Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 7 I 1958
Opis wątku: Valerie wybiera się do Domu Mody Parkinson, by zamówić suknię, w której zagra koncert z okazji Dnia Zakochanych (wspominane tutaj). Spotyka tam lady Odettę, z którą ustala szczegóły zamawianej kreacji, skupiając się zarówno na tym, jakiego rodzaju występ został przez nią zaplanowany, jak będzie padało światło oraz o jakiej porze dnia suknia będzie się najlepiej prezentować. Na koniec suknia zostaje zamówiona, a Odetta osobiście zaproszona na jeden z nadchodzących koncertów Valerie.
Link do rozgrywki: klik
tradition honor excellence
and turn the knife
i know those
party games too
Fabularna data wątku: 07.01.1958
Opis wątku: Przebywająca w Domu Mody Odetta natyka się na szukającą stroju na najbliższy koncert Valerie Vanity. Rozpoznając artystkę, Odetta proponuje jej swoją asystę, przedstawiając jej możliwości przygotowania stroju oraz dyskutując, co pani Vanity powinna wziąć pod uwagę kiedy będzie składała zamówienie. Po domówieniu szczegółów, Odetta wskazała jeszcze osobę, u której można złożyć zamówienie.
Link do rozgrywki: Galeria nowości
Imię i nazwisko: Odetta Parkinson
Fabularna data wątku: 06.02.1958
Opis wątku: Przychodzącą do Domu Mody Parkinson Olvię Wayne spotyka Odetta Parkinson, zaraz też podejmująca się pomocy kobiecie, chcąc przypilnować czy nieznajoma nie zamierza również niczego ukraść. Pilnując Olivii, Odetta opowiada jej o perfumach znajdujących się w ofercie, opowiadając też niedawno przybyłej pannie Wayne nieco o Londynie.
Link do rozgrywki: Perfumeria
death, love
And sacrifice
Fabularna data wątku: 25.02
Opis wątku: Elric wraz z zarekomendowaną przez starszego profesora Amelią udają się na mokradła, aby zweryfikować wieści o atakach magicznego stworzenia na lokalną społeczność. Odnajdują gniazdo zmarniałych, chorych akromantul, z ciężkim sercem palą je wraz z resztkami osobników, jednego tylko biorąc w celu zbadania dziwnej epidemii.
Link do rozgrywki: tutaj
frighten me
znowu zaczął istnieć
ale istniał zupełnie inaczej
Fabularna data wątku: 25 lutego
Opis wątku: na prośbę znajomego profesora podupadającego na zdrowiu, Amelia decyduje się towarzyszyć Elricowi w zleceniu na spacyfikowanie nieznanego magicznego stworzenia, które osiedliło się na bagnach w Wiltshire. Szybko dochodzą do wniosku, że za wszystko odpowiada klan akromantul (chorych i zdesperowanych); zabezpieczają jedno ze stworzeń do dalszych badań, natomiast gniazdo zwierząt przytłoczonych epidemią palą, żeby ukrócić ich cierpienie i jednocześnie oswobodzić mieszkańców pobliskiej wioski od zagrażającemu życiu problemu.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Amelia Eberhart
Fabularna data wątku: 26 lutego
Opis wątku: w związku z ucieczką demimoza z karawany transportującej magiczne zwierzęta do menażerii, Amelia stawia się w lesie Leicestershire wraz z innymi magizoologami, żeby odnaleźć niewidzialnego uciekiniera. Towarzyszy jej w tym młodzieniec służący magiczną pomocą, gdy jej własne zaklęcia zawodzą. Razem z Castorem odnajdują demimoza i po krótkiej pogoni Eberhart udaje się go okiełznać; zabiera go z powrotem do handlarza, któremu zamierza nie tylko zapewnić solidny wykład na temat bezpieczeństwa magicznej fauny, co także mieć na niego oko w przyszłości.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Amelia Eberhart
Fabularna data wątku: 27 marca
Opis wątku: Amelia prowadzi okresowe badania kontrolne nad populacją lunaballi w Hampshire; podczas obserwacji, w jej obozie zjawia się Benjamin Wright, którego kobieta nie rozpoznaje przez fakt zaniedbanej aparycji. Zakonnik podaje się za gajowego, ale zanim zdołałby podać rozjuszonej Amelii nazwisko swojego rzekomego przełożonego, ich rozmowę przerywa pojawienie się młodej lunaballi i niezidentyfikowanej, cienistej istoty. Czarodzieje stają oko w oko z nieznanym gatunkiem, a lunaballa ucieka do namiotu. Kiedy zagrożenie mija samoistnie, Amelia usypia przestraszone zwierzątko i deklaruje, że zabierze je ze sobą do Ministerstwa, jako że reszta jej klanu została zabita przez wspomnianą bestię.
