Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 08.10
Opis wątku: Cressida udaje się do Fantasmagorii na zaproszenie Deirdre, i wspólnie omawiają szczegóły obrazu, który Cressie ma stworzyć na zamówienie do jednego z pomieszczeń. Załatwiają wszystkie niezbędne formalności i Cressida podejmuje się zlecenia.
Link do rozgrywki: klik
+
można przywołać coś, co się utraciło i zachować to na zawsze.
Fabularna data wątku: 30 września
Opis wątku: Jay przenosi się na tereny Macmillanów i trafia na Heatha, któremu opowiada przez moment o astronomii.
Link do rozgrywki: link
+
Imię i nazwisko: Jayden Vane
Fabularna data wątku: 5 października
Opis wątku: Podczas wizyty w Wieży Astrologów Jaydena zaczepia Cressida i prosi o poradę w kwestii rozszerzenia astronomicznej wiedzy. Profesor spełnia jej prośbę.
Link do rozgrywki: link
+
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
Fabularna data wątku: 18 września 56
Opis wątku: Potwierdzam podejrzenia Deirdre o stanie błogosławionym, wydaję zalecenia i drobne medykamenty uspakajające
Link do rozgrywki: hop
+
prządką
Fabularna data wątku: 28.09
Opis wątku: Cressida spotyka się w galerii z lady Shacklebolt, która zamawia u niej obraz, który młódka ma wkrótce stworzyć; wymieniają wstępne ustalenia i dyskutują na temat sztuki.
Link do rozgrywki: klik
+
można przywołać coś, co się utraciło i zachować to na zawsze.
Fabularna data wątku: 20.09
Opis wątku: Patrol magicznej policji ścigał złodzieja, który po zatrzymaniu okazał się być trochę za sztywny niż ustawa komediowa przewiduje. Coś go wyraźnie dorwało przed posterukową Figg czarnomagicznym zaklęciem. Wezwany zostaje zatem na miejsce zbrodnii patrol agentów z biura aurorów którzy przejmują sprawę.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 21 września
Opis wątku: Florian stoi za ladą i zmierza się ze skomplikowanym zadaniem obsłużenia małego i niezdecydowanego klienta lorda Macmillana.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t3465p45-lada#179234
+
but a good man
Z zamkniętymi oczami,
Złote skropiwszy jej brzegi
Własnymi gorzkimi łzami.
Fabularna data wątku: 20.09
Opis wątku: Posterunkowa Figg ściga złodzieja, który na chwilę znika jej z oczu i niedługo później zostaje znaleziony w niewygodnym miejscu, choć wszystko jest mu już wtedy jedno. Sprawa zostaje przekazana do biura aurorów, a policja zabezpiecza miejsce zbrodni.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t67p30-cierniowy-zakatek#183777
+
Fabularna data wątku: 15.09
Opis wątku: Charlie warzy eliksiry dla Brendana.
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Charlene Leighton
Fabularna data wątku: 04.10
Opis wątku: Percival zamawia u Charlie eliksiry na smoczą wyprawę, spotykają się w herbaciarni w celu omówienia szczegółów.
Link do rozgrywki: klik
+
Imię i nazwisko: Charlene Leighton
Fabularna data wątku: 13.10
Opis wątku: Charlie pojawia się w dworze Macmillanów i warzy dla Anthony'ego eliksir uspokajający niezbędny w procesie jego leczenia.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 4.10
Opis wątku: Percy spotyka się z Charlene, żeby zamówić u niej eliksiry na poczet raczkującej grupy smoczych łowców. Razem ustalają listę potrzebnych mikstur, dogadują termin i sposób zapłaty, przy okazji dyskutują też o samych smokach i ich użyteczności dla alchemii.
Link do rozgrywki: hops
+
I am not there
I do not sleep
Fabularna data wątku: 1.10.56
Opis wątku: Bertie przygotowuje się do otwarcia działalności, zatrudnia Gwen, dyskutują o projektach opakowań do jego słodyczy.
Link do rozgrywki: klik
+
Nie wyrzucę ST,
Chociaż bardzo chcę,
Mam nadzieję, że to wie MG.
Fabularna data wątku: 1 października
Opis wątku: Bertie prosi Gwen o spotkanie. Jak się okazuje, chce, aby dziewczyna zaprojektowała kilka opakowań słodyczy. Rozmawiają, ustalając szczegóły ich współpracy.
Link do rozgrywki: tutaj
+
love than fight
Fabularna data wątku: 25 wrzesień
Opis wątku: do skrzydła szpitalnego trafia poturbowany Gryfon, któremu leczę złamaną nogę i siniaki i kładę go do łóżka, bo musi odpoczywać
Link do rozgrywki: hops
+
że jeżeli gdzieś jest piekło,
to tu
Fabularna data wątku: 23 września
Opis wątku: Panna Figg podczas patrolu spotyka podpitego mężczyznę ze złą sławą w mieście. Każe mu ukazać zawartość tajemniczej paczki, którą ów człowiek posiada. Ten jednak rzuca się do ucieczki i funkcjonariuszka przegrywa w biegu. Zbieg uciekł, więc raport będzie smutny.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 10.10.56 r.
Opis wątku: Alphard i Craig przychodzą ranni po walce z Zakonniczkami, Cassandra leczy ich rany
Link do rozgrywki: tutaj
+
prządką
Fabularna data wątku: 7 X
Opis wątku: Blackowi, jako pracownikowi Międzynarodowego Urzędu Prawa Czarodziejów, są powierzane różne zadania, które musi wykonywać poza normalnymi wymiarami godzinowymi pracy. Choć zwykle siedzi za biurkiem nad stertą dokumentów, to jednak czasem zobligowany jest do utrzymywania kontaktów z zagranicznymi wysłannikami. Tym razem przypada mu zadanie pilnowania markiza Julesa Bousqueta, który został zobowiązany do ustalenia szczegółów jednej z wielu umów handlowych pomiędzy stroną francuską i brytyjską. Alphard od kilku dni próbuje się z nim porozumieć. Chcąc wykorzystać zamiłowanie do sztuki francuskiego przedstawiciela, udaje się z nim do opery, gdzie stara się powstrzymywać go przed popełnianiem gaf. Ale jedna większa gafa sprawia, że Black wreszcie zyskuje przewagę.
Link do rozgrywki: wspomniany wątek
+
and giving it up