Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 14.01.1958
Opis wątku: Zlata idzie odebrać dług, a przy okazji natrafia na dziuplę fałszerza monet, którego pacyfikują razem z Thalią.
Link do rozgrywki: tu
Fabularna data wątku: 04.01.1958
Opis wątku: Kawa ze znajomą z pracy Claire kończy się złamaniem klątwy, która ciążyła na przedmiocie, pozyskanym podczas zabezpieczenia dóbr, należących do pewnego przestępcy. Dzięki współpracy kobiet udaje się dotrzeć do kolekcji obrazów, które mogą posłużyć do spłacenia długu bandyty.
Link do rozgrywki: tu
A kto o nią się opiera
Fabularna data wątku: 06.01.1958
Opis wątku: Uczestniczący w karmieniu smoków Volans w pewnym momencie dostrzega siedzącą na wzgórzach rezerwatu kobietę, nad którą zaczynał krążyć trójogon edalski. Pośpieszył jej na ratunek - ewakuacja przebiegła bez najmniejszych problemów. Moore zdecydował się zaprowadzić panią Huxley do części administracyjnej rezerwatu, by tam dowiedzieć się jak to się stało, że ktoś niebędący smokologiem znalazł się na padoku zamiast obserwować smoki z bezpiecznego punktu widokowego. W toku rozmowy z kobietą dowiedział się, że ona została wpuszczona na wybieg przez jednego ze stażystów. Ów stażysta, Regbert Russell, przyznał iż pani Huxley go przekupiła. Okazał się również być pijany. Moore udzielił czarodziejowi poważnej reprymendy oraz sporządził wnikliwy raport z tego incydentu, który powinien trafić do rąk własnych własnych osoby zarządzającej zarządzającego tym miejscem (nestora rodu?). W opisie tego zdarzenia zasugerował także udzielenie nagany lub wyrzucenie tego stażysty.
Link do rozgrywki: Wzgórza rezerwatu
Imię i nazwisko: Volans Moore
Fabularna data wątku: 08.02.1958
Opis wątku: Volans oprowadza Aurorę Sprout po najciekawszych miejscach w rezerwacie: pomoście widokowym, nad którym przelatują dwa trójogony edalskie. Opowiada również o samych smokach, jak i udziela odpowiedzi na pytania zadawane przez przez kobietę. Na samym końcu pokazuje jej starą oranżerię oraz bibliotekę.
Link do rozgrywki: Pomost widokowy
Imię i nazwisko: Volans Moore
Fabularna data wątku: 25.02.1958
Opis wątku: Thalia zwróciła się do niego o ocenę jakości zawartości skrzyń pochodzących z przemytu oraz skatalogowanie tych towarów pod względem ilości oraz ich rodzaju. Skrzynie zawierały ingrediencje pochodzenia zwierzęcego - składniki eliksirów oraz tkaniny.
Link do rozgrywki: Ruiny Mer-Akha[bylobrzydkobedzieladnie]
On my face like a new day's just begun
And I'll steal a moment's fun
And reflect on all those days long dead and gone
Before the world became enslaved
Can we all go back to the time when we were not like this
Can we even be saved?
Fabularna data wątku: 2 II 1958
Opis wątku: William, po jednym z dłuższych nocnych kursów, pojawia się w kryjówce zajmowanej przez wspierającego Zakon Feniksa wilkołaka, żeby w skrzynce kontaktowej pozostawić dla niego paczkę - na miejscu napotyka jednak na komplikacje; kryjówka okazuje się spalona, wewnątrz William spotyka łowcę wilkołaków. W napiętej rozmowie próbuje nakłonić go do porzucenia pogoni za ukrywającym się człowiekiem; nerwową sytuację ratuje Thalia, pojawiając się w chacie w samą porę. William, zdając sobie sprawę, że brygadzista nie zaniecha pościgu za wilkołakiem, pozostawia w skrzynce kontaktowej ostrzeżenie, zabezpiecza budynek na wypadek powrotu intruza, po czym wspólnie z Thalią wybierają się na poszukiwania nowej, tymczasowej kryjówki.
Link do rozgrywki: tutaj
and time will give us nothing
so why did you choose to lean on
a man you knew was falling?