Link do rozgrywki: link do wątku
but no more mistakes like i made before.
would it be so hard to understand?
Fabularna data wątku: 03.01.1958
Opis wątku: Znajdująca kontakt do Moore'a przez znajomych Evelyn Despenser zatrudnia Richarda do drobnych napraw w nieco rozpadającej się hodowli - Richard zaczyna od naprawy kuchennego kranu, pouszkadzanego nie tylko przez upływ czasu ale i ciekawskie łapki niuchacza. Potem dokonuje napraw rzeczy popsutych przez niesfornego Rufusa aby ostatecznie umówić się z Evelyn na możliwość dalszej współpracy.
Link do rozgrywki: Tutaj
Imię i nazwisko: Richard Moore
Fabularna data wątku: 04.02.1958
Opis wątku: Lord Archibald Prewett zatrudnia do wykończenia miejsca dla uchodźców Richarda oraz Gabriela - po zjawieniu się na miejsce Moore i Tonks oceniają postępy w budowie, wspólnie planują dalsze działania a także przygotowują miejsce, rozbudowując je wedle potrzeb które mogą mieć następni mieszkańcy i wykańczając miejsce na miarę ich możliwości, niewielkie sprawozdanie przedstawiając lordowi Prewettowi.
Link do rozgrywki: Tutaj
Endings are the saddest part,
So just give me a happy middle
And a very happy start.
Fabularna data wątku: 18 marca 1958
Opis wątku: Manannan rekrutuje Amelię do pomocy krakenowi, który zraniony po batalii z mugolskimi okrętami osiadł na dnie rzeki. Czarownica przygotowuje (tylko odrobinę krwawy) plan na podanie krakenowi medykamentów, ocenia stan obrażeń stworzenia i dedukuje po jakim czasie - po udzielonej mu pomocy - powróci do zdrowia.
Link do rozgrywki: link do wątku
but no more mistakes like i made before.
would it be so hard to understand?
Fabularna data wątku: 13 lutego
Opis wątku: Podczas plecenia sznurkowego kantaru, do stajni wpada Neala ze swoją tragedią. James usilnie stara się ignorować burę, jaką otrzymał i pracować dalej - rozlewa koniom wodę, zaklina miotłę do sprzątania siana z przejścia, rozsypuje koniom paszę do koryt, próbuje (bezskutecznie) naprawić rozdarty jutowy worek ze zbożem w schowku, sprząta sprzęty. Dochodzi między nimi do kłótni, praca w stajni nie pomaga zachować nerwów na wodzy; a kiedy dochodzi do zgody James proponuje Neali wyczesanie koni, skoro chciała pomóc i pokazuje jej w jaki sposób to robić.
Link do rozgrywki: tutaj
maladilem baxtale Romensa
złodzieje serc,
tańczcie kiedy konie,
wybijają kopytami rytm.
Fabularna data wątku: 20.01.
Opis wątku: Yvette chcąc nieco odciążyć Leśną Lecznicę po wydarzeniach z nocy za zgodą właściciela pubu oferuję w nim pomoc osobom rannym i chorym. Między innymi nastawia wybity bark, leczy złamany nadgarstek, zakażenie. Leczy również Gabriela najpierw sprawdzając czy na skutek upadku nie doznał urazów wewnętrznych, a następnie lecząc krwiaki i siniaki na jego ciele.
Link do rozgrywki: hop
Imię i nazwisko: Yvette Baudelaire
Fabularna data wątku: 03.03
Opis wątku: Yvette otrzymuje list od Amelii, w którym kobieta prosi ją o natychmiastową pomoc. Z samej treści listu Yvette wysunęła wstępną diagnozę, iż przypadłością, która dotknęła kobietę jest pocałunek koguchara. Diagnozę tą potwierdza już na miejscu i przystępuję do leczenia objawowego. Sprawdza czy na jej ciele wyrosła już sierść, smaruje ją maścią, która ma za zadanie temu procesowi zapobiec. Podaje jej eliksir na kłopot z głosem, wywar z mandragory oraz napar z kocimiętki.
