Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 12.11
Opis wątku: Elric i Volans wyruszają na ekspedycję w poszukiwaniu smoczycy, która zbiegła z rezerwatu i z dużym prawdopodobieństwem się zgubiła. Po jakimś czasie udaje im się odnaleźć ją w Chiltern Hills na ziemiach Bulstrode'ów, gdzie łapią ją z zamiarem bezpiecznego odstawienia do rezerwatu.
Link do rozgrywki: hops
+
frighten me
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
Fabularna data wątku: 9 października 1957 r.
Opis wątku: Philippa razem z Hagridem porządkuje kuchnie w Parszywym. Mężczyzna pomaga dostać jej się do zapomnianych, najwyższych półek. Tam znajdują się graty, które przeglądają i wybierają rzeczy do wyrzucenia. Przy okazji też Phils przegrzebuje tyły szafek i usuwa przestarzałe, niezdatne do spożycia produkty.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t7833p15-kuchnia#282243
Imię i nazwisko: Philippa Moss
Fabularna data wątku: 11 października 1957 r.
Opis wątku: Philippa obsługuje przybywającego do tawerny Willa. Podaje mu napój, zbiera zamówienie na posiłek, a później przynosi mu go. Później zagląda także do niecierpliwiących się marynarzy i podaje im coś, co łagodzi pragnienie i ten podburzony nastrój.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8411p90-szafa-grajaca#283688
Imię i nazwisko: Philippa Moss
Fabularna data wątku: 4 listopada 1957 r.
Opis wątku: Philippa jest w pracy, zanosi posiłek roztrzęsionemu Hagridowi do pokoju na górze, a niedługo później w Parszywym zjawia się MG razem z magiczną policją. Obydwoje zostają ściągnięci na dół. To zdecydowanie nie jest jeden z tych spokojnych dni w pracy.
Link do rozgrywki: jeden, dwa i 3 | 4 | 5 | 6 | 7
+
Fabularna data wątku: 10.10.
Opis wątku: Rain przychodzi do Yv chcąc pozbyć się blizn na swoich udach. Yvette bada kobietę, podaje jej maść, którą ma stosować i wyjaśnia dokładnie w jaki sposób.
Link do rozgrywki: hop
Fabularna data wątku: 27.11.
Opis wątku: Thomas zjawia się u Yv po swoim pobyciu w Tower. Yvette zajmuje się nim, bada go, zagaja rany, robi okłady. Daje mu zalecenia odnośnie postępowania z jego ranną nogą.
Link do rozgrywki: hop
+
and what fades away.
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
Fabularna data wątku: 18.11
Opis wątku: Po spotkaniu z lady Adalaide Nott Evandra zjawia się w Hampton Court, by w towarzystwie Eurydice pomóc w przygotowaniach do noworocznego sabatu. Dyskutują nad doborem idealnych kwiatów, odpowiednich dodatków oraz oświetlenia na czas przyjęcia przyjęcia.
Link do rozgrywki: klik
+
and i'll show you
hands ready to
bleed
Fabularna data wątku:12.10
Opis wątku: W wątku, razem z kuzynem najpierw polują, potem trafiają na alarmującą sytuację w wiosce, potem walczą z atakującymi ich szmalcownikami. Po pokonaniu, dokonują stosownego przeszukania, zgarniając niepotrzebne już wrogom galeony i zasoby, pozbywając się też śladów i zabierając jednego z wrogów na spytki. W końcu zarobek - szczególnie na wojnie - nie zawsze wiąże się stricte z faktycznym zleceniem, a okoliczności zmuszają do działań alternatywnych.
Link do rozgrywki: tu
+
Imię i nazwisko: Samuel Skamander
Fabularna data wątku: 19.11
Opis wątku: Razem z Kieranem wybierają się w okolice Northumberland aby zapolować, zgodnie ze zleceniem, jakie otrzymali. Po drodze trafiają na pozostawionego trupa - prawdopodobnie mugola, którego chowają. Same łowy są udane, a zdobycze wkrótce zostają przekazane potrzebującym.
