Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 15 grudnia 1957
Opis wątku: Ministerialna magizoolog zostaje wysłana do portu, aby złapać "syrenę" zaprzątającą głowę marynarzom. Okazuje się, już na samym wstępie, że żadnej syreny nie ma, a za to jest świergotnik śpiewający swoje cudowne nuty, który robiąc to już od jakiegoś czasu doprowadza tym samym marynarzy do szaleństwa. Jednocześnie panna Crabbe spotyka znajomą jej pannę Chang, która ochoczo stwierdza, że przyłączy się do towarzystwa, tym samym stając się niejako stróżem Forsythii przed marynarzami. Po kilku próbach dorwania ptaszyska zaklęciami, wreszcie Crabbe udaje się uśpić i uciszyć ptaka, a następnie wykorzystuje jedną z okolicznych skrzyń do przetransportowania świergotnika w progi ministerstwa. Resztą bałaganu zajmuje się z dobroci serca panna Chang, pozwalając Crabbe w spokoju zająć się ptakiem.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 18 listopada
Opis wątku: Isabella przyjmuje w lecznicy Trixie, która czuje się ostatnio gorzej i postanowiła zasięgnąć rady uzdrowiciela. Bella rzeprowadza wywiad z pacjentką i stawia diagnozę - magiczny katar. Rzuca także podstawowe zaklęcie, które mogą już teraz przynieść jej ulgę, a także przepisuje eliksiry i wydaje dalsze instrukcje.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8150p45-gabinet#295372
Imię i nazwisko: Isabella Presley
Fabularna data wątku: 13 grudnia
Opis wątku: Do lecznicy przybywa Michael, niosąc ciężko rannego Uriena. Isabella natychmiast przystępuje do udzielania pomocy. Razem z obecną akurat wtedy Nealą udaje im się zaleczyć ciężkie rany pacjenta i przynieść ulgę udręczonej po pojedynku duszy. Mężczyzna został także oślepiony, Isabella zobowiązuje się do przygotowania odpowiedniego eliksiru, który wyleczy ogarnięte ciemnością oczy.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8355-schowek-na-miotly#302202
Imię i nazwisko: Isabella Presley
Fabularna data wątku: 8 grudnia
Opis wątku: Roselyn przepytuję Bellę z wiedzy i postanawia także zapoznać ją z przypadkiem panny Giddery. Pacjentka zjawia się w gabinecie, Bella bada kobietę i przeprowadza wywiad. Pod okiem doświadczonej medyczki podejmuje także próbę diagnozowania przy pomocy trudniejszych czarów. Udaje jej się ocenić, że jest to metamorfomagiczna gorączka, ale nagle stan pacjentki bardzo się pogarsza. Roselyn podejmuje decyzję o natychmiastowym zabiegu, a Bella pomaga przygotować pacjentkę i dzielnie asystuje swoje nauczycielce, przy okazji zdobywając cenną wiedzę.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8150p60-gabinet#303748
+
Fabularna data wątku: 22 11 1957
Opis wątku: Ronja odpowiada za pracownię medyczną oraz jej zasoby w rezerwacie Peak District. Z wyprawy smokolodzy przywieźli jej nasiona rośliny, która ma zastosowanie do leczenia poważnych oparzeń, jak np. tych spowodowanych przez smoki. Ze względu na swoją znajomość ziołolecznictwa Fancourt zajęła się opieką nad nimi w celach uzdrowicielskich, ale napotkane problemy w hodowli musiała skonsultować z bardziej doświadczonym botanikiem — Halbertem Greyem. Wspólnie identyfikują problem w sadzonkach, a następnie razem oszyczają rośliny, by umożliwić im prawidłowy wzrost.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
you will burn
from the outside in
but wars are won
from the inside out
Fabularna data wątku: 22.11
Opis wątku: W odpowiedzi na prośbę dawnej znajomej Halbert zjawia się w Rezerwacie Trójogonów Edalskich, by pomóc Ronji przy problemie z wadliwymi nasionami przywiezionymi przez smokologów z rezerwatu. Po krótkiej obserwacji diagnozują ich stan i znajdują rozwiązanie. Grey instruuje Ronję jak reagować w podobnych sytuacjach w przyszłości i krok po kroku uczy ją nowego sposobu rozmnażania roślin.
