Wątek służy akceptacji wątków, za które postaci rzucają kością i zbierają punkty w swoich skrytkach bankowych. Rzutu można dokonać po tym, jak pod postem pojawi się akceptacja. Zgłoszenia, jak zawsze, należy dokonać z konta, z którego odgrywany jest wątek.
Z tematu Finanse: "Wątek musi składać się z co najmniej pięciu postów liczących co najmniej 300 słów każdy. Musi on opierać się na pełnionej profesji albo funkcji lub związanym z nią samorozwoju, niekoniecznie mając związek z otrzymywanym wynagrodzeniem. Musi być to jednak działalność zgodna z profilem postaci i być realna w znaczeniu fabularnym. Oznacza to, ze polityk, pracownik Ministerstwa Magii, czy inne reprezentatywne zawody, a także uzdrowiciele, alchemicy i naukowcy ściśle ukierunkowani, przedsiębiorcy kierujący własnym biznesem, czy też każdy, kto poświęca swojej codziennej profesji co najmniej osiem godzin dziennie codziennie, nie ma w życiu czasu ani potrzeby na podejmowanie się pracy dorywczej. Jest to subiektywnie weryfikowane przez mistrza gry przy akceptacji wątków.
Należy mieć na uwadze, że rozliczanie się z pracy dorywczej opóźni rozwój zawodowy postaci i będzie kontrargumentem wobec rozwoju jej wiodących statystyk lub biegłości ukierunkowanych pod pełnioną profesję.
Profesja ma znaczenie szerokie: może obejmować działalność nielegalną, w tym kradzieże, a także działalność charytatywną lub po prostu reprezentatywną, jeżeli wynika to z profilu i sensu postaci. Otrzymywane punkty majętności mogą być wynagrodzeniem postaci, jej dochodem, kradzionymi pieniędzmi lub podarowanymi przez członka rodziny."
W trakcie jednego okresu fabularnego można zgłosić nie więcej, niż pięć wątków.
Przypominamy, że post z opowiadaniem dotyczącym pracy zgłasza się w wątku z doświadczeniem.
- Kod:
[b]Imię i nazwisko[/b]:
[b]Fabularna data wątku[/b]:
[b]Opis wątku[/b]: co dokładnie dzieje się w wątku? dlaczego uważasz, że to wątek, za który możesz rzucić kością?
[b]Link do rozgrywki[/b]: link do wątku
Fabularna data wątku:13/07/1958
Opis wątku: Mathieu Rosier poporsił o rozmowę z Kennethem na temat problemu jaki napotkał. Chodziło o sprawę z kiepskiej jakości żaglami jakie otrzymał Rosier i szukał rozwiązania. Brak ożaglowania sprawiał, że statek nie mógł zostać zwodowany w terminie.
Kenneth podzielił się swoimi uwagami. Zaoferowal, że prześle namiary na człowieka, który może mieć odpowiednie materiały od ręki, zas zasugerował, aby ferelne żagle przerobić czy to na hamaki czy to worki dla załogi. Następnie w trakcie rozmowy o statku jaki budował Rosier wspomniał ile taki statek powienien mieć załogi.
Link do rozgrywki: Klify
Fabularna data wątku: 15 lipca
Opis wątku: Po rozmowie z Primrose, Imogen jako przedstawicielka całego rodu, podejmuje się organizacji pierwszego jarmarku w Norfolk, którego zwieńczenie odbywa się w wiosce niedaleko wrzosowisk. Całe przedsięwzięcie spoczywało na barkach młodej lady Travers, choć ostatniego dnia, szczególnie w dopełnieniu wizerunkowych obowiązków, pomogła jej Melisande, która miała poinformować hodowcę bydła o uzgodnieniach dotyczących zakupu od niego mięsa, co udało się ustalić Imogen wraz z członkami rodziny odpowiedzialnymi za ekonomię rodu. Kontrola, obserwacja i wyciąganie wniosków na kolejne lata to główny obowiązek tego dnia, podczas gdy przygotowania do jarmarku zajmowały ostatnie tygodnie Imogen. Równie ważny był sam aspekt zaprezentowania zaangażowania rodziny w dobro mieszkańców; Imogen zdecydowała się podczas jarmarku odkupić psa od jednej z mieszkanek, której nie było stać na jego utrzymanie.
Link do rozgrywki: tutaj
nie mógłby żaden z nich temu
zapobiec
Fabularna data wątku: 21.07
Opis wątku: Na zlecenie zamożnej rodziny dokonujemy z Iriną ekshumacji zwłok. Nie zostało z nich wiele więcej niż kości, ale rodzinie zależy na zapewnieniu ciotce godniejszego pochówku oraz - z uwagi na niejasne okoliczności zgonu i odnalezienia ciała - potwierdzeniu ich tożsamości. Elvira pomaga Irinie je wydobyć oraz oferuje swoją wiedzę i doświadczenie w zakresie identyfikacji kości.
Link do rozgrywki: here
will you be satisfied?
