Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku: 3.05.56
Opis wątku: Bertie spędza poranek w pracy, obsługuje klientów, sprzedaje Jayowi słodycze.
Link do rozgrywki: klik
+
Nie wyrzucę ST,
Chociaż bardzo chcę,
Mam nadzieję, że to wie MG.
Fabularna data wątku: 18. maja
Opis wątku: Panna Blythe z różnym efektem warzy mikstury.
Link do rozgrywki: pracownia
+
Imię i nazwisko: Yvette Blythe
Fabularna data wątku: 19. maja
Opis wątku: Panna Blythe dzielnie warzy wszystkie planowane na ten dzień mikstury.
Link do rozgrywki: pracownia
+
it's the purest element, but it's so volatile
feel it on me, love; see it on me, love
strangeness and charm
Fabularna data wątku: 09.05
Opis wątku: Cassandra warzy eliksiry niezbędne do prawidłowego prosperowania lecznicy.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t2562p60-pracownia#120535
Imię i nazwisko: Cassandra Vablatsky
Fabularna data wątku: 04.05
Opis wątku: Deirdre przychodzi z ranami odniesionymi podczas upojnej nocy w Wenus, otrzymanymi od zbyt brutalnego klienta; zapłatę przesłała później listownie.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t2562p45-pracownia
+
prządką
Fabularna data wątku: 14 maja
Opis wątku: dzierga elikeirki na smocza wyprawę, który został zorganizowany przez rezerwat Kent ( w którym zaczyna pracować)
Link do rozgrywki: hopsa
+
The knife that has pierced my heart, I can’t pull it out Because if I do It’ll send up a huge spray of tears that can’t be stopped
Fabularna data wątku: 10.05
Opis wątku: Jocelyn asystuje Lupusowi w leczeniu ofiary odmrożeń, prosi go również o dodatkowe nauki w ramach stażu i rozwijania uzdrowicielskich umiejętności.
Link do rozgrywki: klik
+
Zamknięci w ramach schematówPamiętajmy, by nie zgubić siebie.
Fabularna data wątku: 3 V
Opis wątku: Produkuje taśmowo zamówione eliksiry w tym również konkretnie dokonane fabularnie przez Oliviera Botta
Link do rozgrywki: link
+
Imię i nazwisko: Valerij Dolohov
Fabularna data wątku: 11 V
Opis wątku: Quentin wzywa mnie do siebie. Przekazuje i zleca uwarzenie eliksirów.
Link do rozgrywki: link
+
Fabularna data wątku: 01.05;
Opis wątku: Lupus leczy ofiary pierwszomajowego wybuchu; tutaj przybyła do szpitala Victoria z oparzeniami oraz ranami, które Lupus zaleczył.
Link do rozgrywki: Link
+
Imię i nazwisko: Lupus Black;
Fabularna data wątku: 01.05;
Opis wątku: Lupus leczy ofiary pierwszomajowego wybuchu; w tym przypadku leczył natomiast Rosalie, która była ofiarą spadającego na nią sufitu. Zajął się zarówno obrażeniami głowy jak i trudnościami z oddychaniem.
Link do rozgrywki: Link
+
Imię i nazwisko: Lupus Black;
Fabularna data wątku: 10.05;
Opis wątku: Do szpitala przetransportowany zostaje czarodziej, który na wskutek działania anomalii zostaje zamieniony w zamrożony posąg. Lupus zalecza jego odmrożenia, pomaga także wykazać się stażystce, dając jej rady odnośnie technik uzdrawiania.
Link do rozgrywki: Link
+
"Znaj z odzieży - rzekł człowiek - co jestem, co mogę".
Wprzód się rozśmiał, rzekł potem człeku wilk ponury;
"Znam, żeś słaby, gdy cudzej potrzebujesz skóry".
Fabularna data wątku: 11 maj
Opis wątku: Thony od dłuższego czasu jest na tropie czarnoksiężnika,który sprytnie pogrywa z nim w kotka i myszkę. Tego dnia sprawdza właśnie nabytą od informatora poszlakę, która może mieć z nim związek. Po zbadaniu poszlaki okazuje się, że ta niestety nic nie wnosi.
Link do rozgrywki: https://www.morsmordre.net/t4983p30-dawny-most#124957
+
Fabularna data wątku: 11.05
Opis wątku: Sophia razem z Anthonym udają się do starego mostu w lesie, by sprawdzić pewną poszlakę w prowadzonej sprawie. Niestety mimo skrupulatnego przeszukania miejsca wskazanego przez informatora nie znajdują niczego ważnego.
Link do rozgrywki: klik
+
shadows, for
shadows only
mean there is
a light shining
somewhere near by.
Fabularna data wątku: 06.05.1956r
Opis wątku: Bertie obsługuje klienta oraz pomaga nowemu pracownikowi cukierni zapanować nad chaosem w kuchni.
Link do rozgrywki: klik
+
Nie wyrzucę ST,
Chociaż bardzo chcę,
Mam nadzieję, że to wie MG.
Fabularna data wątku: 18.05
Opis wątku: Jocelyn uczestniczy w leczeniu pacjenta, a po jego zakończeniu udziela mu kilku rad.
Link do rozgrywki: klik
+
Zamknięci w ramach schematówPamiętajmy, by nie zgubić siebie.
Fabularna data wątku: 12 maja
Opis wątku: pechowo zaczyna się praca wezwaniem na miejsce tragedii. Samuel bada okolice anomalii. Martwa kobieta i niemal martwy Bennet. Przypadek czy morderstwo z użyciem czarnej magii? Co rzeczywiście wydarzyło się i czy na pewno przyczyną była anomalia? Pojawia się coraz więcej wątpliwości, tym bardziej, że poszlaki wskazują na stoczoną walkę.
Link do rozgrywki: o tu
+
Fabularna data wątku: 21 maj
Opis wątku: Solene była ofiarą próby uprowadzenia. Sprawa zdaje się nosić znamiona handlu willami. Anthony próbował nawiązać z ofiarą nić współpracy celem przeprowadzenia przesłuchania mającego pomóc w śledztwie. Gdy jednak ta pozostaje ślepa na jego korespondencje postanawia odwiedzić ją osobiście. By zachęcić ofiarę do mówienia zmuszony jest użyć podstępu w efekcie czego zostaje wpuszczony do mieszkania i wysłuchany. Częściowo. Ostatecznie odwiedziny skutkują pozyskaniem części informacji i wyproszeniem z domu.
Link do rozgrywki: link
+
Fabularna data wątku: 17 maj
Opis wątku: do Poppy przychodzi uczennica, ślizgonka Marine, z problemem ze snem i prosi o pomoc; Poppy jako pielęgniarka daje jej zioła, które powinny działać usypiająco.
Link do rozgrywki: skrzydło szpitalne
+
że jeżeli gdzieś jest piekło,
to tu
Fabularna data wątku: 15 V
Opis wątku: Gotuję eliksiry, a potem przychodzi do mnie Sigrun składając zamówienie, jak i przynosząc ingrediencji.
Link do rozgrywki: link
+