Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 8 IV 1958
Opis wątku: Castor wita w sklepie nowego klienta. Oprowadza Everetta po sklepie, prezentuje dostępne towary, odpowiada na pytanie o ceny i sposoby zapłaty. Zachęca do ponownej wizyty, a na koniec przyjmuje kolejnego klienta, wydając zamówioną przez niego maść.
Link do rozgrywki: klik
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
Fabularna data wątku: 14.06
Opis wątku: Cornelius przemawia patriotycznie, prowadząc koncert charytatywny w Warwickshire, zachwala hrabstwo, namiestnika i nowy szpital. Po występie spotyka się z dziennikarzem Walczącego Maga i udziela mu instrukcji na temat opisania wydarzenia i bezpieczeństwa w hrabstwie.
Link do rozgrywki: tutaj
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 14 VI 1958
Opis wątku: Valerie organizuje koncert charytatywny na rzecz Szpitala Asfodela w Warwickshire. W trakcie wieczoru występuje przed publicznością z premierowymi, autorskimi utworami o patriotycznym zabarwieniu. Po występie udziela wywiadu redaktorce Czarownicy oraz rozdaje autografy fanom.
Link do rozgrywki: klik
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Fabularna data wątku: 3 maja
Opis wątku: Codzienne obowiązki w Ministerstwie Magii. Cornelius osobiście postanawia zadbać o zniszczenie akt kompromitujących syna jednego z konserwatywnych sędziów Wizengamotu (zdarzenie inspirowane zeszłomiesięcznym incydentem, w którym policja w Wiltshire omyłkowo ujęła syna znanego polityka - straumatyzowany Diggory nie doszedł do siebie i wywołał pożar w miejscu publicznym). Pozbywa się akt o sprawcy i "wypadku" z Departamentu Niewłaściwego Użycia Czarów, przekonująco uświadamiając sekretarce Nenie McKinnon hierarchię panującą w Ministerstwie. Następnie kończy notatki o oficjalnej wersji zdarzeń i wydaje dyspozycje innym pracownikom, by móc porozmawiać z sędzią w przerwie obiadowej i przekazać mu dobre wieści.
Link do rozgrywki: klik
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 3 V 1958
Opis wątku: Nena pierw spotyka się z Jaydenem Vane'm, później do gabinetu wkracza Cornelius Sallow - wątek dotyczy codzienności jej pracy, związany jest z niewłaściwym użyciem czarów. Pierw rozmawia z Vane'm na temat sprawcy pewnego wypadku, później w jej miejscu pracy pojawia się Sallow, żądający od niej zniszczenia pewnych akt. Mimo niepewności, Nena ulega poleceniom współpracownika.
Link do rozgrywki: ten sam co powyżej, klik
tęsknotę w każdy dzień
Fabularna data wątku: 07.04.1958
Opis wątku: Belvina na prośbę lady Rosier zjawia się w Château Rose i potwierdza ciążę kobiety, omawiając przy okazji jej stan zdrowia.
Link do rozgrywki: tu
W nocy
Bez nikogo
Fabularna data wątku: 5 IV 1958
Opis wątku: Na prośbę Harolda Longbottoma Mare udaje się w okolice doliny rzeki Calder w West Riding of Yorkshire, udzielając pomocy humanitarnej poszkodowanym w wyniku magicznego huraganu mieszkańcom hrabstwa. Na jej prośbę przygotowane zostają w Derby ciepłe posiłki, które zostają wydane ludziom. Mare poświęca się rozmowie z zamieszkałymi w obozowisku kobietami, wysłuchując ich próśb i wlewając w serca nadzieję na lepsze jutro. Osobiście zajmuje się obłożnie chorymi, a także osobiście koordynuje rozpoczęcie ewakuacji ludności na bezpieczniejsze tereny.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Mare Greengrass
Fabularna data wątku: 6 IV 1958
Opis wątku: Mare bierze udział w zorganizowanym przez Leona spotkaniu z mieszkańcami miasteczka Blyth, od których decyzji zależy, czy uchodźcy z Yorkshire odnajdą w Norhumberland swój nowy dom. Przekonuje mieszkańców, że przyjęcie potrzebujących z obozowiska w dolinie rzeki Calder wpłynie pozytywnie na rozwój miasteczka, wspomoże mieszkańców w codziennych obowiązkach, a także pokaże ich dobre serce. Udaje jej się wpłynąć nawet na malkonentów, wskazując zalety tegoż rozwiązania oraz dzięki własnej pomysłowości odnajduje przestrzeń na pomieszczenie większej ilości uchodźców.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Mare Greengrass
Fabularna data wątku: 15 V 1958
Opis wątku: Mare wybiera się do wioski Flash w towarzystwie Melpomene. Na miejscu przemawia do zgromadzonych mieszkańców, dziękując im za solidarność okazaną w okresie następującym bezpośrednio po napaści Rycerzy Walpurgii na Staffordshire oraz przyjęcie pod dach uchodźców z Yorkshire. Prosi o pielęgnowanie pamięci o tamtych wydarzeniach, o naukę z doświadczenia. Odnosi się także do kwestii sądów wojennych, wskazując na ich konieczność oraz na rozwiązania, które zapobiegają skazaniu na podstawie fałszywych oskarżeń.