Fabularna data wątku: 15 lipca
Opis wątku: konsultacja runiczna - Primrose Burke zgłasza się do Maahesa z zagwozdką dotyczącą run, jakie znalazła w pewnej grocie. Lord Shafiq zgadza się na spotkanie, by wspólnie ze znajomą pochylić się nad zawiłością pisma runicznego - Maahes analizuje przyniesione przez Prim rysunki i zapiski, sugeruje jej skąd mogą pochodzić i czego dotyczyć, jak powinna na nie spojrzeć. To koleżeńska przysługa, choć wpisuje się w działalność zawodową Shafiqa.
Link do rozgrywki: link do wątku
and if you do not have a name, you have nothing
Fabularna data wątku: 3 lipca 1958
Opis wątku: Po stawieniu się rankiem do pracy w rezerwacie jednorożców Maria zostaje wysłana na poszukiwanie zbiegłego jednorożca. Udaje jej się odnaleźć zwierzę w okolicy Solsbury Hill, lecz jego stan nie pozwala na natychmiastowe odprowadzenie do rezerwatu. Z pomocą Everetta udaje jej się opanować krytyczną sytuację, dzięki czemu jest w stanie ocenić stan jednorożca i przyjść mu z pomocą. Problemem jednorożca okazuje się być bolesny skurcz mięśni, w związku z czym Maria przystępuje do przeprowadzenia specjalistycznego masażu. Dzięki jej staraniom jednorożec czuje się lepiej, jest w stanie powstać i poruszać się o własnych siłach, w związku z czym Maria odprowadza go do rezerwatu, wypełniając polecenie przełożonych.
Link do rozgrywki: Solsbury Hill
sweet, mourning lamb
there's nothing you can do
Fabularna data wątku: 12.07
Opis wątku: Z polecenia "Czarownicy" przeprowadzam wywiad z lady Imogen Travers - ciągnę ją trochę za język odnośnie życia prywatnego, mody i działań publicznych.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Steffen Cattermole
Fabularna data wątku: 3.07
Opis wątku: Jako łamacz klątw podejrzewam, wykrywam i ściągam klątwę ze swojego przyjaciela, przy okazji doświadczając złowrogiej mocy Cieni. W przeciwieństwie do czerwcowej próby podjętej na Lucindzie, interwencja okazała się udana - poszerzyłem swoje kompetencje i może zaimponuję kiedyś goblinom.
Link do rozgrywki: klik, do pracy przystępuję po krótkiej rozmowie & dokańczam tutaj
little spy
Fabularna data wątku: 16 lipca
Opis wątku: Mathieu i Melisande spotykają się z Obserwatorium Smoczych Ogrodów, gdzie istotną częścią rozmowy jest ta dotycząca smoków, ich zachowania, zmian i spraw, które bezpośrednio wiążą się ze Smoczymi Ogrodami. Mathieu popełnia błąd, przez rozkojarzenie nie dostarcza Melisande wszystkich danych.
Link do rozgrywki: Smocze Ogrody
Imię i nazwisko: Mathieu Rosier
Fabularna data wątku: 4 sierpnia
Opis wątku: Mathieu próbuje odnaleźć rozwiązanie problemu, którym jest nasilające się nerwowe zachowanie smoków. Po dokonaniu podstawowych czynności obserwacyjnych i spraw związanych z dokumentacją udaje się do Czytelni, gdzie odwiedza go Corinne. Zapoznanie się z treścią ksiąg i rozmowa pozwala mu na nowe spojrzenie na sprawę i kilka ciekawych uwag.
Link do rozgrywki: Smocze Ogrody
The last enemy that shall be destroyed is | death |
Fabularna data wątku: 12.08
Opis wątku: W lipcowym wątku prackowym Milicenta odwiedziła Hectora z problemem, którego do końca nie zrozumiał ani nie zdiagnozował. Sfrustrowany porażką, wykorzystał chwilę wolnego czasu na wizytę domową z pretekstem dostarczenia Milicencie eliksirów na sen. Podczas wizyty przeprowadził kolejny wywiad medyczny, dowiadując się więcej o stanie pacjentki, rekomendując konsultację u łamacza klątw (oraz polecając jej łamaczkę - w domyśle Gudrun) i rzucił zaklęcie przeciwbólowe aby zapewnić Goshawk choć kilka godzin spokoju. Z uwagi na zniżkę dla przyjaciół i zgodnie z umową, zapłatę odbiera w ekspertyzie Milicenty na temat wróżb.
Link do rozgrywki: klik
Imię i nazwisko: Hector Vale
Fabularna data wątku: 3.08
Opis wątku: Hector podjął się niespodziewanej interwencji uzdrowicielskiej, gdy do domu Lety doczołgał się ciężko pobity Victor - przez cały wątek leczy i diagnozuje poważne obrażenia brata.