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 25.03
Opis wątku: Deirdre udaje się do lorda Traversa w celu nawiązania współpracy; bada przydatność arystokraty, sprawdza go, zaznajamia się z nim, rozmawia o swoich problemach z zaopatrzeniem i dotychczasową współpracą handlową z innymi żeglarzami; czarodzieje przedstawiają swoje warunki, Deirdre opisuje potrzeby La Fantasmagorii; finalnie udaje się im dojść do porozumienia i rozpoczęcia współpracy; Manannan oferuje także pomoc w wyjaśnieniu powodu dotychczasowych problemów
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 25.03
Opis wątku: Manannan spotyka się z Deirdre w celu omówienia potencjalnego nawiązania współpracy opartej na morskim transporcie dóbr (towarów i ludzi) na potrzeby pozostającej pod jej opieką Fantasmagorii. W trakcie rozmowy negocjują warunki, omawiają też problemy, z którymi wcześniej borykał się lokal; wreszcie zgadzają się na powierzenie księgowym przygotowania umów wiążących zawarty układ.
Link do rozgrywki: klik
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
Imię i nazwisko: Cassandra Vablatsky
Fabularna data wątku: 6 stycznia 58
Opis wątku: W niewielkim oddaleniu od linii frontu Cassandra zajmowała się rannymi czarodziejami, z pomocą wolontariuszy opatrując rany zadane przez mugolską maszynerię. Lady Primrose, która wczknęła się w środek wojennej zawieruchy, próbowała jej w tym pomóc.
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 08.02.58'
Opis wątku: Drew przyjął zlecenie, aby zdjąć klątwy i odnaleźć ukryty skarb w ruinach Dunbar Castle. Okazało się, że nie będzie to jednak takie proste, dlatego zmuszony był wynegocjować wyższą stawkę.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Drew Macnair
Fabularna data wątku: 16.02.58'
Opis wątku: Drew otrzymał zlecenie, aby zabezpieczyć Fabrykę Charm Choc, w której rzekomo przebywały grupy rebelianckie i doszło do tragedii z udziałem syna zleceniodawcy. Zgodnie z umową nałożył stosowne przekleństwa.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 10 IV 1958
Opis wątku: Elvira odwiedza rezerwat jednorożców w Gloucestershire. Jej przewodniczką po terenie jest Maria — przeprowadza ją wyznaczonymi ścieżkami, tłumacząc przy okazji, dlaczego młodsze osobniki są bardziej tolerancyjne względem towarzyszących im czarodziejów. Wyjaśnia Elvirze zasady postępowania z tymi magicznymi stworzeniami tak, aby nie zrobić im krzywdy i nie spłoszyć. Spotkanie z jednorożcami kończy się jednak niepowodzeniem, gdy źrebięta uciekają w popłochu przed splamioną czarną magią Elvirą. Po fiasku kontynuują spacer, w trakcie którego Maria opowiada więcej ciekawostek, zajmując czas wizytującej rezerwat czarownicy.
Link do rozgrywki: klik
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
Fabularna data wątku: 5 IV
Opis wątku: Deirdre jako namiestniczka londynu zostaje zaproszona przez Luciena do Muzeum Brytyjskiego; nie jest to jednak czysto towarzyska wizyta, Deirdre ocenia zasoby muzeum, wystawione eksponaty, wypytuje też Cassidy'ego o poszczególne elementy wystawy, szukając w nich prawdziwych rarytasów; planuje też wesprzeć czarodzieja w poszukiwaniu innych artefaktów i dzieł, które przyczynią się do podniesienia rangi muzeum, a przez to i Londynu, na artystyczno-historycznej arenie; bada również opłacalność propagandową opowiadanych przez maga historii; czujnie obserwuje potencjał Muzeum jako jednego z fundamentów wizji Londynu jako stolicy sztuki i kultury
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: V IV
Opis wątku: Lucien robi za przewodnika po zorganizowanej wystawie sztuki starożytnej w British Museum. Jego gościem jest nikt inny jak sama namiestniczka Londynu, Madame Mericourt. Cassidy oprowadza kobietę po wystawie, jednocześnie z zapałem odpowiadając na wszystkie jej pytanie odnośnie przedstawionych dzieł sztuki, jak również opowiada jej historie z nimi związane oraz cierpliwie tłumaczy jej metody, które zostały użyte podczas procesu tworzenia.
Link do rozgrywki: link
There are no paints that can capture your colors.
Nobody has the skills to capture your beauty.
