Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 2 maja 1957
Opis wątku: Na zaproszenie Haverlocka Wren zjawia się w posiadłości Traversów, gdzie przedstawia niepewnemu inwestycji lordowi zalety oferowanej przez siebie ingrediencji. Opowiada o działaniu mugolskiej, dziewiczej krwi, popiera argumenty istnieniem badań, zostawia też próbkę dla dam morskiej rodziny. W razie katastrofalnych skutków stosowania specyfiku zobowiązuje się do nieunikania odpowiedzialności - podpisuje kontrakt wymagany przez Haverlocka.
Link do rozgrywki: hop
+
Imię i nazwisko: Wren Chang
Fabularna data wątku: 24 czerwca 1957
Opis wątku: Wren odwiedza lady Isabelle Carrow i na zlecenie kobiety przynosi jej osobiście pierwszą fiolkę zamówionej krwi. Wyczerpująco odpowiada na pytania, wyjaśnia, opowiada o historycznym tle i tłumaczy, dlaczego używana jest akurat krew mugolskich dziewic zamiast tych obdarzonych magicznymi umiejętnościami.
Link do rozgrywki: hop
+
it was a desert on the moon when we arrived. gathering all of my tears, heartbreak and sighs, jade made a potion ignite and turned the night into a radiant city of light.
Ostatnio zmieniony przez Wren Chang dnia 23.07.20 22:49, w całości zmieniany 1 raz
Fabularna data wątku: 19 kwietnia 1957
Opis wątku: Frances w listach prosi o konsultacje uzdrowicielskie pod kątem eliksiru, który planuje stworzyć. Zachary spotyka się z czarownicą i opowiada jej o tym, jak funkcjonuje ludzki organizm, szczególnie mózg, jak reaguje, jak też z perspektywy jego specjalizacji powstają różne reakcje, z którymi mierzy się ciało poddane eliksirom.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
I don't care about
the in-crowd
Fabularna data wątku: 15.05.57
Opis wątku: Wykorzystuję swoje umiejętności by zabezpieczyć mieszkanie zlęknionej o swój dobytek mieszkanki Londynu i dostaję za to pieniądze
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 6 kwietnia
Opis wątku: Dudley sprząta w archiwum. Przypadkiem jednak strąca dokumenty, nad którymi pracowała Tangie. Zaczyna jej więc pomagać w ich układaniu, wdając się w dyskusje o miotłach i zaklęciach. Nie dane jest mu jednak pomóc kobiecie w pełni, bo jego współpracownik wygania go do kolejnego zadania.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 28 IV
Opis wątku: Calanthe odwiedza rezerwat Albionów, gdzie usiłuje przekonać Mathieu do współpracy. Zależy jej na nowym źródle pozyskiwania ingrediencji zwierzęcych, jako że obecna sytuacja nieco jej to utrudnia. Przy okazji otrzymuje propozycje pracy w rezerwacie, której jednak nie przyjmuje. Zamiast tego proponuje nieco inną formę współpracy, która pozwoliłaby jej zachować swobodę jako osoba prowadząca własną działalność: ona otrzymywałaby ingrediencje, a w zamian przygotowywałaby eliksiry i służyła swoją wiedzą, co może przynieść korzyści dla obu stron. Mathieu zgadza się, po czym daje Calanthe pierwsze zlecenie.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 15 czerwca
Opis wątku: Interesy z Borgią to sama przyjemność. Mulciber zaczyna od drobnego zlecenia na pyły niezbędne do tworzenia świstoklików, ingrediencje numerologiczne, która Borgia z łatwością powinna dla niego zdobyć. Jest to jednak wprowadzenie do czegoś większego. Nieszczególnie mogąc się rozwodzić nad tym, co to dokładnie jest, po co mu jest potrzebne i do czego ma służyć, zleca Borgii sprowadzenie szczególnego filakterium z Grecji, które ma mu posłużyć w badaniach w Departamencie Tajemnic. Zdradza Borgii informacje odnośnie tego, jak i gdzie może je znaleźć oraz podaje szczególny sposób na to, jak rozpoznać oryginał. Naczynie będzie mu potrzebne w pracy przy zasłonie w Sali Śmierci.
Link do rozgrywki: Most w Richmond
+
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Fabularna data wątku: 5.05
Opis wątku: Daniel został zatrudniony przez znajomego dilera do odbioru długu od pewnego cyrkowca/tresera zwierząt. Niestety, cyrkowiec naćpał się tak mocno, że Wroński nie jest w stanie dobudzić go bez budzenia przy okazji całego cyrku. Postanawia odzyskać dług sam i zakrada się do namiotu, w którym pracuje dłużnik - spotyka tam małpy (które unieszkodliwia), przerażoną Gwen (którą stara się uspokoić) i znajduje posrebrzane bibeloty, które może spieniężyć oraz działkę diablego ziela, którą odda swojemu zleceniodawcy jako zaliczkę na poczet spłaty odzyskiwanego długu cyrkowca.
Link do rozgrywki: Namiot Małp
+
Fabularna data wątku: 15 czerwca
Opis wątku: Francesca przyjmuje dwa zlecenia od Ramseya. Pierwsze z nich nie jest szczególnie trudne i dotyczy dostarczenia pyłu do świstoklików, chociaż wymaga od niej poruszenia kontaktów, z którymi nie chciała mieć więcej do czynienia. Drugie z kolei jest bardziej ekscytujące, bo powierzone w tajemnicy, i wymaga od czarownicy udania się do Grecji na poszukiwania starego artefaktu.
Link do rozgrywki: tutaj
+
it keeps my veins hot, the fire
found a home in me
Fabularna data wątku: 02.05.
Opis wątku: Charlie warzy eliksiry w lecznicy Alexa, wpada do niej Kerstin, którą Charlie ma wyedukować w kwestii podstawowych eliksirów leczniczych, potem razem zanoszą to co uwarzyła na zaplecze.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Charlene Leighton
Fabularna data wątku: 07.05.
Opis wątku: Charlie spotyka się z Kaelie która zleca jej wykonanie paru mikstur.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 20 kwietnia
Opis wątku: Hannah udaje się do tartaku, do którego wcześniej zaprowadził ją Percival (do współpracującego z zakonem czarodzieja). Tam spotyka pana Dearborna i odbiera umówione drewno i dobiera dodatkowo gałęzie na wici do mioteł. Część drewna ma iść na miotły, a część na budowę oazy.
Link do rozgrywki: głębia lasu
+
With a bullet in his clenched right hand
Don't push him, son
For he's got the power to crush this land
Oh hear, hear him cry, boy
somehow i always do
Fabularna data wątku: 20 kwietnia
Opis wątku: Z racji rozwiązania Biura Aurorów, by mieć za co żyć łapię dorywcze prace. Dzięki znajomościom udaje mi się zatrudnić na kilka dni w magicznym tartaku, do którego przybywa Hannah po odbiór zamówionego drewna. Klient nasz pan, więc wypełniam obowiązki związane z wydaniem zamówienia.
Link do rozgrywki: głębia lasu
+
becomes law
resistance
becomes duty
Fabularna data wątku: 29.04.1957
Opis wątku: Anton zleca mi zbadanie przedmiotu, aby odkryć, czy ma jakąkolwiek wartość historyczną. W międzyczasie przerywa nam pewien czarodziej, który wkrótce prowadzi mnie do antykwariatu swojego znajomego. Podobno znajdują się tam cenne dzienniki. Muszę je zbadać, aby potwierdzić ich oryginalność.
Link do rozgrywki: tu
+