Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku:20.10.1957
Opis wątku: Romulus Abbott zaprasza Greya do siebie aby zaproponować pracę. Na samym początku chce dokładnie dowiedzieć się czy Herbert jest typem pracownika, którego szuka. Herbert opowiada o swoim doświadczeniu oraz wypytuje dokładnie czego oczekuje sam zleceniodawca. W końcu mężczyźni ustalają, że współpraca im pasuje oraz umawiają się na kolejne spotkanie by Herbert mógł zobaczyć ogród i omówić dalsze prace.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 4 listopada 1957
Opis wątku: Tomek jako włóczykij zawędrował do miasteczka Yeovil i korzystając z okazji na zarobek inny niż kradzież czy żebranie, zaczął zabawiać tłum opowiadając bajki. Bliżej końca dnia Lady Abbott zatrzymuje się, aby posłuchać opowieści - ale w tłumie znajdują się również inne dzieci czy i dorośli, którzy rzucają mu od czasu do czasu knuta czy dwa.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 26/12/1957
Opis wątku: Augustus udał się do Baemish Hall, by pomóc Primrose z wykonaniem obliczeń dla dawnej siedziby rodowej Burke. Sprawa nie jest znowu taka prosta, bo nad zamkiem panuje aura tragedii, która kiedyś się w nim rozegrała, a to skutecznie utrudnia wykonanie klarownych obliczeń, dlatego też próbujemy ugryźć to w odpowiedni sposób.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Silent, secretive feeling
Of fearsome hatred that reaches the skies
Fabularna data wątku: 25.11.1957
Opis wątku: Po ostatnim spotkaniu z Cressidą i konieczności przekonywania jej co do faktu, że Piórko nie jest jaskinią rozpusty, Maghnus postanowił podreperować wizerunek klubu w oczach szlachetnie urodzonych kobiet - zaprosił więc lady Rosier, licząc na to, że jeśli lokal wywrze na niej odpowiednie wrażenie, podzieli się swoimi spostrzeżeniami z koleżankami i droga salonowych podszeptów będzie najszybszą i najskuteczniejszą metodą podbudowania renomy Piórka. Jednocześnie Bulstrode postanowił zadbać o odnowiony, acz spójny wystrój vipowskich lóż i poprosił Fantine o konsultację artystyczną. Oprowadził ją po całym klubie, wskazując miejsca, które wymagałyby jej uwagi jako znawczyni sztuki, wyraził swoje życzenia co do finalnego efektu, a następnie ustalili jaki styl obrazów najbardziej pasowałby do wnętrza Piórka. By przedstawić lokal w jak najlepszym świetle i udowodnić, że mimo trudności w pozyskiwaniu zaopatrzenia, Piórko Feniksa wciąż pozostaje topowym punktem na mapie londyńskiej branży restauracyjno-rozrywkowej gotowym dogodzić nawet najbardziej wymagającym klientom, Maghnus ugościł lady Rosier wykwintnym posiłkiem oraz winem, a Fantine zgodziła się przedyskutować z rodziną możliwość namalowania serii abstrakcyjnych obrazów, które miałyby zawisnąć na ścianach lóż, a w przypadku odpowiedzi odmownej szlachcianka ma wspomóc Maghnusa w wyborze stosownych dzieł innego malarza.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
in wine and flowers
go hand in hand
Fabularna data wątku: 13.11.
Opis wątku: Aquila Black zatrudniła mnie dwa dni wcześniej do grania propagandowych piosenek, dlatego właśnie wyruszam na miasto, aby takowe grać. Podczas gry zastaje mnie Augustus Rookwood - rozmawiany nieco o muzyce i podróżach, ale gram mu w międzyczasie propagandowe pieśni.