Link do rozgrywki: hop
and what fades away.
going on at night
so many hearts are fighting
to survive without light
Fabularna data wątku: 19/20 stycznia
Opis wątku: Uzyskawszy informacje o mężczyznach, którzy przy pomocy przemytników, chcieli zbiec z miejsca zbrodni przed odnalezieniem ich przez Zakon Feniksa. Justine z Ettą i Thalią przeszły do działa; wykorzystując znajomości Thalia wskazała, kto podjął się tego zadania, następnie po unieszkodliwieniu ich, razem z Justine użyły swoich umiejętności genetycznych, aby podszyć się pod mężczyzn i przeniknąć do obozu, bez wzbudzania podejrzeń. Henrietta zmieniona w kota upewniła się co do przebywających tam mężczyzn. Następnie wspólnie zaatakowały i unieszkodliwiły zbrodniarzy. Odnalazły również łódź, która miała służyć za środek transportu. Dodatkowo Justine zajęła się szmalcownikami i upewniła, że nikogo więcej nie skrzywdzą.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t1478p105-rozlewisko#323923 ( 1, 2, 3, 4, 5)
Imię i nazwisko: Justine Tonks
Fabularna data wątku: 31 stycznia
Opis wątku: Justine pomaga przy uporaniu się z problemem olbrzyma, terroryzującym ludzi zamieszkających okolice kamiennego mostu. Razem z Volansem i Kieranem podejmuje z nim walkę, następnie doprowadzając sprawę do końca i upewniając się, że istota więcej nikogo nie skrzywdzi.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t10585-kamienny-most#320812 ( 1, 2, 3, 4, 5, 6 )
Imię i nazwisko: Justine Tonks
Fabularna data wątku: 20 luty
Opis wątku: Justine odpowiada na prośbę Thalii dotyczącą pomocy w uratowaniu kobiet przetrzymywanych na jednym ze statków. Przez niespodziewane pojawienie się chmury dementorów plan, który omówiły musiał ulec zmianie. Dlatego też, by odciągnąć uwagę od statków w porcie Justine wraz z Josephine zajmują się odwróceniem uwagi, poprzez skupienie jej na iluzji i patronusie feniksa. Jednocześnie pilnując, by kapitan wspomianego statku nie wrócił na niego szybciej, niż to konieczne. Sprawa komplikuje się, gdyż powstałe zamieszanie alarmuje go. W jednej z uliczek w drodze do portu Justine obezwładnia mężczyznę pozorując kradzież. Szczęśliwie, zyskując dla ratujących kobiety Lucindy i Thalii - zyskując tyle czasu, by cała akcja zakończyła się sukcesem.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t8336p15-targ-w-cromer#330749 ( 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 )
Imię i nazwisko: Justine Tonks
Fabularna data wątku: 1 marca
Opis wątku: Po przesłuchaniu Thomasa Doe i zdaniu raportu Longbottomowi Justine zgodnie z jego polecenie rusza śladem chłopaka, chcąc zobaczyć, dokąd najpierw skieruje swoje kroki. Natrafia na nieznany dom i postanawia go zinfiltrować pod postacią niepozornej, młodej dziewczyny, jednocześnie próbując poznać i sprawdzić swojego rozmówcę by na tej podstawie móc wywnioskować czy zagraża ich sprawie i jaki jest jego stosunek do mugoli.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t11021-salon#339015
The Devil whispered in my ear, you are not strong enough to withstand the Storm. Today I whispered in the Devil's ear,
I am the Storm.
Like the valkyries, those furies who men fear and desire.
Fabularna data wątku: 3 lutego
Opis wątku: standardowa wizyta u klientki obejmującą przymiarki, omówienie projektów i wspólnej wizji; tym razem nieco bardziej ekscytująca, wszak lady poprosiła o uszycie kilku par spodni na różne okazje
Link do rozgrywki: tutaj
ain't enough.
Fabularna data wątku: 06.03
Opis wątku: Na prośbę lady Burke, Belvina udaje się do przytułku dla ubogich w Coventry, gdzie wspólnie z Elvirą Multon, oferują pomoc uzdrowicielską dla znajdujących się tam mieszkańców w różnym wieku i stanie zdrowia. Po zapoznaniu się z trudnymi warunkami panującymi w budynku podejmuje się próby leczenia pacjentów, chociaż otoczenie nie sprzyja uzdrowicielką.
Link do rozgrywki: tu
W nocy
Bez nikogo
Fabularna data wątku: 25 lutego 1958
Opis wątku: Znajdując w opuszczonych ruinach składniki najpewniej przeznaczone na sprzedaż przez miejscowych przemytników, Thalia postanawia ich ubiec i zgarnąć towar dla siebie, sprzedając go swoim kontaktom, zamiast komuś innemu. Z pomocą Volansa Thalia kataloguje znalezione w skrzyniach przedmioty, tak aby w późniejszym czasie rozesłać odpowiednie informacje dla chętnych kupców.