Link do rozgrywki: tu
przedstawiony wątek dotyczy przede wszystkim polowania, które nie leży w obowiązkach Samuela
w tamtym momencie nie było jeszcze mowy o zajęciu stricte aurorskim, więc było info o każdym zajęciu, które dawało zarobek. Były już zgłaszane dla aurorów nawet praca w tartaku.
Plus - w pierwszym wątku jest stricte walka ze szmalcownikami, którzy używają czarnej magii (w szafce), polowanie było tylko wstępem.
zgodnie z tym listem, Samuela obowiązują ogólne zasady pisania wątków i opowiadań związanych z wykonywaną profesją
w pierwszym wątku walka ze szmalcownikami odbywa się jedynie w dwóch ostatnich postach, zgodnie z zasadami musi opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju
Ostatnio zmieniony przez Samuel Skamander dnia 08.08.21 0:28, w całości zmieniany 3 razy
Fabularna data wątku: 01.12.57
Opis wątku: Perseus wciela się w rolę edukatora o magipsychiatrii, odpowiadając na wszystkie pytania wysłanego przez Departament Tajemnic Rigela dotyczące wpływu transmutacji na zmiany zachodzące w mózgu, opowiadał o leczeniu oraz wspomniał o kilku najciekawszych jego zdaniem przypadkach. Przy okazji oprowadził kuzyna po oddziale oraz zaproponował mu wgląd do dokumentacji medycznej — oczywiście jako pracownikowi Ministerstwa.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
même temps une excellente raison de
Fabularna data wątku: 10 listopada
Opis wątku: Magizoolog została wysłana do jednej z hodowli magicznych ryb na ziemiach Fawley'ów aby podpisać stosowne papier. Na miejscu spotkała dawnego znajomego, przez co właściciel hodowli korzystając z okazji, poprosił dwójkę magizoologów o pomoc z kelpią, jakiej nie umiał pozbyć się ze swojego stawu. Dwójka wkracza do akcji, odnajdując w odmętach jeziora kelpię i wypłasza magiczne stworzenie ze zbiornika, tak aby to przeskoczyło wał i udało się do rzeki. Po wszystkim właściciel hodowli płaci dwójce magizoologów, a panna Crabbe udaje się do ministerstwa dostarczyć odpowiednie dokumenty.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Imię i nazwisko: Elric Lovegood
Fabularna data wątku: 04.11
Opis wątku: Elric poza pracą w rezerwacie przyjmuje też zlecenia związane z magicznymi zwierzętami z uwagi na swoje wieloletnie doświadczenie w magizoologii. Podczas wykonywania jednego z kontraktów natyka się na wysłanniczkę Ministerstwa Magii - wspólnie uspokajają dwurożca i decydują się znaleźć mu lepsze miejsce do zimowania - tym samym rozwiązując problem mieszkańców.
Link do rozgrywki: hops
+
frighten me
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
Fabularna data wątku: 10.11
Opis wątku: Cillian udał się do klienta, aby sfinalizować zlecenie i odebrać zapłatę, ale na miejscu spotkał jednak znajomą urzędniczkę Ministerstwa Magii. Krótka rozmowa sprawiła, że zostają zapoznani z problemem kelpii, która zagnieździła się w stawie, stanowiąc poważny problem. We dwójkę znaleźli stworzenie w odmętach i przepędzili do znajdującej się zaraz za wałem, rzeki. Po wszystkim właściciel stawu płaci dodatkowo obojgu za po
Link do rozgrywki: klik
+
Ma barwę nocy…
Krok wstecz to krok wstecz
Fabularna data wątku: 12.11
Opis wątku: Elric i Volans wyruszają na ekspedycję w poszukiwaniu smoczycy, która zbiegła z rezerwatu i z dużym prawdopodobieństwem się zgubiła. Po jakimś czasie udaje im się odnaleźć ją w Chiltern Hills na ziemiach Bulstrode'ów, gdzie łapią ją z zamiarem bezpiecznego odstawienia do rezerwatu.
