Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 12.04
Opis wątku: Zatroskana lady Abbott wysyła swoją córkę, Melpomene, na spotkanie z magipsychiatrą. Hector dochodzi do sedna zmartwień dziewczyny i zapewnia ją, że pomimo nietypowego przeżywania żałoby po narzeczonym, wszystko z nią w porządku z punktu widzenia magipsychiatrycznego, oferuje też kilka praktycznych rad w kwestii udawania smutku i przepisuje zmęczonej młodej damie eliksir wzmacniający.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 19.05
Opis wątku: Alfred Summers przychodzi po pilną pomoc w kwestii poważnych problemów ze snem. Pomimo oporu pacjenta, Hector próbuje zdiagnozować również resztę jego problemów, poszerza też swoje kompetencje na temat
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 3.05
Opis wątku: Hector, na prośbę zaniepokojonej uzdrowicielki, zaczyna terapię Celine Lovegood po jej pobycie w Tower.
Link do rozgrywki: klik
Ostatnio zmieniony przez Hector Vale dnia 09.10.22 0:06, w całości zmieniany 1 raz
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 4 IV 1958
Opis wątku: Valerie przygotowuje się do nadchodzącego recitalu na scenie teatru Palladium. Pod okiem reżysera oraz jego asystenta planuje szczegóły występu. W pewnym momencie próbę przerywa Thalia, którą Valerie prosi o ocenę jednego z wykonywanych przez nią utworów, a także wypytuje o elementy, na które w trakcie występu zwraca uwagę publika, aby później wziąć je pod uwagę we własnej ekspresji artystycznej.
Link do rozgrywki: klik
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Fabularna data wątku: 16.04
Opis wątku: Thalia odbiera zamówiony u Hectora meridian śledziony i prosi (z wyprzedzeniem) o konsultację magipsychiatryczną, której Vale jej udziela - słuchając obaw kobiety, dając rady odnośnie relacji z innymi i z samą sobą, i wreszcie uspokajając jej emocje za pomocą Paxo.
Link do rozgrywki: klik
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 30.05
Opis wątku: W trakcie patrolu Michael odwiedza kryjówkę bojówki Hipogryfów, chcąc skonsultować się w sprawie dostrzeżonych śladów czarnej magii w okolicy - rozmowę przerywa jednak wiadomość od Williama i konieczność ewakuacji obozowiska w obliczu nadciągających sił Ministerstwa Magii. Mike i Billy idą na zwiad, na którym natykają się na masowy grób i trzech ministerialnych zwiadowców. Pojedynek z czarnoksiężnikami kończy się unieszkodliwieniem dwójki z nich, a auror wpada na pomysł by trzeciego i najmłodszego odesłać do jego brygady z fałszywymi informacjami. Moore i Tonks skutecznie kupują Hipogryfom czas na ucieczkę, pozyskując informacje o działaniach wrogów w Yorkshire.
Link do rozgrywki: klik
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 30.05
Opis wątku: Billy dostaje zadanie dostarczenia ostrzeżenia do dowództwa jednego z oddziału Hipogryfów, którego kryjówka została spalona. Na miejscu zastaje Michaela, i dzięki posiadanym przez niego informacjom udaje im się wspólnie ustalić, skąd mogą nadejść oddziały ministerstwa. Podczas gdy członkowie bojówki zajmują się ewakuacją, Mike i Billy idą na zwiad, na którym natykają się na masowy grób i trzech ministerialnych zwiadowców. Pojedynek z czarnoksiężnikami kończy się unieszkodliwieniem dwójki z nich, a auror wpada na pomysł by trzeciego i najmłodszego odesłać do jego brygady z fałszywymi informacjami. Moore i Tonks skutecznie kupują Hipogryfom czas na ucieczkę, pozyskując informacje o działaniach wrogów w Yorkshire.
Link do rozgrywki: klik
(część opisu ukradłam od Mike'a, bo to ten sam wątek)
here, where all trouble seems
dead winds' and spent waves' riot
in doubtful dreams of dreams
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 06.04
Opis wątku: Claire udaje się do Elviry na lekcję anatomii w jej nowiutkim prosektorium. Przechodzą od razu do praktyki, gdyż Elvira jest zwolennikiem nauki przez działanie, tam dokonują sekcji mugolskiej kobiety.