Fabularna data wątku: 7.04
Opis wątku: Cornelius spotyka się z Deirdre aby omówić propagandowy kierunek związany z jej pozycją namiestniczki Londynu - wypytuje o jej życzenia dotyczące fałszywej biografii, przekonuje ją do tego jak niezbędne jest stworzenie spójnego obrazu jej publicznej persony i tłumaczy, że nie uniknie publicznych wystąpień oraz ciekawości tłumu, podpytuje o ewentualne niebezpieczeństwa i sekrety z przeszłości których tuszowaniem powinien się zająć, wreszcie dochodzą wspólnie do propagandowego konsensusu.
Link do rozgrywki: tutaj
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 6 kwietnia 1958
Opis wątku: Lucinda, zainteresowana zakupem szaty dla siebie, przychodzi do świetlicy gdzie gromadzą się nieposiadający własnych sklepów rzemieślnicy. Napotyka Sheilę, z którą ustala dokładnie na czym jej zależy i co potrzebne jest dla niej i czego oczekuje od szaty - Sheila podpowiada co mogłaby zasięgnąć z materiałów i zdejmuje miarę z Lucindy, ostatecznie zapisując adres na który ma wysłać wszystko co Sheila uszyje.
Link do rozgrywki: Link
Fabularna data wątku: 17.04.58
Opis wątku: Hamuję zakażenie sinicy u lady Primrose Burke
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 17.04
Opis wątku: Michael wybiera się na patrol po przeszukania ciała jednego z pokonanych szmalcowników - znalazł przy trupie niepełne informacje, że w okolicach konkretnego lasu w Gloucestershire może organizować się banda szmalcowników. Patrolując las na miotle, dostrzega zakapturzoną postać, którą bierze za kogoś z podejrzanej bandy i zaczyna śledzić. Nieznajoma (Maria), widząc mężczyznę na miotle, zaczyna uciekać i nieświadomie doprowadza Tonksa do prawdziwego szmalcownika: lądując na polanie, na której atakuje ją czarnoksiężnik. Michael wybawia dziewczynę z opresji, petryfikuje i rozbraja napastnika (dostrzegając też tajemniczą ranę po Cieniu, którego mężczyzna sprowadził na siebie podczas nieudanej obrony), a następnie
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Michael Tonks
Fabularna data wątku: 10.05
Opis wątku: Michael patroluje pozornie spokojną Kornwalię, ale w lesie niespodziewanie wpada na uzbrojonego dawnego przyjaciela, a potem - jeszcze bardziej niespodziewanie - stają się z Alfiem świadkami ataku trójki dryblasów na mugola. Jakby samo pobicie niewinnej osoby w kornwalijskim lesie nie było wystarczającym powodem do służbowej interwencji, młodzieńcy mają na sobie fałszywe mundury pracowników Ministerstwa Magii - więc ich obecność w promugolskiej (99% wpływów Zakonu) Kornwalii nie powinna mieć racji bytu i trzeba ją wyjaśnić. Tonks próbuje aresztować całą trójkę w imieniu Biura Aurorów, wywiązuje się pojedynek, w trakcie której auror odciąga uwagę napastników od pobitego mugola (któremu pomaga w tym czasie Alfie). Dzięki wyjątkowo skutecznej samoobronie Michaela (Protego za k100, gwarantujące sukcesy do końca pojedynku), dwójka z napastników zostaje spetryfikowana, a tarcza aurora odbija własne czarnomagiczne zaklęcie w trzeciego. Przerażony młodzieniec poddaje się, Mike przy pomocy Alfiego pęta całą trójkę, a potem informuje fałszywych przedstawicieli Ministerstwa, że czeka ich sąd wojskowy - na poczekaniu znajduje też dowody na użycie czarnej magii, które włączy do swojego raportu by jeszcze bardziej obciążyć napastników. (& informuję o sprawie Anthony'ego)
Link do rozgrywki: klik
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 4 kwietnia
Opis wątku: Aurora odpowiada na wezwanie swojego kuzyna Herberta i ma stawić się jako wsparcie medyczne podczas akcji w Sennej Dolinie. W czasie akcji dostarcza również eliksirów zdrowonych. Leczy doroźnie rany uczestników bitwy, a następnie odbitych w czasie szturmu ludzi.
Link do rozgrywki: Tutaj
I understand.
Because who would really choose a daisy,
in a field of roses?