sound of rustling leaves or wind in the trees
and somehow
the solitude just found me there
Fabularna data wątku: 13 IX
Opis wątku: Podczas uspokajania barowej kłótni do grupy policjantów, w której jest Marcella podchodzi dziewczyna, której skradziono torebkę. Prosi ona o bezpieczne odprowadzenie do domu oraz zajęcie się jej sprawą. Ponieważ złodziej zbiegł, nie udaje się szybko odzyskać własności młodej dziewczyny, jednak nim ruszają w stronę świstoklika, odkrywają zwłoki wiszące na latarni w ciemnej uliczce. Podczas gdy policjanci zabezpieczają miejsce zbrodni, Marcella zajmuje się komfortem psychicznym świadka i spisuje zeznania dziewczyny.
Link do rozgrywki: klik
Parszywki nie mogą być rozliczane jako wątki pracowe, nawet jeśli osoba tylko uczestniczy w parszywce.
Fabularna data wątku: 4 X
Opis wątku: Kieran i Gabriel zostają skierowani do sklepu jubilerskiego, gdy do Biura Aurorów przychodzi list od właściciela lokalu. Dwaj aurorzy już na miejscu potwierdzają treść listu u samego nadawcy - sklep odwiedził wcześniej podejrzany klient, który chciał sprzedać zaklętą bransoletę. Na prośbę jubilera tajemniczy jegomość pozostawił biżuterię i poprosił o przysłanie mu sowy do Dziurawego Kotła. Aurorzy urządzają prowokację, w trakcie której ujmują właściciela zaklętej bransolety.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 12 IX
Opis wątku: Dostaję list od kuzynki, która chce sobie dorobić na sprzedaży ingrediencji. Znalazła sobie kupca na nokturnie i szuka pośrednika. Obiecuje, że mi się to opłaci, a ja nie mam nic przeciwko. właściwie dobrze że zwróciła się do mnie. Sprzedaję jej szczere rady w kontaktach z klientelą z Nokturnu które mają zachować ją w zdrowiu. Niespodziewanie zaczepia mnie również znajomy w bardzo naglącej sprawie. Chce bym natychmiast udał się na Nokturn i załatwił coś w jego imieniu. On nie może bo dybią na jego życie. W ogóle ma fart że na mnie trafił. Nie mając wyboru dogaduję na szybko szczegóły i umawiam się z Elorą na sowy i znikam
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Matthew Bott
Fabularna data wątku: 14 X
Opis wątku: dostałem cynk od znajomego znajomego że niejaki Blake szuka ludzi do pracy. Umówiłem się więc z nim na rozmowę biznesową w Dziurawym gdzie ostatecznie udało mi się z powodzeniem mu sprzedać za zadowalający hajs. To może być początek dobrej współpracy. Moja pierwsza legalna robota na pełen etat.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
somehow i always do
Fabularna data wątku: 04.10
Opis wątku: Po otrzymaniu wiadomości od właściciela sklepu jubilerskiego, Gabriel towarzyszy Kieranowi w spotkaniu z właścicielem. Po rozmowie z młodym czarodziejem potwierdzają treść listu i organizują na miejscu zasadzkę na posiadacza zaklętej biżuterii. Czarodziej zostaje złapany i w eskorcie aurorów opuszcza sklep.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t3161-sklep-jubilerski#172407
+
Maybe I'm just not the man I was before
Fabularna data wątku: 22 X
Opis wątku: Do Rezerwatu podrzucono trupa. Niby nic, lecz trochę jednak zaczyna się robić grubo, gdy okazuje się, że resztka ciała która się uchowała była poddana działaniu czarnej magii. Zgłoszenie przejmuje Biuro Aurorów. Anthony na miejscu przesłuchuje świadka i stara się złapać jakiś trop który pomoże mu w zidentyfikowaniu tożsamości ofiary. Nie jest to proste.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 22 października
Opis wątku: W rezerwacie pojawia się przedstawiciel Biura Aurorów, badający okoliczności domniemanego morderstwa. Percival, jako jedyny świadek i jednocześnie osoba, która znalazła ciało, bierze udział w przesłuchaniu, odpowiada na pytania odnośnie szczegółów zdarzenia i udziela dodatkowych informacji dotyczących jednego ze smoków.
Link do rozgrywki: hops
+
I am not there
I do not sleep
Fabularna data wątku: 6 września
Opis wątku: Marcella spotyka okradzioną dziewczynę i spisuje jej zeznania.
Link do rozgrywki: klik
+