Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 14 V 1958
Opis wątku: Valerie bierze udział w wystawieniu nowej sztuki na deskach Royal Opera House. Obsadzona w głównej roli żeńskiej, Marfy, opowiada klasyczną historię Carskiej Panny Młodej autorstwa Nikolaia Rimskiego-Korsakowa. Po spektaklu spotyka się w garderobie z lady Travers, której udziela wyczerpujących odpowiedzi na pytania związane z operą oraz zawodem śpiewaczki.
Link do rozgrywki: klik
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Fabularna data wątku: 19 kwietnia
Opis wątku: Michael postanawia zabrać Justine, żeby zbadać sprawę zniknięć. Trafiają na dwóch czarnoksiężników i inferiusa. W trakcie pojedynku Justine pali inferiusa, a Michael unieruchamia mężczyzn. Pozostawiając szefa szajki pod Petrificusem, przesłuchują młodszego szmalcownika już na miejscu, zastraszając go za pomocą zarówno argumentów, jak i własnej reputacji z listów gończych. Odnajdują ich kryjówkę, na miejscu znajdując notatki. Resztę czynności postanawiając przeprowadzić już w biurze.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t4927p75-rekaw-praplatanow#352264
Fabularna data wątku: 1 maja
Opis wątku: Justine spotyka się z Lucindą by pomóc jej w sprawdzeniu pewnego tunelu - który może być pomocnym szlakiem transportu, jednak krąży informacja, że został on obłożony klątwą. Tego dnia nie udaje im się dotrzeć na miejsce przed zmrokiem, gdyż po drodze trafiają na ludzi potrzebujących pomocy. Ich dom stanął w ogniu. We dwie udzielają więc im pomocy ratując ich życia i postanawiają, że kwestia tunelu będzie musiała poczekać do następnego ranka.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t3954p60-romantyczna-lawka#341758
Fabularna data wątku: 7 maja
Opis wątku: O powoli rozrastającej się w Kornwalii grupie popleczników Voldermota usłyszała pokątnie i dużo wcześniej, korzystając ze swoich zdolności próbowała zinfiltrować grupę od środka. Nie szło źle. A przynajmniej nie szło źle do tego konkretnego dnia. Alan Bushwick nie okazał się tak skończonym idiotą jak zakładała - a może jakim sprawiał wrażenie. Starczyło jedno pytanie, które jak lawina posypało serię kłamstw wypowiedzianych wcześniej. Doszło do pojedynku w którego sam środek wpadł nieznany jej chłopak. Chłopak, którego Bushwick bez skrupułów zaatakował. Justine pokonała mężczyznę, choć nie obeszła się bez ran. A później pomogła Johnniemu, ofiarując mu kryształ i eliksir - sobie samej nastawiając rękę. Po krótkiej rozmowie mieli zająć się Bushwickiem, jednak ten zniknął zabrany przez czkawkę, pozostawiając ją z wiedzą, że kiedyś wcześniej im pomógł. Doprowadziła więc sprawę do końca sama. Przenosząc Bushwicka do opuszczonego budynku - ale było za późno. Wykrwawił się. Nie miała jednak dla niego litości, był mordercą. Liczyła jednak na to, że nie podzielił się z nikim swoimi podejrzeniami. Śmierć jednego z dowodzących grupą nie była jej na rękę, ale zamierzała w nadchodzącym czasie zająć się nią i wyplenić z ziem promugolskich całkiem.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t6715p120-wioska-tinworth#345217
Fabularna data wątku: 5-8 czerwca
Opis wątku: Justine zaplanowała porwanie - tym razem, przygotowując się do niego skrupulatniej niż wcześniej. Choć plany - jak to miewały w swoim zwyczaju lubiły strzelić w łeb w ostatniej chwili. Zmuszona sytuacją - niewspółpracującą metamorfomagią i uciekającym czasem - postanawia zadziałać inaczej, ale mimo wszystko podjąć się realizacji planu. Planu który w swym zamiarze miał porwanie żony jednego z śmierciożerców z nadzieją, na uzyskanie informacji o ich działaniach, ale też jako manifestacja tego, że mimo przejęcia władzy w kraju powinni pamiętać, że oni nadal walczą. Zgodnie ze swoim zwyczajem Evandra wybiera się na przejażdżkę i gdy samotnie zażywa chwili relaksu Tonks przechodzi do działania, by razem z nią przenieść się do opuszczonego wiatraku na ziemiach różanych lordów - zgodnie z maksymą, że pod latarnią jest najciemniej. Rozmowy pod różnymi twarzami nie przynoszą jednak żadnych odpowiedzi - Evandra nie posiada informacji, które byłby cokolwiek warte. W chwili w której Tonks postanawia zakończyć ich - trochę przedłużające się - spotkanie, swoją żonę odnajduje Tristan. Dochodzi do walki. Zmuszony do obrony przed potężnym urokiem Tristan rzuca z powodzeniem tarczę - ale nie tylko. W wiatraku pojawiają się trzy wilki, które mocno zaburzają równowagę sił. Jeden błąd starcza, by Tonks potrafiła ocenić, że nie jest w stanie dzisiaj wygrać. Ucieka - tylko czy naprawdę przegrała?