Link do rozgrywki: here
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 05/04/1958
Opis wątku: Mathieu i Evandra w towarzystwie doświadczonego ekonomisty, od lat zajmującego się finansami Smoczych Ogrodów, rozważają możliwości i poszukują rozwiązań, które mogłyby okazać się zbawienne w czasie kryzysu wywołanego wojną. Poruszają tematy finansowe, kwestie żywienia smoków, możliwości rozwoju i oszczędności, czy wprowadzania nowych rozwiązań. Mathieu jako prawa ręka Tristana stara się rozwijać swoje umiejętności, aby praca Smoczych Ogrodów i działalność tego miejsca, była możliwie jak najlepsza.
Link do rozgrywki: Smocze Ogrody
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Fabularna data wątku: 27.06
Opis wątku: Zgodnie z rozkazem Ministra Magii, organizuję negocjacje z lordem nestorem Archibaldem Prewett w celu przedyskutowania zawieszenia broni w Weymouth i Londynie na czas przygotowań i trwania Festiwalu Lata. Jako Rzecznik Ministerstwa udaję się osobiście na neutralny grunt w Hogsmeade, słucham kontrpropozycji Prewetta i Harolda Longbottoma, przyjmuję propozycję zawieszenia broni w całym kraju w imieniu Ministerstwa i dyskutuję o szczegółach warunków. Próbuję też przekonać Prewetta do zdrady i ponownego sprzymierzenia się z Ministerstwem, mając nadzieję, że propozycja amnestii zasieje w niewygodnym dla nas polityku ziarno zwątpienia.
Link do rozgrywki: tutaj
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 1.05
Opis wątku: Michael i Lucinda decydują się zbadać opuszczoną wioskę w Dorset pod kątem klątw i czarnej magii, Tonks asystuje runistce jako auror (działania, choć powiązane z projektem schroniska dla wilkołaków, mają na celu zbadanie i ustabilizowanie czarnomagicznego miejsca w Dorset), chcąc zadbać o jej bezpieczeństwo w razie wybuchu czarnej magii przy niepowodzeniu. Po drodze widzą bestialską scenę - dwóch szmalcowników, niegodnie traktujących starszą kobietę. Michael natychmiast podejmuje się interwencji, wraz z Hensley pokonują i rozbrajają mężczyzn, a pomimo pokusy samodzielnego wymierzenia sprawiedliwości Tonks ostatecznie decyduje się zabrać ich do aresztu i postawić przed sądem wojskowym. Unieruchomiwszy szmalcowników, Hensley ściąga klątwę w wiosce, a Mike sprawdza teren za pomocą zaklęć wykrywających pułapki i czarną magię, oraz zabezpiecza prostą pułapką.
Link do rozgrywki: tutaj
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 3 VI
Opis wątku: madame Mericourt zostaje zaproszona do Domu Mody Parkinson by wspomóc lady Odettę w projektowaniu kreacji inspirowanej jej skromną osobą; czarownice omawiają detale kreacji, dyskutuja o nadchodzącym pokazie, a Deirdre stara się przemycić jak najwięcej detali inspirowanych La Fantasmagorią, by wykorzystać pokaz do jeszcze intensywniejszego rozsławienia magicznego baletu; kobiety debatują też o wpływie artystycznych wydarzeń na morale czarodziejów, co jest szczególnie istotnym zadaniem dla szlachcianki i dla namiestniczki Londynu, patronującej takim wydarzeniom
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 8 kwietnia
Opis wątku: James na wcześniejszą prośbę Neali przygotowuje oba jej konie do przejażdżki — czyści je, ubiera, przygotowuje do drogi. Omyłkowo, kiedy Neala prosi o to, żeby James wybrał się z nimi na przejażdżkę uznaje, że w formie przyzwoitki. Okazuje się jednak, że ma nauczyć Roratio jazdy konnej. Pomaga młodemu lordowi dosiąść konia, przekazuje mu podstawowe informacje i wskazówki i ruszają na jazdę. Dla odrobiny adrenaliny James płoszy konia Roratio, który ostatecznie ląduje na ziemi. Doe wybiera się w podróż po Bibi, wszyscy wracają do stajni, a James rozbiera konie, czyści i przygotowuje się do karmienia.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11027p15-stajnia#343045
maladilem baxtale Romensa
złodzieje serc,
tańczcie kiedy konie,
wybijają kopytami rytm.