Link do rozgrywki: Tutaj
+
Fabularna data wątku: 19.11.1957
Opis wątku: Ronja zaprasza na konsultacje znajomą uzdrowicielkę Elvirę Multon. Chce na swoim własnym przykładzie dowiedzieć się i zbadać czy genetyczna choroba dotyku meduzy wpływa w jakiś sposób na psychikę i umiejętności magiczne chorego, co z kolei ma pomóc jej w tworzonych pracach badawczych. Kobiety wspólnie omawiają temat, Elvira bada Ronję, a następnie rozwiewa wszelkie wątpliwości i medyczne pytania drugiej uzdrowicielki odnośnie potencjalnego stanu psychiki cierpiącej.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
Imię i nazwisko: Ronja Fancourt
Fabularna data wątku:11.10.1957
Opis wątku: Ronja wybiera się na przerwę w pracy wraz ze swoją młodszą siostrą, odpoczynek przerywa im pojawienie się pracownika rezerwatu, który prosi Fancourt o pomoc medyczną. Ronja zostawia siostrę samą i podąża za potrzebującym, przeprowadzając w międzyczasie wstępny wywiad uzdrowicielski, oraz instruując jakie przedmioty będą potrzebne do skutecznej interwencji uzdrowicielskiej przy rannym smokologu.
Link do rozgrywki: świstoklik
wątek jest w połowie prywatną rozmową z siostrą, brak plusa
you will burn
from the outside in
but wars are won
from the inside out
Fabularna data wątku: 22.11.1957
Opis wątku: Craig Burke zleca Hannibalowi współpracę ze swoim bratem, Xavierem Burke, której celem jest wytropienie szlaku przerzutowego mugoli i ich czarodziejskich krewnych z Derbyshire na ziemie Longbottoma po czystkach, które miały miejsce w hrabstwie Durham. Przeprowadzają plan ataku na dom operowy w miasteczku Buxton, który okazuje się skrywać wytwórcę świstoklików i organizatora akcji. Mężczyzna zostaje pojmany i przekazany w ręce rodu Burke, a Buxton Opera House staje w płomieniach.
Link do rozgrywki: tutaj
+
Fabularna data wątku: 8.11
Opis wątku: Od kiedy poproszona została o zajmowanie się też samym domem mody, Odetta świeci przykładem w ramach swoich obowiązków ambasadorki, bo gdy tylko widzi jak lady Cressida Fawley przychodzi w poszukiwaniu sukni, Odetta oferuje swoją pomoc i prowadzi Cressidę na wystawy, pozwalając jej wybrać suknię i pomagając z opowiedzeniem o materiałach, podając parę swoich sugestii oraz informując o tym, jak wyglądać będzie dostawa i sugerując, że skrócona i dopasowana do lady Fawley suknia trafi do niej jeszcze przed koncertem w Palarni rodu Burke.
Link do rozgrywki: Link
+
Imię i nazwisko: Odetta Parkinson
Fabularna data wątku: 15.11
Opis wątku: Odetta wychodzi wraz z bratem na koncert w Palarni rodu Burke. Chociaż całość odbywa się w najmniej ciekawej dzielnicy Londynu, lady Parkinson dumnie zakłada najnowsze dzieło spod ręki jej brata, prezentując się wśród szlachty w klejnocie koronnym najnowszej kolekcji sukni. Opowiada o talencie brata każdemu szlachcicowi i zachwala najnowszy jedwab który trafił w ofertę Domu Mody.
Link do rozgrywki: Link
wątek nie jest skoncentrowany na pracy
Imię i nazwisko: Odetta Parkinson
Fabularna data wątku: 21.11
Opis wątku: Octavia Lestrange przychodzi do Domu Mody Parkinson aby zobaczyć stroje przygotowane przez dom mody na najnowszy spektakl w operze rodowej w której jest konsultantką. Odetta prezentuje stroje, omawiając nowatorskie rozwiązanie zmiany strojów podczas przebywania aktorów na scenie i umawiając się na spotkanie pracowników opery i domu mody, tak aby zsynchronizować działania. Octavia jest jeszcze kuszona syrenią sukienką, a Odetta porusza kwestię nieco skandalicznego stroju lady Lestrange podczas niedawnego koncertu w Palarni.