Link do rozgrywki: Nadmorski szlak i Stary Wiatrak + pojedynek
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Fabularna data wątku: 23.06
Opis wątku: Cornelius Sallow wraz ze swoim ochroniarzem pojawią się w domu Elviry na umówiony wywiad i prezentację w jej prywatnym prosektorium. Elvira przeprowadza sekcję zwłok z otwarciem powłok czaszki, przez cały czas odpowiadając wyczerpująco na pytania konieczne do napisania artykułu oraz tłumacząc Corneliusowi co widzi i jakie znaczenie mają różnice w działaniu ciał mugola i czarodzieja. Efetem tego spotkania zostanie rozkosznie propagandowy artykuł w Walczącym Magu.
Link do rozgrywki: tutaj
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 12.06.1958
Opis wątku: Michael, wraz z poznaną przypadkiem Anne, postanawia włamać się do pracowni malarskiej. Nie wie, czego tam szukać, los jednak skłania go do zajrzenia we wszystkie kąty i głębiej. Poza wódką, starym zegarkiem i papierosami, w ruchomym stopniu schodów znajduje metalową skrzynkę, która skrywa pieniądze i biżuterię. A łupem nie dzieli się z dziewczyną, bo współpraca nie wypaliła...
Link do rozgrywki: klik
a lesser man than you think i am
Fabularna data wątku: 14.06
Opis wątku:
Link do rozgrywki: tutaj
little spy
Fabularna data wątku: 19.04.58 r.
Opis wątku: Leczę Kinę w mojej lecznicy - pojawiła się u mnie ranna i bez oka.
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 4 V '58
Opis wątku: truchło zmarłego tygrysa zostaje wystawione na sprzedaż; Laurie zostaje poproszony o wykorzystanie transmutacji, aby zadbać o komfort zwiedzających (pozbycie się uciążliwego zapachu); gdy pojawia się potencjalny kupiec, prezentuje tygrysa i opisuje jego historię, a następnie zaprowadza zainteresowaną do pracownicy cyrku, która finalizuje transakcję
Link do rozgrywki: link do wątku
(zgłoszony do sprawdzenia przez Varvarkę tu)
Imię i nazwisko: Laurence Morrow
Fabularna data wątku: 9 VI '58
Opis wątku: Morrow spotyka się z klientem, dla którego tworzy dwa świstokliki, a ponadto odpowiada na jego pytania związane z ich wykorzystywaniem
Link do rozgrywki: link do wątku
gwiazdy były nisko jak gołębie
ludzie smutni nachylali twarz
i szukali gwiazd prawdziwych w głębi
z tym uśmiechem, który chyba znasz
Opis wątku: Rigel dostaje od Ramseya Mulcibera zlecenie oraz zaproszenie do wspólnych badań, nad pewnym sekretnym projektem w Departamencie Tajemnic.