Fabularna data wątku: 16 V 1958
Opis wątku: Ian i Billy (w towarzystwie Garry'ego) dostają zadanie wykonania zwiadu w Derbyshire - mają odszukać i sprawdzić kryjówkę szmalcowników, stacjonujących w pobliżu Groty Poole'a. Na miotłach udają się na miejsce, gdzie obserwują okolicę, zauważając wreszcie dziwne zjawisko pośród drzew - po sprawdzeniu okazuje się, że wejścia do groty strzeże dwójka olbrzymów. Ian otrzymuje zadanie odciągnięcia strażników, podczas gdy Billy i Garry sprawdzają wejście do groty; na koniec cała trójka (choć Garry zagubił się w czasie i przestrzeni) ucieka przed olbrzymami, łamiąc tylko parę kości.
Link do rozgrywki: tu zaczynamy i tu kończymy
here, where all trouble seems
dead winds' and spent waves' riot
in doubtful dreams of dreams
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył
Fabularna data wątku: 27.05
Opis wątku: Wiedźmia strażniczka Adda de Verley zdobywa informacje o planowanym ataku na niewielką wioskę Grimsby, w której mieszka sojusznik Zakonu Feniksa, były funkcjonariusz czarodziejskiej policji. Na prośbę o posiłki odpowiada Michael, przybywając do Grimsby tuż przed dwójką szmalcowników. Michael i Adda powstrzymują czarnoksiężników na głównej drodze do wioski, kupując miejscowym dzieciom (kostka zdarzenia) czas na ucieczkę i poinformowanie dorosłych o zagrożeniu. Po zażartym pojedynku, Tonks obezwładnia i aresztuje starszego ze szmalcowników - ale młodszy próbuje uciec. Świadom niebezpieczeństwa i podwójnej tożsamości Addy, Mike
Link do rozgrywki: tutaj
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 27.05
Opis wątku: Addzie udaje się wpaść na trop sztucznie nakręcanej spirali nienawiści wobec sojuszników Zakonu i - co najważniejsze - zdobyć informacje o miejscu w którym ma nastąpić kolejny atak. Kontaktuje się z podziemiem, a podziemie przysyła do niej nikogo innego, jak Michaela Tonksa.
Sprawy szybko nabierają tempa - nie mija dużo czasu, kiedy są zmuszeni do uczestnictwa w zajadłym pojedynku z przybyłymi szmalcownikami. Udaje im się obronić dzieci (kostka zdarzenia), Michael aresztuje jednego z napastników, a drugiego ucisza w sposób definitywny w obawie przed możliwym zdemaskowaniem Addy.
Po walce oboje tłumaczą mugolom sytuację, de Verley szybko wkupuje się w ich łaski, Mike proponuje ściślejszą współpracę z lokalną komórką Hipogryfów i skoordynowanie działań obronnych pomiędzy mugolami i czarodziejami.
Link do rozgrywki: siup
końcówka ukradziona od Mike'a
i jak kot muszę umrzeć
Treasures are always lost
Pleasures and rage combined
I'm watchin' you
Be careful with your moves
Fabularna data wątku: 18.05
Opis wątku: Hector kontynuuje terapię Celine, słuchając o nowych relacjach zawiązanych przez pacjentkę, reprymendując ją za picie alkoholu, niespodziewanie wysłuchując opowieści o młodzieńczej miłości i pomagając baletnicy zmierzyć się z traumą z Tower.
Link do rozgrywki: tutaj
Hidin' all of our sins from the daylight