Link do rozgrywki: klik
+
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
Fabularna data wątku: 01/12/1957
Opis wątku: Rigel dostaje zadanie alby zebrać dla Sali Mózgów informację do dalszych badań na temat urazów psychicznych, powstałych na skutek transmutacji ludzi w zwierzęta i przedmioty.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 21.11
Opis wątku: Niewymowni badali rejon Zakazanego Lasu zaraz po tym, jak doszło w nim do masakry z centaurami. Sprawdzali miejsce, w którym znajdował się portal do innego miejsca, badali magię, próbując rozwikłać jej tajemnice. Ramsey także. Tym razem wezwał na miejsce Rigela, młodego stażystę Departamentu Tajemnic chcąc pokazać mu to miejsce i pozwolić mu przeanalizować pod kątem badawczym, naukowym magię, to ci się z nią stało, ale także snuć teorie na temat tego, jak dowiedzieć się czegoś na temat mocy portalu i sposobu jego przeniesienia.
Link do rozgrywki: Zakazany Las
+
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Fabularna data wątku: 21/11/1957
Opis wątku: Rigel zostaje zabrany przez swojego przełożonego do Zakazanego Lasu, aby przyjrzeć się nietypowemu miejscu, gdzie wcześniej znajdował się portal do Oazy. Teoretyzują jak go przenieść, jak zbadać pod innym kątem oraz poruszają tematy polityczne.
Link do rozgrywki: hop
+
Fabularna data wątku: 20.12
Opis wątku: Blythe po otrzymaniu sówki, udaje się do Domu Pogrzebowego Macnair, gdzie zastaje Irinę, Elvirę i Kostka, poważnie rannych po pojedynku, który nie wyszedł im na dobre. Belvina udziela im pomocy i zostaje na krótką rozmowę z właścicielką domu pogrzebowego.
Link do rozgrywki: tu + szafka
+
W nocy
Bez nikogo
Fabularna data wątku: 9 października 1957 roku
Opis wątku: Frances spotyka się z Primrose celem pracy nad ich wspólnym projektem naukowym. Wpierw nadrabiają towarzyskie zaległości by później zabrać się za przeszkuwanie ksiąg znajdujących się w zamku Durham w poszukiwaniu informacji dotyczących kamieni szlachetnych oraz ich właściwości, by następnie rozważyć wszystkie ich właściwości oraz wybrać te, na których skupi się ich praca.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Frances Wroński
Fabularna data wątku: 18 października 1957 roku
Opis wątku: Frances wraz z Primrose ponownie pracują nad ich projektem badawczym. Frances prezentuje Primrose to, do czego udało jej się dojść w ostatnich dniach, by później wdać się w dyskusję oraz obliczenia dotyczące procesu krystalizacji, który ma być głównym elementem ich projektu. Panie analizują otrzymane wyniki, by w końcu wybrać ten rodzaj procesu, który najbardziej odpowiada ich zamierzeniom.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Frances Wroński
Fabularna data wątku: 13 listopada 1957r.
Opis wątku: Frances w towarzystwie profesora u którego pracuje, udaje się do wieży astronomicznej, aby wspólnie popracować nad pewnym specyfikiem z profesorami astronomii. Alchemiczka przygotowuje eliksiry nad którymi z profesorem pracowali od miesięcy, a gdy do pracowni zawędrowuje ciekawa dusza, wyjaśnia jej błędne założenia i zaprasza do udziału w prezentacji eliksiru, gdy profesorowie wyrażają chęć, aby poznać zdanie również kogoś, kto nie był związany z projektem.
Link do rozgrywki: link do wątku
+