Link do rozgrywki: tu
Ostatnio zmieniony przez Rigel Black dnia 14.02.23 15:10, w całości zmieniany 1 raz
Fabularna data wątku: 5.05.1958
Opis wątku: Evandra wraz z Odettą udają się do Crawley, gdzie wspierają mieszkańców w organizacji święta. Rozmawiają z burmistrzem o potrzebach społeczności, wysłuchują występu lokalnego chóru, a także zwracają się do sprzedawców, rozglądając się po kramach. Evandra zainteresowana lokalnymi wyrobami, dołożyła swoją cegiełkę w postaci haftowanego na chusteczce wzoru, która następnie została wystawiona na sprzedaż, a także wspomaga finansowo sprzedawcę miodów. Żegnając się z burmistrzem miasta, podnosi go na duchu i wspiera dobrym słowem, propagując niechęć do mugoli oraz zacieśnianie więzów w czarodziejskiej społeczności. Przekazuje mu datek na rzecz miasta w wysokości 100PM.
Link do rozgrywki: klik
and i'll show you
hands ready to
bleed
Fabularna data wątku: 10 kwietnia
Opis wątku: spotykam się z Rigelem poza murami Ministerstwa Magii ponieważ jest stażystą i nie powinien mieć wzglądu w badania, które mu proponuje; zlecam mu przyjrzenie się dwóm zaklęciom i rozpisanie ich na części pierwsze, co pomoże mi w dalszych etapach badań
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t1424p30-ukryte-stoliki#344567
pan unosi brew, pan apetyt ma
na krew
Fabularna data wątku: 10/06/1958
Opis wątku: Timothee trafił do Rosierów pod opiekę po zakończeniu szkoły. Mathieu zaprosił go do pomocy w Smoczych Ogrodach. Organizuje młodemu szlachcicowi, krótkie wprowadzenie do klimatu miejsca pracy, przekazuje potrzebne informacje i to, czym będzie się na samym początku zajmował. Jednocześnie Rosier wykonuje swoje standardowe obowiązki, dotrzymując młodemu Lordowi towarzystwa.
Link do rozgrywki: Smocze Ogrody
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Fabularna data wątku: 14.06.1958
Opis wątku: Rigel dostaje od niewymownych w Departamencie polecenie, by rozszyfrować pewien tajemniczy dziennik, w którym zawarty był przepis na pewien eliksir. Trakcie pracy nad tekstem, okazało się, że był to opis jakiejś czarnomagicznej klątwy albo rytuału, który jeszcze nie został zakończony. Dlatego Rigel prosi o pomoc Claire Fancourt, by razem z nią udać się w miejsce, gdzie prawdopodobnie odbywa się rytuał, by go zbadać. Ostatecznie okazuje się, że wszystko jest o wiele bardziej mroczne, niż wydawało się na pierwszy rzut oka.
Link do rozgrywki: tutaj
Fabularna data wątku: 20 czerwca
Opis wątku: W godzinach pracy Teda w lecznicy zjawiają się dwaj znani mu dobrze mężczyźni, którzy niosą w rękach jego brata, Williama. Prędko okazuje się, że Billy wymaga pomocy magomedyka, którą Ted oczywiście mu zapewnia.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11466-gabinet-magomedyka-w-borrowash
jesteś wolny
przez czas, przez czas - przeklęty
fear is the mind-killer
fear is the
little-death
Fabularna data wątku: 12 maja 58
Opis wątku: Namiestnik Warwickshire zaproponował mi pieczę nad tamtejszą lecznicą. Przyjęłam tę propozycję, a w późniejszych dniach zaczęłam przystosowywać ją do użytku poprzez usuwanie śladów zniszczeń pozostałych po niedawnej bitwie i czasach, w których w tym miejscu brakowało pieniędzy. Z pomocą córki i Marii zajęłam się porządkowaniem tego miejsca, od generalnej czystości, przez stare leki, po odnalezione listy i ubrania po zmarłych.
Link do rozgrywki: tutaj
prządką
Fabularna data wątku: 1.07
Opis wątku: Hector zostaje wezwany do udzielenia pomocy uzdrowicielskiej umierającemu człowiekowi. Leczy wszystkie rany Benjamina, przy okazji mając oko na pacjentkę swojego gabinetu magipsychiatrycznego, postawioną w stresującej i przywołującej traumatyczne wspomnienia sytuacji Celine. Za pomocą zaklęć uspokajających łagodzi też szok przytomniejącego mężczyzny i próbuje postawić w myślach pierwsze hipotezy o tym, jak tortury mogły wpłynąć na jego psychikę - obiecując powrócić do fascynującego przypadku.
Link do rozgrywki: szopa Lovegoodów
Hidin' all of our sins from the daylight