Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 6.03
Opis wątku: Jako reporter "Czarownicy", Steff udaje się do uczęszczanej przez szlachtę galerii sztuki, chcąc podpatrzeć i opisać najnowszą modę codzienną (suknie) arystokratek oraz przekazać trochę szczegółów ilustratorce swoich artykułów. Incognito, zdobywa zaufanie Elise Nott i wciąga młodą lady w rozmowę na temat jej sukni, ostatniego Sabatu, oraz poglądów na sztukę - przy odpowiedniej oprawie, jej słowa posłużą mu jako baza do kolejnego artykułu!
Link do rozgrywki: hop
+
little spy
Fabularna data wątku: 15.01
Opis wątku: Wchodzę do Wywerny w poszukiwaniu nowych klientów lub wieści o nowych zleceniach i postanawiam zareklamować swe usługi samotnej i zbyt eleganckiej jak na Nokturn damie, przekonując ją, że nie poradzi sobie na Nokturnie bez mojej skromnej osoby. Okazuje się, że to nie dama w opałach, lecz stara znajoma rodziny Wrońskich. Po wymianie się swoimi zawodowymi doświadczeniami, przedstawiam Lyannie zakres swoich usług (szmuglowanie przeklętych przedmiotów, ochrona osób,
Link do rozgrywki: hop
+
Fabularna data wątku: 24.03
Opis wątku: Deirdre zajmuje się poruszoną spektaklem lady; zabawia ją rozmową, dyskutują o obejrzanym występie, komentują sztukę; madame Mericourt troszczy się też o komfort gościa Fantasmagorii
Link do rozgrywki: klik
+
seven deadly sins
Ostatnio zmieniony przez Deirdre Mericourt dnia 21.11.19 15:49, w całości zmieniany 1 raz
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 17.02
Opis wątku: Po kilku tygodniach śledztwa, Michael rozbija szajkę przemytników, którzy używali czarnej magii do zastraszania mugoli - aresztowani wcześniej podejrzani dostarczają mu informacji o kolejnym przestępcy z ich grupy, więc Tonks udaje się do portu aby go aresztować. Zastrasza marynarza, rozbraja go i pęta przy pomocy Esposas, a następnie eskortuje do Tower. W konfrontacji nieświadomie pomaga mu kapitan Goyle, przełożony kryminalisty, który zrozumiale nie chce brudzić sobie rąk kontaktami z przestępcami.
Link do rozgrywki: hop
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 15.03
Opis wątku: Steffen dostaje swoją pierwszą samodzielną misję w terenie - musi zdjąć klątwę z polany w lesie, do której dostęp będzie później potrzebny aurorom w Ministerstwie. Udaje się na miejsce, znajduje i odczytuje runy oraz poznaję naturę klątwy. Klątwa wywołuje w nim panikę, ale zostaje zdjęta przez tajemniczą nieznajomą. Steff otrzymuje lekcję ostrożności i pozwolenie, by przedstawić w pracy sukces Lyanny jako swój.
Link do rozgrywki: hop
+
little spy
Fabularna data wątku: 15.03
Opis wątku: Lyanna udaje się do płonącego lasu, by odszukać podobno ukryty tam przedmiot. Szyki miesza jej Steffen, ale Zabini udaje się zdjąć klątwę ciążącą na obszarze, a po spławieniu nieudolnego łamacza klątw zabiera się za dokładniejsze przeszukanie tego miejsca, by mieć później co przedstawić osobie, która była zainteresowana nabyciem owego mającego się tam znajdować przedmiotu.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 14.03
Opis wątku: Deirdre opiekuje się niezwykle kapryśną damą: Elise Nott niezbyt podoba się pomysł bankietu na świeżym powietrzu, po arystokratycznemu grymasi a madame Mericourt stara się poprawić humor gościni Fantasmagorii, dbając o jej komfort
Link do rozgrywki: klik
+
seven deadly sins
Ostatnio zmieniony przez Deirdre Mericourt dnia 11.01.20 11:08, w całości zmieniany 1 raz
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 18.01.1957
Opis wątku: tropię podejrzanego o wilkołactwo Edwarda Hudsona i ze zdobytych informacji wynika, że był przyjacielem Elviry Multon, dlatego podszywając się pod jej krewną odwiedzam ją i staram się wyciągnąć informacje o Hudsonie, które mogłyby mnie naprowadzić na trop obecnego miejsca jego przebywania, bym mogła go znaleźć
Link do rozgrywki: o tu
+
ruined
I am
r u i n a t i o n
Fabularna data wątku: 14 lutego 1957
Opis wątku: Lyall patroluje wyznaczony przez Ministerstwo Magii teren podczas pełni. Natrafia na wilkołaka, który zerwał się podczas przemiany, z którym wdaje się w krótką walkę. Po unieszkodliwieniu celu brygadzista pilnuje stworzenia do świtu.