Link do rozgrywki: Link
+
Imię i nazwisko: Odetta Parkinson
Fabularna data wątku: 27.11
Opis wątku: Lord Maghnus Bulstrode przychodzi aby zakupić nieco ubrań dla swojej młodej pociechy, którą Odetta jest całkowicie zachwycona - nie przeszkadza jej to jednak zachować profesjonalizmu i omówić z lordem wszystkie szczegóły, od ilości odzieży, przez jej rodzaje i kolory aż po to, jakie będą mieć zdobienia. Podczas gdy młody Bulstrode ma zbieraną miarę, wraz z Maghnusem dobieramy odpowiednie pozycje z katalogów i omawiamy, jak mają być skompletowane i wysłane do rodowej posiadłości.
Link do rozgrywki: Link
+
Imię i nazwisko: Odetta Parkinson
Fabularna data wątku: 1.12
Opis wątku: Odetta się z lordem Xavierem Burke, który chce sprawić żonie prezent - ma to być wyjątkowa suknia, bowiem dotyczyć będzie też rocznicy ślubów. Za pomocą katalogów lady Parkinson prezentuje informacje na temat całego konceptu, później też prezentując tkaniny tak, aby lord Burke sam mógł poczuć jakość tkanin w Domu Mody. Rozmawiamy jeszcze o dodatkach, które później można dobrać z biżuterii, ostatecznie kończąc rozmowę i wspominając o nowym spotkaniu kiedy to lady Parkinson przyjedzie ze swoją prywatną sprawą.
Link do rozgrywki: Link
+
death, love
And sacrifice
Fabularna data wątku: 5.12.1957
Opis wątku: Tristan Rosier zaprasza Primrose na spotkanie odnośnie prezentu świątecznego dla jego żony i przyjaciółki samej lady Burke. Ma być to szpila do włosów przetopiona ze starej, rodzinnej broszy należącej do rodu Rosier od pokoleń. Primrose omówiła dokładnie kwestię runy szczególnej krwi, z czego się składa oraz jakie ma właściwości. Przedstawiła techniki wykorzystania minerów, które można skruszyć, a które należy zostawić w formie jaki nadała im natura. Umówili się, że talizman zostanie dostarczony przed świętami na ręce lorda Rosiera.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
'cause I won't
Fabularna data wątku: 21.10.1957
Opis wątku: Hannibal wybiera się z Ritą Runcorn za Most Oszustów, by rozprawić się z grupą mugolaków ukrywających likantropa. Podczas walki z obrońcami stworzenia, z ręki Hannibala ginie dziesięcioletnie dziecko. Okazuje się, że to właśnie chłopiec był rzekomym wilkołakiem. Łowca wykorzystuje swoją zwierzęcioustność, by nakłonić grupę do poddania się, oferując fałszywą pomoc w ratunku dziecka. Zwiedzeni ostatnią szansą na ratunek nieletniego ustępują, w następstwie zostają przesłuchani i brutalnie zamordowani.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 04.11
Opis wątku: W Londynie jest wiele miejsc, w których mogą ukrywać się magiczne stworzenia, jednym z takich miejsc okazały się ruiny na Old Church, gdzie odnotowano obecność bogina. Forysthia zostaje wysłana przez ministerstwo do pochwycenia stworzenia, a także dostarczenia go do departamentu. Chociaż atmosfera nie sprzyja, a bogin przybiera najgorszą z możliwych dla panny Crabbe form, czarownica ostatecznie rozprawia się ze stworem.