Link do rozgrywki: klik
+
why the rain was necessary
Fabularna data wątku: 13.11
Opis wątku: Dotarłem do Bridgwater w celach zarobkowych. Pomimo wojny i trudnej sytuacji, wyhamowania gospodarki i brakach w towarze, targ w Bridgwater wciąż był miejscem odwiedzanym. Bez litości dla biednych zjawiam się więc, odnajdując doskonałe miejsce i gram, oficjalnie chcąc umilić kupcom i handlarzom czas, w duchu licząc oczywiście na napiwek. Moja gra przyciąga uwagę, w międzyczasie kilka knutów potoczyło się po bruku. Spotykam wśród ludzi starą znajomą, ale ze wstydu za to, co robię i jak wyglądam próbuję zebrać monety i uciec. Na sam koniec napada mnie jeszcze lokalny grajek pijaczyna, który wygraża się z powodu zajęcia jego miejscówki.
Link do rozgrywki: Targ w Bridgwater
+
maladilem baxtale Romensa
złodzieje serc,
tańczcie kiedy konie,
wybijają kopytami rytm.
Fabularna data wątku: 11.10
Opis wątku: Evandra uzyskawszy zgodę lorda nestora Percivala Lestrange staje się na czas spotkania jego pełnomocniczką. Lady doyenne zaprasza znanych z szerokiej wiedzy i zaufania lordów Mathieu Rosier i Xaviera Burke do Thorness Manor, by we współpracy z nimi ustalić które z posiadanych przez ród Lestrange zasobów można wykorzystać w zaistniałym konflikcie. Dyskutują o zaletach oraz wadach dostępnego lądu, jak i morza oraz żyjących tam stworzeń, planują kolejne kroki, jakie należy podjąć w starciu z Zakonem Feniksa.
Link do rozgrywki: klik
+
and i'll show you
hands ready to
bleed
Fabularna data wątku:27.11.1957
Opis wątku: Frances prosi poznaną niedawno Ronję o konsultację magipsychiatryczną. Fancourt przyjmuje pacjentkę w domu na rozmowę, podczas której analizują objawy problemów alchemiczki, rozmawiają o ich powodach, a także leczeniu, które zleca Ronja wraz z dalszymi spotkaniami monitorującymi postęp diagnozy.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
you will burn
from the outside in
but wars are won
from the inside out
Fabularna data wątku: 19/10/1957
Opis wątku: Zlata zdaje raport Magnusowi Bulstrode z akcji, którą ten jej zlecił - wytropienie osoby, która nie dostarczyła piór na stroje dla tancerek. przy okazji oddaje mu pozyskane pióra oraz bierze następne zlecenie - sprawdzenie oraz wytropienie osobnika, który próbuje psuć interes Magnusowi.
Link do rozgrywki: tu
Imię i nazwisko: Zlata Raskolnikova
Fabularna data wątku: 15/10/1957
Opis wątku: Raskolnikova udaję się w wyznaczone miejsce, aby odebrać przesyłkę do przekazania dalej. Przesyłka jest dobrze ukryta pod stertami śmieci, dlatego Zlata "wynajmuje" do pomocy Sheilę. Tej udaje się znaleźć przesyłkę.
Link do rozgrywki: tu
+
A kto o nią się opiera
Fabularna data wątku:
Opis wątku: Friedrich spotyka się z lordem Mathieu aby przyjąć zlecenie na poszukiwanie pewnych zwolenników szlam, którzy naprzykrzają się na ziemiach Kentu. Friedrich spisuje wszystkie informacje, by później przejrzeć dokumentację oraz porozamawiać z pracownikami rezerwatu.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Friedrich Schmidt
Fabularna data wątku: 25 listopada 1957r.