Link do rozgrywki: Link
Imię i nazwisko: Thalia Wellers
Fabularna data wątku: 16 marca 1958
Opis wątku: Informując wcześniej Kierana o prawdopodobnym przemycie czarnomagicznych przedmiotów do magazynów Cromer. Po przedstawieniu pracy na miejscu zjawia się Frederick Fox, jednak zanim udaje im się przejść do pracy, natyka się na nich mężczyzna który błaga ich o pomoc w przegonieniu ludzi napadających na ich gospodarstwa. Po udzieleniu pomocy, Thalia i Frederick wracają do portu i zajmują się skrzyniami.
Link do rozgrywki: Wątek
Beware the dreams with eyes of gold
And though he'll speak of quests and powers...
...blessed, ignore the lies you're told
From the top of this lowly hillside
Through the realm of the soulless Fey
I'm makin' my way
And all of us dread the trouble that lies ahead
At the end of this wayward day
I'm makin' my way
Fabularna data wątku: 4.01
Opis wątku: Podczas jednego z dni w pracy w Banku Gringotta Claire spotyka Zlatę, z którą po omówieniu bieżącej sytuacji panującej w swoich działach, przenoszą się do magazynu windykacji. To tam Claire wykorzystuje swoją wiedzę w dziedzinie łamania klątw i pomaga Zlacie w określeniu natury zarekwirowanego przedmiotu. Rozpoznaje narzucone nań zabezpieczenia i zdejmuje je, dzięki czemu są w stanie dotrzeć do ukrytego przez dłużnika majątku.
Link do rozgrywki: klik
Fabularna data wątku: 17.02
Opis wątku: Deirdre łagodzi niezadowolenie lorda Parkinsona; próbuje zaspokoić jego wygórowane oczekiwania odnośnie obsługi, zabawia go rozmową, sprowadzając ją na przyjazny mistrzowi krawiectwa grunt, rozluźnia atmosferę i dopytuje, co w La Fantasmagorii można zmienić, by ta godnie zaspokajała potrzeby szlachcica
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Deirdre Mericourt
Fabularna data wątku: 08.02
Opis wątku: Deirdre przyjmuje w gabinecie lady Burke; rozmawiają o ofercie la Fantasmagorii, repertuarze, ale przede wszystkim o możliwości współpracy. arystokratka planuje organizacje artystycznego wydarzenia, które będzie gościć magiczny balet; debatują o zakresie wspólnych działań, proponują satysfakcjonujące obydwie strony rozwiązania, Deirdre doradza odnośnie wyboru środków przekazu, który będzie najlepszy dla planowanego przez Prim wydarzenia
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
Ostatnio zmieniony przez Deirdre Mericourt dnia 08.04.22 14:53, w całości zmieniany 1 raz
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 4 lutego
Opis wątku: Powiadomiony o niebezpiecznej sytuacji w Lancashire w związku z wygłodniałymi garborogami atakującymi ludzkie siedziby, lord Ollivander wystosowuje list z prośbą o pomoc do rezerwatu w Peak District, który podlega pod jego kuzynów Greengrassów. Elroy wraz z Elriciem zjawia się na miejscu jako jedna z dwóch wydzielonych grup, aby rozłożyć magiczne środki odżywcze i pomóc w przetrwaniu zimy garborogom, chcąc zapobiec w ten sposób ich zjawianiu się w pobliżu ludzkich siedzib.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Elroy Greengrass
Fabularna data wątku: 10 lutego
Opis wątku: Elroy w godzinach pracy służy odwiedzającej rezerwat Neali radą w wychowaniu i opiece nad jej nowym podopiecznym, który jest smoczognikiem. Mimo zejścia na sprawy uczuciowe i zamążpójścia kuzynki, smokolog przedstawia jej również podstawy obserwacji młodych smoków, którymi zajmują się pracownicy Peak District, a również w duchu nepotyzmu widząc jej zainteresowanie tematem, oferuje staż w rezerwacie.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Elroy Greengrass
Fabularna data wątku: 29 marca
Opis wątku: Elroy wita powracającego do rezerwatu pracownika - Benjamina. Przedstawia mu nowe obowiązki oraz informuje o zmianach, które zaszły podczas jego nieobecności w rezerwacie.
Link do rozgrywki: klik
Hope's not gone
You won't see me coming 'til it's too late again