Link do rozgrywki: link do wątku
Imię i nazwisko: Forsythia Crabbe
Fabularna data wątku: 05.11
Opis wątku: Panna Crabbe udaje się do Durham w celu rozwikłania problemu z dzikim dwurożcem, jaki terroryzował mieszkańców okolicznej wsi. Podczas pracy spotyka drugiego magizoologa i chociaż z początku oboje są nieufni wobec siebie, ostatecznie decydują się na współpracę, dzięki czemu udaje im się spacyfikować bestię.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
Fabularna data wątku: 1.12
Opis wątku: Biuro Aurorów wysyła mnie do klasztoru w Lancaster, gdzie ukrywają się mugolscy uchodźcy - mam sprawdzić, czy wszystko tam bezpiecznie. Zabieram ze sobą młodego Castora, który zna się lepiej na anatomii i ma mi pomóc ocenić, czy ktoś pilnie potrzebuje transportu do lecznicy lub Oazy. Zanim przechodzimy do rzeczy, spotykamy mugolskiego kierowcę w ciężarówce. Jako auror, nie mogę zostawić mężczyzny samego - rozmawiam z nim o awarii samochodu, lecę na miotle do jego kuzyna po zapasowe paliwo i spędzam w jego ciężarówce resztę dnia (też zmierza do klasztoru, gdzie kończę wątek i w domyśle wykonuję zaplanowane wcześniej zadania) aby upewnić się, że jego trasa przebiega spokojnie, nikt go nie napadnie i dostarczy ciepłe ubrania do wszystkich mugolskich kryjówek.
Link do rozgrywki: Lancaster
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 30 października 1957
Opis wątku: wątek związany z badaniami sieci Fiuu (zaczęty przed zamknięciem projektu): Jayden podejmuje próbę stworzenia węzła numerologicznego na potrzeby badań.
Link do rozgrywki: link
+
Isn’t good enough.
Sometimes people deserve more.
Sometimes people deserve
To have their f a i t h rewarded.
Fabularna data wątku: 8 listopada
Opis wątku: W kryjówce będącej opuszczoną chatką myśliwską w lasach Bernwood Wren spuszcza krew z kolejnej mugolskiej dziewicy. Nie brakuje tam niespodzianki w postaci nieproszonego gościa, jednak finalnie proces ten pozostaje niezakłócony i pozyskana posoka trafia do zbiorów Azjatki, skąd następnie ma rozejść się do oczekujących szkarłatnego piękna klientek.
Link do rozgrywki: link do wątku
+
it was a desert on the moon when we arrived. gathering all of my tears, heartbreak and sighs, jade made a potion ignite and turned the night into a radiant city of light.
Fabularna data wątku: 16.10.1957
Opis wątku: Po schwytaniu szmalcownika z grupy, którą obserwowaliśmy z aurorami, dowodzonymi przez Skamandera, wzywam dowódcę, aby wspólnie go przesłuchać. Udajemy się do naszej kryjówki, gdzie dokonujemy przesłuchania - wyciągamy ze szmalcownika informacje o ich grupie, kto nimi dowodzi i miejscu przetrzymywanych mugoli. Planujemy obławę na szmalcowników.
Link do rozgrywki: Black Rocks
Imię i nazwisko: Cedric Dearborn
Fabularna data wątku: 12.11.1957
Opis wątku: Dotarłszy do informacji, że grupa szmalcowników posługujących się czarną magią może ukrywać się w opuszczonym klasztorze na wyspie Lindisfarne, gdzie niegdyś doszło do brutalnego mordu mugoli, biorę pod swoją opiekę kursantkę, Justine Tonks, aby wspólnie udać się na rekonesans. Szkolę ją przy tym w praktyce jak powinien działać auror. Wspólnie przeszukujemy klasztor, który okazał się porzuconą kryjówką, znaleźliśmy jednak ślady czarnej magii i rzeczy czarnoksiężników, które przeszukaliśmy i sprawdziliśmy.
Link do rozgrywki: Wyspa Lindisfarne
+
becomes law
resistance
becomes duty