Link do rozgrywki: link
+
Imię i nazwisko: Lyall Lupin
Fabularna data wątku: 16 marca 1957
Opis wątku: Lyall udaje się podczas pełni sprawdzić, dlaczego jeden z zarejestrowanych wilkołaków nie zgłosił miejsca przemiany na dany miesiąc. W schwytaniu przeszkadza mu Steffen, ale koniec końców Lupinowi udaje się złapać bestię i wykonać swoje zadanie.
Link do rozgrywki: link
+
MY HEART.
Leaving me in a run around
Wanna care but
I don’t do Whats right
I won’t Wanna be found
Lettin loose the inner animal
Fabularna data wątku: 04.02
Opis wątku: Michael prosi Lucindę o identyfikację klątwy nałożonej na przedmiot potrzebny w śledztwie. Blondynka rozpoznaje runy i klątwę jaka została na dowód nałożona. Proponuje także późniejsze pozbycie się przekleństwa, gdy przedmiot nie będzie już potrzebny w sprawie.
Link do rozgrywki: tu
+
Imię i nazwisko: Lucinda Selwyn
Fabularna data wątku: 13.02
Opis wątku: Jamie zleca Lucindzie sprawdzenie czy na przedmiocie, który przechowywał w domu jej ojciec nałożona jest klątwa. Lucinda podchodzi do zlecenia w sposób całkowicie profesjonalny nie zważając na wcześniejszą znajomość z zawodniczką.
Link do rozgrywki: tu
+
Fabularna data wątku: 4.02
Opis wątku: Michael zabezpiecza dowody, zdobyte w trakcie zamykania nielegalnego lokalu i uświadamia sobie, że jeden z przeklętych przedmiotów był przeznaczony (tzn. zapewne zrobiony na zamówienie) dla redaktora Walczącego Maga. Nie ufając ministerialnym łamaczom klątw w tak delikatnej sprawie, konsultuje się z niezależną łamaczką klątw. Zidentyfikowanie klątwy pozwala na użycie przedmiotu jako dowodu w sprawie. Mike upewnia się jak zabezpieczyć przedmiot, by można było go bezpiecznie przenosić i ustala, że klątwa zostanie zdjęta po procesie, gdy przedmiot nie będzie już potrzebny sprawie.
Link do rozgrywki: hop
+
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 20.02
Opis wątku: Percival spotyka się w rezerwacie z łamaczem klątw, żeby zlecić mu przetłumaczenie run odnalezionych nad wejściem do smoczej jamy; po identyfikacji klątwy, omawiają możliwości jej aktywowania i złamania, a także jej wiek, charakter oraz zagrożenie, jakie może nieść dla członków ewentualnej wyprawy.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
Imię i nazwisko: Percival Blake
Fabularna data wątku: 10.03
Opis wątku: Nadzorca rezerwatu wzywa Percivala do oranżerii i prosi o pomoc w odnalezieniu źródła problemów zdrowotnych, z jakimi ostatnio borykają się młode trójogony edalskie. Wspólnie analizują mapy budynku i poczynione w nim ostatnio zmiany, omawiają możliwe powody obniżenia odporności smocząt, i wspólnie dochodzą do konkluzji, którą decydują się następnie sprawdzić.
Link do rozgrywki: świstoklik
+
I am not there
I do not sleep
Ostatnio zmieniony przez Percival Blake dnia 26.11.19 0:08, w całości zmieniany 1 raz
Fabularna data wątku: 20.02
Opis wątku: Steffen przyjmuje zlecenie od rezerwatu w Peak District i tłumaczy runy odnalezione nad wejściem do smoczej jamy. Identyfikuje klątwę (a nawet dwie), wyjaśnia panu Blake podstawy z zakresu działania klątw, określa wiek run i determinuje prawdopodobieństwo tego, że klątwa jest aktywna. Przy okazji poleca się na przyszłość oraz znajduje ekscytującą inspirację do kroniki towarzyskiej "Czarownicy", broniąc przy okazji honoru ukochanego czasopisma.
Link do rozgrywki: hop
+
little spy
Fabularna data wątku: 04.01
Opis wątku: Charlie odwiedza Asbjorna w jego domu i razem warzą eliksiry na użytek Zakonu.
Link do rozgrywki: klik
+
Fabularna data wątku: 18 stycznia
Opis wątku: Szoruję sobie późną porą podłogi w Parszywym, zmywam krew po ostatniej zadymie, kiedy to wpada
Link do rozgrywki: klik!
+