Link do rozgrywki: klik
Hidin' all of our sins from the daylight
Fabularna data wątku: 27 VII
Opis wątku: Manannan dostaje informację od swojego byłego załoganta, Długiego Johna, że jeden z okrętów Traversów - Słona Catherine - padł ofiarą syren. Na pokładzie własnego okrętu i w towarzystwie Kennetha, Drew i Mathieu, udaje się na poszukiwania zaginionego statku i jego załogi. Na miejscu na przeszkodzie stają im syreny, po pertraktacjach udaje się przekonać je jednak do zaniechania ataków; choć jej załoga okazuje się stracona, to sama Słona Catherine zostaje odnaleziona, a Traversowie mogą odholować ją do swojego portu.
Link do rozgrywki: hop
and some are alive
and others sail on the sea
with the keys to the cage
and the devil to pay
we lay to fiddler's green
beside the drying blood
of my worst enemy,
and wept
Fabularna data wątku: 19.07
Opis wątku: przyjmuję Bartemiusa Crouch w swoim gabinecie, rozmawiamy chwilę o propagandzie, aż zlecam mu zebranie notatek i spisanie raportu na użytek mojej propagandy w Walczącym Magu i zapraszam na nadchodzące działania propagandowe w terenie, w Wiltshire.
Link do rozgrywki: klik
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.
Fabularna data wątku: 9.08
Opis wątku: Na plaży w Weymouth Michael jest świadkiem aktywacji magicznej tajemniczej kuli, która zaszkodziła jednemu z obecnych na brzegu dzieci. Jako auror, jest zaalarmowany bezpieczeństwem Festiwalu. Powołuje się na autorytet Biura Aurorów żeby uspokoić tłum, bada kulę pod kątem czarnej magii i koordynuje jej dalsze badanie ze znawcą artefaktów (Vincentem). Na koniec oferuje spisanie raportu dla podziemnego Ministerstwa i postanawia kontynuować pracę nad wyjaśnieniem zagadki dziwnego artefaktu.
Link do rozgrywki: 1 / 2 / 3 / 4/ 5
Can I not save one
from the pitiless wave?
Fabularna data wątku: 20 VII
Opis wątku: Deirdre omawia z lady Burke detale dotyczące spektaklu mającego zwieńczyć regionalne działania Primrose; madame Mericourt stawia i negocjuje warunki, zwraca uwagę na trudności, jakie mogą napotkać na swojej drodze, omawia kwestie finansowania i odpowiedzialności za poszczególne działania; finalnie panie dochodzą do porozumienia, planując finisaż działań na nadchodzące miesiące
Link do rozgrywki: klik
seven deadly sins
I'll lick your wounds
I'll lay you down
✦
Fabularna data wątku: 10.08
Opis wątku: Xavier przyjmuję w domu Deirdre, która przychodzi do niego z tajemniczym artefaktem chcąc poznać jego tajemnice. Xavier z pomocą ksiąg i własnej wiedzy stara się rozwiązać zagadkę dziwnej kuli, która aż emanuje czarną magią. W efekcie końcowym udaje mu się odkryć czym jest tajemnicza kula, jednocześnie dochodzi do nieoczekiwanego obrotu zdarzeń.
Link do rozgrywki: bawimy się z czarną magią
Fabularna data wątku: 3 sierpnia 1958
Opis wątku: Na zlecenie Podziemnego Ministerstwa Magii, Artemis otrzymał misję dotyczącą udokumentowania tragicznych wydarzeń w Derbyshire. Susanne, odpowiedzialna za opiekę nad obozowiskiem, zapoznała brata z tutejszą ludnością. Artemis udokumentował poniesione straty i zdobył kilka wskazówek, które mogą naprowadzić go na parę zbrodniarzy, którzy wymordowali wiernych i spalili pobliską świątynię.
Link do rozgrywki: Archiwizowanie nr 1
Fabularna data wątku: 10.08
Opis wątku: Jako Rzecznik Ministerstwa z dumą chcę pokazać się na propagandowym sadzeniu sadzonek z Ministrem Magii, ale najpierw z boku obserwuję jak przebiega sadzenie drzewka przez Ministra i staram się kontrolować całą sytuację zza kulis, również pod kątem kontaktów z dziennikarzami. Z przerażeniem zauważam, że córka mojego pracodawcy Cordelia Malfoy sama rozmawia ze wścibską redaktor Czarownicy i podejmuję się interwencji, by młoda dama nie powiedziała nic... pochopnego. Mam podstawy do zmartwień, bo gazeta opublikowała niegdyś wiersze Cordelii. Dołączam do rozmowy, wygłaszam kilka propagandowych frazesów i o dziwo udaje mi się wykrzesać mądry cytat z samej Cordelii, a potem odprowadzam młodą damę z dala od dziennikarki. Chronię Cordelię przed dziennikarzami, dotrzymując jej towarzystwa i spełniając jej zachcianki, by wreszcie zostawić ją pod bezpieczną opieką żony Ramseya Mulcibera i samemu wziąć udział w sadzeniu sadzonek.
Link do rozgrywki: 1 / 2 / 3 / 4 / 5
więc pali się słowa. Nikt o treści popiołów nie pyta.