Link do rozgrywki: klik
is the goddess of victory fair to everyone?
Fabularna data wątku: 11 VI 1958
Opis wątku: Castor zabiera pracę do domu; Podejmuje dwie próby stworzenia talizmanu z runą kojącego szeptu, drugą zakończoną sukcesem. Dodatkowo przygotowuje eliksir uspokajający oraz eliksir znieczulający na zamówienie klientów jego sklepu.
Link do rozgrywki: klik
Zniecierpliwieni teraźniejszością, wrogowie przeszłości, pozbawieni przyszłości, przypominaliśmy tych, którym sprawiedliwość lub nienawiść ludzka każe żyć za kratami. |
And there are times when
the only feeling I have
is one of mad revolt. ❞
Fabularna data wątku: 25 VI 1958
Opis wątku: Maria kończy nocną zmianę w rezerwacie, w trakcie której zajmowała się jednorożcem zrzucającym zewnętrzną powłokę rogu. Powracając na polanę napotyka nieznajomą, której nie powinno być w tym miejscu tak wcześnie rano. Oferuje jej pomoc z powrotem do grupy, od której mogła się odłączyć, a także wygody, które mogą czekać na nią w budynku zarządu. Odpowiada na pytania o właściwości magiczne jednorożców, kiedy w rezerwacie pojawią się źrebięta. Gdy towarzyszący jej jednorożec, Przebiśnieg, zostaje ranny, rusza za nim w pogoń, organizując pierwszą pomoc.
Link do rozgrywki: klik
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
Fabularna data wątku: 20.05
Opis wątku: Cornelius pomaga Drew w załagodzeniu skutków niefortunnego wizerunku Bury St Edmunds (na evencie miasteczko pochłonęła Szatańska Pożoga, która zaczęła się w katedrze). Udziela Macnairowi kilku rad propagandowych, wymyśla narrację obciążającą winą za pożar "artefakty skradzione przez mugoli" (relikwie z katedry odzyskane przez Rycerzy) i przedstawia pozostałym w mieście czarodziejom namiestnika. W krótkiej przemowie obwinia mugoli za katastrofę w miasteczku, chwali heroizm Rycerzy i obiecuje, że Drew wykryje skutki "klątwy" i ustabilizuje magię w katedrze. Po rozejściu się ludzi, Cornelius i Drew uwiarygodniają swoje śledztwo i spędzają w katedrze kilka godzin, podczas których mogą omówić strategie propagandowe w hrabstwie i poznać się lepiej.
Link do rozgrywki: hop
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 27 kwietnia 1958
Opis wątku: Cassandra na wezwanie Tatiany przyłącza się do niej i do Drew, czarownica została mocno poturbowana w trakcie walki, a Cassandra zajęła się jej ranami.
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 01.04.
Opis wątku: Eve przychodzi na wizytę do Yvette z niepokojącymi ją objawami. Baudelaire przeprowadza wywiad, bada młodszą kobietę, a następnie sprawdza swoje podejrzenia i stwierdza ciąże.
Link do rozgrywki: hop
Fabularna data wątku: 04.04.
Opis wątku: Yvette wraz z Castorem wybiera się do Exeter, aby pomóc ofiarom powodzi. Kobieta zajmuje się złamaną kostką u przygniecionej nogi jednego z mężczyzn oraz starszą kobietą lecząc u niej objawy grypowe, stawiając dalszą diagnozę i informując o zaleceniach.
Link do rozgrywki: hop
and what fades away.
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
Fabularna data wątku: 4 maja 1958 r.
Opis wątku: Varya przychodzi do cyrku w związku z ogłoszeniem dotyczącym sprzedaży zwłok tygrysa. Laurence pokazuje jej tygrysa i opowiada o nim. Po oględzinach Varya decyduje się zakupić truchło, które będzie później mogła wypchać i sprzedać. Pracownik cyrku zaprowadza ją do swojej szefowej, by mogli sfinalizować transakcję.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 16.05
Opis wątku: Ian zostaje zaangażowany w swoją pierwszą akcję zwiadowczą w ramach działania w oddziale łączności. Wraz z Billym i Garrym docierają do lasów w Derbyshire, by odnaleźć kryjówkę szmalcowników. W trakcie zwiadu drużyna rozdziela się i Ianowi przypada w udziale odciągnięcie uwagi strażników. Po wszystkim odlatują w bezpieczne miejsce, a Ian w międzyczasie traci swoją miotłę.
Link do rozgrywki: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
is to stand and fight
Fabularna data wątku: 12.06
Opis wątku: Szefowa każe mi opowiedzieć lady Travers o pułapkach - w pokazowych skrytkach demonstruję damie działanie Duny, wyjaśniając zindywidualizowane zabezpieczenia oferowane w banku dla bogatszych klientów.
Link do rozgrywki: tutaj
little spy