Opis wątku: Friedrich zostaje zaproszony do zamku w Kent by przesłuchać pojmanych buntowników. Szmalcownik torturuje ich i zdobywa ważne informacje dotyczące akcji przeciwnika na terenie Kentu oraz tajemniczym zleceniodawcy ów działań.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 01.12.1957
Opis wątku: Spotykam się z klientką, która chce zamówić u mnie dwie magiczne szaty. Przekazuje mi niezbędne do tego materiały, omawiamy szczegóły zlecenia, przygotowuję wstępny projekcik, ustalam detale. Spotkanie kończy się przyjęciem zlecenia.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Stripped down to the bone
can make a better man
Fabularna data wątku: 1 grudnia
Opis wątku: Podczas rodzinnej wizyty na świątecznym jarmarku, Thomas i James dostrzegają okazję (bo w końcu to ona czyni złodziejami), aby okraść z losów braci Kalashnikov. Po nieudanej próbie, kiedy ci uciekli z tematu, bracia się nie poddają i James odnajduje w tłumie kolejną potencjalną ofiarę kradzieży i Thomas znów ich zagaduje - tym razem jedna z fatalnym skutkiem i zakwaterowaniem na tydzień w Tower.
Link do rozgrywki: 1 2 3 4 5
+
Fabularna data wątku: 9.10
Opis wątku: Hagrid razem z Philippą porządkują kuchnię w Parszywym (wtedy jeszcze tam pracował), wynoszą graty, ściagają ciężkie beczki.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 23.10
Opis wątku: Hagrid jako chłopiec na posyłki pana Goyla (wtedy u niego pracował...) zostaje wysłany do Sigrun, aby wspólnie zajęli się jakimś złym człowiekiem.
Link do rozgrywki: link
Fabularna data wątku: 30.10
Opis wątku: Wysłany przez pana Goyla do pani Cassandry Hagrid buduje u niej kołyskę dla dziecka. Kiedyś zajmował się stolarką i ścinaniem drewna, więc nawet idzie.
Link do rozgrywki: tutaj się zaczyna, a kończy tutaj
Fabularna fata wątku: 4.11
Opis wątku: Hagrid jest przed robotą w Parszywym i próbuje się ogarnąć, gdy to do lokalu wpada policja. Jest tam ochroniarzem w tym czasie, chociaż słabo mu poszło...
Link do rozgrywki: zaczyna się tutaj, a potem tutaj ( 4 5 6, a tu mg daje mi zt)
+
No i idę z tym brzemieniem ku Golgocie
Co ja pieprzę idę przecież w
jasną dal
Fabularna data wątku: 2.11
Opis wątku: Poproszony przez Michaela Stevie udaje się na wybrzeże w pobliże jego domu, aby stworzyć tam świstokliki. W międzyczasie opowiada o nich Tonksowi i przekazują gotowe przedmioty.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 12.11
Opis wątku: Stevie na prośbę Romulusa Abbotta przychodzi przeprowadzić lekcje numerologii z Livią Abbott. Pierwsze zajęcia odbywają się w miłej atmosferze, a młodej damie na sam koniec udaje się już policzyć liczbę własnego imienia.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Am I going crazy? Would I even know? Am I right back where I started forty years ago?
Wanna guess the ending? If it ever does... I swear to God that all I've ever wanted was
A little bit of everything, all of the time, a bit of everything, all of the time
Apathy's a tragedy, and boredom is a crime. I'm finished playing, and I'm staying inside.
Fabularna data wątku:21.10.1957
Opis wątku: Grey spotyka się ponownie z lordem Abbott aby zobaczyć jego szklarnię i omówić dalszą współpracę. Botanik omawia z czarodziejem hodowle orchidei oraz ocenia stan samej szklarni. Następnie mężczyźni wymieniają się pomysłami na stworzenie części warzywnej w szklarni oraz czy jest to w ogóle możliwe tuż przed największymi mrozami. W końcu dochodzą do porozumienia, a Grey informuje, że może zacząć pracę od kolejnego tygodnia.
Link do rozgrywki: Praca
+
Fabularna data wątku: 4 grudnia
Opis wątku: Billie prosi Trixie o pomoc w strzyżeniu owiec na farmie znajomego pasterza. By cały czas doskonalić swoje umiejętności z nożyczkami Beckettówna rusza z nim do Irlandii i wspomaga Zakonnika, zbierając bardzo dużo wełny ze zwierząt, którą także instruuje w jaki sposób osuszyć i obrobić. Czarownica dogaduje się z pasterzem i nadwyżki wełny zabiera do siebie, z których zamierza uszyć zimowe płaszcze dla potrzebujących mieszkańców Somerset.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
flames come alive.